-
Για κάποιες χώρες (Αραβικές χώρες, ΗΠΑ κλπ.) υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση, να εισάγει καινούριο αυτοκίνητο (και οικοσκευή) απ' οποιαδήποτε χώρα ο επαναπατριζόμενος, γλιτώνοντας το 80% των τελών ταξινόμησης. Μου φαίνεται περίεργο να μην συμπεριλαμβάνεται και το Ηνωμένο Βασίλειο που έχει δεξιοτίμονα αυτοκίνητα, γιατί οι χώρες που 'εξαιρούνται' και περιλαμβάνονται στη διάταξη, είναι κυρίως αυτές για τις οποίες υπάρχουν πρακτικά προβλήματα να έρθει το αυτοκίνητο που ήδη κατείχε ο μετανάστης.
Φάνη κάνε μια διερευνητική ερώτηση όταν μπορέσεις και πες μας αν η Φορντ μπαίνει στη διαδικασία έκπτωσης του τέλους.
-
Μπορεί να έχει ήδη αναφερθεί, δεν έχω διαβάσει όλο το νήμα, πολλαπλοί πίσω μόνο στο station. Με επιφύλαξη, γιατί και ο πωλητής έδειχνε κι ο ίδιος πελαγωμένος.
-
Η ανάρτηση πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους είναι μόνο στο station λόγω packaging. Αν χώραγε ο ημιάκαμπτος κι εκεί, θα έμπαινε και σ'αυτό. Όταν έγινε benchmarking με το Golf στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος για το καινούριο Focus, η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση ήταν έτη φωτός μπροστά από της VW, αλλά αυτό δε μεταφράζεται σε κέρδος και προστιθέμενη αξία. Εν ολίγοις ο κόσμος δεν εκτιμάει την αίσθηση πχ του τιμονιού στην κατηγορία αυτή. Έγινε συνειδητή επιλογή να κρατηθούν πιο ακριβές επιλογές στις σειρές ST και RS όπου αυτό είναι δυνατό χωρίς αύξηση της πολυπλοκότητας στην παραγωγή. Το Focus ST (το κανονικό, όχι το ST line) πχ έχει την 'καλή' ανάρτηση και στο hatchback, όχι μόνο το wagon.
Τα περιθώρια κέρδους είναι μηδαμινά, και οι αλλαγές αυτές είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Παρομοίως για τον κινητήρα των 150 ίππων, και λόγω ρύπων φυσικά. Θα καλυφθεί το κενό από το Fox mHEV με το μεγαλύτερο turbo που μπαίνει και στο Puma όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Αυτός ο κινητήρας έχει αποδειχθεί λίρα εκατό. Οδήγησα Transit PHEV τις προάλλες και τον έχει σαν range extender (πολύ καλό παρεμπιπτόντως).
Όσο για τον dragon των 200 ίππων του ST, για την ώρα συνεχίζει ως έχει. Αγγλία και ειδικά εδώ γύρω στο Essex πουλάνε σαν παλαβά, σχεδόν τα βλέπω πιο συχνά από νορμάλ Fiesta (και όποιος έχει ζήσει εδώ γύρω ξέρει ότι τα Ford εδώ είναι σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα στο δρόμο). Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι έχει ανακοινωθεί το κλείσιμο του Bridgend σε 3 χρόνια και εκεί είναι για την ώρα η παραγωγή του dragon - δεν ξέρω πού θα πάει μετά και ΑΝ θα πάει κάπου.
-
Επομένως, τέλος πολλ/πλοι κι από τις επόμενες παραγωγές hatch Active και Vignale...
Όσοι πρόλαβαν,πρόλαβαν....
-
Για το Vignale κρατάω μια πισινή γιατί έχει αρκετό περιθώριο κέρδους και δεν ξέρω αν το DNA επιτυγχάνεται με τον ημιάκαμπτο. Για το Active σίγουρα.
Επομένως, τέλος πολλ/πλοι κι από τις επόμενες παραγωγές hatch Active και Vignale...
Όσοι πρόλαβαν,πρόλαβαν....
-
Επομένως, τέλος πολλ/πλοι κι από τις επόμενες παραγωγές hatch Active και Vignale...
Όσοι πρόλαβαν,πρόλαβαν....
Αυτό πάλι από που προκύπτει; Σας το είπε κάποιος επίσημα; Εγώ απ' όσο έχω ψάξει δεν ισχύει. Εκτός αν άλλαξε κάτι πολύ πρόσφατα.
Επίσης για το ST Line είναι πιθανότατα προσωρινή η αλλαγή λόγω φόρτου στο εργοστάσιο. Εγώ πιστεύω (δική μου σκέψη όχι επίσημη) πως αργότερα θα ξανα βάλουν πολλαπλούς σε όλα τα 1.5
-
Επομένως, τέλος πολλ/πλοι κι από τις επόμενες παραγωγές hatch Active και Vignale...
Όχι ακριβώς, το έχω ξαναγράψει: Πολλαπλούς θα έχει το Station και το Active Vignale (νεα έκδοση του Active) ενώ στο σκέτο Active ακούμα δεν γνωρίζουν.
Η επίσημη απάντηση της Ford Ευρώπης (πόσο είναι αλήθεια ή όχι φυσικά και δεν το γνωρίζω) είναι ότι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που ο προμηθευτής κάποιων εξαρτημάτων της ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν προλαβαίνει την παραγωγή. Και έτσι λήφθηκε η απόφαση να τοποθετείται μόνο όπου είναι 'απαραίτητη', αλλιώς θα είχε τεράστια καθυστέρηση στις παραδόσεις. Η δικιά μου ερμηνεία συμπίπτει με του makinen ότι είναι καθαρά θέμα κόστους, χωρίς να φέρνει πίσω αντίστοιχα επιπλέον χρήματα.
-
Για το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής τι γνώμη έχετε; Είναι κατασκευής Φορντ ή από άλλον; Πώς στέκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Δλδ στο εξής τα φοκους θα είναι με ημιακαμπτο εκτός ειδικών εκδόσεων; άραγε αυτό μήπως έχει και ένα θετικό και μεγαλώσει ο χώρος αποσκευών; Πάντως άμα τον βγάλουν θα είναι κρίμα γιατί θα χαθεί κάτι από τον χαρακτήρα του αμαξιού.
-
Για το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής τι γνώμη έχετε; Είναι κατασκευής Φορντ ή από άλλον; Πώς στέκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Δλδ στο εξής τα φοκους θα είναι με ημιακαμπτο εκτός ειδικών εκδόσεων; άραγε αυτό μήπως έχει και ένα θετικό και μεγαλώσει ο χώρος αποσκευών; Πάντως άμα τον βγάλουν θα είναι κρίμα γιατί θα χαθεί κάτι από τον χαρακτήρα του αμαξιού.
Είναι της Φόρντ το αυτόματο κιβώτιο. Δεν το έχω οδηγήσει (αναμένω εαν βρεθεί κανένα τεστ ντραιβ αυτόματο), αλλά έχω διαβάσει πολύ καλά σχόλια. Καταλαβαίνω ότι είναι ελάχιστα καλύτερο από το Aisin και αντίστοιχο του ZF. Από αξιοπιστία μένει να διαπιστωθεί.
Δεν αλλάζει ο χώρος αποσκευών με τον ημι-άκαμπτο. Δεν θα μπορούσε να γίνεται αυτό, αφού το πάτωμα είναι ίδιο σε όλα, άρα έχει ήδη διαμορφωθεί για να χωράει η ανάρτηση πολλαπλών.
-
Αν είναι αντίστοιχο του ZF τότε μιλάμε για επιτυχία της Φορντ. Σίγουρα δεν θα έχει την σβελταδα ενός με διπλό συμπλέκτη αλλά αν είναι ομαλό δεν κλωτσά δεν σκουζει και αντέχει είμαστε καλά.
Εκείνο που βλέπω βέβαια είναι ότι ο 1.5 Ντίζελ 120 ειδικά με το αυτόματο έχει ψηλές καταναλώσεις για ντίζελ στα 7 λτ που είναι νούμερο από suv και δεν το περιμένεις από το φοκους με τον αεροδυναμικό συντελεστή που έχει.
-
Το κιβώτιο εξελίχθηκε απο την ίδια τη φορντ με βάση το 9τάχυτο της GM. Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω ένα, τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής έχουν μακρά ιστορία εξέλιξης και τα θέματα βλαβών είναι λυμένα εδώ και πολλά χρόνια. Ούτως ή άλλως χειροκίνητο κιβώτιο σήμερα είναι αναχρονισμός, μόνο το κόστος τους έχει μείνει ως πλεονέκτημα.
-
Το κιβώτιο εξελίχθηκε απο την ίδια τη φορντ με βάση το 9τάχυτο της GM. Πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω ένα, τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής έχουν μακρά ιστορία εξέλιξης και τα θέματα βλαβών είναι λυμένα εδώ και πολλά χρόνια. Ούτως ή άλλως χειροκίνητο κιβώτιο σήμερα είναι αναχρονισμός, μόνο το κόστος τους έχει μείνει ως πλεονέκτημα.
Υπάρχουμε και εμείς οι ανώμαλοι που διασκεδάζουμε περισσότερο να οδηγούμε χειροκίνητο! Ειδικά ένα τόσο καλό χειροκίνητο όπως αυτό που έχει το 1.5 focus.
-
Και στην προκειμένη περίπτωση είναι και αρκετά λιγότερο ενεργοβορο από το αυτόματο. Αλλά και αυτή η παρουσία του περιστροφικού διακόπτη και η απουσία λεβιέ ιντριγκάρει λίγο
-
Ευτυχώς δηλαδή που πήρα το 1.5 στις αρχές του χρόνου.. Οδηγική απόλαυση 10/10
-
Βλέπω στις αγγελίες στο καρ Φορντ φοκους (με πολλαπλούς) από 25000 μόνο 23900 με 100000 χλμ σαν καινούργιο!
-
Σεβαστά όλα τα γούστα, δε χωράει σε τέτοια θέματα κριτική προς θεού. Απλά με μερικές μέρες εξοικείωσης στο αυτόματο είναι κανείς παντού πιο γρήγορος σε σχέση με το χειροκίνητο, το οποίο κάναμε μήνες να το μάθουμε όλοι μας όταν πρωτοπιάσαμε τιμόνι,. θεωρείτο άλλωστε και το κατεξοχήν δείγμα οδηγικής ικανότητας. Τα σύγχρονα αυτόματα κάνουν πλήρη αλλαγή σε λιγότερο από ένα δεύτερο, δεν υπάρχει σύγκριση.
-
....και οταν χαλασουν απλως
-
Σημερα πηγα στην ford να μιλησω και μου ειπαν πως για st line και active diesel συνεχιζει κανονικα να ςρχονται με πολλαπλους συνδεσμους
-
Καλά τα ντίζελ δεν ήταν να καταργηθούν;!!!!
-
Πολύ Autotsiknopempti διαβάζεις....
Ford Focus MK4