-
Ας κάνει ένα συγκριτικό με Κόνα/Στόνικ, Τροκ, Εκοσπορτ και Καπτούρ.
-
Το θεεεεεεεεελωωωωωωωωω
Το θεεεεεεεεεεεελωωωωωωωωωωωΜωρε θα γυρισω καμια μερα με αυτο σπιτι, θα μου φωναζει η λαπαινα....
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Youtube VideoΤο θεεεεεεεεελωωωωωωωωω
Το θεεεεεεεεεεεελωωωωωωωωωωωΜωρε θα γυρισω καμια μερα με αυτο σπιτι, θα μου φωναζει η λαπαινα....
Σιγά το αυτοκίνητο...με τα λεφτά που έχει παίρνεις 2 Μπαλένα και είσαι άρχοντας...πολύ καλύτερα!!
-
Χεχε, εμ ελα μου ντε. Θα ταν ευχαριστημενη και η λαπαινα, ενα μπαλενο εγω ενα αυτη.
Μας τρελανε ο ατιμος..... πω πω καλοκαιρακι, ροουντστερ, ψαρακι, θαλασσα. Και το βραδακι μπιτς μπαρ.
Αϊ στα διαλα
-
Mazda CX-3 Diesel AWD Auto (115ps)
Ας γράψω μερικές εντυπώσεις, γιατί test drive δεν το λές με πάνω κάτω την Λ. Βουλιαγμένης και πέριξ τα στενά της Γλυφάδας για 15’!
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο (στα δικά μου μάτια), τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Μέσα είναι λιτό, αλλά με ωραία σχεδίαση, εξαιρετική εργονομία και από τις κορυφαίες ποιότητες της κατηγοριας...δείχνει άνετα μια κατηγορία επάνω, καμία σχέση με C3 Aircross, Arona, Crossland κλπ. Ειδικά η έκδοση Revolution που οδήγησα (1 έκδοση κάτω από την κορυφαία) με πολύ εξοπλισμό ήταν πραγματικά εντυπωσιακή για την κατηγορία του αυτοκινήτου. Αρνητική εντύπωση μου εκανε η οθόνη του infotainment ως προς το μέγεθός της, την βρήκα μικρή. Θα την ήθελα τουλάχιστον 8 ίντσες. Τουλάχιστον είναι εύχρηστη γιατί εκτός από αφής, έχει και έλεγχο μέσω ροδέλας με παρόμοια λογική του iDrive της BMW.
Από χώρους, υστερεί εμφανώς αφού με την θέση οδηγού ρυθμισμένη για εμένα (1.82, 85 κιλά και οδηγώ με αρκετά όρθια πλάτη), πίσω δεν χώραγα να κάτσω. Όχι απλά ακούμπαγαν τα πόδια μου στην πλάτη του καθίσματος, αλλά την πίεζαν οπότε ειναι αρκετά δυσάρεστα. Ο χώρος αποσκευών μέτριος με κύριο αρνητικό το υψηλό κατώφλι φόρτωσης (κάτι το οποίο συμβαίνει και στο Μάζντα 3).
Στον δρόμο, από τα λίγα που μπόρεσα να καταλάβω είναι ότι το μοτέρ είναι ψυχωμένο (θυμίζω 4κίνητο, αυτόματο με αρκετό βάρος και μόνο 115ps) και τραβάει καλύτερα από ότι περίμενα. Συνεργάζεται άψογα με το 6αρι αυτόματο, το οποίο είναι αρκετά γρήγορο στις αλλαγές (τόσο αυτόματες όσο και χειροκίνητες) και πολύ ομαλό. Από κατανάλωση δεν έχω ιδέα! Θετική εντύπωση μου έκανε ο ήχος του κινητήρα που στις υψηλές – για ντίζελ – στροφές δεν θυμίζει με τίποτα πετρέλαιο και έχει μια ωραία σπορτίφ χροιά! Και στο ρελαντί δεν ακούγεται καθόλου για ντίζελ (από μέσα). Η άνεση είναι μέτρια (λογικά ρόλο παίζουν και τα ελαστικά 215/50/18) αλλά ο έλεγχος του αμαξώματος πολύ καλό. Προσωπικά και με επιφύλαξη λόγω συνθηκών οδήγησης το C3 Aircross μου άρεσε περισσότερο στον δρόμο.
Και πάμε στο δια ταύτα και το μεγαλύτερο αρνητικό του αυτοκινήτου που είναι η τιμή του. Ειναι απλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ!! Σε αυτό παίζει ρόλο και η αντιπροσωπεία – δεν μπορώ να καταλάβω την βλακεία που τους δέρνει – που με αυτόματο κιβώτιο εισάγει μόνο την 4κίνητη έκδοση (ενώ π.χ. στην Γερμανία υπάρχει κανονικά 2κίνητη αυτόματη και επίσης υπάρχει και στον Ελληνικό κατάλογο του αυτοκινήτου) και μάλιστα μόνο στις 2 κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού. Μάλιστα με αυτά τα ελαστικά, η 4κίνηση είναι άχρηστη για offroad και χρήσιμη μόνο για περιοχές με μειωμένη ελκτική πρόσφυση.
Αποτέλεσμα (και λόγο αυξημένων ρύπων) η τιμή να εκτοξεύεται στις €34.000!!! Και σε αυτή την τιμή το Navi είναι έξτρα (!!!), άλλα €500. Σε αυτά τα χρήματα ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος...μπορείς να αγοράσεις διάφορα μοντέλα VAG diesel, αυτόματα και 4κίνητα με 150 ή 190 άλογα, μπορείς να αγοράσεις Χ1 βενζίνη ή ντίζελ. Εναλλακτικά αγοράζεις κάποιο άλλο Β SUV (π.χ. Βιτάρα ή Aircross) και σου μένουν και €8.000 για τι βενζίνες και τα τέλη των επόμενων 5 ετών! Μια έκδοση 2κίνητη, αυτοματη στα €25-26.000 με καλό εξοπλισμό (όχι τον κορυφαίο) θα είχε ίσως μια μικρή εμπορική επιτυχία (εξάλλου και το C3 Aicross diesel auto στα €24.000 είναι). Αλλά στις €34.000, θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση να το αγοράσει κάποιος ιδιωτικά....μάλλον θα χρήζει ψυχανάλυσης.
Κερασάκι στην τούρτα ο πωλητής, ο οποίος μάλλον ήθελε να πάει διακοπές γιατί βαριόταν να βγάλει προσφορά, να κάνει test drive, να κάνει έκτπωση, να μου πει τι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο κλπ.
Και για να κλείσουμε και εύθυμα, τον ρωτάω: «Το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη ή με μετατροπέα».
Απάντηση: «όχι είναι μονού συμπλέκτη, αλλά πάρα πολύ καλό».
Ερώτηση: «Μονού συμπλέκτη? Μάλλον με μετατροπέα πρέπει να είναι»
Απάντηση: «όχι είναι μονού συμπλέκτη»
Ρε Συγγελίδη, λίγο εκπαίδευση στους πωλητές δεν βλάπτει!!
-
Τις χειροκίνητες αλλαγές τις έκανες απ' το κιβώτιο ή είχε και paddles στο τιμόνι;
-
Τις χειροκίνητες αλλαγές τις έκανες απ' το κιβώτιο ή είχε και paddles στο τιμόνι;
Μπορείς και με τους 2 τρόπους, αφού έχει paddles στο τιμόνι. Εγώ δοκίμασα και τους 2 τρόπους.
Τα paddles βολεύουν πάρα πολύ όταν θες να κατεβάσεις ταχύτητα για βοήθεια στο φρενάρισμα, χωρίς να επιλέξεις την χειροκίνητη λειτουργία και χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι. Τα χρησιμοποιούσα έτσι πολύ συχνά τόσο στην Ζ4 όσο και στο Μίνι. -
Ειληκρινα ενω ειμαι υπερ των εργαζομενων δεν μπορω να ακουω τετοια για τοσο αχρηστους υπαλληλους. Με εκνευριζουν....που στο τελος τους την λεω και μαλιστα αγρια.
Δεν σεβονται οι ιδιοι την εργασια τους θελουν ομως να την σεβαστουν οι προϊσταμενοι τους απο πανω. Δεν χρειαζεται εκπαιδευση, παθος και αγαπη για την εργασια σου χρειαζεται και τα βρισκεις ολα στο ιντερνετ και ζητας καποια εξτρα ενημερωση μονος σου οταν περασεις το βασικο επιπεδο.
-
Επρεπε να πεις, ναι το βλεπω το premium απο τις γνωσεις των υπαλληλων σας.
Κριμα, διοτι ειναι θεμα αυτοεκτιμησης των υπαλληλων. Δηλαδη οταν ρωτουν τα παιδακια αυτων των πωλητων : μπαμπα τι δουλεια κανεις;
Μεσα του ρε παιδι μου, δεν νιωθει μια αχρηστηλα, μια ανικανοτητα πως αυτο που του δινει ψωμι δεν το γνωριζει σχεδον καθολου και πως ο καθενας θα μπορουσε να κανει την εργασια του. Δεν ειναι για κανεναν πολυτιμος και περιζητητος. Δεν το νιωθουν μεσα τους;;;;
Τσπ.
-
Ειληκρινα ενω ειμαι υπερ των εργαζομενων δεν μπορω να ακουω τετοια για τοσο αχρηστους υπαλληλους. Με εκνευριζουν....που στο τελος τους την λεω και μαλιστα αγρια.
Δεν σεβονται οι ιδιοι την εργασια τους θελουν ομως να την σεβαστουν οι προϊσταμενοι τους απο πανω. Δεν χρειαζεται εκπαιδευση, παθος και αγαπη για την εργασια σου χρειαζεται και τα βρισκεις ολα στο ιντερνετ και ζητας καποια εξτρα ενημερωση μονος σου οταν περασεις το βασικο επιπεδο.
Ο συγκεκριμένος δεν ήταν νέος υπάλληλος, αλλά ο πιο παλιός της Autoone, 24 χρόνια στην Jeep και τον Όμιλο.
Σιγά ρε Lap μην κάτσουν να κάνουν αυτά που λές...ελάχιστοι (και το εννοώ) πωλητές έχουν πάθος για την δουλειά τους και το προϊόν, τι είναι σαν εμάς που γράφουμε εδώ? Δεν ασχολούνται ούτε με τα βασικά. Εδώ δεν με ρώτησε βασικές ερωτήσεις όπως: πόσα χρήματα θελω να διαθέσω, πότε βλέπω να αγοράζω, τι αυτοκίνητο έχω τώρα και εαν έλω ανταλλαγή, τι άλλα αυτοκίνητα κοιτάω / έχω δεί (ενώ του πέταξα και σπόντες και πάσες για κουβέντα για όλα τα παραπάνω)...δεν μου είπε καν κάποια θετικά του αυτοκινήτου έναντι του ανταγωνισμού. Το μόνο που μου είπε ήταν ότι 'η Mazda έχει γίνει Premium τα τελευταία 6 χρόνια που έλειπε από την Ελλάδα'.
-
Έκανα test drive το MX5 1.5 και είναι ο,τι πιο σπορ* και ευχάριστο στην οδήγηση έχω ακουμπήσει ποτέ μου. Τέλειο στήσιμο, καταπληκτικές αναρτήσεις και πλαίσιο, κιβώτιο ποίημα που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις. Πράγματι θα ήθελα περισσότερη δύναμη, αλλά ακόμα και με τους 132hp είναι ένα καταπληκτικό σπορ αυτοκίνητο με όλη τη σημασία της λέξης. Έβαλα παραγγελία το 2λιτρο (δυστυχώς δεν το είχαν για test drive) και το αναμένω με το νέο έτος.
- το αμέσως επόμενο είναι το Peugeot RCZ που είχα πριν 4 χρόνια. Τώρα έχω BMW 428i (με M pack) και ενώ είναι πολύ γρήγορη, είναι σχετικά βαρετή οδηγικά.
-
Ψηφοφορια για τη διαγραφη του zoros....
Ψηφιστε αν θελετε να αποβαλουμε προβοκατορες απο το forum, που σας καταστρεφουν τη ψυχολογια με τις λεπτομερειες των αυτοκινητων τους.
Ο stefan και ο nikos τη γλυτωσαν....
-
Ωραία επιλογή αυτοκινήτου! Το RC ή με την μαλακή κουκούλα;
-
Ωραία επιλογή αυτοκινήτου! Το RC ή με την μαλακή κουκούλα;
Σε ευχαριστώ! Πήρα το soft-top λόγω χαμηλότερης τιμής και βάρους.
-
Παιδιά, έχει κανείς στην κατοχή του το (αυτόματο) mazda 2 για να μου πει εντυπώσεις; Έχει κάνει κάποιος test drive;
-
Σχολιάζοντας το τέστ του Φάνη , αλλά και διαβάζοντας https<a>://www.autoexpress.co.uk/hyundai/kona/102611/hyundai-kona-vs-citroen-c3-aircross-vs-mazda-cx-3</a> , βλέπω ότι εκεί οι τιμές είναι ανάλογες . Δεν ξέρω τι έγινε και το έφερε τόσο ακριβό , πάντως σίγουρα δεν έχει κάτι να ξεχωρίσει το Μάζντα .
Αντίθετα καλύτερα λόγια λένε για το 30 που έρχεται .
-
Παιδιά, έχει κανείς στην κατοχή του το (αυτόματο) mazda 2 για να μου πει εντυπώσεις; Έχει κάνει κάποιος test drive;
Αν σε ενδιαφέρει το κιβώτιο, το έχω εγώ σε Mazda 6 το εξατάχυτο aisin, τίποτα που να προβληματίζει, με 86Κ χλμ.
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω
-
Ρε παιδιά, άκουσα στην παρουσίαση του CX-30 στο autogefühl, ότι θα είναι ακριβότερο από το φθηνότερο μοντέλο του CX-3 κατά 5.000 ευρώ.
Το CX-30 στη Γερμανία θα ξεκινάει από 24.000, άρα, το CX-3 κοστίζει 19.000, όσο κάνει δηλαδή κι εδώ σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της mazda (19.060 για την ακρίβεια). Είναι δυνατόν να κοστίζει εδώ όσο κοστίζει στη Γερμανία; Έχουν τρελαθεί στην ελληνική αντιπροσωπεία;
-
Πανάκριβο είναι το CX-3 και επίσης πανάκριβο θα είναι και το CX-30. Έχουν ξεφύγει σε τιμολόγηση εδώ...αναμένω μόλις έρθει Ελλάδα να πάω να το οδηγήσω και να μάθω και τιμές. Αλλά με τέτοιες τιμές (και κινητήρες) δεν βλέπω να πουλάνε πολλά αυτοκίνητα....κάτι σε Subaru μου φέρνει!
-
Εκτός των άλλων, είναι και λίγο σκορποχώρι στην αντιπροσωπεία.
Τους έστειλα email ζητώντας προσφορά για το mazda 2.Αυτή είναι η απάντηση που έλαβα μία εβδομάδα μετά...
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,
Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον που εκφράσατε για το Mazda 2.Προ ημερών, σας στείλαμε την οικονομική προσφορά και τον έντυπο κατάλογο του μοντέλου MAZDA -2 που εκφράσατε ενδιαφέρον. Καταφέρατε να τα δείτε; Χρειάζεστε κάποια επιπλέον διευκρίνηση ή πληροφορία;
Επειδή τα αυτοκίνητά μας προσφέρουν πλούσια επίπεδα εξοπλισμού και προηγμένες τεχνολογίες, θα ήταν χαρά μας να κανονίσουμε μία συνάντηση και να τα συζητήσουμε από κοντά.
Και επειδή ο καλύτερο τρόπος για να αξιολογήσετε τα αυτοκινητά μας είναι να τα δοκιμάσετε, θα σας προτείναμε ένα test drive. Πότε θα θέλατε να το κανονίσουμε; Ποια μέρα και ώρα σας διευκολύνει;
*Σε αναμονή της απάντησής σας, σας εύχομαι καλή συνέχεια. *
Με τους θερμότερους χαιρετισμούς.
Τους ευχαρίστησα για τη σύντομη απάντηση και τους τόνισα ότι, πρώτον δεν με λένε Παπαδόπουλο και δεύτερον ουδέποτε έλαβα την οικονομική προσφορά που αναφέρουν. Τους ζήτησα αν μπορούν να τη στείλουν ξανά, και όσο την είδατε εσείς εδώ και μία εβδομάδα, άλλο τόσο την είδα κι εγώ...
MAZDA FORUM