Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάμεσα σε BMW X3 και MAZDA CX-7 μεταχειρισμένο.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ανάμεσα σε BMW X3 και MAZDA CX-7 μεταχειρισμένο.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    50
    3000
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης RXristos έγραψε:

      Για την ποιότητα κύλισης αν και δεν έχω μπεί σε Χ3 είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα είναι αρκετά καλύτερη όπως όμως πιστεύω οτι και το στήσιμο του CX7 θα είναι πιο 'σπορ'.

      ειναι αρκετα ανετο και ευρυχωρο αυτοκινητο, το μοτερ του μου φαινεται λιγο ξεμπαρκο για suv και απο οσο ξερω καιει μπολικα (λογικο μεχρι ενα σημειο βεβαια)

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rxristos last edited by

        Ευρύχωρο σίγουρα είναι και άνετο όσον αφορά του χώρους, δες μετατρόχια και μεταξόνια. Σίγουρα όμως δεν θα είναι και BMW στην ποιότητα κύλισης που αν δεν έχεις συνηθίσει σε BMW δεν νομίζω ότι θα προβληματίσει κανέναν. Τώρα για τον κινητήρα...τον είχε και τον έβαλε, ένα υπερυψωμένο 6MPS (που λέει ο λόγος) έφτιαξε η μαζντα για να γουστάρει και ο οικογενειάρχης. Πάντως πιστεύω ότι παίρνεις 'πολύ' αμάξι για τα λεφτά που ζητάει. Για την ποιότητα είναι σαν να συγκρίνουμε Gullieta με Golf Αν είσαι πολύ ψείρας οκ, πας μόνο για BMW και λοιπά γερμανικά προϊόντα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Q
          qsisvts last edited by

          εγω μιλουσα και για ανεση αναρτησης ειναι παρα πολυ ανετο

          σε bmw suv δεν εχω μπει, αλλα αν κρινω απο τις υπολοιπες bmw δε θα λεγα οτι εχει κατι να ζηλεψει το cx7

          σαν αυτοκινητο μου αρεσει παρα πολυ (για αυτο που ειναι βεβαια) και σιγουρα ειναι απο τα πιο τιμια της κατηγοριας

          το υστερικο μοτερ ομως που χαμηλα και ψηλα ειναι σχετικα ψοφιο και στις μεσαιες λυσσαει, μου φαινεται λιγο ξεμπαρκο γενικως.. (ουτε σε σπορ αυτοκινητο θα μου αρεσε)

          παρολα αυτα το αυτοκινητο για το βαρος του ειναι , αλλα λογω της ποιοτητας της καμπινας δεν αντιλαμβανεσαι τα χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spyrosk last edited by

            Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
            Ακομα δε πηρες το CX-7???

            ακόμα δεν το πήρες το Χ3 ? τι το παιδεύεις αφού εκεί θα καταλήξεις μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης με τη μπέμπα! είναι δυνατόν όσο καλό να είναι το cx7 να πας από BMW σε mazda?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
              Το αυτόματα υποκαθιστά το αργό;
              Άσε που όταν βγει off road το μικρότερο πρόβλημα που θα έχει θα είναι το κιβώτιο.

              Δεν είναι αργό αλλά το παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής προσφέρει άφθονη ροπή και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες οπότε κάνει δουλειά. Επιπλέον το αυτόματο περνάει πολύ πιο απαλά τη ροπή στο δρόμο με λιγότερα σπιναρίσματα και στην εκκίνηση και σε αλλαγές ταχυτήτων κάτι επίσης σημαντικό σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης.
              Και όντως το κιβώτιο δεν θα έχει πρόβλημα. Ελαστικά και γωνίες θα αποτελέσουν περιοριστικό παράγοντα και η όλη κατασκευή ίσως δεν είναι πολύ σκληροτράχηλη αλλά το ασθενές σημείο του πρέπει να είναι η τετρακίνηση και πιο συγκεκριμένα το 'κεντρικό διαφορικό' που αναφέρεται να έχει αστοχήσει μάλλον στα πιο παλιά μοντέλα (2700€ για αλλαγή) οπότε μένεις δικίνητος και μέχρι να φτιαχτεί απενεργοποιούνται και τα ABS, ESP.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ο χρήστης spyrosK έγραψε:

                Ακομα δε πηρες το CX-7???

                ακόμα δεν το πήρες το Χ3 ? τι το παιδεύεις αφού εκεί θα καταλήξεις μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης με τη μπέμπα! είναι δυνατόν όσο καλό να είναι το cx7 να πας από BMW σε mazda?

                Γιατι τι εχει το mazda δηλαδη δε μπορω να καταλαβω... Ολοι λιβανιζουν την Χ3 αλλα βεβαια ο καθε νεοπλουτος θελει να εχει BMW για να λεει οτι εχει λεφτα...Μονο και μονο αν παρουμε τον κινητηριακο τομεα αυτα τα δυο αυτοκινητα τρωει ενα αγριο μαμισι η BMW χωρις αυριο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                  Μονο και μονο αν παρουμε τον κινητηριακο τομεα αυτα τα δυο αυτοκινητα τρωει ενα αγριο μαμισι η BMW χωρις αυριο...

                  Εξαρτάται τι κοιτάς σε έναν κινητήρα.... αν κοιτάς μόνον άλογα και ροπές και επιδόσεις οχήματος με αυτές έχεις δίκιο. Αλλά, αφενός υπάρχουν κι άλλα πράματα όπως ομαλότητα, γραμμικότητα, οικονομία, αξιοπιστία και αφετέρου μιλάμε για αγορά αυτοκινήτου και όχι κινητήρα, ένα αυτοκίνητο είναι πολύ περισσότερο από τον κινητήρα του.... και το Mazda είναι που στηρίζεται κυρίως μόνο σε αυτόν για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι κακό το Mazda, κάθε άλλο, και αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί μια χαρά είναι για τα λεφτά του. Όπως όμως συμβαίνει και με το Χ3, αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί κι αυτό μια χαρά είναι.... Αν δεν ξέρεις και κοιτάς μονόπλευρα πάντα κάτι μπορείς να βρεις παντού... Με την ίδια και μεγαλύτερη ευκολία που το CX7 κερδίζει όλα τα πιο αργά αυτοκίνητα μπορώ να εκμηδενίσω πχ τη Gallardo γιατί είναι άχρηστο αυτοκίνητο εφόσον δεν έχει χώρο αποσκευών που να χωράει τα τσουμπλέκια μου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης basdel έγραψε:
                    Νόμιζα πως με το αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερα στο off road (από την στιγμή που δεν υπάρχει αργό)!

                    Καλύτερα δεν είναι. Ευκολότερα όμως είναι.
                    Όπως πατινάρεις τον συμπλέκτη στο χειροκίνητο κιβώτιο μένοντας ακίνητος έτσι μπορεί να βράσει και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (αν απλά μαρσάρεις και δεν υπάρχει δύναμη για να προχωρήσει το αμάξωμα) και να ακινητοποιηθείς και στις δύο περιπτώσεις. Αν το αυτόματο κιβώτιο ήταν πανάκεια εκτός δρόμου τότε δεν θα έβαζαν κοντές σχέσεις σε όλα τα μεγάλα suv που εξοπλίζονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

                    Η κατανάλωση του Cx7 είναι τραγική, τα 18άρια κάνουν μόνο για την άσφαλτο και το Χ3 παραέχει σκληρές αναρτήσεις για αυτό που λέμε άνετη μετακίνηση σε χωματόδρομο. Η λύση στην περίπτωση του φίλου μας είναι μία και δεν χρειάζεται να τα λέμε ξανά και ξανά. Subaru Outback. Θα πάει όπου και η Χ3, πιθανότατα πιο μακρυά, προσφέρει καλύτερους χώρους για αποσκευές (νομίζω και για επιβάτες) και αφού μιλάμε για μτχ η χαμηλή μεταπώληση είναι τώρα πλεονέκτημα αφού με 20Κ βρίσκεις καινούρια αυτοκίνητα σε άριστη κατάσταση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      basdel last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                      Το αυτόματα υποκαθιστά το αργό;
                      Άσε που όταν βγει off road το μικρότερο πρόβλημα που θα έχει θα είναι το κιβώτιο.

                      Δεν είναι αργό αλλά το παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής προσφέρει άφθονη ροπή και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες οπότε κάνει δουλειά. Επιπλέον το αυτόματο περνάει πολύ πιο απαλά τη ροπή στο δρόμο με λιγότερα σπιναρίσματα και στην εκκίνηση και σε αλλαγές ταχυτήτων κάτι επίσης σημαντικό σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης.
                      Και όντως το κιβώτιο δεν θα έχει πρόβλημα. Ελαστικά και γωνίες θα αποτελέσουν περιοριστικό παράγοντα και η όλη κατασκευή ίσως δεν είναι πολύ σκληροτράχηλη αλλά το ασθενές σημείο του πρέπει να είναι η τετρακίνηση και πιο συγκεκριμένα το 'κεντρικό διαφορικό' που αναφέρεται να έχει αστοχήσει μάλλον στα πιο παλιά μοντέλα (2700€ για αλλαγή) οπότε μένεις δικίνητος και μέχρι να φτιαχτεί απενεργοποιούνται και τα ABS, ESP.

                      Αυτό με το 'κεντρικό διαφορικό' που αναφέρεις δεν το καταλαβαίνω, δηλαδή έχει κάποιο πρόβλημα; Εξάλλου εγώ μιλάω για το μοντέλο του 2007 (μετά το facelifting), με τα 218 άλογα, που θεωρητικά έχει λύσει τις όποιες αδυναμίες της πρώτης γενιάς. Η μόνιμη τετρακίνηση της bmw κατά την άποψή μου είναι καλύτερη εντός κι εντός δρόμου από το σύστημα της mazda (αυτόματη τετρακίνηση), και είναι σίγουρο πως ότι αυτοκίνητο πάρω θα το κρατήσω για μια δεκαετία. Το cx-7 σαφώς σε σχεδίαση είναι πιο μοντέρνο (με την αισθητική του σήμερα-όσο σχετικό είναι αυτό) από την bmw, αλλά ουσιαστικά το αυτοκίνητο στήθηκε πάνω στον κινητήρα κι όχι αντίστροφα όπως στην bmw, που το πλαίσιο είναι η βάση για τους κινητήρες. Πάντως δεν έχω πρόβλημα μάρκας, για μένα το ίδιο είναι το σήμα στη μάσκα, αρκεί τα ενδότερα να αξίζουν. Από προσωπική άποψη, τα bmw έχουν στιβαρή (που την αισθάνεσαι) κατασκευή-όχι όμως απροβλημάτιστα, και η αίσθηση είναι κύριο στοιχείο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου (και αίσθηση είναι ο θόρυβος από την κύλιση, η μεταδοτικότητα του τιμονιού, το γκάζι, το πλάγιασμα στις στροφές, το βαρύ κλείσιμο της πόρτας, το κράτημα στις στροφές, η πολυτέλεια του εσωτερικού, η σωστή εργονομία, η αντοχή στο χρόνο κ.α.). Επειδή αυτές τις μέρες είμαι πολύ πνιγμένος στη δουλειά και δεν έχω χρόνο, όταν τα οδηγήσω ελπίζω να αποκτήσω μια σφαιρική άποψη. Τα κριτήριά μου κατά σειρά προτεραιότητας είναι 1.Οδική συμπεριφορά (εξάλλου γι' αυτό το αγοράζουμε-για να το οδηγούμε) 2. Ποιότητα κατασκευής 3. Αξιοπιστία 4. Τιμή αγοράς 5. Κόστος συντήρησης-κατοχής.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        Μονο και μονο αν παρουμε τον κινητηριακο τομεα αυτα τα δυο αυτοκινητα τρωει ενα αγριο μαμισι η BMW χωρις αυριο...

                        Εξαρτάται τι κοιτάς σε έναν κινητήρα.... αν κοιτάς μόνον άλογα και ροπές και επιδόσεις οχήματος με αυτές έχεις δίκιο. Αλλά, αφενός υπάρχουν κι άλλα πράματα όπως ομαλότητα, γραμμικότητα, οικονομία, αξιοπιστία και αφετέρου μιλάμε για αγορά αυτοκινήτου και όχι κινητήρα, ένα αυτοκίνητο είναι πολύ περισσότερο από τον κινητήρα του.... και το Mazda είναι που στηρίζεται κυρίως μόνο σε αυτόν για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι κακό το Mazda, κάθε άλλο, και αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί μια χαρά είναι για τα λεφτά του. Όπως όμως συμβαίνει και με το Χ3, αν ξέρεις τι παίρνεις και γιατί κι αυτό μια χαρά είναι.... Αν δεν ξέρεις και κοιτάς μονόπλευρα πάντα κάτι μπορείς να βρεις παντού... Με την ίδια και μεγαλύτερη ευκολία που το CX7 κερδίζει όλα τα πιο αργά αυτοκίνητα μπορώ να εκμηδενίσω πχ τη Gallardo γιατί είναι άχρηστο αυτοκίνητο εφόσον δεν έχει χώρο αποσκευών που να χωράει τα τσουμπλέκια μου!

                        Η μανα μου θα μηδενισει τη Gallardo αν καποια στιγμη με αξιωσει ο Θεος να αγορασω και οχι ο καθε ενας petrolhead.

                        Παντος δεν νομιζω τωρα οταν μιλαμε για 260 αλογα να κοιταμε καταναλωσεις και τετοια.Ηταν λιγο ατυπη συγκριση με τον πηχη να γερνει πολυ παραπανω κατα τη γνωμη μου στο cx-7 παρα στην Χ3.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Έχεις ΠΜ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adriver last edited by

                            Αν μιλάμε για SUV για χαλαρες οικογενειακές μετακινήσεις τι το καλύτερο σήμερα από ένα καινούργιο Tucson με 16.900€, τελη κυκλοφορίας 450€ και 3+7 χρονια εγγύηση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Αυτοκίνητο ζήτησε ο άνθρωπος, όχι κουβά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης Adriver έγραψε:
                                Αν μιλάμε για SUV για χαλαρες οικογενειακές μετακινήσεις τι το καλύτερο σήμερα από ένα καινούργιο Tucson με 16.900€, τελη κυκλοφορίας 450€ και 3+7 χρονια εγγύηση

                                Συγνώμη, μπορώ να σκεφτώ μια αρκετά μεγάλη λίστα καλύτερων επιλογών από αυτό το πράγμα!

                                Το Tucson ποτέ δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, πόσο μάλλον τώρα που ο αντικαταστάτης του έχει ήδη βγει και ο Δάβαρης απλώς ξεστοκάρει!

                                Να λέγαμε για το καινούριο ix35 πώς το λένε που πήρε τη θέση του, μάλιστα, αλλά για τούτο δω το πράμα, ούτε στον εχθρό μου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Δεν μισείς αρκετά τους εχθρους σου Γρηγόρη... εγώ προτείνω ακόμα χειρότερα από το Tucson....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Δεν μισείς αρκετά τους εχθρους σου Γρηγόρη... εγώ προτείνω ακόμα χειρότερα από το Tucson....

                                    Εντάξει, υπάρχει πάντα και το Niva στις επιλογές, αλλά αυτό είναι και φτηνό, οπότε δεν λέει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Χωρις πλάκα, το Niva είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! Για αυτό που είναι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Χωρις πλάκα, το Niva είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! Για αυτό που είναι...

                                        Σύμφωνοι, αλλά θα έπρεπε να απαγορεύεται να βγαίνει στην άσφαλτο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          basdel last edited by

                                          Πριν λίγες ημέρες βρήκα αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1315307/ (Mazda cx-7 αυτόματο). Σε καλή κατάσταση, αλλά οι πωλητές δεν κατάφεραν να με πείσουν ότι είναι ευρωπαϊκό (παρότι μέσα έγραφε χιλιόμετρα κι όχι μίλια). Επίσης, ήτανε αδιευκρίνιστος ο εξοπλισμός του (δεν είχε προβολής ομίχλης, φιμέ τζάμια, χρώμια, δερμάτινα, κάρτα εισόδου, κλπ). Προφανώς ήτανε η απλή έκδοση, όχι η grand touring, αλλά ίσως υπήρχανε κι άλλες διαφορές (από τα αυτοκίνητα της Ελληνικής αντιπροσωπείας) που οι πωλητές δεν γνωρίζανε. Έχει κανείς άποψη περί αυτόματου cx-7;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            octavia699 last edited by

                                            Το CX-7 είναι καλό όχημα άλλα θέλει προσοχή! Η BMW X3 έχει ακροβότερο κλόστος συντήρησης!!
                                            Κοίτα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774809/ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ και έχει 26000€

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr