-
Οπως εχει διαφορά ο ημιακαμπτος σε σχεση με ανεξαρτητη αναρτηση, ετσι εχει και ο 3κυλινδρος με τον 4κυλινδρο
Μπορει να υπαρχουν καλες οι υλοποιήσεις που ελαχιστοποιουν οσο το δυνατον τις διαφορές, αλλά οπως και να το κανουμε δεν ειναι ιδια
-
Πάντως υπάρχει μια μεγάλη τάση προς την λύση με ημιάκαμπτο. Η Mercedes στην νέα Α ημιάκαμπτο προσφέρει.
Επίσης δεν μπορείς να πεις ότι πχ η ΚΙΑ που προσφέρει πολλαπλούς στο Ceed, είναι καλύτερο στην συμπεριφορά απο το focus.
@ypap77: Πόσο το πήρες το focus ??? Παίζει καμιά προσφορά τώρα (όπως τον Μάρτη με τα 1200 €) ή θα περιμένουν να κόψουν κίνηση με τα νέα μοντέλα από τις άλλες εταιρείες που έρχονται ??
Δυστυχώς η φορολογία σκοτώνει στην Ελλάδα. Το 1500άρι με τα 150 είναι πολύ ωραία λύση αλλα ανεβάζει κοντά στο 2000 €.
Είχαν πει ότι θα αλλάξουν τα τέλη ταξινόμησης και θα πάνε κλιμακωτά (όπως πρέπει και όχι όπως τώρα). Έχει κανείς κάποιο νέο σχετικά ???
-
Στο tcroff.gr στο review του focus το διαβασα στα σχόλια, ότι λογω wltp για τους ρύπους κ καλα το αλλλαξαν
-
Οπως εχει διαφορά ο ημιακαμπτος σε σχεση με ανεξαρτητη αναρτηση, ετσι εχει και ο 3κυλινδρος με τον 4κυλινδρο
Μπορει να υπαρχουν καλες οι υλοποιήσεις που ελαχιστοποιουν οσο το δυνατον τις διαφορές, αλλά οπως και να το κανουμε δεν ειναι ιδια
Μα δεν είπε κανείς ότι είναι ίδια.
Απλά σου εξηγώ πως ο αριθμός των κυλίνδρων δεν είναι συνάρτηση της αξιοπιστίας. Το πόσο αξιόπιστη και αποδοτική είναι μια μηχανή έχει να κάνει με την ποιότητα κατασκευής της.
Στην προκειμένη περίπτωση, η υλοποίηση του Dragon έχει το ίδιο καλές επιδόσεις με αντίστοιχα 4κύλινδρα μοτέρ και σε πολλές περιπτώσεις και καλύτερες.
Στο tcroff.gr στο review του focus το διαβασα στα σχόλια, ότι λογω wltp για τους ρύπους κ καλα το αλλλαξαν
Αυτό σίγουρα δεν ισχύει γιατί αν ήταν αυτό το θέμα θα τους έβγαζαν από όλες τις εκδόσεις. Vignale και Active hatchbacks με τον 1.5 έρχονται ακόμα με πολλαπλούς.
-
Αυτή τη χαζομάρα με τον τρικυλινδρο, πόσες φορές ακόμη θα τη διαβάσουμε;
Σας ενοχλεί μήπως και ο τετρακύλινδρος όταν είναι δίλιτρος; Όχι; Γιατί όχι, αφού 500 κ. εκ. χωρητικότητα κυλίνδρου έχουν αμφότεροι...
Γιατί κατά τα άλλα, αν μου πείτε περί ζυγίσματος, θα σας απαντήσω ότι αυτά τα θέματα έχουν αντιμετωπιστεί με άξονες εξισορρόπησης των κραδασμών κτλ. Άσε που ακόμη κι αν χάνεις κάτι (σε ποιότητα λειτουργίας) κερδίζεις κάποια άλλα (μειωμένο βάρος, οικονομία καυσίμου και ενίοτε και πιο ενδιαφέροντα ήχο).
-
@ypap77: Πόσο το πήρες το focus ??? Παίζει καμιά προσφορά τώρα (όπως τον Μάρτη με τα 1200 €) ή θα περιμένουν να κόψουν κίνηση με τα νέα μοντέλα από τις άλλες εταιρείες που έρχονται
Το πήρα 22.000 και έβαλα έξτρα ένα μεταλλικό χρώμα, το park assist και το clima. Δεν είχε κάποια προσφορά. Μου είπε ότι θα προλάβει την παραγωγή Νοεμβρίου.
-
jobous wrote:
@ypap77: Πόσο το πήρες το focus ??? Παίζει καμιά προσφορά τώρα (όπως τον Μάρτη με τα 1200 €) ή θα περιμένουν να κόψουν κίνηση με τα νέα μοντέλα από τις άλλες εταιρείες που έρχονται
Το πήρα 22.000 και έβαλα έξτρα ένα μεταλλικό χρώμα, το park assist και το clima. Δεν είχε κάποια προσφορά. Μου είπε ότι θα προλάβει την παραγωγή Νοεμβρίου.
Πότε το παρήγγειλες; εγώ το παρήγγειλα μέσα Σεπτεμβρίου και μου είπαν πριν λίγες μέρες ότι η παραγωγή Νοεμβρίου μεταφερθηκε για Δεκέμβριο!! Για τσέκαρε το με τον πωλητή σου!!
-
Πότε το παρήγγειλες; εγώ το παρήγγειλα μέσα Σεπτεμβρίου και μου είπ πριν λίγες μέρες ότι η παραγωγή Νοεμβρίου μεταφερθηκε για Δεκέμβριο!! Για τσέκαρε το με τον πωλητή σου!!
19/9 έκανα την παραγγελία. Δεν μου έχουν πει κάτι εμένα αλλά θα ρωτήσω.
-
Αυτή τη χαζομάρα με τον τρικυλινδρο, πόσες φορές ακόμη θα τη διαβάσουμε;
Σας ενοχλεί μήπως και ο τετρακύλινδρος όταν είναι δίλιτρος; Όχι; Γιατί όχι, αφού 500 κ. εκ. χωρητικότητα κυλίνδρου έχουν αμφότεροι...
Γιατί κατά τα άλλα, αν μου πείτε περί ζυγίσματος, θα σας απαντήσω ότι αυτά τα θέματα έχουν αντιμετωπιστεί με άξονες εξισορρόπησης των κραδασμών κτλ. Άσε που ακόμη κι αν χάνεις κάτι (σε ποιότητα λειτουργίας) κερδίζεις κάποια άλλα (μειωμένο βάρος, οικονομία καυσίμου και ενίοτε και πιο ενδιαφέροντα ήχο).
Ασε τους χαρακτηρισμους....Μιλα λιγο καλυτερα
Δεν ειναι το θεμα της χωρητικοτητας, αλλά του ζυγισματος . Οι αξονες εξισορρόπησης εχουν κι αυτοι καποια αρνητικα και στην τελικη δεν πετυχαινεις το ζυγισμα ενος 4κυλινδρου.Αν προσεξεις κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ). Βεβαια εδω δεν μιλαμε για σπορ μοτερ, αλλά η διαφορά με εναν 4κυλινδρο υπαρχει
-
Μερικές σκόρπιες σκέψεις:
-
Το αυτοκίνητο είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ (ST Line 150ps με πολλαπλών)....ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε προσθιοκίνητο. Περισσότερα μόλις προλάβω να γράψω ένα σωστό review γιατί το είχα 2 ημέρες και είναι πολλές οι προσλαμβάνουσες.
-
Όντως πλέον με ημιάκαμπτό όλα (πλην Active & Vignale μάλλον). Ο πωλητής μου είπε (αυτό τους είπαν από την Ford, εμένα μου ακούγεται κάπως...) ότι υπάρχει έλλειψη σε κάποιο εξάρτημα της ανάρτησης πολλαπλών (ήδη είναι στο 5μηνο οι παραγγελίες) και δεν μπορούν να την βάζουν σε τόσα πολλά μοντέλα.
3. Ο 3κύλινδρος 1.5, 150 ps είναι ΠΟΛΥ δυνατός και με φοβερό ήχο. Αρκετά καλύτερος από της BMW.
-
To χειροκίνητο κιβώτιο (ξέρετε οι περισσότεροι ότι τα αντιπαθώ) είναι εξαιρετικό...μου θύμισε μχ5 λίγο, το καλύτερο χειροκίνητο που έχω οδηγήσει εδώ και πολλά χρόνια, σαφώς καλύτερο από του Kuga μου...ακόμα και η γυναίκα μου το κατάλαβε αμέσως!
-
Είπα ότι το αυτοκίνητο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ??? Χαίρεσαι να το δοηγσείς και να καις βενζίνης χωρίς λόγο, μόνο για την χαρά.
-
-
Παρομοια αποδοση και επιδοσεις εχει το φοκους 3κυλ με το 118 3κυλ. Το καλυτερος που το βλεπεις?
-
Μερικές σκόρπιες σκέψεις:
- Το αυτοκίνητο είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ (ST Line 150ps με πολλαπλών)....ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει σε προσθιοκίνητο. Περισσότερα μόλις προλάβω να γράψω ένα σωστό review γιατί το είχα 2 ημέρες και είναι πολλές οι προσλαμβάνουσες.
- Όντως πλέον με ημιάκαμπτό όλα (πλην Active & Vignale μάλλον). Ο πωλητής μου είπε (αυτό τους είπαν από την Ford, εμένα μου ακούγεται κάπως...) ότι υπάρχει έλλειψη σε κάποιο εξάρτημα της ανάρτησης πολλαπλών (ήδη είναι στο 5μηνο οι παραγγελίες) και δεν μπορούν να την βάζουν σε τόσα πολλά μοντέλα.
3. Ο 3κύλινδρος 1.5, 150 ps είναι ΠΟΛΥ δυνατός και με φοβερό ήχο. Αρκετά καλύτερος από της BMW.
- To χειροκίνητο κιβώτιο (ξέρετε οι περισσότεροι ότι τα αντιπαθώ) είναι εξαιρετικό...μου θύμισε μχ5 λίγο, το καλύτερο χειροκίνητο που έχω οδηγήσει εδώ και πολλά χρόνια, σαφώς καλύτερο από του Kuga μου...ακόμα και η γυναίκα μου το κατάλαβε αμέσως!
- Είπα ότι το αυτοκίνητο είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ??? Χαίρεσαι να το δοηγσείς και να καις βενζίνης χωρίς λόγο, μόνο για την χαρά.
Χαχα τα είχα γράψει εγώ για το κιβώτιο και κάποιοι με λέγανε περίεργο που το προτίμησα έναντι του αυτομάτου!
Μακάρι αυτό που σου είπε ο πωλητής να μη το έβγαλε από το μυαλό του καθώς δίνει μια ελπίδα να ξαναβάλουν τους πολλαπλούς στο ST Line/Titanium στο μέλλον.
Όσο για το ότι χαίρεσαι να το οδηγείς, συμφωνώ απόλυτα και κάπως έτσι έχω φτάσει πλέον τα 7.5χιλ χμ...
Επίσης παρατηρώ πως η κατανάλωσή του συνεχώς πέφτει σε σχέση με την αρχή. Με ίδια περίπου χρήση (35/65 εθνική/πόλη) στην αρχή είχα 8-8.3 / 100 και πλέον βλέπω 7.6-7.9 / 100. Υπενθυμίζω πως σε κάθε ευκαιρία το αμάξι το απολαμβάνω, παρά να προσπαθώ να γράψω όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση. Σίγουρα πέφτει κι άλλο, ειδικά σε hatchback με τα 150 αντί για wagon με 182.
Φάνη αν δεν το έχεις κάνει και έχεις την δυνατότητα σου προτείνω να οδηγήσεις και το Civic (άσε την εμφάνιση). Αυτά τα 2 ήταν που με ενθουσίασαν εμένα όταν έψαχνα. Είμαι σίγουρος οτι θα σου αρέσει και εκείνο πολύ!
-
Παρομοια αποδοση και επιδοσεις εχει το φοκους 3κυλ με το 118 3κυλ. Το καλυτερος που το βλεπεις?
Θα καταλάβεις όταν τα οδηγήσεις Άγη. Της BMW είναι εξαιρετικό μοτέρ....της Ford είναι κορυφή.
@Δημήτρης: Έχεις φανταστικό αυτοκίνητο! Το Civic ίσως το οδηγήσω κάποια στιγμή. Το Focus το πήρα από σπόντα, επειδή έχω Ford και μου το δίνουν λιγο πιο εύκολα και πάντα ήθελα να το οδηγήσω παραπάνω από 20-30'.
-
Άμα έχεις τόσο καλό κονέ δες μπας και σε αφήσουν να οδηγήσεις και το ST να μας πεις πως είναι!
Ποια έκδοση οδήγησες και τι είχε από εξοπλισμό;
-
Ασε τους χαρακτηρισμους....Μιλα λιγο καλυτερα
Δεν ειναι το θεμα της χωρητικοτητας, αλλά του ζυγισματος . Οι αξονες εξισορρόπησης εχουν κι αυτοι καποια αρνητικα και στην τελικη δεν πετυχαινεις το ζυγισμα ενος 4κυλινδρου.Αν προσεξεις κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ). Βεβαια εδω δεν μιλαμε για σπορ μοτερ, αλλά η διαφορά με εναν 4κυλινδρο υπαρχει
Κατ' αρχάς, νομίζω ότι μια χαρά μιλάω και προσπαθώ να είμαι ευγενής και κατανοητός. Κατά δεύτερον η λέξη χαζομάρα δεν είναι χαρακτηρισμός για σένα. Χαρακτηρισμός θα ήταν αν σε έλεγα χαζό. Χαζομάρες όλοι έχουμε κατά καιρούς πει, χωρίς αυτό το στοιχείο, από μόνο του, να μας χαρακτηρίζει ως χαζούς. Αν παρόλ' αυτά προσβλήθηκες, επίτρεψε μου να σου πω ότι δεν χρειάζεται να επιδεικνύεις τόσο μεγάλη ευθιξία, σε περιπτώσεις που είναι ξεκάθαρο ότι δεν αποτελούν προσωπικές επιθέσεις.
Από εκεί και πέρα, συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι χαζομάρα να πιστεύεις ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας είναι στοιχείο που 'μειώνει' ένα αυτοκίνητο, είτε λόγω ποιότητας λειτουργίας είτε λόγω αξιοπιστίας. Κατά τ' άλλα, υποθέτω ότι τον πεντακύλινδρο της Audi με 400 άλογα από 2,5 λίτρα και ήχο που ανασταίνει νεκρούς, δεν θα πρέπει να τον θεωρείς 'σπορ μοτέρ'... Βεβαίως ακόμη και αυτή η δήλωση σου περί κινητήρων με περιττό αριθμό κυλίνδρων, δεν έχει πολύ σημασία, γιατί ούτως ή άλλως δεν μιλάμε για 'σπορ μοτέρ' αλλά για καθημερινά αυτοκίνητα. Καλό θα ήταν να κάνεις τον κόπο να οδηγήσεις κάποιο από τα καλά σύγχρονα τρικύλινδρα μοτέρ, όπως τον 1.5 της Ford για τον οποίο μιλάει ο Φάνης πιο πάνω. Μάλλον θα αλλάξεις γνώμη...
-
alexandros.K wrote:
Ασε τους χαρακτηρισμους....Μιλα λιγο καλυτερα
Δεν ειναι το θεμα της χωρητικοτητας, αλλά του ζυγισματος . Οι αξονες εξισορρόπησης εχουν κι αυτοι καποια αρνητικα και στην τελικη δεν πετυχαινεις το ζυγισμα ενος 4κυλινδρου.Αν προσεξεις κανενα σπορ μοτερ δεν εχει περιττό αριθμο κυλινδρων.(εκτος ελαχιστων , που βασικα δεν ειναι σπορ μοτερ). Βεβαια εδω δεν μιλαμε για σπορ μοτερ, αλλά η διαφορά με εναν 4κυλινδρο υπαρχει
Κατ' αρχάς, νομίζω ότι μια χαρά μιλάω και προσπαθώ να είμαι ευγενής και κατανοητός. Κατά δεύτερον η λέξη χαζομάρα δεν είναι χαρακτηρισμός για σένα. Χαρακτηρισμός θα ήταν αν σε έλεγα χαζό. Χαζομάρες όλοι έχουμε κατά καιρούς πει, χωρίς αυτό το στοιχείο, από μόνο του, να μας χαρακτηρίζει ως χαζούς. Αν παρόλ' αυτά προσβλήθηκες, επίτρεψε μου να σου πω ότι δεν χρειάζεται να επιδεικνύεις τόσο μεγάλη ευθιξία, σε περιπτώσεις που είναι ξεκάθαρο ότι δεν αποτελούν προσωπικές επιθέσεις.
Από εκεί και πέρα, συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι χαζομάρα να πιστεύεις ότι ένας τρικύλινδρος κινητήρας είναι στοιχείο που 'μειώνει' ένα αυτοκίνητο, είτε λόγω ποιότητας λειτουργίας είτε λόγω αξιοπιστίας. Κατά τ' άλλα, υποθέτω ότι τον πεντακύλινδρο της Audi με 400 άλογα από 2,5 λίτρα και ήχο που ανασταίνει νεκρούς, δεν θα πρέπει να τον θεωρείς 'σπορ μοτέρ'... Βεβαίως ακόμη και αυτή η δήλωση σου περί κινητήρων με περιττό αριθμό κυλίνδρων, δεν έχει πολύ σημασία, γιατί ούτως ή άλλως δεν μιλάμε για 'σπορ μοτέρ' αλλά για καθημερινά αυτοκίνητα. Καλό θα ήταν να κάνεις τον κόπο να οδηγήσεις κάποιο από τα καλά σύγχρονα τρικύλινδρα μοτέρ, όπως τον 1.5 της Ford για τον οποίο μιλάει ο Φάνης πιο πάνω. Μάλλον θα αλλάξεις γνώμη...
3κυλινδρο ειναι μειον τουλαχιστον μεχρι τις 2000 στροφες. μετα δεν εχει μειον λογω σχεδιασης (αρχιζει και περιστρεφεται ο αξονας εξισσοροπησης). αλλα ο ηχος, η ασταθεια στο ρελαντι, ο συντοντισμος κλπ ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το ξαναγοραζω.
εσυ εχεις 3κυλινδρο? πως ξερεις?
το 3κυλινδρο θεωρητικα εχει μειωμενες τριβες και πιθανον μειωμενο κοστος συντηρης γιατι εχει 3 μπουζι, πολλαπλασιαστες κλπ οποτε εχει καποια συν βεβαια. παντως ελαφρυτερο απο ιδιου κυβισμου 4κυλινδρο δεν ειναι φθηνοτερο στην κατασκευη ειναι.
ελπιζουμε σε 6κυλινδρο συντομα...
-
Άμα έχεις τόσο καλό κονέ δες μπας και σε αφήσουν να οδηγήσεις και το ST να μας πεις πως είναι!
Ποια έκδοση οδήγησες και τι είχε από εξοπλισμό;
Με βοηθάει η γνωριμία, αλλά δεν είναι και για τα πάντα!! Μπορώ να οδηγήσω μόνο ότι έχουν σε test drive....αλλιώς μια Mustang θα ήθελα!! Εαν βρώ ST φυσικά και θα το οδηγήσω, έστω και για μισή ώρα!!
Οδήγησα ST Line 150ps. Δεν ξέρω ακρίβώς τον εξοπλισμό της έκδοσης, αλλά ειχε αρκετά πράγματα:
- Κλιμά
- Park Assistant (αυτόματο παρκάρισμα, αισθητήρες παντού, κάμερα πίσω...σαν το Κούγκα μου ακριβώς)
- Αυτό το πανέξυπνο σύστημα με την αυτόματη προστασία στην άκρη της πόρτας (σωτήριο, εγώ έχω καταχτυπήσει τις πόρτες μου!).
To μόνο επιπλέον που θα ήθελα εγώ ήταν φώτα LED και μια ηλιοροφή καλοδεχούμενη θα ήταν!
-
Στο Focus πάντως δε καταλαβαίνεις καμία αστάθεια ή συντονισμό. Ο ήχος μάλιστα κατά την δική μου άποψη είναι έως και καλύτερος! Υποκειμενικό αυτό βέβαια. Πάντως έχει πολύ σπορ τόνο.
-
3κυλινδρο ειναι μειον τουλαχιστον μεχρι τις 2000 στροφες. μετα δεν εχει μειον λογω σχεδιασης (αρχιζει και περιστρεφεται ο αξονας εξισσοροπησης). αλλα ο ηχος, η ασταθεια στο ρελαντι, ο συντοντισμος κλπ ειναι κατι που εγω προσωπικα δεν το ξαναγοραζω.
εσυ εχεις 3κυλινδρο? πως ξερεις?
το 3κυλινδρο θεωρητικα εχει μειωμενες τριβες και πιθανον μειωμενο κοστος συντηρης γιατι εχει 3 μπουζι, πολλαπλασιαστες κλπ οποτε εχει καποια συν βεβαια. παντως ελαφρυτερο απο ιδιου κυβισμου 4κυλινδρο δεν ειναι φθηνοτερο στην κατασκευη ειναι.
Εγώ δεν έχω τρικύλινδρο, αλλά έχω οδηγήσει αρκετά και μπορώ να έχω άποψη.
Μάλλον οι δικές σου εμπειρίες είναι από κάποια όχι και τόσο καλά τρικύλινδρα, γιατί αυτά που περιγράφεις δεν υφίστανται στα καλά.
Και βεβαίως γενικά το μικρότερο μπλοκ έχει και μικρότερο βάρος, εφόσον μιλάμε για κινητήρες με ίδιες τεχνολογίες (π.χ. υπερτροφοδότηση). Επίσης ισχύει συχνά αυτό που έγραψε ο Δημήτρης πιο πάνω: αρκετοί τρικύλινδροι έχουν πιο ωραίο - τσαμπουκαλεμένο ήχο από τους τετρακύλινδρους (που σε κάθε περίπτωση δεν φημίζονται και για τον ήχο τους).
-
Θα ήθελα πάντως να έχω και τον 3κύλινδρο κινητήρα του fiesta st (νομίζω ότι είναι ο ίδιος με αυτόν που κουβεντιάζουμε εδώ;) διότι από τα promo video που έχω δει έχει φανταστικό ήχο!
Ford Focus MK4