Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 249
    • 250
    • 83 / 250
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    4996
    175063
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ωχχχ...!!! Δεν τα ήξερα αυτά....μα πόσο Μ@ΛΑΚΕΣ πιά...!?!?!?

      Και σε αυτό ΑΧΡΗΣΤΟΙ είναι ρε γαμώτο....δηλαδή ΗΜΑΡΤΟΝ, πόσο μυαλό θέλει?? Γιατι πάντα το κάνουν δύσκολο και στρεβλό?

      Το μόνο θετικό είναι εαν προσθέσεις λίγο εξοπλισμό π.χ. και από τις €17.000 πας στις 18.000, τότε γλυτώνεις κάτι ψιλά (€820). Οπότε τώρα είναι άλλη'σπαζοκεφαλιά', να υπολογίσεις τι μπορείς να βάλεις για να είσαι χαμηλότερα από πριν....αχαχα....η μ@λακία στο έπακρο.

      Καλά λέω, το επόμενο αυτοκίνητό μου μεταχειρισμένο και κατά προτίμηση θα το φέρω από Γερμανία να τελειώνω.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        giorgos_i20 last edited by

        Μα είναι ποτέ δυνατόν το κράτος να εφαρμόσει μέθοδο που θα μειώνει το φόρο (άρα το δικό του κέρδος)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • fanis75
          fanis75 moderator @giorgos_i20 last edited by

          Μα είναι ποτέ δυνατόν το κράτος να εφαρμόσει μέθοδο που θα μειώνει το φόρο (άρα το δικό του κέρδος)?

          Ναι, εαν ήταν έξυπνοι, γιατί μπορεί να μειωθεί το ποσό του φόρου ανα αυτοκίνητο αλλά θα αυξηθούν οι πωλήσεις και άρα το συνολικό εισπραχθέν ποσό θα αυξηθεί.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            giorgos_i20 last edited by

            Ίσως δεν θέλουν να αυξηθούν οι πωλήσεις καινούριων, ώστε αφενός να μην επιβαρύνεται το εμπορικό ισοζύγιο και αφετέρου να ξεφορτώνονται τα μεταχειρισμένα τους οι Γερμανοί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • N
              nutsis @fanis75 last edited by

              Πως τα υπολόγησες Φανη; Εγω τα βγάζω 100 ευρω ακριβότερα με τα καινούργια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • fanis75
                fanis75 moderator @nutsis last edited by

                Πως τα υπολόγησες Φανη; Εγω τα βγάζω 100 ευρω ακριβότερα με τα καινούργια.

                Εαν λές για το παράδειγμα μου στις €18.000 ΛΤΠΦ, τα υπολόγισα ώς εξής:

                • €14.000 * 4% = €560
                • €3.000 * 30% = €900
                • €1.000 * 60% = €600

                Σύνολο €2.060

                Με το υφιστάμενο σύστημα είναι €18.000 * 16% = €2.880

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • T
                  tjk last edited by

                  Αξία   Παλιό τέλος   Νέο τέλος

                  10.000   400     400

                  12.000   480     480

                  14.000   560     560

                  15.000   1200   860

                  17.000  1360   1460

                  18.000   2880   2060

                  19.000   3040   2660

                  20.000   3200   3260

                  24.000   5760   6060

                  25.000   6.000   6760

                  (Πηγή το Capital.gr αφού το διόρθωσα γιατί είχε λάθη (!) από τα 18 χιλ και πάνω...  ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nutsis last edited by

                    Εχεις δίκιο, βγαίνει κέρδος αν μείνεις κοντά στο επόμενο σκαλοπάτι.

                    Αρα την αύξηση στα τέλη λόγω WLTP δεν τη αποφεύγουμε. Και εκεί θα ειναι μεγάλο το παστέλι στα 170-180g.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Αυτό που δεν φαίνεται στο νέο πίνακα είναι οι ενδιάμεσες τιμές, εκεί που αλλάζει το σκαλοπάτι και έτρωγε 'σφαλιάρα' η τιμή.

                      Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο των €17.500 ΛΤΠΦ (εύκολα ένα των €16.900 με μεταλλικό...κλασσική περίπτωση και τα παίρναμε όλα άσπρα...αχαχα) με το υφιστάμενο σύστημα έχει τέλος €2.800 ενώ με το νέο σύστημα έχει € 1.760. Αρκετά μεγάλη διαφορά σε αυτή την τιμή (μειώνει την τελική τιμή κτά €1.000). Δηλαδή η προσθήκη εξοπλισμού δεν 'τιμωρείται' τόσο πολύ.

                      Πάλι βλακεία είναι το σύστημα (έπρεπε να το κάνουν δύσκολο, δεν μπορούσαν να το απλοποιήσουν λίγο)...αλλά ελάχιστα καλύτερο από το προηγούμενο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • T
                        tjk last edited by

                        Τα σημεία μεταβολής είναι τα εξής:

                        Για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 €, 4% (χωρίς αλλαγή)

                        Για το τμήμα αξίας άνω των 14.000 € και μέχρι 17.000 €, 30% για το τμήμα της αξίας. (από 8% για το σύνολο της αξίας)

                        Για το τμήμα αξίας άνω των 17.000 € και μέχρι 20.000 €, 60% για το τμήμα της αξίας. (από 16% για το σύνολο της αξίας)

                        Για το τμήμα αξίας άνω των 20.000 € και μέχρι 25.000 €, 70% για το τμήμα της αξίας. (από 24% για το σύνολο της αξίας)

                        και πάει λέγοντας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          Aπ'ότι είδα σήμερα στον νέο τιμοκατάλογο (1/10/2019) της Suzuki, Vitara 1.0 τέλος (μόνο 2κίνητο αυτόματο) και τέλος και η βασική έκδοση GL (θα υπάρχουν μόνο GL+ και GLX)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • storm
                            storm last edited by

                            Παράξενο.

                            Ξεκίναγε από 15990e το GL 1.0 με πολύ καλό εξοπλισμό και πλέον από 19090 το GL+ 1.4.

                            Έχασε το VFM που είχε.

                            Γιατί έγινε αυτό; Ξέρεις κανείς;

                            Συμβαίνει κάτι με την SUZUKI ή κάνω λάθος; Τώρα τελευταία κόβει μοντέλα, εκδόσεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • piliourits
                              piliourits @storm last edited by

                              Παράξενο.

                              Ξεκίναγε από 15990e το GL 1.0 με πολύ καλό εξοπλισμό και πλέον από 19090 το GL+ 1.4.

                              Έχασε το VFM που είχε.

                              Γιατί έγινε αυτό; Ξέρεις κανείς;

                              Συμβαίνει κάτι με την SUZUKI ή κάνω λάθος; Τώρα τελευταία κόβει μοντέλα, εκδόσεις...

                              Απ' το καλοκαίρι μέχρι τώρα έχει αλλάξει ο τιμοκατάλογος με τα διαθέσιμα μοντέλα 3-4 φορές. Προς το χειρότερο.

                              Δεν έχουν ντήζελ, δεν έχουν πλέον 1λτ τούρμπο κινητήρα, αφαιρούν τα πιο κατάλληλα για Ελλάδα μοντέλα, αν δεν το χουν πάρει ακόμα είδηση, ας τους πει κάποιος πως το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί... όπως όλα δείχνουν, θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις, και πλέον για μένα δεν βλέπω τι θα άξιζε τα λεφτά του για να αγοράσω απ' τη μάρκα.

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 17
                              • I
                                ignantios @piliourits last edited by

                                Ας το ξαναπούμε.... Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με την συνεργασία με την ΤΟΥΟΤΑ και τα από κοινού αυτοκίνητα που θα βγάζουν. Δεν μπορεί να κρατήσει ολη τη γκαμα της η suzuki αφού θα βγάζει μάλλον το Corolla και κάποιο άλλο. ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ SUZUKISUZUKI. Από κει και πέρα εξακολουθεί να έχει vfm μοντέλα αφού το vitara 1,4 είναι ακόμα ανταγωνιστικο όπως και το sx4 μιας και παίρνεις 4χ4 με λεφτά που σε άλλους δεν παίρνεις. Όπως επισης οι επιδόσεις τους για τα λεφτά που δίνεις είναι εξαιρετικές. Αν αυτό κάποιος δεν το βλέπει κοιτάει αλλού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  Απ' το καλοκαίρι μέχρι τώρα έχει αλλάξει ο τιμοκατάλογος με τα διαθέσιμα μοντέλα 3-4 φορές. Προς το χειρότερο.

                                  Δεν έχουν ντήζελ, δεν έχουν πλέον 1λτ τούρμπο κινητήρα, αφαιρούν τα πιο κατάλληλα για Ελλάδα μοντέλα, αν δεν το χουν πάρει ακόμα είδηση, ας τους πει κάποιος πως το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί... όπως όλα δείχνουν, θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις, και πλέον για μένα δεν βλέπω τι θα άξιζε τα λεφτά του για να αγοράσω απ' τη μάρκα.

                                  Μα και εγώ όταν πήγα τρεις φορές (όχι μία, ούτε δύο, αλλά τρεις φορές!) στην Personal Best (Σφακιανάκης Κηφισίας) για να δω Vitara και Jimny κανείς πωλητής δεν μπήκε στο κόπο να με πλησιάσει. Μα κανένας εντελώς.

                                  Ο μόνος που με πλησίασε ήταν ο πωλητής της Renault που στεγάζεται στον ίδιο χώρο. Και αυτός δεν είχε και ιδιαίτερες ορέξεις.

                                  Το κλείνουν το μαγαζί;; Πάντως κάτι δεν πάει καλά. Το Vitara είναι φρέσκο, facelift και κόβουν εκδόσεις;;;; Ακατανόητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                  • I
                                    ignantios last edited by

                                    Πάντως το πανευρωπαϊκό συνέδριο της Suzuki για ενημέρωση και μελλοντικά σχέδια επιλέχθηκε και έγινε  από τους Ιαπωνες στις εγκαταστάσεις της Suzuki στην Ελευσίνα γιατί θεωρούν την ελληνική αντιπροσωπεία από τις καλύτερες. Ποιο κλείσιμο ακριβώς?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • storm
                                      storm last edited by

                                      Δηλαδή εσύ θεωρείς φυσιολογική εξέλιξη να κοπεί το χειροκίνητο 1000άρη και να υποχρεώνουν την αγορά του δικίνητου 1.4 στα 19090euro;

                                      Και το Vitara δεν είναι καν στην κατηγορία των Compact SUV. Στα μικρά είναι.

                                      Εκτός αν είχε θέμα ο 1000άρης και αποσύρθηκε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                      • piliourits
                                        piliourits @ignantios last edited by

                                        Ας το ξαναπούμε.... Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με την συνεργασία με την ΤΟΥΟΤΑ και τα από κοινού αυτοκίνητα που θα βγάζουν. Δεν μπορεί να κρατήσει ολη τη γκαμα της η suzuki αφού θα βγάζει μάλλον το Corolla και κάποιο άλλο. ΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΉΜΑ SUZUKISUZUKI. Από κει και πέρα εξακολουθεί να έχει vfm μοντέλα αφού το vitara 1,4 είναι ακόμα ανταγωνιστικο όπως και το sx4 μιας και παίρνεις 4χ4 με λεφτά που σε άλλους δεν παίρνεις. Όπως επισης οι επιδόσεις τους για τα λεφτά που δίνεις είναι εξαιρετικές. Αν αυτό κάποιος δεν το βλέπει κοιτάει αλλού.

                                        Δες τον τιμοκατάλογο. Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται κάποια έξοδα σύμφωνα με το έντυπο.

                                        https://auto.suzuki.gr/files/pricelist/Suzuki Pricelist.pdf

                                        Αν το vitara & S-cross είναι αυτοκίνητα που αξίζουν 22-24-27 χιλιάδες ευρώ, θα το δείξουν οι πωλήσεις...

                                        Ότι αντικειμενικά είναι καλά αυτοκίνητα το γνωρίζω και γι αυτό ενδιαφέρομαι (ή μαλλον ενδιαφερόμουν).

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • I
                                          ignantios @storm last edited by

                                          Δηλαδή εσύ θεωρείς φυσιολογική εξέλιξη να κοπεί το χειροκίνητο 1000άρη και να υποχρεώνουν την αγορά του δικίνητου 1.4 στα 19090euro;

                                          Και το Vitara δεν είναι καν στην κατηγορία των Compact SUV. Στα μικρά είναι.

                                          Εκτός αν είχε θέμα ο 1000άρης και αποσύρθηκε.

                                          Δεν θεωρώ τίποτα φυσιολογικο. Μάλιστα γλυκοκοιτάζω σε μεταχειρισμένο το swift 1,0 boosterjet. Απλά ερμηνεύω τις κινήσεις τους κατά πάσα πιθανότητα. Και η ζωή μου 'φυσιολογικά' έπρεπε να έχει άλλη τροπή.... Πάντως το vitara βλέπω πουλάει πολύ. Και επειδή είμαι φίλος με έναν πωλητή Του Σφακ..... Το 1,4 πουλάει όχι το 1.0

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                          • I
                                            ignantios @piliourits last edited by

                                            Εεεε να σε προλάβω το έχουν δείξει οι πωλήσεις αμφότερα πάνε πολύ καλά. Με το vitara να πηγαίνει εξαιρετικά. Το αν με ρωτάς εάν αξίζουν τα 22,24,27......λοιπον άκου. Πήρα το sx4 scross 1,4 all grip με:

                                            full led, θερμαινόμενα καθίσματα, 4χ4,hill assist,  φιμε, Κρύσταλλα, 8 ηχεία από όσο θυμάμαι, 140 άλογα, κατανάλωση από τις χαμηλότερες, μεταλλικό περλέ χρώμα, ηλεκτρικά ανάδιπλουμενους καθρεπτες, κα που δεν θυμάμαι με 22800.Εεε νομίζω είναι τιμή που δεν τη βρίσκεις πουθενά. Βέβαια ξέρω από που έκοψαν. Στο Fantasie εσωτερικό που δεν έχει παντού μαλακά πλαστικά (βασικά κλαιν) αλλά μηχανολογικά από όσους ειδικούς το έχουν ψάξει είναι τούμπανο. Και φυσικά έχει το χαρακτηριστικό που πρεσβεύει η SUZUKI....... FUN TO DRIVE ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ.... από το swift μέχρι το sx4 scross και vitara έχουν πολύ σπορτφ συμπεριφορά πάνε εξαιρετικά από θέμα γκαζιού, στρίβουν εξαιρετικά και είναι και οικογενειακό. Σε κάλυψα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 83 / 250
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr