O μηχανικός μου είπε ότι έχει μετρημένα 230αλογα στο δυναμόμετρα που είχε μετρήσει ένα φίλο του. Από εκεί και πέρα το. Hondata σου δίνει την δυνατότητα να το φτάσεις μέχρι 33kg ροπή χωρίς να πατινάρει και να θες συμπλέκτη αλλά το θεώρησα υπερβολικό για τα κυβικά του. Η κατανάλωση είναι ακριβώς η ίδια εγώ το έχω φτάσει μέχρι 8,1 με 8,3 όταν είμαι μόνος σε ταξίδι από εκεί και πέρα στο Econ το οποίο και αυτό με την αλλαγή του προγράμματος δεν είναι τόσο ψόφιο και με 3ωρη οδήγηση της κυράς με 110 έως 130 εθνική μόνο, μου το παρέδωσε με 5,7 κατανάλωση και έμεινα μακακας. Συμπέρασμα η κατανάλωση είναι ακριβώς η ίδια περίπου στα 6,5 οδηγάω εγώ προσωπικά ψιλό σβέλτα.
υγ. Αυτό που έκανε τη διαφορά είναι η απενεργοποίηση του ηλεκτρονικού γκαζιού το οποίο το έκανε ποιο σβέλτο στην 1η και 2η ταχύτητα.δεν ανεβάζει ποια στροφές χωρίς να τσουλάει πλέον. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν δουλεύει σωστά σε δρόμο με ελαφρή κατηφορική κλίση το acc δεν μπορεί να κρατήσει σταθερό το γκάζι και σκορτσαρει λίγο (μπρος-πισω). Μπορώ να το επαναφέρω αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμη αν το χρειάζομαι διότι συμπεριφέρεται καλύτερα στο ξεκίνημα.