-
Καλημέρα. Είμαι και εγώ ένας μελλοντικός (και άμεσα) αγοραστής SUV. Παρακολουθώ καιρό τις εξελίξεις των διαφόρων μοντέλων και λέω ότι μάλλον θα αποφύγω τα αυτοκίνητα του γνωστού ευρωπαϊκού γκρουπ λόγω κακής φήμης και παράλληλα μου αρέσει πολύ το Tucson, αλλά σε αυτό το κασέ οι κινητήρες εκτός των υψυλών Καταναλώσεων και τελών κυκλοφορίας του, φοβάμαι ότι θα το κάνουν να σέρνεται... Έχω σκέψεις και για το kadjar λόγω της προσφοράς του αλλά και επειδή μου άρεσε το εσωτερικό του χώροι πορτμπαγκάζ και έχω παλιά καλή εμπειρία από RENAULT δεν έχω οδηγήσει βέβαια και διάβασα άσχημα λόγια για καταναλώσεις. ( Κάτοχος Renault chamade 1992). Για να σας προλάβω σας λέω ότι έχω δει τα SUZUKI, εκ των οποίων το scross δυστυχώς το βλέπω και μου γυρνά το στομάχι, και το vitara το οποίο και οδήγησα και θα χτυπούσα άνετα, θεωρώ ότι έχει ήδη πολύ μικρό πορτμπαγκάζ ( για ένα καροτσάκι και τα συναφή οπότε τι θα γίνει με δυό). Τον βασιλιά και δημιουργό της κατηγορίας Qasqai το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ και σαν απόδοση κινητήρα ( αν και ήταν το μοντέλο 1.5 πετρέλαιο 110 άλογα), αλλά τα περί τριγμών με κόψανε πιο πολύ την φόρα από το μικρό του πορτ μπαγκάζ... Ξέχασα να πω ότι σκέφτομαι το πετρέλαιο για χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Για duster δεν το συζητάω καθώς όσο και αν θα κάνω και γώ downsizing λόγω οικονομικών συγκυριών πιστεύω ότι αν πω ότι προέρχομαι από renault chamade 92, AUDI 80 93, c180 00, clk 03, και A4 10, πιστεύω ότι δικαιολογούμαι. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας εκ των προτέρων.
-
Καλημέρα. Είμαι και εγώ ένας μελλοντικός (και άμεσα) αγοραστής SUV. Παρακολουθώ καιρό τις εξελίξεις των διαφόρων μοντέλων και λέω ότι μάλλον θα αποφύγω τα αυτοκίνητα του γνωστού ευρωπαϊκού γκρουπ λόγω κακής φήμης και παράλληλα μου αρέσει πολύ το Tucson, αλλά σε αυτό το κασέ οι κινητήρες εκτός των υψυλών Καταναλώσεων και τελών κυκλοφορίας του, φοβάμαι ότι θα το κάνουν να σέρνεται... Έχω σκέψεις και για το kadjar λόγω της προσφοράς του αλλά και επειδή μου άρεσε το εσωτερικό του χώροι πορτμπαγκάζ και έχω παλιά καλή εμπειρία από RENAULT δεν έχω οδηγήσει βέβαια και διάβασα άσχημα λόγια για καταναλώσεις. ( Κάτοχος Renault chamade 1992). Για να σας προλάβω σας λέω ότι έχω δει τα SUZUKI, εκ των οποίων το scross δυστυχώς το βλέπω και μου γυρνά το στομάχι, και το vitara το οποίο και οδήγησα και θα χτυπούσα άνετα, θεωρώ ότι έχει ήδη πολύ μικρό πορτμπαγκάζ ( για ένα καροτσάκι και τα συναφή οπότε τι θα γίνει με δυό). Τον βασιλιά και δημιουργό της κατηγορίας Qasqai το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ και σαν απόδοση κινητήρα ( αν και ήταν το μοντέλο 1.5 πετρέλαιο 110 άλογα), αλλά τα περί τριγμών με κόψανε πιο πολύ την φόρα από το μικρό του πορτ μπαγκάζ... Ξέχασα να πω ότι σκέφτομαι το πετρέλαιο για χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Για duster δεν το συζητάω καθώς όσο και αν θα κάνω και γώ downsizing λόγω οικονομικών συγκυριών πιστεύω ότι αν πω ότι προέρχομαι από renault chamade 92, AUDI 80 93, c180 00, clk 03, και A4 10, πιστεύω ότι δικαιολογούμαι. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας εκ των προτέρων.
-
Καλημέρα. Είμαι και εγώ ένας μελλοντικός (και άμεσα) αγοραστής SUV. Παρακολουθώ καιρό τις εξελίξεις των διαφόρων μοντέλων και λέω ότι μάλλον θα αποφύγω τα αυτοκίνητα του γνωστού ευρωπαϊκού γκρουπ λόγω κακής φήμης και παράλληλα μου αρέσει πολύ το Tucson, αλλά σε αυτό το κασέ οι κινητήρες εκτός των υψυλών Καταναλώσεων και τελών κυκλοφορίας του, φοβάμαι ότι θα το κάνουν να σέρνεται... Έχω σκέψεις και για το kadjar λόγω της προσφοράς του αλλά και επειδή μου άρεσε το εσωτερικό του χώροι πορτμπαγκάζ και έχω παλιά καλή εμπειρία από RENAULT δεν έχω οδηγήσει βέβαια και διάβασα άσχημα λόγια για καταναλώσεις. ( Κάτοχος Renault chamade 1992). Για να σας προλάβω σας λέω ότι έχω δει τα SUZUKI, εκ των οποίων το scross δυστυχώς το βλέπω και μου γυρνά το στομάχι, και το vitara το οποίο και οδήγησα και θα χτυπούσα άνετα, θεωρώ ότι έχει ήδη πολύ μικρό πορτμπαγκάζ ( για ένα καροτσάκι και τα συναφή οπότε τι θα γίνει με δυό). Τον βασιλιά και δημιουργό της κατηγορίας Qasqai το οδήγησα μου άρεσε πάρα πολύ και σαν απόδοση κινητήρα ( αν και ήταν το μοντέλο 1.5 πετρέλαιο 110 άλογα), αλλά τα περί τριγμών με κόψανε πιο πολύ την φόρα από το μικρό του πορτ μπαγκάζ... Ξέχασα να πω ότι σκέφτομαι το πετρέλαιο για χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Για duster δεν το συζητάω καθώς όσο και αν θα κάνω και γώ downsizing λόγω οικονομικών συγκυριών πιστεύω ότι αν πω ότι προέρχομαι από renault chamade 92, AUDI 80 93, c180 00, clk 03, και A4 10, πιστεύω ότι δικαιολογούμαι. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας εκ των προτέρων.
Στάλθηκε από το ANE-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχει βελτιωθεί αρκετά το πρόσφατο QQ facelift.
-
Opel Grandland X-cite ντίζελ με έξτρα το γκρίπ και με χρώμα το απλό γκρί .
Αν πας σε βενζίνες υπάρχουν πολλά .
-
Με λίγα λόγια, έχεις απορρίψει τα πιο δημοφιλή μοντέλα σε αυτά τα χρήματα, για να μην πω όλα, είμαστε στο πρώτο 10ημερο του Ιουλίου και, αν ισχύσουν όσα λέγονται, από Σεπτέμβριο υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν δραστικά προς τα πάνω τα τέλη όλων των καινούριων αυτοκινήτων λόγω νέων εκπομπών ρύπων.
Πολύ καλά κάνεις και έχεις αυτές τις απόψεις (προσωπικά, δεν διαφωνώ ιδιαίτερα μαζί σου) και δίχως να θέλω να σε στεναχωρήσω, δεν βλέπω παρά δύο επιλογές: ή θα πάρεις το μοντέλο που συνοδεύεται από τη μεγαλύτερη έκπτωση και είναι ετοιμοπαράδοτο ή θα οδηγηθείς σε μεταχειρισμένο 1-2 ετών το πολύ, με ελάχιστα χιλιόμετρα, για να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου ότι είναι καινούριο.
Διαφορετικά, θα πρέπει να αλλάξεις τα κριτήρια επιλογής σου. Δεν υπάρχει άλλη λύση σε αυτά τα χρήματα και με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών (εφόσον του Qashqai είναι μικρός για τις ανάγκες σου).
Μια εναλλακτική πρόταση είναι να σκεφτείς τη λύση της μπαγκαζιέρας. Προσθέτεις περίπου ένα χιλιάρικο στο κόστος, αλλά πετάς εκεί τα καροτσάκια και ξεμπερδεύεις. -
Το group μάλλον λάθος θα είναι να το αποφύγεις.
Εγώ πήρα Skoda Karoq diesel σε αυτά τα χρήματα με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (521 lt) και άνετα έβλεπα όπως είπε και προηγουμένως ο συνφορουμίτης το Opel Grandland.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εχεις απορριψει το γκρουπ με ενα απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες επειδη ακους δεξια αριστερα? Πες στο στους ταξιτηδες αυτο να γελασουν
-
Καλημερα σε ολους. Καινουριος και εγω στο forum και επειδη ειδα σχετικο θεμα που με αφορα σκεφτηκα να μην γραψω καινουριο post. Ειμαι και εγω στην αναζητηση ενος τετοιου είδους αυτοκινητου suv δλδ αλλα δεν ειμαι και απόλυτος. Κανω καθε μερα 70χλμ και θελω να ειναι πετρέλαιο για οικονομια. Τωρα εχω ενα vw polo 1,2 diesel αλλα μεγαλωνει η οικογενεια και δεν θα μας βολεψει. Εχθες ειδα qashqai, sportage και tushon το qashqai μου ειναι αδιάφορο, δεν μου εκανε καθολου αισθηση γνκ και θα ηταν σαν να παιρνω ενα αμαξι μονο και μονο για να το παρω να κανω την δουλεια μου. Τα υπολοιπα 2 μου αρεσαν αρκετα περισσοτερο αν και ειναι σχεδον ιδια μονο το design αλλαζει. Επισης ειδα και το a3 sedan τωρα παμε σε sedan βεβαια αλλα πιστεύω μου εκανε περισσότερο κλικ απο ολα αν και φοβαμαι παρα πολυ τους χωρους των πισω καθισματων. Ποια ειναι οι δικη σας γνωμη για αυτα τα αυτοκινητα που ανεφερα; Μηπως εχετε να προτείνετε και καποιο αλλο; Επισης μου εκανε πολυ εντύπωση το οτι μεταχειρισμένα δεν υπαρχουν καθολου sportage και tuscon αρα παμε σε καινουριο αρα πιο πολλα λεφτα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ivas75 έγραψε:
Το group μάλλον λάθος θα είναι να το αποφύγεις.
Εγώ πήρα Skoda Karoq diesel σε αυτά τα χρήματα με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (521 lt) και άνετα έβλεπα όπως είπε και προηγουμένως ο συνφορουμίτης το Opel Grandland.Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλήθεια είναι ότι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του συγκεκριμένου με κάνει να του ρίχνω κάποιες λοξές ματιές. Θα μπορούσες να μου πεις τις μέχρι τώρα εντυπώσεις σου ως προς την απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα γιατί από χώρους φαντάζομαι.
Στάλθηκε από το ANE-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης andvolos26 έγραψε:
Αλήθεια είναι ότι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του συγκεκριμένου με κάνει να του ρίχνω κάποιες λοξές ματιές. Θα μπορούσες να μου πεις τις μέχρι τώρα εντυπώσεις σου ως προς την απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα γιατί από χώρους φαντάζομαι.Εν και προέρχομαι από μια σειρά δυνατών αυτοκινήτων (200, 143 & 160 άλογα) δεν έχω παράπονο από την απόδοσή του. Η ροπή του είναι μπόλικη και τα καταφέρνει στις προσπεράσεις. Σαφώς και δεν είναι γρήγορο. Για τον όγκο του και το είδος του είναι μια χαρά.
Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει όμως είναι η κατανάλωση. Έχω κάνει 5.500 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση είναι στα 5,5 λτ/100. Μετρημένη.
Με βαριά κίνηση εντός Αθήνας έχω δει και 8, ενώ για την ίδια διαδρομή με λίγη κίνηση βλέπω και 4,5.
Επαρχία με χαλαρούς ρυθμούς κάνω διαδρομές με κάτω από 4. Την Κυριακή που επέστρεφα με πολλή κίνηση (είχε ροή όμως) σε μεικτή διαδρομή 180 χιλιομέτρων το trip computer έδειξε 4,4.
Καίει λιγότερα από το Ford Ka της γυναίκας μου και τη μηχανή μου. -
Ο χρήστης ivas75 έγραψε:
Αλήθεια είναι ότι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του συγκεκριμένου με κάνει να του ρίχνω κάποιες λοξές ματιές. Θα μπορούσες να μου πεις τις μέχρι τώρα εντυπώσεις σου ως προς την απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα γιατί από χώρους φαντάζομαι.
Εν και προέρχομαι από μια σειρά δυνατών αυτοκινήτων (200, 143 & 160 άλογα) δεν έχω παράπονο από την απόδοσή του. Η ροπή του είναι μπόλικη και τα καταφέρνει στις προσπεράσεις. Σαφώς και δεν είναι γρήγορο. Για τον όγκο του και το είδος του είναι μια χαρά.
Αυτό που με έχει εντυπωσιάσει όμως είναι η κατανάλωση. Έχω κάνει 5.500 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση είναι στα 5,5 λτ/100. Μετρημένη.
Με βαριά κίνηση εντός Αθήνας έχω δει και 8, ενώ για την ίδια διαδρομή με λίγη κίνηση βλέπω και 4,5.
Επαρχία με χαλαρούς ρυθμούς κάνω διαδρομές με κάτω από 4. Την Κυριακή που επέστρεφα με πολλή κίνηση (είχε ροή όμως) σε μεικτή διαδρομή 180 χιλιομέτρων το trip computer έδειξε 4,4.
Καίει λιγότερα από το Ford Ka της γυναίκας μου και τη μηχανή μου.Τουλάχιστον εντυπωσιακό... Από ηχομόνωση τι λέει ; Ακους τίποτα από τον κινητήρα ή στις μεγάλες ταχυτητες του ταξιδιού;
Στάλθηκε από το ANE-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης andvolos26 έγραψε:
Τουλάχιστον εντυπωσιακό... Από ηχομόνωση τι λέει ; Ακους τίποτα από τον κινητήρα ή στις μεγάλες ταχυτητες του ταξιδιού;Στάλθηκε από το ANE-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά είναι από ηχομόνωση. Ο κινητήρας δεν ακούγεται πολύ (με κλειστά παράθυρα). Το αρνητικό του ήταν η απόδοση του air condition η οποία δεν με κάλυπτε. Επειδή έχει αρκετά μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με το που σε χτυπούσε ο ήλιος ζεσταινόταν η καμπίνα. Η λύση ήταν μεμβράνες και πλέον είμαι μια χαρά. Το επίσης εντυπωσιακό για μένα είναι το ξεκούραστο ταξίδι. Κατεβαίνω συχνά πορτοχελι και η γυναίκα μου γκρίνιαζε για τη διαδρομή και πόσο κουραστική είναι κλπ. Πλέον δεν παραπονιέται και νιώθω και εγώ πιο ξεκούραστος μετά από 2:30 - 3:00 ώρες διαδρομής. Ίσως να συμβάλλει σε αυτό και ο κατά τι ηπιότερος ρυθμός.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και για αυτό το προτείνω. Δεν είναι πολύ μεγάλο μέσα στην πόλη, ενώ παράλληλα έχει πολύ μεγάλους χώρους και για την οικογένεια και για τα πράγματα.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δυστυχώς στο 1.6 Diesel δεν 'χωράει' να προσθέσει το αυτόματο Clima το οποίο και έχω στο δικό μου 1.0tsi και σαν απόδοση είναι εξαιρετικό καθώς ανεβάζεις την ΑΛΤΠΦ πάνω από τις 17.000 ευρώ. Η απλή λύση είναι να βάλεις μεμβράνες και να το πάρεις σε λευκό το οποίο φυσικά και του πάει!
Το μόνο αρνητικό του Karoq στην βασική έκδοση Ambition είναι ο σχετικά μέτριος εξοπλισμός με τρανταχτή έλλειψη το Clima. Κατά τ' άλλα έχει Cruise, αυτόματο φρένο, αυτόματα φώτα, 8άρα οθόνη με Android Auto και Carplay και εξαρετική απόκριση - γραφικά. Επίσης μπορείς να βάλεις μετά την αγορά με περίπου 250 ευρώ κάμερα οπισθοπορείας (την γνήσια) την οποία τη συνιστώ 150% γιατί μπορώ και χωράω σε θέσεις που με το μάτι φαίνονται πως δεν μου 'φτάνουν'.
Αν έκανα χιλόμετρα θα έπερνα με κλειστά μάτια τον 1.6TDI. Είναι από τους πλέον αξιόπιστους κινητήρες, με αρκετό νεύρο και με το 6άρι κιβώτιο θα έχεις χαμηλά rpm στο ταξίδι και άρα ησυχία. Γενικά η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι άριστη. Είναι πολύ σταθερό στο ταξίδι και με πολύ καλό στήσιμο και κράτημα (για SUV). Ποιοτικό εσωτερικό και οι καλύτεροι χώροι για το μήκος του. Όλα τα υπόλοιπα SUV αυτής της κατηγορίας, πλην του QQ, έχουν τουλάχιστον 10cm μεγαλύτερο μήκος αμαξώματος και με λιγότερο χώρο αποσκευών.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Opel Grandland X-cite ντίζελ με έξτρα το γκρίπ και με χρώμα το απλό γκρί .Αν πας σε βενζίνες υπάρχουν πολλά .
Αυτοκινηταρα
-
theonik , που την έβαλες την κάμερα σε αυτά τα χρήματα;
-
Καλημέρα.
Στον Μακρή από όπου αγόρασα και το αυτοκίνητο. Ίσως και να είναι 280 αλλά δεν θυμάμαι καλά
όχι όμως παραπάνω.Πάντως μπήκε η εργοστασιακή, η εργασία έγινε στον Μακρή και παίζει άψογα. Βοηθάει πολύ περισσότερο
από τους αισθητήρες. -
Επίσης μπορείς να βάλεις μετά την αγορά με περίπου 250 ευρώ κάμερα οπισθοπορείας (την γνήσια) την οποία τη συνιστώ 150% γιατί μπορώ και χωράω σε θέσεις που με το μάτι φαίνονται πως δεν μου 'φτάνουν'.
Ισχύει σίγουρα αυτό; Σε αντιπροσωπεία που ρώτησα, μου είπαν ότι δεν παίρνει η έκδοση Ambition κάμερα οπισθοπορείας εκ των υστέρων την εργοστασιακή, κι ότι η μόνη λύση είναι ΟΕΜ κάμερα, με ταυτόχρονη αλλαγή της εργοστασιακής οθόνης!!! Κάποιος που είπε ότι στην έκδοση Ambition υπάρχουν οι αναμονές και απλά τοποθετείται η κάμερα χωρίς να είναι κάτι το χρονοβόρο και εξεζητημένο. Τελικά τι ισχύει;
-
Πλήρωσα το γνήσιο ανταλλακτικό (είχε κωδικό το τιμολόγιο) και απλά έγινε εργασία από τους τεχνικούς του Μακρή για την τοποθέτηση των καλωδίων. Βγαίνει το πλαστικό που πατάς για να ανοίξει ο χώρος αποσκευών και στην θέση του μπαίνει ένα ίδιο πλαστικό το οποίο έχει και την κάμερα πάνω. Είναι πιο μικρή μεν η υποδοχή για τα δάχτυλα ώστε να ανοιεις τον χώρο αποσκευών αλλά μετά από 2-3 φορές το συνηθίζεις.
Ο πωλητής μου έλεγε ότι υπάρχει έτοιμη φύσα στο πίσω μέρος αλλά θεωρώ ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και για αυτό κιόλας ήθελε ώρες το αυτοκίνητο εντός.
Η λειτουργία της είναι απροβλημάτιστη πάντως και πραγματικά με βοηθάει πολύ.
-
Μέχρι τις 23000 οι επιλογές για C-SUV είναι λίγες συγκεκριμένες. Επειδή και μένα εκεί ήταν το maximum όριο που είχα να διαθέσω (και με δόσεις), και κοίταγα diesel οι επιλογές είναι QQ, Kadjar, Karoq, Ateca, Grandland και τέλος.
Δεν έχω κολλήματα με μάρκες, η επιλογή μου κατέληξε μεταξύ Kadjar και Karoq. Βρήκα την καμπίνα του Kadjar πιο άνετη (για μένα που είμαι 1.90 και 105 κιλά) και αισθητικά πιο όμορφο.
1 χρόνο και κάτι τώρα, δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν ξέρω αν έτυχε, αλλά το δικό μου ΔΕΝ τρίζει (και του κάνω αρκετή κακομεταχείριση σε ιδιωτικούς χωματόδρομους, όλο νεροφαγιές κτλ). Μπορεί να είναι σχεδόν πανομοιότυπο του QQ, αλλά συναρμολογείται σε άλλο εργοστάσιο, και αυτό ίσως παίζει κάποιο ρόλο (στην Ισπανία, όπου συναρμολογείται και το Megane). Επίσης είναι λίγο μαλακό το στήσιμο του σε σχέση με το QQ.
SUV μέχρι 22.000 23.000 το πολύ