-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Για το Terios
Το HRV το ξεχνάς, (σε σύγκριση με το Τέριος) δεν έχει τετρακίνηση και σχέση με το χώμα παρά μόνο όσο και το C3. Στην 1η λακούβα θα μείνεις μετέωρος και θα κατέβεις να σπρώχνεις.
Mια χαρα τετρακινιση εχει το Hr-v απλα δεν ειναι μονιμη,εμπλεκεται οταν χρειαστει,και με την προυποθεση οτι το αυτοκινητο θα κινειται κυριως ασφαλτο γιατι να εχει να δουλευουν 3 διαφορικα αφου δεν τα χρειαζεται(τεριοσ)και στην τελικη αντε να παει καμια παραλια η κανα χωματοδρομο με λασπη ο φιλος μας απ'οτι καταλαβαινω.Ετσι κι αλλιως και το τεριος δεν ειναι για πολλα πολλα στο χωμα ουτε και τοσο καλο στο δρομο οσο το hr-v
-
Το τεριος δεν ειναι για πολλα στο χωμα????!!!! Αυτο ας το κρινουν οι κατοχοι του.Ενα απο τα αναμβισβητητα προσοντα του αυτοκινητου αυτο ειναι.Εκτος αν εννοουμε πολλα να το συγκρινουμε με g-wagen,wrangler-defender εκει συμφωνοι αλλα παει πολυ πανω απο το μεσο ορο των suv.Tα ορια βαζει μονο το μοτερ-ροπη.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Mια χαρα τετρακινιση εχει το Hr-v απλα δεν ειναι μονιμη,εμπλεκεται οταν χρειαστει
Αυτό που ισχύει είνια ακριβώς το ανάποδο, η τετρακίνηση του HR-V είναι μεν μόνιμη απλώς δεν είναι μια χαρά, έχει κάποιο lag, ο συμπλέκτης δεν περνάει όλη την ισχύ και ζεσταίνεται εύκολα.
Από τα 3 αυτά μοντέλα το Terios είναι μακραν καλύτερο εκτός και μακράν χειρότερο εντός δρόμου. Από Ignis/HRV το δεύτερο πιστεύω είναι καλύτερο χωρίς να διαφέρει και τόσο μηχανικά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Mια χαρα τετρακινιση εχει το Hr-v απλα δεν ειναι μονιμη,εμπλεκεται οταν χρειαστει
Αυτό που ισχύει είνια ακριβώς το ανάποδο, η τετρακίνηση του HR-V είναι μεν μόνιμη απλώς δεν είναι μια χαρά, έχει κάποιο lag, ο συμπλέκτης δεν περνάει όλη την ισχύ και ζεσταίνεται εύκολα.
Από τα 3 αυτά μοντέλα το Terios είναι μακραν καλύτερο εκτός και μακράν χειρότερο εντός δρόμου. Από Ignis/HRV το δεύτερο πιστεύω είναι καλύτερο χωρίς να διαφέρει και τόσο μηχανικά.
Mονιμη ειναι η τετρακινιση με 3 διαφορικα οπως του τεριος,επισης η τετρακινιση του Hrv λειτουργει με αντλιες λαδιου.Σε κανονικες συνθηκες η κινηση παει στους εμπρος τροχους και οταν χασουν προσφυση μεταφερει ροπη και στους πισω.
Συμφωνω και μαζι σου οτι ειναι το τεριος καλυτερο εκτος δρομου απο τα suv απλα αν ειναι να παρει terios καλυτερα να παρει ενα grand vitara που και στον δρομο παει με αξιοπρεπεια και εκτος παει παντου(τους περιορισμους θα τους θεσουν τα ελαστικα). -
Μόνιμη είναι η τετρακίνηση που δουλεύει μόνιμα (δεν είναι σύμπτωση το όνομά της). Του HRV/CRV όπως και του Ignis είναι μόνιμη.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μόνιμη είναι η τετρακίνηση που δουλεύει μόνιμα (δεν είναι σύμπτωση το όνομά της). Του HRV/CRV όπως και του Ignis είναι μόνιμη.Λοιπον,μονιμα τετρακινητα ειναι τα αυτοκινητα με 3 διαφορικα π.χ niva,terios,defender,g-wagen,discovery
ολα τα υπολοιπα ειναι part-time τετρακινητα το hrv για παραδειγμα εχει την κινηση μπροστα και οταν χασουν την προσφυση οι μπροστα τροχοι μεταφερεται ροπη και στον πισω αξονα.
Επισης ενα vitara δεν ειναι μονιμα τετρακινητο γιατι οταν εμπλεκεται η τετρακινιση δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο ωστε να μοιραστει η ροπη στους αξονες αναλογα με τις αναγκες προσφυσης απλα παει το 50%μπροστα και το αλλο 50% πισω,συνεπως δεν μπορει να κινηθει ως τετρακινητο στην ασφαλτο παρα μονο σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(βροχη,λασπη κτλ)
ελπιζω να καταλαβες τωρα -
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Μόνιμη είναι η τετρακίνηση που δουλεύει μόνιμα (δεν είναι σύμπτωση το όνομά της). Του HRV/CRV όπως και του Ignis είναι μόνιμη.
Λοιπον,μονιμα τετρακινητα ειναι τα αυτοκινητα με 3 διαφορικα π.χ niva,terios,defender,g-wagen,discovery
ολα τα υπολοιπα ειναι part-time τετρακινητα το hrv για παραδειγμα εχει την κινηση μπροστα και οταν χασουν την προσφυση οι μπροστα τροχοι μεταφερεται ροπη και στον πισω αξονα.
Επισης ενα vitara δεν ειναι μονιμα τετρακινητο γιατι οταν εμπλεκεται η τετρακινιση δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο ωστε να μοιραστει η ροπη στους αξονες αναλογα με τις αναγκες προσφυσης απλα παει το 50%μπροστα και το αλλο 50% πισω,συνεπως δεν μπορει να κινηθει ως τετρακινητο στην ασφαλτο παρα μονο σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης(βροχη,λασπη κτλ)
ελπιζω να καταλαβες τωραΤο τελευταίο grand vitara και το τρίθυρο και το τετράθυρο έχει μόνιμη τετρακίνηση, όπως και το terios, η bmw x1, x3 κ.α. Η κάθε εταιρία έχει το δικό της σύστημα τετρακίνησης, και στα τεχνικά χαρακτηριστικά συνήθως αναφέρεται εάν είναι μόνιμα τετρακίνητο ή κατ΄επιλογή (που σημαίνει ότι συνήθως ο πίσω άξονας παίρνει κίνηση μόνο όταν χάσει κάποιος τροχός την πρόσφυση). Η μόνιμη τετρακίνηση σαφώς σημαίνει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο (κυρίως στο βρεγμένο και στον γλιστερό δρόμο) αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση και ίσως φθορές. Τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μην έχουν πρόβλημα να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες με μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης (εξάλλου δεν απενεργοποιείται). Άλλα αυτοκίνητα έχουν διακόπτη επιλογής, ώστε ο οδηγός να επιλέξει πότε να δουλέψει το αμάξι ως τετρακίνητο (μόνο με μικρές ταχύτητες) ή αυτόματη εμπλοκή της τετρακίνησης (το αυτοκίνητο γίνεται τετρακίνητο μόλις χαθεί η πρόσφιση και επανέρχεται πάλι σε δικίνητο μόνο του μόλις αποκατασταθεί). Μπλοκέ έχει το terios αλλά και το grand vitara και είναι μόνο για τα πολύ δύσκολα. Κατά την άποψή μου οι δύσκολες καταστάσεις απαιτούν οπωσδήποτε αργό, που το grand vitara τρίθυρο δεν έχει (μόνο το πετρέλαιο έχει αν δεν κάνω λάθος).
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
ελπιζω να καταλαβες τωρα
Κατάλαβα τι λες, απλώς κάνεις λάθος. Εν πάση περιπτώση υπάρχουν πολλά ανάλογα θέματα, εδώ είμαστε εκτός θέματος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ελπιζω να καταλαβες τωρα
Κατάλαβα τι λες, απλώς κάνεις λάθος. Εν πάση περιπτώση υπάρχουν πολλά ανάλογα θέματα, εδώ είμαστε εκτός θέματος.
Σε συνθήκες κανονικής πρόσφυσης ο εμπρός
άξονας (στον οποίο μεταδίδεται μόνιμα η κίνηση) και ο πίσω (που απλώς γυρνά ελεύθερα)
περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα. Στο σύστημα υπάρχουν δύο αντλίες λαδιού, οι οποίες
παίρνουν κίνηση από τον εμπρός άξονα η μία και από τον πίσω η άλλη. Όταν κάποιος από τους
εμπρός τροχούς χάσει για οποιοδήποτε λόγο την πρόσφυσή του, ο εμπρός άξονας περιστρέφεται
πιο γρήγορα και δημιουργεί διαφορά πίεσης ανάμεσα στις δύο αντλίες. Aυτή η διαφορά πίεσης
ανοίγει τη βαλβίδα που ενεργοποιεί έναν πολύδισκο μηχανικό συμπλέκτη, ο οποίος με τη
σειρά του εμπλέκει τον πίσω άξονα. Tο ποσοστό της ροπής που μεταφέρεται πίσω είναι τόσο,
όσο ακριβώς χρειάζεται για να εξισωθούν οι πιέσεις και άρα οι ταχύτητες περιστροφής και
να εξαλειφθεί το φαινόμενοΝομιζω δεν κανω λαθος....επειδη ομως οντος εχουμε επεκταθει πολυ τελος με τα
-
Ανάμεσα σε αυτά τα τρία εφοσον είναι και νέος και τον ενδιαφέρει το αμάξι να βλέπεται, HRV θα επέλεγα. Είναι περισσότερο 'hatchback' παρά '4χ4', άλλωστε έχει αστεία απόσταση από το έδαφος. Αποτι έχω ακουσει παει πολυ καλα στην άσφαλτο. Μετα ignis. με τιποτα terios. Είναι πιο 'εργαλείο', κουράζει και είναι πολύ στενο!
Αν και ειπες πως δεν τον ενδιαφερει >1.6λτ αναφερω σαν επιλογη και to pinin. Είναι ομορφουλι κι αυτο, πιο αυτοκινητο, έχει γκαζι. Το εχει ο πατερας μου και το ξερω πολυ καλα. Το 1.8. Στα μειον μονο η καταναλωση. Μεση 12-13 με ταξιδια κυριως. φανταζομαι θα ειναι καπου 10.5 εκτος 13 εντος. Εχει μονιμη τετρακινηση με ο,τι καλο και ο,τι κακο συνεπαγεται...τελη ασφάλειες σχεδον ιδια με 1.6. Στα μειον ακομη η αδιαφορη οδικη συμπεριφορα στη ασφαλτο. Οταν μπαινω μεσα μετα την αλφα τα βλεπω ολα... Παντως ειναι ασφαλης η οδικη συμπεριφορα, απλα σε καμια περιπτωση 'ενδιαφερουσα'.
Γιατι το προτείνω? εκτος απο εμφανιση και σχεση αξιας/τιμης, για την αξιοπιστια. Ο πατερας μου ειναι σιδεροφαγος δεν αλλαζει ουτε λαδια αμα δεν του μεινει και έχει κανει μεχρι στιγμης 270.000 χλμ και το αμαξι δεν εχει ζητησει ΤΙΠΟΤΑ!!! Παιζει να αλλαζει και λαδια καθε 40-50 χιλ. χλμ... εχει αλλαξει 1 η 2 φορες ιμαντα, βαζει φθηνα λαδια, μονο λαστιχα/τακακια. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. θεωρητικα θελει καθε 7.500χλμ λαδια δε ξερω αν ειναι πονηρια του Σαρακακη παντως ακομη και στα 30000 να αλλαζει το αμαξι δεν καταλαβαινει τιποτα. Οποτε τι κι αν εχει 30ευρω παραπανω τελη και 10ευρω παραπανω ασφαλεια? μονο η καταναλωση ειναι θεμα... αλλα αυτο ισχυει σε ολα τα true τετρακινητα...
ελπιζω να βοηθησα... -
Και μενα μου αρεσει πολυ το Pinin και απο γνωστο που εχει pajero sport εχουν αξιοπιστια που δεν την πιστευεις 250,000 χωρις την παραμικρη βλαβη.
Απλα το pinin εχει σαν μειον την αυξημενη καταναλωση και την οχι και τοσο 'ασφαλτινη' συμπεριφορα σε σχεση με το hrv που θεωρω κορυφαια επιλογη για αυτα τα δεδομενα. -
Για τα μηχανικά του Pinin ( 3D/1.8 ) δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Αλλά από τριγμούς και σπαστικούς ήχους το δικό μου είχε μπόλικους. Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι πήγαινε πολύ καλά στην Εθνική. Έκαιγε πολύ, αλλά ήταν πολύ σβέλτο, ροπάτο, εύκολο στο οδήγημα, φοβερή ορατότητα. Στην άμμο που το πήγα δυο-τρεις φορές δεν είχε πρόβλημα.
Το 3θυρο είχε μειονέκτημα το πολύ μικρό πορτμπαγκάζ. Αλλά ήταν ποιο όμορφο από το 5θυρο.
Είχε και κάποια άλλα σημεία που με είχαν χαλάσει εμένα, αλλά αυτά είναι υποκειμενικά εντελώς... -
Ευχαριστώ πολύ όσους είπαν την άποψή τους!
Βλέπω ότι η παρέα εδώ κλείνει προς το Honda, αλλά δυστυχώς και παρά τις ειλικρινείς μου προσπάθειες δεν μπορώ να μεταπείσω τον υποψήφιο αγοραστή, ο οποίος έχει κολλήσει με το Ignis (ή το αντίστοιχο Subaru Justy G3X ή όπως αλλιώς το λένε) ... Βασικά λόγω μικρού μεγέθους (λες και το HRV είναι καμιά λιμουζίνα... ) και λόγω του ότι δεν θέλει να φαίνεται πολύ 'τζιπ' αυτό που θα πάρει... Τώρα τελευταία του έχει κολλήσει αυτό το τελευταίο, αλλά τι να πεις... Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο...
Για το Pinin, το είχα σκεφτεί και εγώ, αλλά η τιμή του ξεφεύγει, όπως και γενικά το concept (δεν θα ήθελε και τόσο πολύ ένα 'κλασσικό' off road όχημα).
Το Kangoo είναι επίσης μια καλή ιδέα, αλλά με τίποτα...
Χίλια ευχαριστώ πάντως και πάλι!
-
Αφού έχει κολήσσει σε κάποιο, μην ασχολείσαι. Δεν πρόκειται να ησυχάσει αν δεν το πάρει.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αφού έχει κολήσσει σε κάποιο, μην ασχολείσαι. Δεν πρόκειται να ησυχάσει αν δεν το πάρει.Δεν ξέρεις καμιά φορά...
-
Τουλάχιστον το Ignis λόγω ανάρτησης και διαστάσεων θα πρέπει να είναι καλύτερο εκτός δρόμου (τρίχες βέβαια). Θα του βγει και φθηνότερα.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Για το Terios
Το HRV το ξεχνάς, (σε σύγκριση με το Τέριος) δεν έχει τετρακίνηση και σχέση με το χώμα παρά μόνο όσο και το C3. Στην 1η λακούβα θα μείνεις μετέωρος και θα κατέβεις να σπρώχνεις.
Mια χαρα τετρακινιση εχει το Hr-v απλα δεν ειναι μονιμη,εμπλεκεται οταν χρειαστει,και με την προυποθεση οτι το αυτοκινητο θα κινειται κυριως ασφαλτο γιατι να εχει να δουλευουν 3 διαφορικα αφου δεν τα χρειαζεται(τεριοσ)και στην τελικη αντε να παει καμια παραλια η κανα χωματοδρομο με λασπη ο φιλος μας απ'οτι καταλαβαινω.Ετσι κι αλλιως και το τεριος δεν ειναι για πολλα πολλα στο χωμα ουτε και τοσο καλο στο δρομο οσο το hr-v
Γιώργο, έχει κι ένα επιχείρημα εκεί που αποδεικνύει την τετρακίνηση του HRV, δεν ισχύει έτσι όπως το έγραψα; Παραλία; Χωματόδρομο με λάσπη; Ξανασκέψου το με το HRV, ειδικά αν έχει άμμο στην παραλία.
http://www.youtube.com/watch?v=H9aGcpjatm8
Στο 0:17 το χόντα θα ΄μενε στον αέραΌσον αφορά για την τετρακίνηση του Terios, πας και διαβάζεις τι σημαίνει 3 διαφορικά - γιατί δεν προλαβαίνω να σου εξηγήσω - και μετά ..ανακαλείς αυτό που έγραψες.
Φιλικά πάντα,
Νίκος -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τουλάχιστον το Ignis λόγω ανάρτησης και διαστάσεων θα πρέπει να είναι καλύτερο εκτός δρόμου (τρίχες βέβαια). Θα του βγει και φθηνότερα.Βέβαια, εδώ έρχεται το προαιώνιο ερώτημα του τι θα πάει πιο μακριά: ένα off road με λάστιχα δρόμου, ή ένα supermini με ένα σετ off road λάστιχα...
Λογικά ναι, θα του βγει φθηνότερα και σε αγορά και σε κατανάλωση, αλλά απ' ότι βλέπω ο καθένας ζητάει ότι του λείπει... (όχι ότι πρέπει κάποιος να το αγοράσει σε αυτή την τιμή βέβαια... )
-
Και τα δύο πάντως μοντέλα είναι supermini. Το HR-V είναι ένα Honda Logo (το παλιό Jazz) με αλλο αμάξωμα.
Είναι επίσης μαζί με τα smart και τα caterham τα μόνα σύγχρονα μοντέλα στην Ελλάδα (και Ευρώπη) με άξονα deDion -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τουλάχιστον το Ignis λόγω ανάρτησης και διαστάσεων θα πρέπει να είναι καλύτερο εκτός δρόμου (τρίχες βέβαια). Θα του βγει και φθηνότερα.To ignis HT51S πασχει απο αναρτησεις. Οποτε αν τυχον το παρει, αυτο ειναι και το πρωτο που πρεπει κοιταξει με ενα νεο σετ της KYB θα ειναι καπως καλυτερα. Αλλιως κατα τα αλλα ειναι ειναι οικονομικοτατο 100% Ιαπωνας δεν σπαει δεν χαλαει (εχει και καδενα αντι για ιμαντα) και τριζει ολο μεσα
Suzuki Ignis - Daihatsu Terios - Honda HRV ή κάτι άλλο;