31.600 το 1.6 CRDi VGT 100kW (136 HP) 7DCT στην πιο πλουσια εκδοση στην Ισπανια με highlights :
235/45 tires with 46 cm (18 ') alloy wheels
LED headlights
Electric parking brake
UVO Connect browser, Android Auto / Apple Carplay, and TomTom connectivity services - 26 cm (10.25 '') screen -
Panoramic sunroof
Electronic start button system + Smart key
Wireless charger (mobile phone)
Automatic parking assistance system
Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 122
WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 6.2; Medium 5;
High 4.7; Extra high 6.1; Combined 5.5; WLTP combined CO2 emissions (g / km): 142
Η οθονη οργανων η ψηφιακη παραμενει μαλλον και εδω εξτρα.
30800 1.4 T-GDi 103kW (140 HP) 7DCT
Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 135
WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 9.1; Medium 6.9;
High 6.1; Extra high 7.4; Combined 7.1; Combined CO2 emissions WLTP (g / km): 161
Δλδ τσιμπαει σε τέλη αρκετα σε σχεση με τον ντιζελ και εχουν μικρη διαφορά τιμης που αποσβενεται άμεσα με το 1.6 λτ/100 διαφορα στην καταναλωση ( που οταν θα τα πιεζεις ή θα εισαι φορτωμενος να ανοιγει η ψαλιδα υπερ ντιζελ).
29900 η πλουσια ντιζελ σε μηχανικο*** 29150*** αντιστοιχα στην βενζινη.
Δλδ τουλαχιστον εξω συμφερει πολυ η επιλογη αυτοματου που την παιρνεις μονο με 1700 ευρώ παραπανω ( τωρα αν εδω το 1700 γινει 3000 θα το δουμε...).
Παντως οπως μου ειπε ο πωλητης για την ωρα αυτα που ηδη εχουν φερει για τους πρωτους μηνες ειναι τα 1.0
28100 1.0 T-GDi 88kW (120 HP) 6MT στην πλουσια
Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 130
WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 8; Medium 6.2;
High 5.7; Extra high 7.2; Combined 6.6; Combined CO2 emissions WLTP (g / km): 150
1.0/1.4/1.6(115-136) σε αυτοματα
0-100 / 11.3/9.5/11.1/10.1
100-0*** 35***
τελικη 186/200/190/198
Εξαιρετικος ο χρονος ακινητοποίησης και αισθητη η βελτιωση του 0-100 με το αυτοματο στον 1.6 (10.1/10.6). Δεν είναι κακο το νουμερο για το 1.0 (σχεδον ιδιο με το ντιζελ 115 σε αυτοματο και καλυτερο απο το χειροκινητο 115 και κοντα στο αντιστοιχο 136 και σε συνδυασμο με την καλη εργοστασιακη μεση καταναλωση κατα wltp 6.6 ισως αποτελει μια καλη εναλλακτικη λαμβανοντας και την τιμη αγορας. Δλδ σε βαθος 7ετιας με 18000 υπολογιζοντας τις wltp μεσες καταναλωσεις το 1.0 στοιχιζει τελικα λιγοτερο απο +1000 σε σχεση με το ντιζελ χειροκινητο 1.6.
Το θεμα ειναι ποσο ανοιγει η ψαλιδα της καταναλωσης των δυο εκδοσεων οταν ζοριζονται και τι κανει το 1.0 καλοκαιρι φορτωμενο σε ανηφορα....γιατί αν απλα πιάνεις δεξια λωριδα με τους συνταξιουχους ε τοτε ντιζελ for ever...
Youtube Video
απο το 1.4 αυτοματο, γραφει καταναλωση 8.4, οταν το γυριζει στο μανιουαλ βλεπω κοφτη στις ταχυτητες στις 6000 στροφες.
Εξαιρετικό το εσωτερικό του ακόμα και χωρίς την tft οθόνη.
320/2000~2250 ροπή το αυτόματο 136, 280/1500~3000 το απλό, 242/1500~3200 το 1.4
ceed, proceed, xceed διπλα διπλα.
7cm ψηλοτερο απο το proceed αλλα δειχνει πολυ ψηλοτερο στην φωτογραφια
