-
Ωχχχ...!!! Δεν τα ήξερα αυτά....μα πόσο Μ@ΛΑΚΕΣ πιά...!?!?!?
Και σε αυτό ΑΧΡΗΣΤΟΙ είναι ρε γαμώτο....δηλαδή ΗΜΑΡΤΟΝ, πόσο μυαλό θέλει?? Γιατι πάντα το κάνουν δύσκολο και στρεβλό?
Το μόνο θετικό είναι εαν προσθέσεις λίγο εξοπλισμό π.χ. και από τις €17.000 πας στις 18.000, τότε γλυτώνεις κάτι ψιλά (€820). Οπότε τώρα είναι άλλη'σπαζοκεφαλιά', να υπολογίσεις τι μπορείς να βάλεις για να είσαι χαμηλότερα από πριν....αχαχα....η μ@λακία στο έπακρο.
Καλά λέω, το επόμενο αυτοκίνητό μου μεταχειρισμένο και κατά προτίμηση θα το φέρω από Γερμανία να τελειώνω.
-
Μα είναι ποτέ δυνατόν το κράτος να εφαρμόσει μέθοδο που θα μειώνει το φόρο (άρα το δικό του κέρδος)?
-
Μα είναι ποτέ δυνατόν το κράτος να εφαρμόσει μέθοδο που θα μειώνει το φόρο (άρα το δικό του κέρδος)?
Ναι, εαν ήταν έξυπνοι, γιατί μπορεί να μειωθεί το ποσό του φόρου ανα αυτοκίνητο αλλά θα αυξηθούν οι πωλήσεις και άρα το συνολικό εισπραχθέν ποσό θα αυξηθεί.
-
Ίσως δεν θέλουν να αυξηθούν οι πωλήσεις καινούριων, ώστε αφενός να μην επιβαρύνεται το εμπορικό ισοζύγιο και αφετέρου να ξεφορτώνονται τα μεταχειρισμένα τους οι Γερμανοί.
-
Πως τα υπολόγησες Φανη; Εγω τα βγάζω 100 ευρω ακριβότερα με τα καινούργια.
-
Πως τα υπολόγησες Φανη; Εγω τα βγάζω 100 ευρω ακριβότερα με τα καινούργια.
Εαν λές για το παράδειγμα μου στις €18.000 ΛΤΠΦ, τα υπολόγισα ώς εξής:
- €14.000 * 4% = €560
- €3.000 * 30% = €900
- €1.000 * 60% = €600
Σύνολο €2.060
Με το υφιστάμενο σύστημα είναι €18.000 * 16% = €2.880
-
Αξία Παλιό τέλος Νέο τέλος
10.000 400 400
12.000 480 480
14.000 560 560
15.000 1200 860
17.000 1360 1460
18.000 2880 2060
19.000 3040 2660
20.000 3200 3260
24.000 5760 6060
25.000 6.000 6760
(Πηγή το Capital.gr αφού το διόρθωσα γιατί είχε λάθη (!) από τα 18 χιλ και πάνω... ).
-
Εχεις δίκιο, βγαίνει κέρδος αν μείνεις κοντά στο επόμενο σκαλοπάτι.
Αρα την αύξηση στα τέλη λόγω WLTP δεν τη αποφεύγουμε. Και εκεί θα ειναι μεγάλο το παστέλι στα 170-180g.
-
Αυτό που δεν φαίνεται στο νέο πίνακα είναι οι ενδιάμεσες τιμές, εκεί που αλλάζει το σκαλοπάτι και έτρωγε 'σφαλιάρα' η τιμή.
Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο των €17.500 ΛΤΠΦ (εύκολα ένα των €16.900 με μεταλλικό...κλασσική περίπτωση και τα παίρναμε όλα άσπρα...αχαχα) με το υφιστάμενο σύστημα έχει τέλος €2.800 ενώ με το νέο σύστημα έχει € 1.760. Αρκετά μεγάλη διαφορά σε αυτή την τιμή (μειώνει την τελική τιμή κτά €1.000). Δηλαδή η προσθήκη εξοπλισμού δεν 'τιμωρείται' τόσο πολύ.
Πάλι βλακεία είναι το σύστημα (έπρεπε να το κάνουν δύσκολο, δεν μπορούσαν να το απλοποιήσουν λίγο)...αλλά ελάχιστα καλύτερο από το προηγούμενο.
-
Τα σημεία μεταβολής είναι τα εξής:
Για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 €, 4% (χωρίς αλλαγή)
Για το τμήμα αξίας άνω των 14.000 € και μέχρι 17.000 €, 30% για το τμήμα της αξίας. (από 8% για το σύνολο της αξίας)
Για το τμήμα αξίας άνω των 17.000 € και μέχρι 20.000 €, 60% για το τμήμα της αξίας. (από 16% για το σύνολο της αξίας)
Για το τμήμα αξίας άνω των 20.000 € και μέχρι 25.000 €, 70% για το τμήμα της αξίας. (από 24% για το σύνολο της αξίας)
και πάει λέγοντας
-
Aπ'ότι είδα σήμερα στον νέο τιμοκατάλογο (1/10/2019) της Suzuki, Vitara 1.0 τέλος (μόνο 2κίνητο αυτόματο) και τέλος και η βασική έκδοση GL (θα υπάρχουν μόνο GL+ και GLX)
-
Παράξενο.
Ξεκίναγε από 15990e το GL 1.0 με πολύ καλό εξοπλισμό και πλέον από 19090 το GL+ 1.4.
Έχασε το VFM που είχε.
Γιατί έγινε αυτό; Ξέρεις κανείς;
Συμβαίνει κάτι με την SUZUKI ή κάνω λάθος; Τώρα τελευταία κόβει μοντέλα, εκδόσεις...
-
Παράξενο.
Ξεκίναγε από 15990e το GL 1.0 με πολύ καλό εξοπλισμό και πλέον από 19090 το GL+ 1.4.
Έχασε το VFM που είχε.
Γιατί έγινε αυτό; Ξέρεις κανείς;
Συμβαίνει κάτι με την SUZUKI ή κάνω λάθος; Τώρα τελευταία κόβει μοντέλα, εκδόσεις...
Απ' το καλοκαίρι μέχρι τώρα έχει αλλάξει ο τιμοκατάλογος με τα διαθέσιμα μοντέλα 3-4 φορές. Προς το χειρότερο.
Δεν έχουν ντήζελ, δεν έχουν πλέον 1λτ τούρμπο κινητήρα, αφαιρούν τα πιο κατάλληλα για Ελλάδα μοντέλα, αν δεν το χουν πάρει ακόμα είδηση, ας τους πει κάποιος πως το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί... όπως όλα δείχνουν, θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις, και πλέον για μένα δεν βλέπω τι θα άξιζε τα λεφτά του για να αγοράσω απ' τη μάρκα.
-
Ας το ξαναπούμε.... Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με την συνεργασία με την ΤΟΥΟΤΑ και τα από κοινού αυτοκίνητα που θα βγάζουν. Δεν μπορεί να κρατήσει ολη τη γκαμα της η suzuki αφού θα βγάζει μάλλον το Corolla και κάποιο άλλο. ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ SUZUKISUZUKI. Από κει και πέρα εξακολουθεί να έχει vfm μοντέλα αφού το vitara 1,4 είναι ακόμα ανταγωνιστικο όπως και το sx4 μιας και παίρνεις 4χ4 με λεφτά που σε άλλους δεν παίρνεις. Όπως επισης οι επιδόσεις τους για τα λεφτά που δίνεις είναι εξαιρετικές. Αν αυτό κάποιος δεν το βλέπει κοιτάει αλλού.
-
Απ' το καλοκαίρι μέχρι τώρα έχει αλλάξει ο τιμοκατάλογος με τα διαθέσιμα μοντέλα 3-4 φορές. Προς το χειρότερο.
Δεν έχουν ντήζελ, δεν έχουν πλέον 1λτ τούρμπο κινητήρα, αφαιρούν τα πιο κατάλληλα για Ελλάδα μοντέλα, αν δεν το χουν πάρει ακόμα είδηση, ας τους πει κάποιος πως το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί... όπως όλα δείχνουν, θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις, και πλέον για μένα δεν βλέπω τι θα άξιζε τα λεφτά του για να αγοράσω απ' τη μάρκα.
Μα και εγώ όταν πήγα τρεις φορές (όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις φορές!) στην Personal Best (Σφακιανάκης Κηφισίας) για να δω Vitara και Jimny κανείς πωλητής δεν μπήκε στο κόπο να με πλησιάσει. Μα κανένας εντελώς.
Ο μόνος που με πλησίασε ήταν ο πωλητής της Renault που στεγάζεται στον ίδιο χώρο. Και αυτός δεν είχε και ιδιαίτερες ορέξεις.
Το κλείνουν το μαγαζί;; Πάντως κάτι δεν πάει καλά. Το Vitara είναι φρέσκο, facelift και κόβουν εκδόσεις;;;; Ακατανόητο.
-
Πάντως το πανευρωπαϊκό συνέδριο της Suzuki για ενημέρωση και μελλοντικά σχέδια επιλέχθηκε και έγινε από τους Ιαπωνες στις εγκαταστάσεις της Suzuki στην Ελευσίνα γιατί θεωρούν την ελληνική αντιπροσωπεία από τις καλύτερες. Ποιο κλείσιμο ακριβώς?
-
Δηλαδή εσύ θεωρείς φυσιολογική εξέλιξη να κοπεί το χειροκίνητο 1000άρη και να υποχρεώνουν την αγορά του δικίνητου 1.4 στα 19090euro;
Και το Vitara δεν είναι καν στην κατηγορία των Compact SUV. Στα μικρά είναι.
Εκτός αν είχε θέμα ο 1000άρης και αποσύρθηκε.
-
Ας το ξαναπούμε.... Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με την συνεργασία με την ΤΟΥΟΤΑ και τα από κοινού αυτοκίνητα που θα βγάζουν. Δεν μπορεί να κρατήσει ολη τη γκαμα της η suzuki αφού θα βγάζει μάλλον το Corolla και κάποιο άλλο. ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ SUZUKISUZUKI. Από κει και πέρα εξακολουθεί να έχει vfm μοντέλα αφού το vitara 1,4 είναι ακόμα ανταγωνιστικο όπως και το sx4 μιας και παίρνεις 4χ4 με λεφτά που σε άλλους δεν παίρνεις. Όπως επισης οι επιδόσεις τους για τα λεφτά που δίνεις είναι εξαιρετικές. Αν αυτό κάποιος δεν το βλέπει κοιτάει αλλού.
Δες τον τιμοκατάλογο. Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται κάποια έξοδα σύμφωνα με το έντυπο.
https://auto.suzuki.gr/files/pricelist/Suzuki Pricelist.pdf
Αν το vitara & S-cross είναι αυτοκίνητα που αξίζουν 22-24-27 χιλιάδες ευρώ, θα το δείξουν οι πωλήσεις...
Ότι αντικειμενικά είναι καλά αυτοκίνητα το γνωρίζω και γι αυτό ενδιαφέρομαι (ή μαλλον ενδιαφερόμουν).
-
Δηλαδή εσύ θεωρείς φυσιολογική εξέλιξη να κοπεί το χειροκίνητο 1000άρη και να υποχρεώνουν την αγορά του δικίνητου 1.4 στα 19090euro;
Και το Vitara δεν είναι καν στην κατηγορία των Compact SUV. Στα μικρά είναι.
Εκτός αν είχε θέμα ο 1000άρης και αποσύρθηκε.
Δεν θεωρώ τίποτα φυσιολογικο. Μάλιστα γλυκοκοιτάζω σε μεταχειρισμένο το swift 1,0 boosterjet. Απλά ερμηνεύω τις κινήσεις τους κατά πάσα πιθανότητα. Και η ζωή μου 'φυσιολογικά' έπρεπε να έχει άλλη τροπή.... Πάντως το vitara βλέπω πουλάει πολύ. Και επειδή είμαι φίλος με έναν πωλητή Του Σφακ..... Το 1,4 πουλάει όχι το 1.0
-
Εεεε να σε προλάβω το έχουν δείξει οι πωλήσεις αμφότερα πάνε πολύ καλά. Με το vitara να πηγαίνει εξαιρετικά. Το αν με ρωτάς εάν αξίζουν τα 22,24,27......λοιπον άκου. Πήρα το sx4 scross 1,4 all grip με:
full led, θερμαινόμενα καθίσματα, 4χ4,hill assist, φιμε, Κρύσταλλα, 8 ηχεία από όσο θυμάμαι, 140 άλογα, κατανάλωση από τις χαμηλότερες, μεταλλικό περλέ χρώμα, ηλεκτρικά ανάδιπλουμενους καθρεπτες, κα που δεν θυμάμαι με 22800.Εεε νομίζω είναι τιμή που δεν τη βρίσκεις πουθενά. Βέβαια ξέρω από που έκοψαν. Στο Fantasie εσωτερικό που δεν έχει παντού μαλακά πλαστικά (βασικά κλαιν) αλλά μηχανολογικά από όσους ειδικούς το έχουν ψάξει είναι τούμπανο. Και φυσικά έχει το χαρακτηριστικό που πρεσβεύει η SUZUKI....... FUN TO DRIVE ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ.... από το swift μέχρι το sx4 scross και vitara έχουν πολύ σπορτφ συμπεριφορά πάνε εξαιρετικά από θέμα γκαζιού, στρίβουν εξαιρετικά και είναι και οικογενειακό. Σε κάλυψα?
Suzuki Vitara 2015