-
καλησπέρα σε όλους.
Τώρα και λίγο καιρό είμαι στην φάση αναζήτησης νέου αυτοκινητου. Με βάση τις ανάγκες μου πιστεύς πώς ένα supermini με καλύπτει απόλυτα στις μεταφορικές μου ανάγκες. Τα χιλιόμετρα που κάνω τον χρόνο είναι γύρω στα 15000. Τώρα οδηγώ ένα opel corsa 1.4 2000.Σκεφτηκα να προχωρήσω στην αγορά μικρού diesel για τους παρακάτω λόγους.- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
2)Μηδενικα τέλη κυκλοφορίας.(opel corsa)
3)Μεγαλύτερη ροπη.
4)Χαμηλότερη τιμή καυσίμου.
Από την άλλη είναι πιο ακριβά στην αγορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Στην οικογένεια έχουμε 3 επαγγελματικα diesel (renault kangoo 1.5 68hp,pickup 2.5 133, vannete, 2.3 75) και είμαστε απόλυτα οικανοποιημένοι. Θα ήθελα να μου πείτε πληροφορίες(Οδηγική συμπεριφορά,κατανάλωση, βλάβες, κοστος service κ.α) για τα παρακάτω μοντέλα που έχω στα υπ'οψιν μου.
opel corsa ecoflex 1,3 95hp edition 111
renault clio 1.5 dci dynamic
seat ibiza 1.2 tdi
Από τα 3 πιο κοντά είμαι στο πρώτο.
- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
-
καλησπέρα σε όλους.
Τώρα και λίγο καιρό είμαι στην φάση αναζήτησης νέου αυτοκινητου. Με βάση τις ανάγκες μου πιστεύς πώς ένα supermini με καλύπτει απόλυτα στις μεταφορικές μου ανάγκες. Τα χιλιόμετρα που κάνω τον χρόνο είναι γύρω στα 15000. Τώρα οδηγώ ένα opel corsa 1.4 2000.Σκεφτηκα να προχωρήσω στην αγορά μικρού diesel για τους παρακάτω λόγους.- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
2)Μηδενικα τέλη κυκλοφορίας.(opel corsa)
3)Μεγαλύτερη ροπη.
4)Χαμηλότερη τιμή καυσίμου.
Από την άλλη είναι πιο ακριβά στην αγορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Στην οικογένεια έχουμε 3 επαγγελματικα diesel (renault kangoo 1.5 68hp,pickup 2.5 133, vannete, 2.3 75) και είμαστε απόλυτα οικανοποιημένοι. Θα ήθελα να μου πείτε πληροφορίες(Οδηγική συμπεριφορά,κατανάλωση, βλάβες, κοστος service κ.α) για τα παρακάτω μοντέλα που έχω στα υπ'οψιν μου.
opel corsa ecoflex 1,3 95hp edition 111
renault clio 1.5 dci dynamic
seat ibiza 1.2 tdi
Από τα 3 πιο κοντά είμαι στο πρώτο.
- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
-
καλησπέρα σε όλους.
Τώρα και λίγο καιρό είμαι στην φάση αναζήτησης νέου αυτοκινητου. Με βάση τις ανάγκες μου πιστεύς πώς ένα supermini με καλύπτει απόλυτα στις μεταφορικές μου ανάγκες. Τα χιλιόμετρα που κάνω τον χρόνο είναι γύρω στα 15000. Τώρα οδηγώ ένα opel corsa 1.4 2000.Σκεφτηκα να προχωρήσω στην αγορά μικρού diesel για τους παρακάτω λόγους.- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
2)Μηδενικα τέλη κυκλοφορίας.(opel corsa)
3)Μεγαλύτερη ροπη.
4)Χαμηλότερη τιμή καυσίμου.
Από την άλλη είναι πιο ακριβά στην αγορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Στην οικογένεια έχουμε 3 επαγγελματικα diesel (renault kangoo 1.5 68hp,pickup 2.5 133, vannete, 2.3 75) και είμαστε απόλυτα οικανοποιημένοι. Θα ήθελα να μου πείτε πληροφορίες(Οδηγική συμπεριφορά,κατανάλωση, βλάβες, κοστος service κ.α) για τα παρακάτω μοντέλα που έχω στα υπ'οψιν μου.
opel corsa ecoflex 1,3 95hp edition 111
renault clio 1.5 dci dynamic
seat ibiza 1.2 tdi
Από τα 3 πιο κοντά είμαι στο πρώτο.
- Μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
-
Το ίμπιζα άμα είναι αυτό με τον τρικύλινδρο κινητήρα και τα 75 ατίθασα άτια, το βλέπω πολύ χώμα.
Αφού είσαι πιο κοντά στο πρώτο, τότε πάρτο. Θα έχεις και μηδενικά τέλη, χωρίς να είναι πιο αργό από το ριπλέι. -
Κι εγώ θα έλεγα το πρώτο. Η opel έχει πολύ καλούς Diesel.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Κι εγώ θα έλεγα το πρώτο. Η opel έχει πολύ καλούς Diesel.Της Fiat είναι, για αυτό είναι καλοί.
-
Ακριβώς... και κάθε χρόνο πέρνουν πρωτιές στα engine awards.
-
Μεταξύ corsa και clio κινήσου. Οποιο σου αρέσει περισσότερο και όποιο βγαίνει σε καλύτερη τιμή -ανάλογα με τις προσφορές- χτύπα το. Και τα 2 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.
-
Polo diesel απο εμένα αν κ δεν είναι στη λίστα.
Και αν διατίθεται με dsg ακόμη καλύτερα.!Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν μιλάμε για το πολο 1,6 με 105 άλογα δε θα έλεγα οτι συμφέρει και τόσο. Αλλα και το bluemotion παρόλου που έχει μηδενικά τελη κ πολυ χαμηλή κατανάλωση νομίζω ξεφευγει στην τιμή. Οπότε κοίτα για corsa από μένα. Παίζει και έκπτωση 2000ε νομίζω (πλην του βασικού 1,2, που ειναι 1500ε) , ελπίζω να μην εξαιρείται το ντίζελ.
Βέβαια σύντομα αναμένεται να βγει το facelift του, μαλλον μέσα στο 2011 αλλά εμενα προσωπικά δε θα με πτοούσε για εκπτωση 2000ε -
opel+diesel=πολυ καλη ιδεα μιλαμε οτι στη γερμανια πουλαν σαν ζεστο ψωμακι,κατι ξερουν
-
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια.
Ηθελα να ρωτησω ακόμα αν καποιος έχει προσωπική εμπειρία απο τέτοια μικρά diesel αυτοκίνητα ετσι ώστε να μου πει την άποψη του. -
Και τα δυο ειναι αξιολογα αυτοκινητα... Κοιτας τις τιμες και αποφασιζεις..Εγω βεβαια θα πηγαινα καρφι στο clio, λογω του οτι εχω οδηγησει το corsa και πραγματικα η αισθηση που σου δινει οταν το οδηγας ειναι τοσο αποκομμενη και αποπροσανατολιστικη που σε κανει να το βαριεσαι κυριολεκτικα μεσα σε δυο ωρες... Κατα τα αλλα αν δεν σε απασχολουν τετοια ζητηματα πηγαινε στο φτηνοτερο σε κοστος αγορας και χρησης
-
1.3 fiat grande punto.
-
Στη θεση σου θα κοιταζα,
Opel Corsa 1.3
Fiat G,Punto 1,3 T-Jet
Renault Clio 1,5 DCI
παντως περα του τι προτεινουμε, περνα μια βολτα απο τις 3 αντιπροσωπειες κανε test drive, παρε και προσφορες και θα εισαι κομπλε Παντως Opel Και Fiat μοιραζονται τον ιδιο κινητηρα. -
Ο χρήστης gker έγραψε:
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια.
Ηθελα να ρωτησω ακόμα αν καποιος έχει προσωπική εμπειρία απο τέτοια μικρά diesel αυτοκίνητα ετσι ώστε να μου πει την άποψη του.Φίλε gker, έχοντας ήδη διαβάσει το εισαγωγικό σου mail σημειώνω τα εξής:
Πριν 3 μήνες πήρα το fluence diesel (χρειαζόμουν μεγαλύτερο αμάξωμα), με το μοτέρ το dci (105 ps) έχοντας οδηγήσει παλαιότερα στην Ισπανία (2001-2?) ένα clio με τον ίδιο κινητήρα. Μετά από 3 μήνες έχω ήδη ξεπεράσει τα 15000 χλμ (δεν είναι
περίεργο, κάνω 200 τη μέρα, χώρια τα Σ/Κ) & είμαι σίγουρα ωφελημένος από κατανάλωση κλπ. Το πρώτο που έχω να παρατηρήσω είναι πως τα 15000χλμ/χρόνο που λες, είναι λίγα για να πας να πάρεις diesel, το κατώφλι πιστεύω πως βρίσκεται γύρω στις +20000 & πολλοί ακόμα & σ αυτά τα χλμ επιμένουν (για δικούς τους λόγους) να πάνε στη βενζίνη. Το πετρέλαιο δεν είναι πια τοσο φτηνότερο ανά λίτρο (20 σεντς μόνο) & απαιτεί προσαρμογή από την πλευρά του οδηγού. Προφανώς διαθέτω & βενζινοκίνητο όχημα & αυτό φροντίζει πάντα να μου υπενθυμίζει τη διαφορά (δεν είναι ferrari!!!, αλλά υπάρχει διαφορά) στον τρόπο οδήγησης ανάμεσα στα 2 καύσιμα. Το πετρέλαιο είναι οκ για ανοιχτό δρόμο, χωρίς πολλές αλλαγές ταχυτήτων (το fluence ευτυχώς έχει 6άρι κιβώτιο, τα 5άρια σασμάν με πετρέλαιο ΞΕΧΝΑ τα καλύτερα, το diesel έχει πολύ μικρό φάσμα στροφών λειτουργίας), ενώ είναι εμφανώς πιο κουραστικό από 1 βενζινοκίνητο σε συνθήκες πόλης, όχι όμως λόγω όγκου οχήματος. Ζύγισε λοιπόν τις απαιτήσεις σου, δες τι χρήση πρόκειται να του κάνεις, έχε κατά νου πως με τα ίδια χρήματα μπορείς να 'αγοράσεις' ΠΟΛΥ καλύτερες επιδόσεις & αν ξέχασα κάτι ή έχεις κάποιες επιπλέον απορίες, με χαρά θα προσπαθήσω να βοηθήσω.Επισης να συμπληρώσω (δε θυμάμαι ποιος φίλος το έθιξε) πως τα polo/fabia/ibiza diesel ΔΕΝ ερχονται με dsg στην Ελλάδα, παρά μόνο το leon 1.6 (το είχα ψάξει όταν πήρα το δικό μου, το οποίο τελικά αγοράστηκε επειδή ήταν ετοιμοπαράδοτο)
-
Το πετρέλαιο δεν είναι πια τοσο φτηνότερο ανά λίτρο (20 σεντς μόνο)
Φέτος είναι 20-25 λεπτά φθηνότερο από την βενζίνη, μέχρι πέρισυ που ήταν 10-15 λεπτά ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ, ήταν καλύτερα?
-
Η διαφορα στην τιμή μεταξυ diesel και βενζινας ειναι περιπου στα 1500 ευρω (opel corsa) πιο ακριβο το diesel. Πιστεύω όμως οτι το diesel έχει ποιο μικρό κόστος χρήσης (καταναλωση καυσίμου, τιμή καυσίμου, μηδενικα τελη κυκλοφορίας) άρα η απόσβεση θα γινει ίσως μέσα σε μια πενταετία και δεν θα έχεις το αγχος κάθε τέλος του χρόνου να βάλεις 200 ευρώ στην άκρη για το σηματακι. Οσον αφορά τις επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει να έχει και τα τρελά γκαζια αλλα να κινειται αξιοπρεπώς. Εξάλλου τις περισσοτερες φορές θα το οδηγεί η γυναικα μου που δεν είναι και πολυ του γκαζιού.
Διαφορα αμολυβδης με πετρελαιο εδω στην κρητη. αμολυβδη:1.667 diesel: 1.358 -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το πετρέλαιο δεν είναι πια τοσο φτηνότερο ανά λίτρο (20 σεντς μόνο)
Φέτος είναι 20-25 λεπτά φθηνότερο από την βενζίνη, μέχρι πέρισυ που ήταν 10-15 λεπτά ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ, ήταν καλύτερα?
ΔΕΝ είναι έτσι ακριβώς! Τότε το πετρέλαιο κόστιζε & 30 σεντς λιγότερα/λτ (30 σεντς, είναι να τρελλαίνεσαι!),
η βενζίνη όμως (που δεν επηρεάζει τις μεταφορές, αποτελεί τη μόνιμη πηγή αρμέγματος φόρων που δεν επηρεάζει τις τιμές των προϊοντων) έχει σκαρφαλώσει στο 1,5€, στην κρήτη πάει για 1,7€ όπως βλέπω & κανείς δε μας λέει αν θα πάει στα 2€!
Προφανώς δεν ήταν καλύτερα, αλλά σίγουρα τώρα είναι ΠΟΛΥ χειρότερα!Η διαφορα στην τιμή μεταξυ diesel και βενζινας ειναι περιπου στα 1500 ευρω (opel corsa) πιο ακριβο το diesel. Πιστεύω όμως οτι το diesel έχει ποιο μικρό κόστος χρήσης (καταναλωση καυσίμου, τιμή καυσίμου, μηδενικα τελη κυκλοφορίας) άρα η απόσβεση θα γινει ίσως μέσα σε μια πενταετία και δεν θα έχεις το αγχος κάθε τέλος του χρόνου να βάλεις 200 ευρώ στην άκρη για το σηματακι. Οσον αφορά τις επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει να έχει και τα τρελά γκαζια αλλα να κινειται αξιοπρεπώς. Εξάλλου τις περισσοτερες φορές θα το οδηγεί η γυναικα μου που δεν είναι και πολυ του γκαζιού.
Διαφορα αμολυβδης με πετρελαιο εδω στην κρητη. αμολυβδη:1.667 diesel: 1.358Ποτέ δεν ξέρεις πόσο θα είναι το σηματάκι την επόμενη χρονιά, δεν τους έχω καμμία εμπιστοσύνη! Για να κάνεις απόσβεση προϋποθέτεις πως θα κάνεις χλμ., αφού όμως η διαφορά είναι 30σεντς/λτ, ίσως τελικά & με λιγότερα χλμ/έτος να κάνεις την απόσβεση, σημειώνοντας πως μιλάμε πάντα για τη διαφορά στην αρχική τιμή αγοράς, ε? Γιατί με τα χλμ που κάνω εγώ, σε 5 χρόνια η διαφορά εξοφλεί ολόκληρο το αυτοκίνητο!
-
καλησπερα παιδια εχει κανεις υποψην του το opel corsa 1.7 tdci ? εχει ακουσει κανεις εντυπωσεις ? δεν μιλαω για περιοδικα...αν εχει ακουσει κανεις καποιον να το εχει οδηγησει.
ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ DIESEL