Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 93
    • 94
    • 88 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Απαντάς μόνος σου στο ίδιο ποστ. Πολύ απλά δε σου χρειάζεται κάτι παραπάνω. Το τι λέει ο κάθε άσχετος που έχει μείνει αυτοκινητιστικά στο 1980 για το 1000αρι μοτέρ, είναι παντελώς αδιάφορο. Η σοφότερη επιλογή θα ήταν να κρατηθεί το υπάρχον και σε λίγα χρόνια να δοθεί η διαφορά των χρημάτων για κάτι εξ' αρχής αναβαθμισμένο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 29
      • F
        futurist last edited by

        Έχοντας το 1.0 βενζίνη κι εγώ, βάσει αυτών που περιγράφεις, μένεις όπως είσαι.

        Δεν κάνουμε μεταβάσεις για τις αυτοκινητιστικές φαντασιακές προβολές τρίτων ανθρώπων. Εμείς θα χάσουμε χρήματα, χωρίς να κερδίσουμε κάτι που μάς λείπει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • N
          nutsis last edited by

          Το αμάξι καλύπτει τις ανάγκες σου, και θέλεις να πας σε κάποιο άλλο, που θα καλύπτει τις ανάγκες κάποιου άλλου, κάπου αλλού;

          Θα σε σφάξει η γυναίκα σου κάποια στιγμή, φίλε. Μείνε εκει που είσαι, εγω θα έκανα πολλά ανηθικα και σιχαμένα για να ειμαι στη θέση σου αναφορικά με την κάλυψη σου από το αμάξι που διαθέτεις.

          Πάρε ενα κόσμημα στη σύζυγο καλύτερα, περισσότερο τόπο θα πιασουν τα χρήματα. Ακου τους γέροντες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 17
          • F
            futurist last edited by

            Από το καλοκαίρι που το πήρα, δεν έχω βάλει τα διχτάκια στο χώρο αποσκευών.

            Βλέπω 3 διχτάκια διαφορετικών μεγεθών. Επίσης, βλέπω κάτω στις 4 γωνίες τα σημεία στήριξης. Υπάρχουν τυχόν και άλλα κρυφά σημεία που θέλουν π.χ. ξεκούμπωμα/κούμπωμα κάποιας επιφάνειας, για να αποκαλυφθούν και άλλα σημεία στήριξης;

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • T
              tutuyo @anastasis10 last edited by

              Καλησπερα σας κυριοι,

              Εχω ενα Karoq NU18 1.0TSI  . ενα χρόνο και κάτι με 10.000χιλιομετρα. Διαθέτει διαφορα εξτρα , καμερα οπισθο. varioflex , lane assit κλπ. όταν το πηρα το 1.5tsi ήταν πολυ ποιο ακριβό και αλλαζε και κατηγορία φορ.,πηρα το χιλιάρι λόγο του ότι έχει 116Hp όσο και το 1.6TDI , και επισης λογο καταναλωσης και φυσικα τιμής ,

              Η χρηση που του κανω είναι πολυ μικρή , δηλαδη στην πολη 10-15 φορές μεσα στο μηνα , και 2 ταξιδια το χρόνο τα οποια , πραγματικά με 2 παιδια , και full το πορτπαγκαζ κανενα προβλημα  με 140 σταθερα , και 7,2 καταναλωση.δεν θελω τιποτα αλλο.

              Εχω μπει πραγματικά στην πριζα όμως για το 1.5TSI , το ερωτημα είναι αξίζει να την κανω την μεταβαση? ή είναι καθαρα ψυχολογικοι οι λογοι ενδεχομένως?!

              Ακουω διαφορα, όπως 1000 κινητηρας σε τοσο μεγαλο αμαξι  τι μπορει να κανει δεν τραβαει , δεν εχει διαρκεια ζωης και αλλα τετοια που με βαζουν σε σκεψεις.  δεν είμαι λατρης του γκαζιού να πηγαινω με 180,  στο ταξιδι με 120-140 σταθερα ειμαι μια χαρα, στην πολη πραγματικά δεν εχω κανενα πρόβλημα με το 1.0  , όπως και με το 1.5 δεν θα εχω μιας και θα απενεργοποιει τους 2 κυλινδρους.

              Τι λετε?

              Μην το ξανασκεφτεις. Ειναι το κλασσικο ψυχολογικο κολλημα που αγοραζεις ενα ζευγαρι παπουτσια και μετα νομιζεις οτι ο πιο κατω τα εχει φτηνοτερα

              Πηρες ενα εξαιρετικο οχημα που οπως παραδεχεσαι και εσυ ταιριαζει γαντι στις αναγκες σου. Και στο ταξιδι και στην κινηση στην πολη.

              Αλλαξε καποια απο αυτες τις αναγκες σου τωρα?

              Μαλλον οχι, αρα δεν υπαρχει λογος το συστημα να προσπαθησει να αναιρεσει την επιφερομενη μεταβολη.

              Εαν κατι αλλαξει στο μελλον,τοτε πραττεις αναλογως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 16
              • F
                futurist @futurist last edited by

                Από το καλοκαίρι που το πήρα, δεν έχω βάλει τα διχτάκια στο χώρο αποσκευών.

                Βλέπω 3 διχτάκια διαφορετικών μεγεθών. Επίσης, βλέπω κάτω στις 4 γωνίες τα σημεία στήριξης. Υπάρχουν τυχόν και άλλα κρυφά σημεία που θέλουν π.χ. ξεκούμπωμα/κούμπωμα κάποιας επιφάνειας, για να αποκαλυφθούν και άλλα σημεία στήριξης;

                Απλά μια υπενθύμιση, μήπως ξέρει κάποιος κάτοχος, ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 21
                • A
                  akollias @futurist last edited by

                  futurist wrote:

                  Από το καλοκαίρι που το πήρα, δεν έχω βάλει τα διχτάκια στο χώρο αποσκευών.

                  Βλέπω 3 διχτάκια διαφορετικών μεγεθών. Επίσης, βλέπω κάτω στις 4 γωνίες τα σημεία στήριξης. Υπάρχουν τυχόν και άλλα κρυφά σημεία που θέλουν π.χ. ξεκούμπωμα/κούμπωμα κάποιας επιφάνειας, για να αποκαλυφθούν και άλλα σημεία στήριξης;

                  Απλά μια υπενθύμιση, μήπως ξέρει κάποιος κάτοχος, ευχαριστώ.

                  ριξε μια ματια εδω

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    futurist last edited by

                    Ευχαριστώ για την πρόταση!

                    Το έχω δει το βιντεάκι, αλλά δείχνει από άλλο μοντέλο, στο Karoq δεν είναι εκεί τα σημεία στήριξης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                    • C
                      ckalog @futurist last edited by

                      futurist wrote:

                      Από το καλοκαίρι που το πήρα, δεν έχω βάλει τα διχτάκια στο χώρο αποσκευών.

                      Βλέπω 3 διχτάκια διαφορετικών μεγεθών. Επίσης, βλέπω κάτω στις 4 γωνίες τα σημεία στήριξης. Υπάρχουν τυχόν και άλλα κρυφά σημεία που θέλουν π.χ. ξεκούμπωμα/κούμπωμα κάποιας επιφάνειας, για να αποκαλυφθούν και άλλα σημεία στήριξης;

                      Απλά μια υπενθύμιση, μήπως ξέρει κάποιος κάτοχος, ευχαριστώ.

                      Καλημέρα,

                      Στη σελίδα 111 του manual δείχνει τα σημεία στήριξης και πώς μπορούν να μπουν τα διχτακια. Δυστυχώς δε με αφήνει να βάλω screenshot

                      1 Reply Last reply Reply Quote 17
                      • F
                        futurist last edited by

                        Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! Είχα ξεφυλλίσει το έντυπο και δεν το είχα παρατηρήσει.

                        Μπήκα και κατέβασα το ξένο εγχειρίδιο εδώ --> https://manual.skoda-auto.com/004/en-com/Model/Karoq_NU και βρήκα στη σελίδα 207 τα σημεία στήριξης για τα διχτάκια.

                        Ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 17
                        • C
                          ckalog @futurist last edited by

                          Μπορείς να βρεις το ελληνικό εδώ

                          https://carmanuals2.com/brand/skoda/karoq-2017-13001

                          (ίσως δεν είναι η τελευταία έκδοση όμως)

                          Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση! Είχα ξεφυλλίσει το έντυπο και δεν το είχα παρατηρήσει.

                          Μπήκα και κατέβασα το ξένο εγχειρίδιο εδώ --> https://manual.skoda-auto.com/004/en-com/Model/Karoq_NU και βρήκα στη σελίδα 207 τα σημεία στήριξης για τα διχτάκια.

                          Ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 18
                          • D
                            drentzi last edited by

                            Καλησπέρα παιδιά, είμαι και γω σε διαδικασία αναζήτησης σιγά σιγά και το ψήνω το αμαξάκι.. Σκέφτομαι το 1.6 TDI 116hp αλλά θα ήθελα αν είναι εύκολο να ακούσω από κατόχους καταναλώσεις για τον 1.0 tsi, τόσο σε ταξίδι όσο και μέσα στην πόλη. Παντρεμένος με 2 παιδιά, οπότε με ενδιαφέρει να ακούσω και για το 'τράβηγμα' με φορτωμένο το αμάξι. Ευχαριστω εκ των προτέρων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ας πουν οι κάτοχοι καταναλωσεις με φορτωμένη οικογένεια αλλά τράβηγμα με οικογένεια και αποσκευές ενός αμαξιού με συνολικό βάρος 1700 κιλά με κινητήρα 1.0 δύσκολα....ούτε θα τραβά και για να τραβήξει κάψει εύκολα 9αρια.

                              Πας στο ντίζελ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • F
                                futurist @futurist last edited by

                                Δεν το περίμενα τόσο κάτω, για δεδομένο βάρος και κατηγορία. Έχω εκπλαγεί ευχάριστα. Περίμενα τουλάχιστον 9 λίτρα σε συνθήκες πόλης και κινούμαι στα 6.5. Να σημειώσουμε ότι δεν έχει και τόση διαφορά βάρους από τα αντίστοιχου πατώματος hatchback.

                                To 1.0 βενζίνη που έχω εδώ και λίγους μήνες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  drentzi @futurist last edited by

                                  6.5 μέσα στην πόλη?? Και με κίνηση?? Το Ibiza 1.2 tsi που έχω καίει αρκετά παραπάνω μέσα στην πόλη για πλάκα... Τι να πω, εντυπωσιακό σίγουρα. Πάντως προς το diesel τείνω περισσότερο να πω την αλήθεια.

                                  Βέβαια υπάρχει και ο ενδοιασμός σχετικά με τις απαγορεύσεις που είχαν ακουστεί ότι θα εφαρμοστούν για τα diesel κάποια στιγμή και καθώς έχω σκοπό να το κρατήσω κάποια χρόνια το αυτοκίνητο, σκέφτομαι μην καώ με την επιλογή του diesel.. Μεγάλη κουβέντα αυτή, φαντάζομαι είναι όλα μετέωρα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    ckalog @drentzi last edited by

                                    Ως κάτοχος του 1.0 dsg και μετά από 7700 χλμ σε 10 μήνες περίπου, η κατανάλωση που βλέπω μέσα στην πόλη κυμαίνεται από υψηλά 8αρια όταν οδηγώ πάνω από 15 λεπτα έως και χαμηλά 11άρια για μικρές διαδρομές (πχ του ενός χιλιομέτρου). Οι τιμές αυτές είναι με αρκετά νευρική οδήγηση σε sport mode, αλλά αναμενόμενες λόγω αμαξώματος. Σε ταξίδια στην εθνική οδό με ταχύτητες 130 χαώ, με κάποια ξεσπάσματα για προσπεράσεις, η κατανάλωση είναι υψηλά 6αρια (ακόμη και όταν ήμασταν 3 ενήλικες και 2 παιδιά με air condition).

                                    Από άποψη επιταχύνσεων, διαπιστώνω αργή απόκριση μόνο όταν πλησιάζω σε διασταυρώσεις και θέλω να περάσω απέναντι αλλά έχει μείνει η 2η σχέση στο κιβώτιο. Γενικά, η 1η σχέση μου φαίνεται πολύ κοντή και μπαινει μόνο αν έχω σταματήσει, έχει λίγη ανηφόρα ή το έχω σανιδώσει. Επίσης, η σειριακή λειτουργία δεν είναι πολύ εύχρηστη μέσα στην πόλη εξαιτίας των 7 (κοντών) σχέσεων. Σε επαρχιακό δρόμο, κατεβαζει γρήγορα σχέσεις αν ανοιγοκλείσεις το γκάζι, οπότε μπορείς να κάνεις προσπέραση σε ένα αυτοκίνητο. Αν ήμουν να επιλέξω μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου, πάλι αυτόματο θα έπαιρνα...

                                    Καλησπέρα παιδιά, είμαι και γω σε διαδικασία αναζήτησης σιγά σιγά και το ψήνω το αμαξάκι.. Σκέφτομαι το 1.6 TDI 116hp αλλά θα ήθελα αν είναι εύκολο να ακούσω από κατόχους καταναλώσεις για τον 1.0 tsi, τόσο σε ταξίδι όσο και μέσα στην πόλη. Παντρεμένος με 2 παιδιά, οπότε με ενδιαφέρει να ακούσω και για το 'τράβηγμα' με φορτωμένο το αμάξι. Ευχαριστω εκ των προτέρων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • F
                                      fantom344 last edited by

                                      Παιδιά το μέσα στην πόλη κίνηση δεν εννοούμε όταν πάμε 8:00 την δουλεία παραλιακή Γλυφάδα - Πειραιά που σταματάμε σε ένα το πολύ δύο φανάρια... (όπως έγραφε ένας φίλος με tiguan.. που αυτό ήταν το μεσα στην πόλη 6.5 βενζίνη)... Όταν πάμε συνήθως δεν κάνουμε κατανάλωση, στο ελα είναι το θέμα > Εγω με το polo 2017, 1.2 tsi είχα γράψει και 4 τον δεκαπενταύγουστο στον κατήφορο στο πήγαινε για ρεκορ... Σε κίνηση ήταν 8 το λιγότερο (11+ με a/c)...και εννοείται οτι το χιλιάρι με το a/c  έχει ενα θέμα παραπάνω ....

                                      Υπάρχει κάποιος λόγος που η toyota έχει ξεπουλήσει το CHR ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @drentzi last edited by

                                        6.5 μέσα στην πόλη?? Και με κίνηση??

                                        Εεεε καλά προφανώς και όχι μέσα σητν πόλη με κίνηση, σίγουρα κάτι άλλο εννοεί ο συμφόρουμίτης. Υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής που είναι αμείλικτοι! Και το Panda ακόμα είναι στο 7.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                        • A
                                          anastasis10 last edited by

                                          Συγκριτικό με όλα τα πιθανά σενάρια, βάρος, ταχύτητα, περιβάλλον.

                                          Και τι αξίζει τελικά το 1.5 η το 1.0

                                          Κάντε ξεξι κλικ και μετάφραση γιατί είναι στα τσέχικα.

                                          Αν βαριέστε να το διαβάσετε όλο το άρθρο πηγαίνετε στο conclusion!!

                                          https://www.auto.cz/skoda-karoq-1-0-tsi-vs-1-5-tsi-hleda-se-spravna-mira-119888

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            iceman7 @fanis75 last edited by

                                            drentzi wrote:

                                            6.5 μέσα στην πόλη?? Και με κίνηση??

                                            Εεεε καλά προφανώς και όχι μέσα σητν πόλη με κίνηση, σίγουρα κάτι άλλο εννοεί ο συμφόρουμίτης. Υπάρχουν και οι νόμοι της φυσικής που είναι αμείλικτοι! Και το Panda ακόμα είναι στο 7.

                                            To 108 τα είχε τα 7αρια το χειμώνα για πλάκα στις διαδρομες κέντρου και κηφισίας .. Καλοκαίρι 8αρι και βάλε με aircondition!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 88 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr