-
alexandros.K wrote:
Κι εμενα με ενοχλει η αυτοματη λειτουργεια των υαλοκαθαριστήρων. Ποτέ δεν λειτουργουν σωστα....Για την ακριβεια λειτουργουν πολυ πιο συχνα απο οσο θα ηθελα.
Μόνο τον harisma23 δεν ενοχλούν από ότι φαίνεται...
Αν χρειάζεσαι τη λαϊκή ετυμηγορία προς επιβεβαίωση σου, χαλάλι σου!
Δεν κρύβονται οι αριστερές καταβολές...
-
Και το Crossland X έχει ρύθμιση ευαισθησίας.
Και το Grandland.
-
REALZEUS wrote:
alexandros.K wrote:
Κι εμενα με ενοχλει η αυτοματη λειτουργεια των υαλοκαθαριστήρων. Ποτέ δεν λειτουργουν σωστα....Για την ακριβεια λειτουργουν πολυ πιο συχνα απο οσο θα ηθελα.
Μόνο τον harisma23 δεν ενοχλούν από ότι φαίνεται...
Αν χρειάζεσαι τη λαϊκή ετυμηγορία προς επιβεβαίωση σου, χαλάλι σου!
Δεν κρύβονται οι αριστερές καταβολές...
Απλά πράγματα είναί, που οι περισσότεροι καταννοούν και το δηλώνουν...
-
Χωρις να ειμαι σιγουρος , να αναφερω μια λεπτομερεια διοτι περιμενω το καμικ για αμεση αγορα στην style.Γραφει hill START STD στην DSG . Στο Καροκ πχ. γραφει hill HOLD . Θελω να πιστευω πως το hill hold που λεμε, εννοειται πως θα το εχει , απλα στα DSG θα ξεκιναει και μονο του δηλαδη hill start οπως λεει και στο φυλλαδιο .
-
Μάλλον είναι όπως τα λες και ίσως να έκανα εγώ λάθος εξαρχής.
Το έψαξα στα manual:
https://manual.skoda-auto.com/447/el-GR/Model/Kamiq_NW4/07-2019/en
Βοηθητικό σύστημα εκκίνησης σε ανηφορικό έδα-
φος
Το βοηθητικό σύστημα εκκίνησης σε ανηφορικό έδα-
φος βοηθά στην εκκίνηση σε κλίσεις φρενάροντας
το όχημα για περίπου 2 δευτ. μετά την απελευθέρω-
ση του πεντάλ φρένου.
Προϋποθέσεις λειτουργίας
✓ Η κλίση είναι τουλάχιστον 5%.
✓ Η πόρτα του οδηγού είναι κλειστή.Hill Hold Control
Hill Hold Control helps when starting off on uphill
gradients by braking the vehicle for about 2 seconds
after the brake pedal is released.
Operating conditions
✓ The gradient is at least 5%.
✓ The driver's door is closed.Και μάλλον εξαιτίας της αρχικής μου τοποθέτησης περί εξοπλισμού να τα έκανα μαντάρα τελικά.
Sorry.
-
Μην αγχωνεσαι απλα το Καμικ το παρακολουθω απο τον Ιουλιο και ολα τα suv της Skoda γι αυτο και το ειπα . Η αληθεια ειναι οτι κι εγω το ιδιο με που καταλαβες κι εσυ ειχα παθει αλλα το ψαξα αρκετα και λεω μηπως τελικα ειναι ετσι οπως εγραψα . Σιγουροι θα μαστε 9/11 στην εκθεση που θα ερθει για πρωτη φορα . Το μεγαλο ερωτημα ειναι παμε σε Kamiq style 1000αρι στα 20300€ ; Η παμε σε Nissan Qashqai Acenta που το εβγαλε προσφορα το 1.5 diesel στα 21.170€ ;;!! Εκει σας θελω .Και περιμενα το Kamiq τοσους μηνες αλλα ερχεται η Nissan με τις κλασικες προσφορες των τελευταιων μηνων του χρονου να με προβληματισει.
-
harisma23 wrote:
REALZEUS wrote:
alexandros.K wrote:
Κι εμενα με ενοχλει η αυτοματη λειτουργεια των υαλοκαθαριστήρων. Ποτέ δεν λειτουργουν σωστα....Για την ακριβεια λειτουργουν πολυ πιο συχνα απο οσο θα ηθελα.
Μόνο τον harisma23 δεν ενοχλούν από ότι φαίνεται...
Αν χρειάζεσαι τη λαϊκή ετυμηγορία προς επιβεβαίωση σου, χαλάλι σου!
Δεν κρύβονται οι αριστερές καταβολές...
Απλά πράγματα είναί, που οι περισσότεροι καταννοούν και το δηλώνουν...
Έχεις δίκιο! Εμείς φταίμε, που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε αν μας ενοχλούν οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες...
Τέλος πάντων, δε νομίζω ότι έχει νόημα να τσακωνόμαστε για το αν είναι ενοχλητικός αυτός ο αυτοματισμός. Εσένα σε ενοχλεί, εμένα όχι! Και υποπτεύομαι ότι πιθανώς η ενόχληση (ή μη) να οφείλεται όχι μόνο στο χαρακτήρα μας, αλλά και στις συγκεκριμένες υλοποιήσεις των αυτοκινήτων που οδηγούμε, καθώς δεν είναι όλες εξίσου επιτυχημένες...
-
Το auto start/stop είναι μια μεγάλη βλακεία και δεν ξέρω για ποιον λόγο οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν δώσει στους οδηγούς την δυνατότητα της μόνιμης απενεργοποίησής του.
Δεν είναι μόνο ότι σου σβήνει την μηχανή σε κάθε φανάρι, είναι και το γεγονός ότι αυτά τα 'σταμάτα-ξεκίνα' καταπονούν την μπαταρία της μηχανής. -
Η οποία μπαταρία έτσι και τα φτύσει κοστίζει και διπλάσια τιμή σε σύγκριση με τις απλές.
Από έρευνα αγορά που έκανα για το Fabia η ποιο φτηνή που βρήκα ήταν αρκετά πάνω από τα 100euro. Στο εξουσιοδοτημένο από 150euro μέχρι 250euro ανάλογα την μάρκα.
Υπάρχει όμως και ένα θετικό. Αυτές οι μπαταρίες κρατάνε πολύ αν περιορισθεί η κατανάλωση ρεύματος στο αυτοκίνητο. π.χ. αν κάθε φορά απενεργοποιείται το start/stop τότε η μπαταρία καταπονείται πολύ λιγότερο. Το ίδιο και με άλλες απενεργοποιήσεις, αν το επιτρέπει φυσικά το αυτοκίνητο.
Εγώ το start/stop το απενεργοποιώ πάντα.
-
Το auto start/stop είναι μια μεγάλη βλακεία και δεν ξέρω για ποιον λόγο οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν δώσει στους οδηγούς την δυνατότητα της μόνιμης απενεργοποίησής του.
Δεν είναι μόνο ότι σου σβήνει την μηχανή σε κάθε φανάρι, είναι και το γεγονός ότι αυτά τα 'σταμάτα-ξεκίνα' καταπονούν την μπαταρία της μηχανής.-
Δεν δίνουν την δυνατότητα μόνιμης απενεργοποίησης, γιατί τότε δεν θα ίσχυαν οι τιμές ρύπων (πλασματικές, αλλά αυτές μετράνε) και θα τους ανέβαζαν πολύ τον φόρο CO2.
-
Η μπαταρία δεν καταπονείται για τους εξής λόγους:
α) είναι AGM (βαθιάς εκφόρτισης) και είναι φτιαγμένη για αυτή την δουλειά. Για αυτό και κοστίζει τόσο ακριβά.
β) ελέγχεται από εδικό εγκέφαλο και εφόσον έχει χαμηλή τάση ή οι θερμοκρασία δεν είναι κατάλληλη, δεν λειτουργεί το start/stop.
Ίσως να καταπονείται ο κινητήρας (και ίσως και η μίζα), αλλά σίγουρα όχι η μπαταρία, αφού είναι ειδκκά φτιαγμένη για αυτή τη χρήση.
-
-
Σας φαίνεται ακριβό το 1.5 DSG και το 1.6 ντίζελ DSG στην έκδοση Ambition έχουν την ίδια τιμή αν δεν κάνω λάθος.
-
Καλησπερα παιδια, ειδα σημερα το Καμικ στην Σκοντα Μακρης . Πολυ καλες εντυπωσεις μου αφησε . Απλα θα δωσω ειδικη παραγγελια καθως εχει καποιες ελλειψεις σοβαρες εν ετη 2019 ακομα και στη style εκδοση που θα παρω . Απο τριτη θα το κανω test drive και θα προχωρησω σε παραγγελια. Ειχαν ενα λευκο εξαιρετικο , και ενα γκρι αδιαφορο χρωμα . Hill Asssist δεν εχει , μπαινει με 65€ οπως και ρο υποβραχιονιο πισω με95€.
-
Στην Skoda Γλυφάδας το έχουν φέρει σε Titan blue. Φοβερό χρώμα. Επίσης ποιότητα μέσα καταπληκτική για την κατηγορία, θα αφανίσει όλον τον compact suv ανταγωνισμό. Μην μπείτε μετά μέσα σε Arona ή T-Cross, θα νομίζετε ότι μπαίνετε σε Yugo.
-
Το εξειαρετικά ενδιαφέρον (για εμένα) και εντυπωσιακό είναι ότι αυτή την στιγμή (δεν ξέρω το για το Puma) είναι το μοναδικό της κατηγορίας του (αλλά και του ομίλου, εκτός Q2) που μπορεί να εξοπλιστεί με ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα, καθώς και ηλιοροφή. Αυτή την στιγμή (εκτός Q2 πάλι) είναι το πιο premium από την 3αδα του γκρούπ!!
-
Κατάφερε κανένας να το κάνει test drive;
-
Κατάφερε κανένας να το κάνει test drive;
Περιμένω τηλέφωνο να μου πούν εαν θα υπάρχει αύριο διαθέσιμο, που επισρρέφω Ελλάδα, για να το οδηγήσω. Θα ξέρω μέσα στην ημέρα λογικά. Έχω ζητήσει αυτόματο, αλλά δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα έχουν.
-
Φαίνεται πολύ καλό το πακέτο εξοπλισμού για το Style αλλά με το DSG στο θέμα αξιοπιστίας νομίζω χαλάει η εικόνα του.
Απο το νεο 2008 και Capture μου φαίνεται θα είναι καλύτερο vfm.
-
Φαίνεται πολύ καλό το πακέτο εξοπλισμού για το Style αλλά με το DSG στο θέμα αξιοπιστίας νομίζω χαλάει η εικόνα του.
Έχει πολύ καλή τιμολόγηση σε συνδυασμό με τον εξοπλισμό του και επίσης τα έξτρα έχουν πολύ λογικές τιμές. Όσο για το DSG συμφωνώ, η λύση (για εμένα) είναι επέκταση εγγύησης (που να αναφέρει ξεκάθαρα ότι καλύπτεται το DSG) και πώληση του αυτοκινήτου πριν λήξη η εγγύηση!
Βέβαια συνεχίζεις να βασίζεσαι στην αναξιόπιστη Kosmocar, αλλά ίσως να έχουν βελτιωθεί τελευταία.
-
Update: εκτός απροόπτου, αύριο θα κάνω test drive (ακόμα αναμένονται οι πινακίδες για το test drive) το Καμίκ.
-
Σε ξένο τεστ που έχω διαβάσει για το Κamiq με τον 1.0TSi, οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές.
Για να δουμε και τις δικές σου εντυπώσεις Φάνη...
Skoda Kamiq