Νέα νέα νέα.....
Η χθεσινή νεκροψία επιβεβαίωσε το θάνατο του ασθενούς. Κοινώς ένα νέο σετ από μπαταρίες είναι απαραίτητο για την επιστροφή στην ομαλότητα.
Παραλειπόμενα.
Συνολικά υπάρχουν 4! αναβαθμίσεις λογισμικού (ήτοι βρισκόμαστε στην έκδοση Ε) για το συγκεκριμένο μοντέλο όσον αφορά τη διαχείριση των συσσωρευτών.
Υπάρχουν περισσότερα του ενός σετ από μπαταρίες τα οποία δεν είναι και συμβατά μεταξύ τους
Δεν υπάρχει κάποιο trend (και να υπάρχει δεν μπορείς να το ξέρεις) όσον αφορά την αστοχία των συστημάτων αυτών. Ο ηλεκτρολόγος που συνέδεσε στο διαγνωστικό υπερηφανευόταν ότι υπάρχουν ταξί με άνω των 200,000 χιλιομέτρων που δεν παρουσιάζουν προβλήματα με τους συσσωρευτές.
Το κόστος είναι ~3,000 € + ΦΠΑ (βγαίνει κάτι λιγότερο από 3,800 €). Δεν ρώτησα περισσότερα γιατί το λιποθυμικό σοκ ήταν ιδιαίτερα έντονο.
Απαιτείται η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων για την τοποθέτηση των συσσωρευτών δουλειά που θέλει περί τις 2 ώρες. Άλλες δε, 2 ώρες θα απαιτηθούν για την αναβάθμιση του συστήματος (μιλάμε όπως κατάλαβα για πολλά Mb).
Περιμένω τηλέφωνο από το συνεργείο καθώς υπήρχε ένα σετ διαθέσιμο αλλά 1 συνήθως είναι κανένα (καθώς κάποιος άλλος μπορεί να το έχει καβατζάρει). Εν πάσει περιπτώσει, το σύστημα συνεχίζει πια να λειτουργεί κανονικά (έγινε αρχικοποίηση των μεταβλητών) απλά οι μπαταρίες δεν έχουν πολύ 'ζουμί' και οι κύκλοι φόρτισης-εκφόρτισης είναι πιο συχνοί.
Στο ερώτημα μου αν φταίω εγώ η απάντηση ήταν κάθετη. Φταίει το λειτουργικό το οποίο είχε προγραμματιστεί λάθος από το Εργοστάσιο και άφηνε τις μπαταρίες σε μη βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας.
Για να δούμε.....