-
αν κάποιος μπορεί να περιορίσει τις ανάγκες του...και με ένα χατς μπορεί να κάνει δουλειά.
υπάρχουν και οι μπαγκαζιέρες για το κάτι παραπάνω
Η δική μου γυναίκα στα ταξίδια κουβαλάει τα άπειρα και γεμίζουμε και τα 505 λίτρα του πορτ παγκάζ ενώ βάζουμε πράγματα και στα πόδια των παιδιών...Θέλει κάποιος να της αλλάξει γνώμη;;;
-
Ντουλάπα; Ανέφερα φοιτητικό τριάρι, ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ, οι ντουλάπες ειναι εντοιχισμένες. Και η απόσταση ειναι 3-4 χλμ.
Το φοιτητικό σπίτι χρειάζεται εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Τα περισσότερα χαρίζονται ή πετιούνται στο τέλος της φοίτησης.
Η αναφορά μου στο micra έγινε γιατί θεωρώ ότι το focus ή το xceed που είναι το θέμα της ανάρτησης ειναι κλάσεις ανώτερα και μια τετραμελή οικογένεια μπορεί να βολευτεί στο 90%.
Το ξέρω ότι ενα C5 aircross θα ειναι τέλειο, δεν ειμαι όμως στην τσέπη ούτε στο μυαλό ή το γούστο του ανθρώπου.
-
Παιδια συγνωμη αλλα το θεμα μας ηταν ποιο απο τα τεσσερα focus corolla fastback xceed. Εχω μονιμη δουλεια μονιμη κατοικια, ειμαστε 2 ευχομαι δτο μελλον να γινουμε 3 και 4.κανω την ημερα 40χλμ την μερα για δουλεια 20χλμ για καφε ποτο σουπερμαρκετ ολα μεσα απο χωρια και σχεδιν καθολου ανηφορες και 2-3ταξιδια το χρονο.
-
Συγκρίνουμε το focus με το xceed σε αποσκευές; Τα χωρίζουν σχεδόν 100 λτ!
Γενικά θεωρώ ότι αμάξι του 2019 στα 4.5μ πρέπει να έχει οπωσδήποτε 450 . Όταν δεν τα έχει έχουν αποτύχει στον σχεδιασμό ανεξάρτητα από προσανατολισμού χρήσης.
-
Κι αν είναι 4,38 μέτρα σε μήκος με 375 λίτρα πορτμπαγκάζ;
Όσο για την άποψη ότι είναι αποτυχία τα λιγότερα από 450 λίτρα ανεξαρτήτως προσανατολισμού χρήσης, θα πω απλώς ότι αυτό είναι προφανώς μια αυθαίρετη γενίκευση βασισμένη σε προσωπικά κριτήρια. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι για όλους προτεραιότητα το μέγεθος του πορτμπαγκάζ...
-
Ναι 4.38 μέτρα 375 λτ είναι αποτυχία. Προσωπικά κριτήρια πάντα. Όταν υπάρχουν σε αυτό το μήκος 520 λτ το να έχεις 30% μικρότερο χώρο αποσκευών για συμβατικό αμάξι είναι αποτυχία.
Τώρα αν έχεις αμάξι σοβαρών επιδόσεων με αγωνιστικο προσανατολισμό οκ ας έχεις 370. Είναι το φοκους τέτοιο;
To focus στο μήκος που έχει και για τον τύπο τπυ αν είχε 420 θα ήμουν οκ . Στα 340-375 είναι μικρο.
Αν είχε μήκος 4.30 οκ να ανεκτω τα 340 για τον χαρακτήρα του αμαξιού. Αλλά και μακρύ και χωρίς χωρους αποσκευών για μένα κάπου το έχασαν εκεί.
-
Βρε παιδιά.....
-
Αν καθήσεις επιβάτης στην πίσω θέση του focus θα καταλαβεις που πήγαν τα έξτρα λίτρα.
Κάτσε μετα και σε ένα με 420 ίδιας κατηγορίας και θα είναι εμφανής η διαφορά.
-
Θα συμφωνήσω ότι το Focus για το μήκος του και για την κατηγορία έχει μικρό χώρο αποσκευών. Και η φάση είναι πως είναι τόσο ευρύχωρο πίσω, που θα μπορούσαν φέρνοντας λίγο πιο μπροστά το πίσω κάθισμα, να κερδίσουν άνετα 50 λίτρα, χωρίς να χάσουν κάτι το ιδιαίτερο σε χώρους πίσω επιβατών.
-
Ναι 4.38 μέτρα 375 λτ είναι αποτυχία. Προσωπικά κριτήρια πάντα. Όταν υπάρχουν σε αυτό το μήκος 520 λτ το να έχεις 30% μικρότερο χώρο αποσκευών για συμβατικό αμάξι είναι αποτυχία.
Τώρα αν έχεις αμάξι σοβαρών επιδόσεων με αγωνιστικο προσανατολισμό οκ ας έχεις 370. Είναι το φοκους τέτοιο;
To focus στο μήκος που έχει και για τον τύπο τπυ αν είχε 420 θα ήμουν οκ . Στα 340-375 είναι μικρο.
Αν είχε μήκος 4.30 οκ να ανεκτω τα 340 για τον χαρακτήρα του αμαξιού. Αλλά και μακρύ και χωρίς χωρους αποσκευών για μένα κάπου το έχασαν εκεί.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, τα έχεις όλα υπολογισμένα, ε;
Πιο μπαγκαζολάγνος (τι είπα τώρα ο φούστης) από σένα δεν πρέπει να υπάρχει... Σε φαντάζομαι να πηγαίνεις για test drive με μεζούρα και τις βαλίτσες σου!
Υ.Γ.: Χιούμορ κάνω, μην παρεξηγηθώ.
-
Tkin73 wrote:
Ναι 4.38 μέτρα 375 λτ είναι αποτυχία. Προσωπικά κριτήρια πάντα. Όταν υπάρχουν σε αυτό το μήκος 520 λτ το να έχεις 30% μικρότερο χώρο αποσκευών για συμβατικό αμάξι είναι αποτυχία.
Τώρα αν έχεις αμάξι σοβαρών επιδόσεων με αγωνιστικο προσανατολισμό οκ ας έχεις 370. Είναι το φοκους τέτοιο;
To focus στο μήκος που έχει και για τον τύπο τπυ αν είχε 420 θα ήμουν οκ . Στα 340-375 είναι μικρο.
Αν είχε μήκος 4.30 οκ να ανεκτω τα 340 για τον χαρακτήρα του αμαξιού. Αλλά και μακρύ και χωρίς χωρους αποσκευών για μένα κάπου το έχασαν εκεί.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, τα έχεις όλα υπολογισμένα, ε;
Πιο μπαγκαζολάγνος (τι είπα τώρα ο φούστης) από σένα δεν πρέπει να υπάρχει... Σε φαντάζομαι να πηγαίνεις για test drive με μεζούρα και τις βαλίτσες σου!
Σου ξαναλέω όμως ότι ξεκινάς από ένα μεγάλο λάθος! Έχεις πάρει τα προσωπικά σου κριτήρια και έχεις κάνει βάσει αυτών μια τελείως αυθαίρετη γενίκευση. Τι σημαίνει αν έχεις 'αμάξι σοβαρών επιδόσεων με αγωνιστικό προσανατολισμό' είναι εντάξει και τα 370 λίτρα, ενώ προφανώς σε όλα τα άλλα 'της σειράς' δεν είναι; Μπορεί για σένα το μέγεθος του πορτμπαγκάζ να είναι το νούμερο 1 κριτήριο, αλλά σίγουρα για πολλούς άλλους δεν είναι, είτε λόγω προσωπικών προτιμήσεων είτε λόγω προσωπικών αναγκών.
Υ.Γ.: Χιούμορ κάνω στην αρχή, μην παρεξηγηθώ.
-
Το scala πχ είναι λίγο κοντύτερο από το focus και έχει 467λτ και μια χαρά χώρο για τα πόδια των πίσω. Απλά γιατί η Σκόντα ξέρει να εκμεταλλεύεται τους χώρους. Η ford όπως δείχνει με το focus kai kuga όχι.
-
φιλε μου πολυ ενδιαφερουσα η αναλυση σου!! μονο σε ενα σημειο θα σταθω!! εκανα test drive corrolla και focus. το υβριδικο corrola, οντως σε επιπεδο καταναλωσης ειναι ανικητο!! ομως στο κομματι του ταξιδιου (επειδη το ετρεξα σε αυτοκινητοδρομο με συνηθεις ταχυτητες 120 χλμ) δεν μπορω να πω οτι με βολεψε το e-cvt!! ακρως θορυβωδες με αυτο το βουητο που γραφουν ολες οι δοκιμες, ειδικα πανω απο τα 50-60 χλμ!! μες στη πολη φυσικα θα συμφωνησω ΑΘΟΡΥΒΟ!! σε επιπεδο χωρων το θεωρω πολυ πιο στενο απο το focus!! τωρα σε οδηγικη συμπεριφορα ειδα πολυ στιβαρο το focus, ενω στο corrolla δεν μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση το τιμονι ειδικα για το επιπεδο ακριβειας του!! καλη συνεχεια
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ #49
-
agpr έκανες εξαιρετική επιλογή. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση σου. Να προσθέσω ότι η ποιότητα κατασκευής και συναρμογής στο corolla είναι ανώτερη. Φίλε panoscivil όταν επιταχυνες προοδευτικά ακουγόταν το ecvt; Να συμφωνισω με όσους λένε ότι δεν τους αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του ecvt αλλά πιο θορυβωδες από ένα αυτοκινητο με οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο που επιταχυνει τέρμα γκάζι με κατέβασμα ταχύτητας δεν είναι.
-
φιλε μου πολυ ενδιαφερουσα η αναλυση σου!! μονο σε ενα σημειο θα σταθω!! εκανα test drive corrolla και focus. το υβριδικο corrola, οντως σε επιπεδο καταναλωσης ειναι ανικητο!! ομως στο κομματι του ταξιδιου (επειδη το ετρεξα σε αυτοκινητοδρομο με συνηθεις ταχυτητες 120 χλμ) δεν μπορω να πω οτι με βολεψε το e-cvt!! ακρως θορυβωδες με αυτο το βουητο που γραφουν ολες οι δοκιμες, ειδικα πανω απο τα 50-60 χλμ!! μες στη πολη φυσικα θα συμφωνησω ΑΘΟΡΥΒΟ!! σε επιπεδο χωρων το θεωρω πολυ πιο στενο απο το focus!! τωρα σε οδηγικη συμπεριφορα ειδα πολυ στιβαρο το focus, ενω στο corrolla δεν μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση το τιμονι ειδικα για το επιπεδο ακριβειας του!! καλη συνεχεια
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ #49
Όταν φτάνω την επιθυμητή ταχύτητα αφήνω το γκάζι και το ξαναπατώ απαλά. Οι στροφές πέφτουν και δεν υπάρχει ενοχλητικός θόρυβος από το κιβώτιο.Συχνά μάλιστα λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας (90-110 χλμ και κατανάλωση μηδέν!). Ενδεχομένως να το είχες στο σπορ και κράταγε ψηλά τις στροφές. Ίσως δεν άκουγες καν θόρυβο από το κιβώτιο αλλά από λάστιχα/οδόστρωμα. Ίσως απλά να φταίει η προηγούμενη εμπειρία μου και τα αυτοκίνητα με τα οποία συγκρίνω. Μπορώ μόνο να πω πως η εμπειρία μας είναι διαφορετική και ως οικογένεια ταξιδεύουμε πλέον πολύ πιο άνετα. Να διευκρινίσω πως το αυτοκίνητο μου φορά λάστιχα 205/55/16. Αν σου δοθεί η ευκαιρία και θες, δοκίμασε το άσε/πάτα γκάζι.
Για το τιμόνι έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν συγκρίνεται με το Focus, ειδικά με το mk2 που είχε υδραυλικό. Δεν είναι καθόλου πληροφοριακό και στο σπορ απλώς βαραίνει χωρίς επιπλέον πληροφορία. Από την άλλη, η ανάρτηση δεν κοπανά, αλλά ούτε και παίρνει κλίσεις. Για τα παραπάνω έγραψα πως είχε ανέλπιστα καλή συμπεριφορά. Περίμενα πολύ χειρότερα, αλλά ήταν αρκετά κοντά (με τις επιφυλάξεις για το τιμόνι) στο focus.
Καλή συνέχεια!
-
Επιβεβαιώνω ότι έχω οικογένεια και μια χαρά βολευόμαστε με το focus σαν οικογενειακό αυτοκίνητο. Τα λίτρα απλά δεν έχουν σημασία γιατί ο κάθε κατασκευαστής μετράει την χωρητικότητα όπως θέλει. Πολλοί πχ βγάζουν την ρεζέρβα και σου λέει έχουμε 50 λίτρα παραπάνω, άσχετα αν ο επιπλέον χώρος είναι κάτω από το πάτωμα (τι θα βάλεις εκεί άραγε;). Στο focus το πορτ μπαγκαζ έχει κανονικό τετράγωνο σχήμα. Αν θες τόσο πολύ τον χώρο κάτω από το πάτωμα μπορείς (λέω εγώ τώρα) να βγάλεις τη ρεζέρβα. Επίσης την σύγκριση με το scala την θεωρώ άστοχη, μιας κ το scala είναι βασισμένο στο polo. Το να πάρω ένα τραβηγμένο supermini για να βάλω μια τσάντα παραπάνω στο πορτ μπαγκαζ μου φαίνεται μεγάλο λάθος. Αν ήταν βασισμένο στο πάτωμα του golf τότε ναι θα ήταν συγκρίσιμα.
Γενικά προφανώς κάποιος μπορεί να έχει πολλούς λόγους να προτιμήσει άλλο αυτοκίνητο αντί για το focus, αλλά γενικεύσεις του στυλ 'δεν ειναι οικογενειακό αυτοκίνητο' είναι απλά λάθος.
-
Παιδια συγνωμη αλλα το θεμα μας ηταν ποιο απο τα τεσσερα focus corolla fastback xceed. Εχω μονιμη δουλεια μονιμη κατοικια, ειμαστε 2 ευχομαι δτο μελλον να γινουμε 3 και 4.κανω την ημερα 40χλμ την μερα για δουλεια 20χλμ για καφε ποτο σουπερμαρκετ ολα μεσα απο χωρια και σχεδιν καθολου ανηφορες και 2-3ταξιδια το χρονο.
Κάνω την ίδια απόσταση καθημερινά με τις ίδιες περίπου συνθήκες (πόλη Ηρακλείου και περίχωρα) και έχω έχω δύο μικρά (5 και 9 ετών). Αγόρασα το υβριδικό Corolla τον Μάιο και έχω κάνει λίγο λιγότερο από 7.000 χιλιόμετρα και έχουμε κάνει τις καλοκαιρινές μας διακοπές.
Το πορτμπαγκάζ δεν είναι μεγάλο σε καμία περίπτωση, αλλά ούτε και ανεπαρκές. Είναι απολύτως συγκρίσιμο με το focus (εξαρτάται από την ανάρτηση και την ύπαρξη ή μη ρεζέρβας). Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μικρότεροι, αλλά επαρκείς. Η κατανάλωση μου είναι γύρω στα 4 λίτρα με μισό λίτρο πάνω ή κάτω αν το τρέξω ή αν οδηγήσω πιο οικονομικά. Ρεαλιστικά υπολόγιζε γύρω στα 4 λίτρα.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το focus mk2. Το κράτησα 12 χρόνια και έκανα λίγο λιγότερο από 180.000 χιλιόμετρα με ελάχιστες βλάβες. Ήμουν εξαιρετικά ικανοποιημένος και ως εκ τούτου ήταν σχεδόν βέβαιο πως θα αγόραζα πάλι το focus. Το Τογιότα προέκυψε εντελώς ξαφνικά και οι παράγοντες που βάρυναν περισσότερο υπέρ του ήταν:
-
η κατανάλωση που διαπίστωσα στο test drive.
-
η χαμηλή τιμή για το παλιό μου focus που προσέφερε η ford και η σχεδόν αλαζονική στάση της αντιπροσωπείας.
-
η οδική συμπεριφορά του Τογιότα ήταν απρόσμενα καλή στο test drive. Έκανε πολύ ήσυχο ταξίδι και με άνετη ανάρτηση. Δεν ήταν καλύτερο από το focus, αλλά ήταν πολύ κοντά.
-
ο εξοπλισμός ασφαλείας και άνεσης. Acc και φώτα led για εμένα ήταν πολύ σημαντικά. Ειδικά η ακινητοποίηση και επανεκκίνηση με ένα κουμπί μου αρέσει πολύ.
-
το e-cvt. Αντίθετα με όσα πολλοί λένε χωρίς να το έχουν δοκιμάσει, είναι πολύ ήσυχο. Στο σπορ πρόγραμμα και σε απότομες επιταχύνσεις θα κάνει θόρυβο (όπως άλλωστε και το μηχανικό κιβώτιο), αλλά αφήνοντας και ξαναπατώντας το γκάζι απαλά ο θόρυβος εξαφανίζεται.
-
η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας.
-
το μικρότερο πλάτος έχει σημασία στην πόλη που κινούμαι.
Αυτό που δεν περίμενα καθόλου ήταν η αντίδραση των παιδιών και κυρίως του μικρού. Τα ταξίδια μας έγιναν πολύ πιο ήρεμα και τα παιδιά σταμάτησαν να κάνουν φασαρία ή να ρωτούν κάθε τόσο ποτέ θα φτάσουμε. Μάλιστα αρκετές φορές ο μικρός κοιμόταν στο αυτοκίνητο. Ήταν δε ενθουσιασμένα με το καινούργιο αυτοκίνητο. Τους άρεσε πότε το ένα, πότε το άλλο. Σε κάποια κουβέντα μας ρώτησα τον μικρό τι του αρέσει πια τόσο πολύ. Του εξήγησα πως οι οθόνες, η κεραία και η μυρωδιά δεν είναι κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτου. Ο μικρούλης μου απάντησε πως δεν του άρεσε το focus γιατί ζαλιζόταν. Φαντάζομαι πως συνοψίζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Θεωρώ το focus μια εξαιρετική επιλογή. Το μέγεθος του πορτμπαγκάζ δεν με σταμάτησε ούτε μπορώ να φανταστώ κάποιον να μετανιώνει την αγορά του για αυτό το λόγο. Στη χειρότερη περίπτωση θα αγοράσεις και μια μπαγκαζιέρα.
Για τις άλλους δύο επιλογές σου δεν έχω γνώμη.
-
-
Υπάρχει και κόσμος που μια χαρά βολεύεται και με σουπερμινι με μπαγκαζιέρα. Καλά κάνει, αλλά οικογενειακό το αυτοκίνητο του δεν είναι.
-
Ο καθένας πορεύεται ανάλογα με τις ανάγκες του. Απλά το να λέμε εντάξει μωρέ θα πάρω αυτό με τα 340 λτ και όχι το άλλο με τα 440 σιγά πώς κάνουμε έτσι για 100 λτ και ένα σάκο , η διαφορά των 100λτ είναι τεράστια πρόκειται για μια μεγάλη βαλίτσα ~805025εκ! Επίσης η λογική δεν με νοιάζει ο χώρος αποσκευών αν χρειαστεί θα πάρω μπαγκαζιερα οροφής και λύθηκε το θεμα είναι και αυτή λάθος γιατί το αμάξι με την μπαγκαζιερα έχει τελειως διαφορετικη συμπεριφορά από ότι το κανονικό σε αεροδυναμικό θόρυβο , κατανάλωση , οδηγική συμπεριφορά.
-
Ο καθένας πορεύεται ανάλογα με τις ανάγκες του. Απλά το να λέμε εντάξει μωρέ θα πάρω αυτό με τα 340 λτ και όχι το άλλο με τα 440 σιγά πώς κάνουμε έτσι για 100 λτ και ένα σάκο , η διαφορά των 100λτ είναι τεράστια πρόκειται για μια μεγάλη βαλίτσα ~805025εκ! Επίσης η λογική δεν με νοιάζει ο χώρος αποσκευών αν χρειαστεί θα πάρω μπαγκαζιερα οροφής και λύθηκε το θεμα είναι και αυτή λάθος γιατί το αμάξι με την μπαγκαζιερα έχει τελειως διαφορετικη συμπεριφορά από ότι το κανονικό σε αεροδυναμικό θόρυβο , κατανάλωση , οδηγική συμπεριφορά.
Επίσης δεν κάνουμε μετακόμιση κάθε φορά που πάμε εκδρομή.,..
Και τωρα τι παιρνουμε?