Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 295
    • 296
    • 115 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    153588
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paoki4 last edited by

      Απλά έγινε ποιο άμεσο πριν πατούσες λίγο γκάζι και είχε μια ψηλό καθυστέρηση στο ξεκίνημα στην 1η και 2η ταχύτητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 14
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ναι, σωστά. Το γκάζι παραμένει ηλεκτρονικό, δεν έβαλαν ντίζα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 11
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Πιθανον να εχει περιοριστή ροπης στην 1η 2α για να μην σπιναρει και το προγραμμα τον κατάργησε

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • P
            paoki4 last edited by

            Δεν είπαμε να το κολλήσεις και στο πάτωμα και δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα το τεντώσει 1η 2α

            1 Reply Last reply Reply Quote 11
            • P
              paoki4 last edited by

              Στη 3η βεβαίως όταν πιάνει τη ροππη με τέρμα γκάζι και δεν είναι καλώς ο δρόμος μπαίνει το tc

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • S
                sakb last edited by

                Παιδιά γειά σας.. Σχετικά με το στρώσιμο του αυτοκινήτου.. Τι γίνετε? Το στρώσατε? Πόσα χιλιόμετρα κάνατε? Γιατί καποιοι λένε χρειάζεται.. Άλλοι όχι.. Τι γίνετε τέλος πάντων?

                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                • sargus
                  sargus last edited by

                  @sakb

                  Το μανιουαλ λέει για 1000 χλμ. Πηγαίνεις χαλαρά, δεν ανε ανεβάζεις πάνω από 4000 περίπου, και αποφεύγεις τα μεγάλα φορτία στον κινητήρα (δηλαδή μεγάλη σχέση με πολύ λίγες στροφές και να του πατάς γκάζι). Μετά τα 1000 χλμ δως του ανοικτά.

                  @alexandrosK

                  Πάντως και εγώ έχω αποκομίσει την εντύπωση ότι στην πρώτη και δευτέρα ειναι λίγο περιορισμένο το αμάξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 15
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Παοκι μας εφτιαξες με την αναβαθμηση. Αλλά πες μας τι έκανες με ανάρτηση και ελαστικά. Η ανάρτηση ίσως χρειάζεται κάποια παρέμβαση. Τι λες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @sargus last edited by

                      @alexandrosK

                      Πάντως και εγώ έχω αποκομίσει την εντύπωση ότι στην πρώτη και δευτέρα ειναι λίγο περιορισμένο το αμάξι.

                      Μαλλον το προγραμμα στην 1η και 2α δινει λιγοτερη δυναμη για να μην εχει torque steering και να μην σπιναρει . Δεν σκεφτομαι κατι αλλο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • S
                        super-t last edited by

                        και για να μην διαλύσεις το κιβώτιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • P
                          paoki4 last edited by

                          Ούτε ελαστικά χρειάζεται να αλλάξω αλλά ούτε και ανάρτηση, δεν έχω αισθανθεί κάποιο πρόβλημα στην ανάρτηση ούτε ψαρεύει ούτε είναι άσχημο στις στροφές. Τα ελαστικά λόγω του ότι το πατούσα λίγο στην αρχή τα άλλαξα μπρος πίσω στα 15000 χλμ. Τώρα αν γνωρίζει κάποιος από ελαστικό εκτός απο τα turanza που φοράει τώρα ας βοηθήσει. Στα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα φορούσα πάντα michelen πολύ μαλακό ελαστικό νομίζω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και φθείρεται και εύκολα.

                          Να υπενθυμίσω ότι έχω το sedan και ότι δεν έχω κάνει και ούτε θα κάνω πέρα από την αναβάθμιση που έκανα. Η αναβάθμιση βοηθάει πάρα μα πάρα πολύ στις προσπεράσεις όχι ότι πριν δεν ήταν γρήγορο το αυτοκίνητο απλά τώρα έχεις το κάτι παραπάνω, είναι σαν το κερασάκι στην τούρτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • O
                            otokomae last edited by

                            Εγώ θα σου πρότεινα όταν θα πας για αλλαγή να του φορέσεις Pirelli p zero σε διάσταση 215 50R17 που είναι και η διάσταση που δίνει η Honda και δεν θα το μετανιώσεις. Θα έχεις μεγάλη διαφορα απ' αυτά που φοράς με 1 μικρό τσίμπημα στη καταναλωση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • P
                              paoki4 last edited by

                              Δηλαδή ολα τα civic εδω μεσα φοράνε Bridgestone. Αυτό που δεν μου άρεσε στα συγκεκριμένα ήταν λίγο άσχημα στο φρενάρισμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • E
                                enzo22 @paoki4 last edited by

                                Τα δικό μου hatchback  1,5 όπως και τα υπόλοιπα  φοράνε τα Michelin primacy 3 . Πάντως σε 3-4 χρόνια πρώτα ο Θεός που βλέπω να τα αλλάζω θα βάλω κάτι με 68-69 db θόρυβο κύλισης σε σχέση με τα 72 db που έχουν αυτά.

                                Honda civic 1,5 sport

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Ένα χρόνο τώρα με primacy 3 και 35000χιλ. Στα συν μονο η καλή ποιότητα κύλισης  στα μειον η εντονη υδρολισθηση και γενικώς αρκετη γλυστρα και στο στεγνο. Για να πούμε την αληθεια τα έστιβα και γω στο στροφιλικι. Κατόπιν σκέψης και προβληματισμού φόρεσα Pirelli PZero 215 50 R17 σε 17ρες ημισφυριλατες από τις 16αρες που είχα και έτσι έχω κάβα και για τα χειμερινά. Ε τώρα είναι τραίνο. Άλλαξαν οι νόμοι της φυσικής στα τελευταία 3000 χιλ. Μου κατσε και μια καλη βροχή πριν μια βδομάδα και κατάλαβα τι σημαίνει ασφάλεια. Κορυφαία αίσθηση πληροφόρησης στο τιμόνι, σκληραινει τόσο οσο και δεν το πιστεύω που είσαι Real να δεις κι αυτό (hot hach diesel). Δεν  αισθάνεσαι το βελούδινο τεραιν όπως τα τουριστικα ελαστικα. Υπάρχει κι άλλο 1 αντίτιμο 5-10% αύξηση στην κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης μάζας από 16 σε 17 και γόμας ελαστικού και όχι του βάρους. Αλλά έτσι είναι οι μεγάλες αγάπες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • I
                                    ilias7 last edited by

                                    Μιλάτε για τοποθέτηση performance ελαστικών, σε αυτ/το που δεν είναι σπορ, αλλά ένα σβέλτο οικογενειακό. Αυτό και άλλες μηχανικές βελτιώσεις το λιγότερο κακό που θα κάνουν είναι να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα του αυτ/του. Αυτό για το οποίο δούλεψαν οι μηχανικοί της Honda και μας τράβηξε εξ αρχής, ώστε να το αγοράσουμε. Δεν έχουμε type r, αλλά ένα «απλό και ταπεινό» 1.5Τ 182PS. Ο enzo22 έχει πιάσει το νόημα και βαδίζει στο σωστό δρόμο ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                    • B
                                      bolt last edited by

                                      έχουμε καμία ιδέα πότε θα έρθει το facelift?

                                      (άντε να τελειώσει το μαμημενο μεταπτυχιακό..μου φάγαν τα φραγκααα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • O
                                        otokomae last edited by

                                        Ας μείνουμε με τα μετρια για να μην αλλάξουμε το χαρακτήρα και ας μείνουμε στο ποσό θόρυβο κάνουν εκείνα η τα άλλα λάστιχα η στο ποσό τρίζει ηδεν τρίζει το ταμπλό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • E
                                          enzo22 last edited by

                                          Είναι που δίνει βαρύτητα ο  καθένας.... Εμένα δεν με ενδιαφέρει καθόλου πχ να γίνει πιο ξυράφι το τιμόνι από ότι είναι τώρα αλλά αντιθέτως με ενδιαφέρει τα μέγιστα να μειώσω το θόρυβο κύλισης του αυτοκίνητου ο οποίος είναι αυξημένος......

                                          Honda civic 1,5 sport

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                          • O
                                            otokomae last edited by

                                            Ξεχάσαμε πριν λίγο καιρό την παρουσίαση του drive ούτε Λαμποργκίνι να οδηγουσες εμένα μου άρεσε. Τώρα ξαφνικά τι έγινε το civic;  Ένας ολόκληρος κόσμος εκεί έξω κάνει εμπόριο και παραεμποριο σε ανταλλακτικά honda τα οποία βελτίωναν τις προηγούμενες γενιές civic σε κορυφαίο επίπεδο. Πρέπει να έχεις m3 για να φορέσεις pirelli pzero 215 50r17. Και να ρωτήσω και κάτι άλλο. Σου αρέσει η πίσω ανάρτηση που πλέει ειδικά όταν έχεις λίγο περισσότερο βάρος,; Εγώ τη βελτιωσα. Θα πω κάποια άλλη φορά πως. Αν και δε νομίζω να ενδιαφέρει κανεναν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 115 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr