Δυο αυτοκίνητα που έλεγξα σε αντιπροσωπεία τους τελευταίους δύο μήνες (seat ibiza 1.2 tdi και Hyundai i20 crdi, εισαγωγής και τα δύο), είχανε γυρισμένα πάνω από 100 χιλιάδες χιλιόμετρα, ενώ η εξωτερική τους κατάσταση δεν έδειχνε για πάνω από 80-100 χιλιάδες συνολικά (ενώ είχανε περάσει τις 200.000).Σε άλλη περίπτωση, γνωστος έμπορος στη Ν Φιλαδέλφεια που διαφημίζει Ελληνικά diezel από ιδιώτη, αποδείχτηκε και τις δύο φορές που τον επισκέφτηκα για δύο διαφορετικά skoda fabia 1.2 tdi πως ήτανε από εταιρία ενοικιάσεως. Και μετά το 'κράξημο' που του έκανα, συνέχισε απτόητος να τα διαφημίζει ως προερχόμενα από ιδιώτη και σύντομα τα πούλησε σε κάποιον αγοραστή που δεν το έψαξε ιδιαίτερα.
Latest posts made by basdel
-
RE: Πως βρίσκουμε πόσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. έχει ένα μεταχειρισμένο?
-
RE: Renault Megane III
Ο χρήστης blackie13 έγραψε:
αμα μετα ομως πληρωσεις απο 2χιλιαρικα για τα μπεκ κατι ψιλα για κανεναν χτυπημενο αξονα...η κανα δισκοπλατο το κοστος παει στο +4 για τη πλακα...φιλος που πηρε απο μαντρα 3ο χερι megane III εξωτερικου τοσα ακριβως πληρωσε...
6 χιλιαρικα για το αμαξι και 3-4 για τα μαζεματα...
βαραει το κεφαλι του στο τοιχο...οχι οτι δε τα λεγαμε...
δίκιο έχεις, αλλά τα ανωτέρω προβλήματα μπορούν να υπάρξουν και σε εισαγωγής και σε Ελληνικά αυτοκίνητα. Όσο καλό έλεγχο και να κάνεις πάντα κινδυνεύεις να υπάρχει κάποιο πρόβλημα που δεν εντόπισες ή να βγάλει σύντομα πρόβλημα εξαιτίας κακής χρήσης/ελειπής συντήρησης του προηγούμενου κατόχου. Όταν υπάρχουν λεφτά μόνο για μεταχειρισμένο, τότε υπάρχει ρίσκο, δυστυχώς. Επειδή δεν υπάρχουν πολλά χρήματα για αγορά αυτοκινήτου, μάλλον πρέπει να κατέβω κατηγορία για να έχω περιθώριο επισκευών. Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για μενα γιατί θέλω καθημερινά 70 χιλιόμετρα μετακίνηση με αυτοκίνητο. Η πιο φτηνή και προσιτή επιλογή είναι fiat grant punto diesel (και αυτό μεταχειρισμένο) αλλά έχει σχέση το megane με το pounto;
-
RE: Renault Megane III
είμαι πολύ κοντά στην αγορά του megane III dci 90ps, euro 5, μοντέλο 2012, εισαγωγής από έμπορο. Ξέρω τι λένε για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής, αλλά με 6χιλιάρικα και εξοπλισμό αρκετά πλούσιο (ζάντες 16, bluethoothe, χειριστήρια στο τιμόνι, καρτα-κλειδί, κλπ) δε βρίσκεις εύκολα
-
RE: TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος
Με μισθό 20.200 € πληρώνω 404 ευρώ (με την γυναίκα μου άνεργη και 1 ανήλικο παιδί που πάει στο σχολείο). Συνάδελφος ανύπανδρη με 19500 € εισόδημα θα πληρώσει 195 ευρώ. Δίκαιο ε; να πληρώσω τα διπλάσια;
-
RE: Daihatsu Terios 2011 VS Suzuki Sx4 2011.Ποιο να διαλέξεις???
Ποιος ο λόγος να πας σε καινούργιο; 20000 ευρώ τέτοια εποχή δεν τα δίνει κανείς. Υπάρχουν πληθώρα επιλογών μέχρι τα 15000 σε μεταχειρισμένα (2000 κυβικά βέβαια και άνω), 4-5 ετών , σαν καινούργια. Βέβαια μπορεί το κόστος απόκτησής τους να είναι μικρό και η διατήρησή τους ακριβή (τέλη, βενζίνες, ασφάλειες κλπ), αλλά αλλιώς είναι να οδηγείς ένα nissan qaskai ή ένα δίλιτρο στον αυτοκινητόδρομο κι αλλιώς το terios.
-
RE: Μικρο αυτοκινητο για γυναικα!
Επειδή το έχει η γυναίκα μου εδώ και σχεδόν τρία χρόνια (30.000 χλμ), θα πρότεινα το huyndai i10 το 1.200cc. Γρήγορο, ποιοτικό, οικονομικό (γύρω στα 6 λίτρα), χώροι για τέσσερα άτομα (μικρό όμως πορτ μπαγκαζ) και πολύ σταθερό στα ταξίδια (το οδήγησα σε μονοκόμματο ταξίδι για 500 χιλιόμετρα με ταχύτητα 120-140 άνετα με δύο άτομα και πράγματα). Και κυρίως αξιόπιστο (μηδέν προβλήματα προς το παρόν).
-
RE: Suzuki Ignis - Daihatsu Terios - Honda HRV ή κάτι άλλο;
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Μόνιμη είναι η τετρακίνηση που δουλεύει μόνιμα (δεν είναι σύμπτωση το όνομά της). Του HRV/CRV όπως και του Ignis είναι μόνιμη.
Λοιπον,μονιμα τετρακινητα ειναι τα αυτοκινητα με 3 διαφορικα π.χ niva,terios,defender,g-wagen,discovery
ολα τα υπολοιπα ειναι part-time τετρακινητα το hrv για παραδειγμα εχει την κινηση μπροστα και οταν χασουν την προσφυση οι μπροστα τροχοι μεταφερεται ροπη και στον πισω αξονα.
Επισης ενα vitara δεν ειναι μονιμα τετρακινητο γιατι οταν εμπλεκεται η τετρακινιση δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο ωστε να μοιραστει η ροπη στους αξονες αναλογα με τις αναγκες προσφυσης απλα παει το 50%μπροστα και το αλλο 50% πισω,συνεπως δεν μπορει να κινηθει ως τετρακινητο στην ασφαλτο παρα μονο σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(βροχη,λασπη κτλ)
ελπιζω να καταλαβες τωραΤο τελευταίο grand vitara και το τρίθυρο και το τετράθυρο έχει μόνιμη τετρακίνηση, όπως και το terios, η bmw x1, x3 κ.α. Η κάθε εταιρία έχει το δικό της σύστημα τετρακίνησης, και στα τεχνικά χαρακτηριστικά συνήθως αναφέρεται εάν είναι μόνιμα τετρακίνητο ή κατ΄επιλογή (που σημαίνει ότι συνήθως ο πίσω άξονας παίρνει κίνηση μόνο όταν χάσει κάποιος τροχός την πρόσφυση). Η μόνιμη τετρακίνηση σαφώς σημαίνει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο (κυρίως στο βρεγμένο και στον γλιστερό δρόμο) αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση και ίσως φθορές. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μην έχουν πρόβλημα να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες με μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης (εξάλλου δεν απενεργοποιείται). Άλλα αυτοκίνητα έχουν διακόπτη επιλογής, ώστε ο οδηγός να επιλέξει πότε να δουλέψει το αμάξι ως τετρακίνητο (μόνο με μικρές ταχύτητες) ή αυτόματη εμπλοκή της τετρακίνησης (το αυτοκίνητο γίνεται τετρακίνητο μόλις χαθεί η πρόσφιση και επανέρχεται πάλι σε δικίνητο μόνο του μόλις αποκατασταθεί). Μπλοκέ έχει το terios αλλά και το grand vitara και είναι μόνο για τα πολύ δύσκολα. Κατά την άποψή μου οι δύσκολες καταστάσεις απαιτούν οπωσδήποτε αργό, που το grand vitara τρίθυρο δεν έχει (μόνο το πετρέλαιο έχει αν δεν κάνω λάθος).
-
ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Πωλείται δικαίωμα απόσυρσης αυτοκινήτου 450 ευρώ, Αθήνα, Ίλιον.
-
RE: ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Πωλείται δικαίωμα απόσυρσης αυτοκινήτου 450 ευρώ, Αθήνα, Ίλιον.
-
RE: Diesel πρόστιμο Αθήνας Θεσσαλονίκης??
Κάπου διάβασα ότι πιστοποιούν την διεύθυνση μέσω του ΑΦΜ (οπότε χρειάζεται αλλαγή διεύθυνσης πρώτα στην Εφορία).