-
Εμένα πάντως η f20 μετά από 5 χρόνια δεν έκανε τον παραμικρό τριγμό...εξαιρετική ποιότητα εσωτερικού. Την ιδα εμπειρία εχω και απο Χ1.
-
Φανη, και οταν ακουμπαγες τα κουμπακια στην κονσολα, στην πορτα κτλ δεν ετριζε;;;;
Χ1 τη νεα;;;;
Σε εμενα με το που ακουμπαγα κατι ετριζε. Ολα ετριζαν, τιποτα που να το αγγιζω δεν ηταν χωρις τριγμο. Στις ζεστες κατω απο τον ηλιο παρκαρισμενο και μετα στις λακουβες στην παραλια για να πας να φας σε καμια ταβερνα , στα βαθουλωματα που κανουν οι χωματοδρομοι δηλαδη, ακουγες τριγμους απο τη κονσολα. Οχι εντονους αλλα ακουγες. Με το που ακουμπουσες το πλαστικο να δεις απο που ερχεται ο θορυβος εκανε ενα μεγαλο κρρρρρααααααατς.
Σαν κυλιση ωραιο αυτοκινητο, και το τιμονι αμεσο, οχι ομως σαν τα μικρα σπορτιφ πιο ελαφρυα αυτοκινητα, αλλα σε γενικες γραμμες θυμιζε χατς και οχι suv. Αυτο, κατα τα αλλα....οπως ολα τα αλλα αυτοκινητα τιποτα τρομερο πουθενα.
Αααα, ξεχασα ειχε πολυ ωραιους τριγμους...
-
Στην δικια μου ΤΙΠΟΤΑ δεν ετριζε...μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση! Στην Χ1 δεν ακουσα κατι αλλα την ειχα για μερικες ωρες.
-
καλε τι ωραιο toyota ειν'τουτο;;;
-
Εδώ βλέπω τις ανακλήσεις που έχουν γίνει για το baleno στην Ευρώπη
https://car-recalls.eu/recall/suzuki-baleno-2015-2017/
Η συγκεκριμένη (η 2η) νομίζω μας αφορά.
Αναφέρεται στην αντικατάσταση του ιμάντα της αντλίας νερού
Ωστόσο δεν καταλαβαίνω ποιά ακριβώς μοντέλα αφορά (1.2, 1.0 κτλ)
Από την άδεια μου δεν βγάζω άκρη
Έστειλα και ένα μήνυμα στα κεντρικά για να δούμε
Σκέψεις;
-
Ρε πολυβιε το πηρες πολυ ζεστα καλα που εχουμε και εσενα, που τα βρισκεις;;;; Οντως υπερβολικα σοβαρο. Για να λεει και ignis μαλλον για τον 1,2
Για δες τον ομαντα οταν πας στο αμαξι, ξεραθηκε;;;
Ο νοντας εχει τσιλικο, και εχει προβλευθει απο το εργοστασιο, δεν τον πιανει. Ενα απο τα καλα του οταν παιρνεις αυτοκινητο ατην μεση προς τελος της ζωης του. Τα εχουν διορθωσει σχεσον ολα.
-
O Νώντας θα βρίσκεται σε καμία βδομάδα σε εξουσιοδοτημένο για την αλλαγή λαδιών στο στρώσιμο, και θα ρωτήσει το μάστορα αν γνωρίζει κάτι. Συγκεντρώστε αποριες να ρωτήσω τα πάντα.
-
Παιδιά μου απάντησαν ότι δεν αφορά το δικό μου αριθμό πλαισίου.
-
Το έγραψα στο thread γα το s-Cross.Το γράφω και εδώ να ενημερώνεστε. Πήγα στην Suzuki+Renault Σφακιανάκης στην Κηφισίας και έφαγα μεγάλη ήττα. Eίναι οριστικό. Δεν θα εισάγεται πλέον στην Ελλάδα το Baleno, θα καταργηθεί τελείως ο BoosterJet 1.0 από όλη τη γκάμα suzuki και αν θέλει κανείς S-Cross και Swift turbo θα πρέπει υποχρεωτικά να πάρει τον 1,4 με τους 140 ίππους (και ανάλογη τιμή).
Κλάφτε τα. Τώρα τι συμβαίνει στο παρασκήνιο δεν γνωρίζω. Αν κανείς έχει εσωτερική πληροφόρηση ας μας πει.
-
Πραγματικα δεν ξερω τι αυμβαινει τον τελευταιο καιρο με αυτες τις ειδησεις.
Μηπως τελος η suzuki απο αυτους;;;; Μηπως εχουν ως εταιρια αγορασει καποια στοκαρισμενα και επειτα παρει καποιος αλλος τη suzuki;;;
Ή λογω υψηλης ζητησης δεν προλαβαινουν τα εργοστασια της, τωρα που κανουν μετα το καλοκαιρι τις ετησιες ρυθμισεις τους στην γραμμη παραγωγης;;; Γενικα αυτο ειναι ενα θεματακι της suzuki, ειναι ψηλομικρης παραγωγικης δυναμικης.
https://www.globalsuzuki.com/globalnews/index.html
Εδω δεν αναφερει πως σταματουν απο την Ευρωπη....
Τι παιζει αραγε;;;
-
Δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο wltp, πως διάλα το λένε, αυτό συμβαίνει...
μάγκες οι Γερμανοί, κορόιδεψαν μολύνοντας όλο τον πλανήτη και μετά έβγαλαν ξαφνικά μια προδιαγραφή που πετάει έξω απ' την Ευρώπη τους μισούς εισαγόμενους κινητήρες, για περιβαλλοντικούς λόγους βεβαίως βεβαίως!
ανταγωνισμος θα μείνει η κορόλα των 25 χιλιάδων ευρώ.
'Τους πάω', όπως ο αειμακάριστος τα αλάνια με σκουλαρίκι!
-
Λίγο χλωμά μου φαίνονται αυτά που σας λένε οι αντιπρόσωποι ρε παιδιά. Τέλος πάντων, θα δούμε.
-
Ε, πως ρε συ;;;;
Αφου και ο 1.0 boosterjet και ολοι οι κινητηρες της ειναι με το προτυπο wltp....
Ασε που τα μοντελα της ειναι κοντα στα 180 εως 300 κιλα ελαφρυτερα των ανταγωνιστων τους, με αποτελεσμα να πηγαινουν 'αερα' τα μοτερ τους.
-
Θέματα ανταλλακτικών να μην έχουμε μόνο. Είχα κάνει μια προσπάθεια μέσω ανταλλαγής email με τη Nexa Ινδίας, που είναι η επίσημη αντιπρόσωπος για τη διάθεση του baleno στη χώρα, για αποστολή αξεσουάρ και ανταλλακτικών μιας και οι τιμές εκεί είναι πολύ χαμηλές αλλά δεν έβγαλα άκρη με το αν μπορούν να στείλουν απευθείας Ευρώπη ελέω σουζούκι Ευρώπης.
Εδώ μερικά νέα.
https://motoroctane.com/news/195242-2020-maruti-baleno
Υποστηρίζουν ότι θα υπάρξει CNG έκδοση του baleno στην Ινδία μιας και σταματάνε την παραγωγή του ντιζελ. Μέχρι το 2023 θα υπάρχει το ίδιο μοντέλο από ο,τι γράφουν.
και μια ωραία φωτογραφία
-
Παντως τωρα που τα βλεπω οντως μοιαζουν για αδελφακια.
Το swift πηρε το αθλητικο του μπαμπα
Το ignis το τετραγωνο πιγουνι και τις γωνιες του παππου
Και το το μπαλενο τις καμπυλες της μαμας.
-
Όντως μοιάζουν πολύ!
Είναι άσπρα, έχουν 4 πόρτες και 4 ρόδες όλα τους...
Πλάκα μας κάνει βρε γύρε; Βλέπεις εσύ μια κοινή σχεδιαστική ταυτότητα; Αλλά είπαμε, αφού είναι Suzuki, όλα καλώς καμωμένα ειναι!
-
Παρε το swiftaki και τραβα του τη μουρη και βγαινει το μπαλενο.
Παρε το swift και παλι και βαλτου τετραγωνα και suv στοοχεια και βγαινει το ignis.
..Ασε μας τωρα, παιζεις με τον πονο μας. Ελπιζω να μη φυγει η suzuki.... ειναι αρκετα διαφορετικα τα αυτοκινητα της απο τις κονσερβες των αλλων. Καλα ειναι φυσικα και των αλλων αλλα δεν εχουν αυτο 'το κατι', σαν παιχνιδι, που εχουν τα suzuki.
-
Το ξανα-ανεβάζω για οσους δεν το διάαβασαν. Απαντηση της Σουζουκι Ελλάς στις 9/8/2019 σε email που ρώτησα για το Μπαλένο:
Αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας με την εταιρία μας.
Αναφορικά με το ερώτημά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρία μας συνεχίζει να διαθέτει το μοντέλο στην ελληνική αγορά.
Για το πότε θα σταματήσει ή παραγωγή του ή αν θα έρθει νεότερο μοντέλο δεν υπάρχουν ακόμη οι διαθέσιμες πληροφορίες.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα της Suzuki
-
Ναι φανη το θυμα αι και εγω που το βαλες.
Εδω ομως ερχονται νεες ενημερωσεις για το αντιθετο. Και μαλιστα οι πωλητες φιανεται να επιμενουν απο τρια διαφορετικα μερη.
Η πλακα ειναι πως σε κανα ετος περιπου μαλλον θα δωσω πισω το δικο μου, καθως τελειωνει μια εξωτερικη συμβαση αναθεση που εχω και θα μεινω χωρις σουτζουκι.
Σκεφτομουν να παρω το hybrid για δικο μου, το swift. Αν και το baleno, δεν βγαινει απο το μυαλο μου σαν την allround τελεια επιλογη με λιγα χρηματα.
Εχω φιλο που πηρε το swift hybrid και βλεπει τωρα που ανοιξε ο κινητηρας σε κινηση μεσα στην πολη 70/30 και σε επαρχιακους μεχρι τα 90 χλμ πως εχει κολλησει στο 4,5 με 4,6λ /100. Προκαλλει τα ντιζελ. Απλα μου λεει πως κανει απαλες επιταγχυνσεις. Δεν σερνεται ομως αλλα δεν ειναι και πρωτος απο το φαναρι σε επιταγχυνση.
Εγω ομως θελω να εχω και την επιλογη του turbo... πορωση ειναι το ατοιμο, το swift....ραλλακι της συγχρονης εποχης, χωνεται, φρεναρει σαν σπορτιφ αυτοκινητο, σε κολλα στο καθισμα σε ταχυτητες μεχρι τα 110 χλμ, (το τουρμπατο), στριβει με πολλα χιλιομετρα και με σιγουρια μεγαλου σαυτοκινητου.
Να παω μολις το παρω να του περασω και ενα dynamat πατωμα στους εμπρος θολους και στο διπλα πατωμα των ποδιων κατω απο το ταμπλο και το αμαξι ειναι ολοκληρωμενο με ελαχιστο θορυβο κυλησης σε τραχυ οδοστρωμα. Κορυφη της κατηγοριας θα ταν ετσι πιστευω, μαζι με το fiesta. Αν και το fiesta ειναι 20 cm πιο μεγαλο, πρακτικα επομενη κστηγορια, αλλα με ιδιους και ελαφρως χεοροτερους χωρους για τους επιβατες απο το swift, και καει σχεδον 1/3 παραπανω καυσιμο στις ιδιες διαδρομες.
(Κοιταζα σημερα τα πλαστικα του στον μασπιε και τη μοκετα...ευκολα σηκωνεται, μπαινει το ηχομονωτικο με ρολο και ξαναμπαινουν. Δεν ειναι πολυ μανουρα φανταζομαι ιδιαιτερα για εξειδικευμενο μαγαζι.)
Αρεσει πολυ το swiftaki ως fashion car.
Μιλουσα σημερα με μια γυναικα...βλεπει που μπαινω στο swift, μου λεει
-Αχ, αυτο εχεις;;;; τι ομορφο αυτοκινητο,
Της λεω καλο ειναι, ολα τα καινουργια ωραια ειναι....
-Ε, οχι.... αυτο ειναι πολυ ωραιο...
-
Το baleno έχει καλή ηχομόνωση. Εκτός από τους πίσω θόλους έχει χοντρό υλικό μόνωσης και στον καθρέπτη firewall. Το κοίταζα απόψε και μου κανε εντύπωση. Εκτός από το κλασσικό μονωτικό στο καπό όλος ο καθρέπτης είναι περασμένος με το ίδιο χοντρό υλικό. Αυτό το καταλαβαινεις όταν παίζεις την κόρνα με κλειστά παράθυρα. Ίσα που την ακούς. Επίσης έχει και θολομπαρα από τη μάνα του.. Το καπο του επίσης είναι πούπουλο. Στο Σουίφτ;
Suzuki Baleno II