-
Η 8ετής εγγύηση δεν προκύπτει για ένα μόνο ανταλλακτικό. Αν ήταν έτσι θα ίσχυε μόνο για το κιβώτιο. Η εγγύηση είναι αποτέλεσμα της εμπορικής πολιτικής μιας εταιρείας. Τα διπλού συμπλέκτη της προηγούμενης δεκαετίας έβγαλαν προβλήματα. Η Ford όμως βγάζει αυτόματα κιβώτια εδώ και σχεδόν 70 χρόνια (1950 το 1ο αυτόματο Ford με κιβώτιο της Borg Warner).
-
Kαλα βεβαια μην το υποβιβαζουμε σε εγγυηση ενος ανταλλακτικου! Εδω μιλαμε για αποζημειωσεις που μπορει να φτασουν ως και 4 δις δολαρια!!!
Οπότε για να το συνδεουμε και στο παρον αυτο που αναφερθηκε σε προηγουμενες σελιδες οτι το νεο κιβωτιο της φορντ ειναι ανωτερο του aisin και εφαμιλλο του zf ειναι εξαιρετικα αισιοδοξο!
δλδ ας παμε σε ενα κιβωτιο χωρις προβλήματα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, προβλήματα αξιοπιστίας με αρκετά κιβώτια να σπάνε, προβλήματα επιτάχυνσης, ακούσια επιλογής “νεκράς” όπως και πρόωρη φθορά και μετα ας παμε να κατακτησουμε την κορυφη...
-
H μεγάλη διαφορά είναι ότι το πρόηγούμενο ήταν 2πλου συμπλέκτη (εκ φύσεως προβληματικά και επίσης θυμόμαστε όλοι τα DSG) ενώ τώρα είναι με μετατροπέα ροπής (εκ φύσεως πιο αξιόπιστα). Δεν θυμάμαι εαν είναι και πλανητικό το νέο, οπότε εκεί μιλάμε για πολύ μεγάλες αντοχές σε ροπή. Οπότε δεν μπορεί να συσχετιστεί το παλιό κακό κιβώτιο με το νέο σε θέμα αξιοπιστίας, αφού είναι άλλη τεχνολογία. Για παράδειγμα το 6αρι με μετατροπέα της Φόρντ δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα.
-
Kαλα βεβαια μην το υποβιβαζουμε σε εγγυηση ενος ανταλλακτικου! Εδω μιλαμε για αποζημειωσεις που μπορει να φτασουν ως και 4 δις δολαρια!!!
Οπότε για να το συνδεουμε και στο παρον αυτο που αναφερθηκε σε προηγουμενες σελιδες οτι το νεο κιβωτιο της φορντ ειναι ανωτερο του aisin και εφαμιλλο του zf ειναι εξαιρετικα αισιοδοξο!
Εσύ το συνέδεσες με την συνολική εγγύση που δίνει η εταιρεία για όλο το αυτοκίνητο. Αυτό που λέω είναι ότι δεν έχει καμία σχέση με το αυτόματο κιβώτιο, γιατί αν η ανησυχία της εταιρείας ήταν το νέο κβώτιο, θα έδιναν 8 χρόνια μόνο για αυτό, όχι για όλο το αυτοκίνητο. Επιπροσθέτως, οι εγγυήσεις είναι καθαρά θέμα πολιτικής μιας εταιρείας (υπολογιοσμένες αναλογιστικά) και το κόστος τους χρεώνεται στην τιμή αγοράς.
Κανείς δεν μίλησε για ανώτερο ή κατώτερο. Είναι ένα αυτόματο κιβώτιο, που όπως όλα τα αυτόματα κιβώτια, μπορει να χαλάσει. Κάποια στιγμή (μετά από 300-400-500 χιλ χλμ) φυσικά και θα χαλάσει.
Μην κολλάς σε κάτι που έγινε σε άλλη γενιά και άλλη τεχνολογία κιβωτίου της εταιρειας.
-
Δεν θυμάμαι εαν είναι και πλανητικό το νέο
Πλανητικό, αλλά με συμπλέκτη στην εκκίνηση για πιο γρήγορη εκκίνηση και μετα μετατροπέα.
-
Είδα το αυτοκίνητο από κοντά στην έκθεση ενθουσιάστηκα με όλα ΑΛΛΑ αλήθεια τώρα οι επιλογές είναι μέχρι 125 ίππους σε χιλιαρι αλλιώς μετά πάμε στα 190 άλογα με 2000 κυβικά;; Απαράδεκτο, deal breaker για μένα. Τα 150 του 1.5 ήταν ότι καλύτερο για all around.
-
Εχει και ντιζελ 1,5
Κριμα, ναι .
Ειχα μπροστα μου στο δρομο, χθες, για ωρα ενα focus και παρατηρησα οτι ειναι πολυ πλατύ. Και το μετατροχιο πισω πολυ μεγαλο
-
Ειχα μπροστα μου στο δρομο, χθες, για ωρα ενα focus και παρατηρησα οτι ειναι πολυ πλατύ. Και το μετατροχιο πισω πολυ μεγαλο
Έτσι είναι! Και είναι εξαιρετικό στον δρόμο. Κρίμα για τους κινητήρες....εν αναμονή των νέων από το 2020 (ή 1.000αρης με 155 ή προσαρμογή του 1.500). Αυτή τη στιγμή, η αγορά focus εκτός diesel, δυστυχώς δεν ενδεικνύεται.
-
Και κατι αλλο που παρατηρησα τωρα Φανη....Το ST-LINE 1,5 182PS , το εχουν Λιανική Τιμή προ Φόρων 17,054€
Δηλαδη λιγο πανω απο το σκαλοπατι των 17 . Λες και το εκαναν επιτηδες
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf
-
Fanis75 wrote:
Δεν θυμάμαι εαν είναι και πλανητικό το νέο
Πλανητικό, αλλά με συμπλέκτη στην εκκίνηση για πιο γρήγορη εκκίνηση και μετα μετατροπέα.
Για δώσε καμιά παραπάνω τεχνική πληροφορία -αν γνωρίζεις βεβαίως- please
-
Και κατι αλλο που παρατηρησα τωρα Φανη....Το ST-LINE 1,5 182PS , το εχουν Λιανική Τιμή προ Φόρων 17,054€
Δηλαδη λιγο πανω απο το σκαλοπατι των 17 . Λες και το εκαναν επιτηδες
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf
Ναι αυτό σε 1η ανάγνωσή είναι βλακεία, αλλά εμπορικά έχει λογική, γιατί εαν το είχαν €16.995, ακόμα και λευκό πάλι θα πήγαινε πάνω από €17.000. Οπότε το έχουν εξαρχής πάνω, ώστε να διαφοροποιείται από το 150αρι και να μπορείς να προσθέσεις αρκετά, χωρίς να σου φανεί μεγάλο το σκαλοπάτι (αφού ξεκινάει στα €24-25 λιανική). Προφανώς δεν έβγαινε π.χ. €16.000, οπότε προτίμησαν αυτή την πρακτική.
Όπως και να ειναι όμως, δεν έχει νόημα πλέον αφού δεν είναι διαιέσιμο αυτό το μοντέλο! Ο τιμοκατάλογος είναι παλιός, έχει ήδη κυκλοφορήσει ο νέος στις αντιπροσωπείες, χωρίς τον 1.500αρη.
-
To Race Red ειναι χωρις χρεωση . Μπορουσες να παρεις αυτο
Οπως ειπες ομως, περασμενα ξεχασμενα....RIP 1.5 focus ecoboost 182
-
To Race Red ειναι χωρις χρεωση . Μπορουσες να παρεις αυτο
Ναι σωστά, μόνο αυτό όμως (και δεν είναι και ωραίο πολύ)...αλλά μάλλον κανείς δεν το ααγοράζει σε αυτό το χρώμα (εκτός των test drive).
-
Υπάρχει περίπτωση να βγάλουν νέους κινητήρες αρχές του 2020 ώστε να καλυφθεί η τρύπα που δημιουργήθηκε με τον 1.5 ecoboost;
-
Κανονικά θα βγει ο 1.0 σε mild hybrid με 155 hp
-
Υπάρχει περίπτωση να βγάλουν νέους κινητήρες αρχές του 2020 ώστε να καλυφθεί η τρύπα που δημιουργήθηκε με τον 1.5 ecoboost;
Έχει βγεί νέος κινητήρας, ο 1.000αρης MHD με 155 ίππους. Το ερώτημα είναι ποτε θα μπεί στο Φόκους? Και το 2ο ερώτημα είναι εαν θα βγεί και ο 1.500 σ MHD έκδοση με αυξημένη ιπποδύναμη για να καλύψει το κενό των 180 ίππων (ακούγεται ότι θα βγεί αλλά ακόμα δεν είναι τίποτα επίσημο). Γενικά η Ford εν όψη των Kuga & Puma θα κάνει πολλές αλλαγές σε κινητήρια σύνολα μέσα στο 2020.
-
Διάβασα αυτό
''Οι ήπια υβριδικοί κινητήρες μπορούν να αποτελέσουν τον πιο οικονομικό τρόπο για να ενταχθούμε στην ηλεκτρική επανάσταση. Είναι περισσότερο κατάλληλοι για άτομα που κάνουν μικρότερες διαδρομές, ειδικά γύρω από την πόλη και κινούνται με χαμηλή μέση ταχύτητα. Η Ford θα προσφέρει ήπια υβριδικούς κινητήρες τόσο σε βενζίνη όσο και σε πετρέλαιο. Ο EcoBoost Hybrid θα διατίθεται στο Fiesta, Focus και νέο Kuga με τον βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.0 λίτρων. Ο EcoBlue Hybrid χρησιμοποιώντας την τελευταία τεχνολογία diesel Euro 6, θα προσφέρεται σε όλα τα νέα Kuga, Transit Custom και Transit.''
Το πότε είναι το θέμα. Αν το αγοράσω τέλη του 2020 λέτε να μην αξίζει; Αφού θα έχει ήδη 2 χρόνια κυκλοφορίας.
-
Καλά όπως την βλέπω την κατάσταση οποίος ενδιαφέρεται για αμάξι και είναι στο ψάξιμο αυτόν τον καιρό η πιο σωστή επιλογή είναι να περιμένει. Αν δεν μπορεί δεν γίνεται να περιμένει η επόμενη καλύτερη κίνηση είναι να πάρει κάτι από λιζινγκ να βγάλει μια 4 ετια. Από το 2023 θα έχει ξεκαθαρίσει το θέμα με τα υβριδικά / ηλεκτρικά (λέμε τώρα) και τα αμάξια πλέον λόγω νομοθεσιας θα έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας στάνταρ και απορροφημενα στο κόστος όπως έγινε με το abs esp κλπ χωρίς να τα χρυσοπληρωνεις όπως τώρα.
-
Σε πρόσφατη συνέντευξη του Ταβάρες (PSA) που διάβασα, λέει ότι εισερχόμαστε σε δεκαετία-κόλαση όσον αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και τις μορφές ενέργειας που θα επικρατήσουν σε αυτή.
-
Η χαρά του λιζινγκ λοιπόν! Αν δεν ζητούσαν και μια περιουσία για χρήση 48 μηνών θα ήταν επιλογή μονόδρομος. Ας ελπίσουμε να ρίξουν καμιά τιμή. Πάντως όλο και περισσότερα αμάξια βλέπεις με λιζινγκ στις πινακίδες.
Ford Focus MK4