-
Τι εγινε ρε παιδια με την guilia, αυτη ειναι που θα ανταγωνιζονταν τα avensis και οχι premium μοντελα;
Πολλες φημες παντως κυκλοφορουν σε ελληνικο κ διεθνη τυπο, σχετικα με την μελλοντικη της παραγωγη..καποιοι, απο οσο θυμαμαι ειχαν προεξοφλησει οτι μαλλον δεν θα παραχθει ποτε....
Στην οποια αναπαραγωγη ειδησεων, καλο ειναι να ειμαστε περισσοτερο επιφυλακτικοι, για να μην μας προσπερνουνε τα γεγονοτα, αλλωστε κανεις νοημων δεν νομιζω οτι μπορει και θελει να αντικαταστησει το εργο των εκαστοτε διοικησεων.
Η μηπως ειναι αλλιώς; -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Τι εγινε ρε παιδια με την guilia, αυτη ειναι που θα ανταγωνιζονταν τα avensis και οχι premium μοντελα;
Πολλες φημες παντως κυκλοφορουν σε ελληνικο κ διεθνη τυπο, σχετικα με την μελλοντικη της παραγωγη..καποιοι, απο οσο θυμαμαι ειχαν προεξοφλησει οτι μαλλον δεν θα παραχθει ποτε....
Στην οποια αναπαραγωγη ειδησεων, καλο ειναι να ειμαστε περισσοτερο επιφυλακτικοι, για να μην μας προσπερνουνε τα γεγονοτα, αλλωστε κανεις νοημων δεν νομιζω οτι μπορει και θελει να αντικαταστησει το εργο των εκαστοτε διοικησεων.
Η μηπως ειναι αλλιώς;Όι εταιρίες αλλάζουν τα πλάνα τους πολύ περισσότερες φορές απ'οσες προφανώς φαντάζεσαι για το πότε/που/πως /αν... θα προχωρήσουν ένα project...
Οι δε διοικούντες της AR την έχουν μετατρέψει σε χαρά της κωλοτούμπας τα τελευταία χρόνια...
Αν έχεις άλλη πληροφόρηση, πιο 'σίγουρη', θα χαρούμε να την μοιραστείς μαζί μας... άλλα απαντώντας με φήμες στις φήμες, για να την πείς στον Alba, σε κάνει απλώς κουραστικό... -
Θεωρω κουραστικοτερο να μεταφερω ειδησεις, που δεν τσεκαρισμενες και να αποδεικνυονται στο τελος εκτος πραγματικοτητας και μαλιστα σταθερα-μονιμα με δοση καταστροφολογιας.
Εαν ειναι να μοιραστω ειδησεις, θα προτιμουσα να βρισκονται στο τελικο σταδιο τους, αλλιως καταληγουμε να μιλαμε..... ρουλέτα.
Αλλωστε, εφοσον καποιος 'ρισκαρει' να προβλεψει και να τζογαρει σε μελλοντικες καταστασεις, τοτε κριτικη στις οποιες προφητειες ειναι αναποφευκτη και θεωρω οτι δεν πρεπει να ενοχλει.
Το προνομιο να μιλαω με φημες, συγγνωμη, αλλα δεν μου ανηκει, εγω απλα αναφερθηκα σε ειδησεις-φημες με ιδιο περιεχομενο, προερχομενες απο πολλες και διαφορετικες πλευρες, που οπως ειναι γνωστο, ειδαν το φως της δημοσιοτητας, τις τελευταιες μερες.
Τελος, η προβλεψη για το που θα απευθυνεται η νεα giulia (πχ σε ανταγωνισμο τυπου avensis), δεν χρειαζεται να εχεις αξιοπιστη πηγη ή ιδιαιτερες γνωσεις για να καταλαβεις οτι ειναι ανυποστατη.... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...σε projects που έχουν εκπονηθεί αρχικά ως Fiat,δεν λειτουργεί (τρανή απόδειξη η μούρη βραστού ψαριού της (vo)mito).
Κορυφαια παρομοιωση!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Όι εταιρίες αλλάζουν τα πλάνα τους πολύ περισσότερες φορές απ'οσες προφανώς φαντάζεσαι για το πότε/που/πως /αν... θα προχωρήσουν ένα project...
Οι δε διοικούντες της AR την έχουν μετατρέψει σε χαρά της κωλοτούμπας τα τελευταία χρόνια...Αγαπηρτέ μορφέα η πλάκα ξέρεις ποιά είναι;Ότι εδώ και ένα χρόνο (επισημοποίηση του γάμου με την CJD και ναυάγιο των διαπραγματέυσεων με την GM για την Opel)τα πλάνα της εταιρείας είναι πιο ξεκάθαρα από ποτέ (ομογενοποίηση Chrysler-Lancia....με την δεύτερη να διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκίνητα της πρώτης,Fiat-Dodge με αλληλοσυμπληρούμενες γκάμες....και AR χωρίς να ξέρουν αν μπορούν να την βολέψουν πουθενά).
Αυτά τα πράγματα βέβαια δεν είναι δυνατόν να τα δεχθούν οι απόφοιτοι fiattari-alfisti (γιατί alfisti δεν είναι)του γνωστού διαδυκτιακού IEK.....εκεί όπου διδάσκεται ότι η 159/Brera βάζει κάτω από 330/Μ3 ως c klass και S4,τα σχέδια του cs βάζουν κάτω αυτά της Aston Martin και όποιος οδηγεί αυτοκίνητο του group VAG (και ειδικά Golf) είναι τουλάχιστον καθυστερημένος.Αν έχεις άλλη πληροφόρηση, πιο 'σίγουρη', θα χαρούμε να την μοιραστείς μαζί μας... ...
Μα τι λες τώρα;Eιδήσεις τσεκαρισμένες και στο τελικό τους στάδιο είναι μόνο οι αρλούμπες που αναμασά ο τύπος (ασχέτως αν διαψεύδονται από την πραγματικότητα μέσα σε 48 ώρες......caso Mirafiori),τα ps της κακιάς ώρας....και οι εξαγγελίες περί αύξησης των πωλήσεων.
Ό,τι λέγαμε πριν ενάμιση χρόνο για την 944.... τότε που όλοι υπέθεταν-ήλπιζαν σε πισωκίνητη πλατφόρμα και διπλά ψαλίδια (μια ματιά στις πρώτες σελίδες της ενότητας αρκεί)....είναι κακόβουλες φήμες... άλλα απαντώντας με φήμες στις φήμες, για να την πείς στον Alba, σε κάνει απλώς κουραστικό...
Μην το κάνεις θέμα τώρα Το να προσπαθούν να σου επιβάλλουν τη γνώμη τους για την AR πιτσιρικάδες που πήραν δίπλωμα προχθές και γνώρισαν τη μάρκα χθες....είναι αρκούντως σουρεαλιστικό.
Και τέλος πάρε το απόφαση.Τα πρόσφατα ps απέδειξαν περίτρανα ότι η Giulia (μολονότι γι'αυτήν το μόνο που υφίσταται προς ώρας ως πραγματικότητα είναι μια δεδομένη τεχνική βάση και μια επικρατούσα πρόταση στυλ)θα στέκεται απέναντι στον premium ανταγωνισμό...τον οποίο θα τσακίσει με τρόπο που η πολύ ειδικότερη και αποκλειστική 159 δεν μπόρεσε.....
Δεν χρειάζεται να έχεις πληροφόρηση και ειδικές γνώσεις για να καταλάβεις ότι ένα project βασισμένο σε μια πλατφόρμα, την οποία οι τεχνικοί σκέφθηκαν με σκοπό τη δημιουργία ενός c segment SUV,προτζετάρισαν με σκοπό τη δημιουργία ενός D segment xover,εκτέλεσαν με σκοπό τη δημιουργία ενός c segment hatch και εν συνεχεία έβαλαν στην προκρούστεια κλίνη οι τεχνικοί της Chrysler....με McP και blink,εγκάρσιο κινητήρα,μπροστινή κίνηση,διαστάσεις passpartout γενικού κατασκευαστή και ποιοτικά standards USA generic,έχει ήδη βάλει σε μπελάδες του τεχνικούς της νέας 3er,της c klass του Α4 και similia....με insignia,mondeo και avensis θα ασχολούμαστε τώρα
-
Οσοι ειχατε την εντυπωση οτι υπηρχε περιπτωση η Giulia να βγει καλο αυτοκινητο ξεχαστε το. Γινε και συ αρνητικος, μπορεις
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Οσοι ειχατε την εντυπωση οτι υπηρχε περιπτωση η Giulia να βγει καλο αυτοκινητο ξεχαστε το. Γινε και συ αρνητικος, μπορειςAν είχες τη διάθεση (ή την ικανότητα;) για σοβαρό διάλογο και όχι για 'εξυπνάδες'.... θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε.
Δεν υπάρχει ούτε μισή δημοσίευσή μου που να υποστηρίζει ότι η Giulia θα είναι αυτοκίνητο για τα σκουπίδια.Εσύ (και όσοι σκέφτονται σαν και σένα) είσαι που θεωρείς ότι οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (passat,insignia,avensis κλπ)είναι σκουπιδαριό....γι αυτό και σας σηκώνετε η τρίχα κάγκελο στο άκουσμά τους.Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις ότι ακόμα και με την ίδια τεχνική βάση,αλλά με μηχανικό carryover από 159 και όχι από Giulietta και παραπλήσιες διαστάσεις με την 159,θα ήταν και πολύ καλύτερη και πολύ πιο κοντά σε αυτό που θα μπορούσε να απαιτήσει από ένα D segment Αlfa του 2010.... ένας 'σύγχρονος' alfista.Και αυτό είναι το μόνο που υποστηρίζω.Αν δεν το καταλαβαίνεις είναι πρόβλημά σου.
Τα υπόλοιπα (πισωκίνητες πλατφόρμες,διπλά ψαλίδια και πραγματικές mlink,συνδεσμολογίες transaxle κλπ) τα αφήνω στην άκρη...αφενός γιατί ό,τι κάνει η Fiat είναι για σένα καλό,αφετέρου γιατί έτσι και αλλιώς αυτά τα μαραφέτια αποτελούν 'διαστημική' τεχνολογία για την FGA.Aυτό που δεν καταλαβαίνετε μερικοί είναι ότι ένα αυτοκίνητο με διπλά ψαλίδια/mlink μήκους 4,7 μέτρων αντικαθίσταται από ένα άλλο με μήκος μεγαλύτερο κατά 20 πόντους,McP/blink.Το ότι θα πηγαίνει καλύτερα το δεύτερο,είστε ελεύθεροι να το πιστεύετε.Δικαίωμα στο όνειρο έχουν όλοι...
-
Θα περιμενω να δω τι θα βγαλουν και μετα να αρχισω να κατηγορω. Η διαφορα μας ειναι οτι και χαλια να την βγαλουνε εγω δεν προκεται να ασχοληθω περισσοτερο, ενω εσυ θα εισαι καθε μερα εδω να τα 'χωνεις', οπως εκανες πχ και με τη μιτο η οποια εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου η μουρη της αλλα δεν ασχολουμαι γιατι δεν θελω να ασχολουμαι με αυτα που δεν μου αρεσουν/εκνευριζουν κλπ (γκολφ εξαιρουμενου)
-
μερικοι, μεσα στα πλαισια της εικονικης τους πραγματικοτητας, νομιζουν οτι εχουν την ικανοτητα να προλεγουν το μελλον, τις εξελιξεις, καθως και μεσα απο το πληκτρολογιο τους , να μαντευουν την προσωπικοτητα και την ηλικια του συνομιλητη
Οι αποφοιτοι της ανωτατης εκπαιδευσης 'της σχολης των αλφιστι' (καλο και αυτο) και οχι των ΙΕΚ, για να αποδεικνυουν την ιδιοτητα την οποια ευαγγελιζονται, θα πρεπει να μιλανε στην σωστη στιγμη, εαν θελουν ντε και καλα να μεταφερουν αξιοπιστες ειδησεις και να ¨ενημερωσουν¨το κοινο τους σωστα, αλλιως υπαρχει και η ρηση οτι η 'σιωπη ειναι χρυσος'.
Αυτο, για να μην χρειαζεται να προβαινουν μετα σε αμετρητες κωλοτουμπες.
Τελικα η giulia μαλλον θα παραχθει....καποιοι υποστηριζαν το αντιθετο.
Μπορουν τωρα να αναπροσαρμοσουν για ακομη μια φορα τις δηλωσεις τους, με ενα αλλο κατεβατο 'ειδησεις'.
Αληθεια πως παει η καλλιεργεια πατατας στο mirafiori;
Δεν μπορει μια τετοια μονοπλευρη σταση να θεωρειται φυσιολογικη.
Οταν κατι δεν με εκφραζει, δεν ασχολουμαι.
Ουτε αφιερωνω πολυτιμο χρονο απο την ζωη μου, για χρονια ωστε να προσπαθω να πεισω αλλους, μεταδιδοντας ανυποστατες ειδησεις σε πολλα και διαφορα φορουμ.
Κανενας στα πλαισια της καθημερινοτητας του, δεν θα εμπαινε σε αυτη την διαδικασια, να κατηγορει μανιωδως μια οποιαδηποτε εταιρεια. -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:offtopicviii:Ξενέρωτε party pooper...
-
Aσυναρτησίες από άτομα που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα του τι συμβαίνει.
Ουδέποτε υποστήριξα ότι η Giulia δεν θα παραχθεί.Πάντα χρησιμοποίησα το υποθετικό μόριο ΑΝ (παραχθεί)....και αυτό γιατί:
-αφενός το μέλλον του brand της AR υπό την σκέπη της Fiat είναι πάντα αβέβαιο (ήδη στο Lingotto μελετούν εκτίμηση διεθνούς οίκου που ασχολείται με τα ratings,σύμφωνα με την οποία η μετοχή της Fiat σε περίπτωση πώλησης της μαύρης τρύπας που λέγεται AR... θα ανέβαινε κατά 2 ευρώ)
-αφετέρου ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ γιατί η ανάπτυξη της AR (και γενικά της FGA) δεν αποτελούν προτεραίοτητα στην όλη επιχείρηση που έχει στηθεί.Αυτό που προέχει,καθώς τα bonds λήγουν,είναι να επιστρέψει η Chrysler το bailout στην αμερικανική και καναδική κυβέρνηση (με το τοκογλυφικό επιτόκιο του 15%)με ΔΙΚΑ της μέσα.Πράγμα που αυτομάτως σημαίνει ότι όλο το κόστος του R&D και του προτζεταρίσματος νέων μοντέλων της Chrysler το αναλαμβάνει η FGA (γι'αυτό και ό,τι διαθέσιμη τεχνολογία και know how υπάρχει μεταφέρεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού),προκειμένου να κατασκευάζονται στην αμερική και να πωλούνται τα αμερικανικά brands,χρησιμοποιώντας στην κατασκευή ΜΟΝΟ τοπικούς προμηθευτές (και όχι της Fiat,ενώ στην ευρώπη ισχύουν άλλα πράγματα).Μόνο έτσι η CJD θα έχει γρήγορα και άμεσα μόνο ΚΕΡΔΗ και ΟΧΙ ΕΞΟΔΑ(και θα καταφέρει να αποπληρώσει το δάνειο).Το αν αυτά τα projects εν συνεχεία είναι κατάλληλα να χρησιμοποιηθούν και από τα brands της FGA,για παραγωγή τους στην Ευρώπη,είναι δευτερευούσης,αν όχι τριτευούσης σημασίας (γι'αυτό και θα γίνει στο άμεσο μέλλον του rebadging το κάγκελο.....με θύματα τα ευρωπαϊκά brands).
Aν το bailout δεν επιστραφεί,η Chrysler δεν μπορεί να μπεί στη χρηματιστηριακή αγορά προς διάθεση των μετοχών της και η Fiat δεν μπορεί να φτάσει το 51%,που είναι και ο αντικειμενικός της στόχος (προκειμένου να την ελέγχει και να μπορούν οι δύο όμιλοι να έχουν κοινό ισολογισμό).Προκειμένου βέβαια η Fiat να περάσει από το τσάμπα 35% στο 51% της CJD, θα χρειαστεί να πληρώσει ένα βουνό από χρήματα (άρα απαιτείται περαιτέρω μείωση των δαπανών της και πώληση όλων των assets της που μπορούν να πουληθούν).Όσο η Fiat δεν έχει το 51% της CJD δεν μπορούν να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας μέσω της χρήσης κοινών δαπέδων,καθώς μέχρι τότε οι πλατφόρμες (για την ακρίβεια τα royalties)θα εξακολουθούν να πωλούνται από την FGA στην Chrysler έναντι συμβολικής τιμής και τανάπαλιν (πράγμα που σημαίνει ότι η FGA δεν έχει κέρδη από την πώληση).Ποιά Giulia και ποιά AR τσαμπουνάτε; ΔΙΑΒΑΣΤΕ αυτές τις γραμμές.Θα σας φανούν πολύ χρήσιμες ώστε να καταλάβετε τι συμβαίνει.Πολύ πιο χρήσιμες από τα ps και τις ειδήσεις της πλάκας.
Το progetto 944 λοιπόν,που όλοι το δίνουν για σίγουρο και πρωταρχικής σημασίας,επρόκειτο να πάρει πράσινο φως την εβδομάδα που μας πέρασε.Κάτι τέτοιο δεν έγινε.....για τους προαναφερθέντες λόγους.
Η Giulia λοιπόν ΑΝ και ΟΤΑΝ παραχθεί δεν θα είναι τίποτα περισσότερο από ένα αυτοκίνητο σε c-wide,μήκους 4,9 μέτρων,με μηχανικά μέρη κόπια από την Giulietta και ενεργητικές αναρτήσεις που θα δούμε μόνο στον ύπνο μας....επειδή κοστίζουν πολύ (κατανοητό..... γιατί όλα τα παραπάνω είναι υπεραρκετά για τα προσεχή sebring/avenger).Mιλανέζε (& similia).Οι εργαζόμενοι στο Mirafiori (το οποίο δεν ξέρεις καν κατά πού πέφτει) περιμένουν ακόμα τη συμφωνία που θα τους καταστήσει εργάτες του μελλοντικού κέντρου κατασκευής των D segm. ΑR και Jeep (μουχαχα).Προς το παρόν σου εύχονται καλές γιορτές από το σπίτι τους.....καθώς τελούν υπό καθεστώς τεχνητής ανεργίας.
Το νεαρό της ηλικίας σου τεκμαίρεται από τα γραπτά σου,στην ποιότητα των οποίων θα μπορούσε να είναι και το μοναδικό ελαφρυντικό (...όχι δικαιολογία, καθώς υπάρχουν αρκετοί πιτσιρικάδες που όχι μόνον δεν είναι αρλουμπολόγοι,αλλά έχουν δομή σκέψης,επιχειρηματολογία και εκφορά λόγου, που χαίρεσαι να τους συζητάς)Αρέσει ή όχι αυτή είναι η κατάσταση στην AR.Stand by υπάρχει μόνο το project της Giulia και τίποτα περισσότερο (ούτε SUV,ούτε SAV,ούτε χοver, ούτε 941.....)ή μη μόνον ένα concept, μη αυτόχθονο FGA... για εκθεσιακούς και μόνο λόγους.
Όσο γρηγορότερα αντιληφθείτε ότι η γη είναι στρογγυλή...τόσο το καλύτερο.
-
@ alba parietti
Μία στιγμή για να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα.
Έχουμε ένα όχημα που θα αντικαταστήσει μελλοντικά την 159 το οποίο ως διαστάσεις και βάρος κινείται στα όρια του Ευρωπαϊκού D segment όσο δηλαδή είναι το μέσο όχημα στην Αμερική (εκεί όπου το δικό μου Civic αντιμετωπίζεται ως Polo).
Οι λύσεις που θα εφαρμοστούν στο όχημα αυτό παραθέτουν (από όσο καταλαβαίνω) σε εξεζητημένες λύσεις του C segment χωρίς τις μηχανολογικές πολυπλοκότητες που θα περίμενε κανείς από ένα premium της κατηγορίας (όπως ΒΜW, Merc).
Αν το θέμα μας είναι λοιπόν ότι δεν θα δούμε α) πίσω κίνηση και β) διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω τότε καταλαβαίνω τη φασαρία. Αλλά από την άλλη (καθώς έχω ένα όχημα που πίσω δεν φέρει ημιάκαμπτο) όμως δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι στη Mito πχ το αδύνατο της σημείο είναι το κράτημα λόγω του ημιάκαμπτου ή ότι το αμάξι δεν πάει λόγω της πίσω κίνησης.
Ευχής έργο θα ήταν να δούμε ένα όχημα με πίσω κίνηση. Ευχής έργο θα ήταν να είχαμε τις σωστές λύσεις στις αναρτήσεις και ένα πραγματικά μπλοκέ διαφορικό ή ακόμα καλύτερα ένα torsen. Αλλά αναμφίβολα στο σημερινό παγκόσμιο αυτοκινητιστικό περιβάλλον όλα αυτά οδηγούν σε τιμές που κανείς δεν θα ήταν διατεθειμένος να δώσει για μία AR. Γιατί αγοραστές οχημάτων των +50k € υπάρχουν. Για μία AR όχι.
Οπότε personally (που μου αρέσει κιόλας η εμετική φάτσα της Mito - Giullietta) (πολλές φορές βλέπω εσένα και τον GB να γράφεται εκφράσεις στη γλώσσα του Dante και να τις αφήνεται χωρίς εξήγηση λες και ο μέσος Έλληνας μιλά Ιταλικά.... ) περιμένω να δω τι θα είναι η Giulia και το πόσο καλά θα σταθεί ενάντια στον ανταγωνισμό. Γιατί ανταγωνισμός της αυτή τη στιγμή είναι πολύ περισσότερο τα προϊόντα της VW παρά η Merc.
-
Xρήστο Δήμου προσωπικά δεν ζήτησα καλά και σώνει πίσω κίνηση, γιατί δεν την θεωρώ πανάκεια (λες και το να απαιτήσεις πίσω κίνηση σε ένα sport D segm. είναι σαν να ζητάς διαστημική τεχνολογία,αλλά τέλος πάντων).Το όλο πρόβλημα το εντοπίζω στη διαστασιολόγηση (που ξεπερνά πλέον το μέσο όρο των ευρωπαίων γενικών κατασκευαστών) και στο μηχανικό carryover που θα γίνει σε ένα τέτοιο σκάφος(από G και όχι από 159).Λάβε εδώ υπόψιν σου ότι μιλάμε πλέον για ένα δάπεδο που εξελίσσεται αυτή τη στιγμή στην Αμερική,με σκοπό να εξυπηρετεί πρωτίστως τις ανάγκες των αδελφών Sebring/Avenger.Άρα οι διαφορές που θα υπάρχουν κάτω από το αμάξωμα θα είναι ελάχιστες ως ανύπαρκτες ανάμεσα στα ευρωπαϊκά και αμερικανικά μοντέλα.
Όσο και αν δεν αρέσει, συμφωνώ ότι ο ανταγωνισμός της AR αυτή τη στιγμή είναι οι προτάσεις της Opel και της VW και όχι η αγία γερμανική τριάδα.Σε σχέση λοιπόν με τα διάφορα Insignia και Passat, η Giulia λογικά θα υπερέχει.Aυτό είναι το ζητούμενο;
Δεν νομίζω.Το όλο θέμα το είχαμε συζητήσει και παλιότερα εδώ:
viewtopic.php?f=8&t=36886&start=105 -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αλλά από την άλλη (καθώς έχω ένα όχημα που πίσω δεν φέρει ημιάκαμπτο) όμως δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι στη Mito πχ το αδύνατο της σημείο είναι το κράτημα λόγω του ημιάκαμπτου ή ότι το αμάξι δεν πάει λόγω της πίσω κίνησης.Με όλο το σεβασμό....από εσένα απαιτώ σοβαρότητα Χρήστο Δήμου Τι είδους παραλληλισμοί είναι αυτοί (D segm.με αυτοκίνητο πόλης) ;
Έπειτα το να μιλάς για Mito τη σήμερον ημέρα είναι επικίνδυνο.Μπορεί να σου σκάσει αγωγή στο κεφάλι χωρίς να το καταλάβεις ...δεν άκουσες τι μπάχαλο ξέσπασε στην Ιταλία μεταξύ Fiat και annozero, με αφορμή τα 3 δευτερόλεπτα στο γύρο που μάζευε η Mito στο Vairano από Mini και DS3 -
Ενδιαφέρον στοιχείο η πρόσφυση του πίσω εσωτερικού τροχού στα 3 αυτά μοντέλα
-
Όσο αφορά στις αναρτήσεις, και η 3άρα McPherson έχει μπροστά αλλά δε βλέπω κανέναν να διαμαρτύρεται.
-
Μωρε και η Cayman McPherson έχει... δε νομίζω να παραπονιόταν κανένας εαν βλέπαμε μία με το Biscione στη μάσκα (βέβαια κάποιους τους χαλάει το σενάριο εξαγοράς vw group )...
Το αυτό και για την 3άρα...Πάντως είναι τραγική ειρωνεία να χτίζεις πάνω σε αμερικάνικο πάτωμα και να του αφαιρείς τον μοναδικό ίσως καλό που μπορεί να έχει... aka την πισωκίνηση...
-
Στη συγκεκριμένη φωτό πάντως, αυτός που οδηγεί τη Μίτο ή κουλός είναι, ή λαλακία έχει κάνει, ή δεν έχει ψυχή.
Τελείως λάθος θέση.Δεν ξέρω καν τα άλογα που έχουν οι συγκεκριμένες εκδόσεις, αλλά αν είχε βάλει τη δεξιά πλευρά της Mito φίλλερ από το Σιτροέν (και όχι σε τέτοια απόσταση που να χωράει καράβι) και τη μούρη της στις εξατμίσεις του Μίνι, είχε φοβερό πλεονέκτημα.
Από τη μια ο Σιτροενάκιας θα ψιλοέκλανε μέντες και θα έκλεινε πιο πολύ την πορεία του για να μην τσουγκρίσουνε, από την άλλη θα μπορούσε μετά να πάρει καλύτερη θέση από το Μίνι στην έξοδο της στροφής ή στη χειρότερη να βρίσκεται ακριβώς πίσω του. Για τέτοιες μπούκες έχουν φτιαχτεί οι Άλφα χρόνια τώρα και εκεί έχουν πλεονέκτημα ακόμα και από δυνατότερα αυτοκίνητα. -
Υποθέτω Νομικέ ότι αυτό το στιγμιότυπο είναι χάρην της φωτογράφησης και μόνο. Οι χρονομετρημένοι γύροι γίνονται με ένα αυτοκίνητο κάθε φορά μέσα στην πίστα, από τον ίδιο οδηγό.
ALFA ROMEO GIULIA