-
η πλακα ειναι οτι θελουν μαλακα πλαστικα..ποιος ο λογος να ειναι μαλακο το πλαστικο?..βαλτε δερμα η ξυλο να ειστε διαχρονικα κιτς
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Γιατί τόσο γέλιο rafi ? εντάξει ίσως το έθεσε απόλυτα ο μπουσό, αλλά το 308 είναι ποιοτικότερο απ το μεγκάν όσο το έχω δει όπως επίσης θεωρώ και το 207 ποιοτικότερο απ΄το κλιο (προ φ/λ έχω δει μόνο).on-topic
Με τις μειώσεις του ΕΤΤ, έφυγες για G-170
Ενταξει, το υπερβολικο γελιο μου αφορουσε τη συνολικη ποιοτητα του αυτοκινητου..
Αν μιλαμε τωρα μονο για τα πλαστικα της καμπινας, δεν εχω δει το 308 απο κοντα καθολου, αλλα η συγκριση 207-clio οσον αφορα την εκδοση dynamic του ταμπλο, σε καμια περιπτωση το 207 δεν εχει στο συνολο του ποιοτικοτερα υλικα..
Σε καποια σημεια υπερεχει καπως το clio και σε αλλα σημεια το 207.. Εκει που υπερεχει μακραν το clio ειναι η συναρμογη..
Δε θα εγραφα τιποτα, αλλα ο busso αυτοπαρουσιαζεται σαν αυθεντια της αυτοκινησης και των πλαστικων των αυτοκινητων πλεον και κατανταει αηδια ωρες ωρες.. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Τα Peugeot έχουν καλύτερη ποιότητα με διαφορά από τα Ρενάουλτ...
το αλλο με τον Τοτο..? Ετσι busso οδευεις γρηγορα γρηγορα για οσκαρ..
και τα 2 για σφαλιαρες ειναι..
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Δε θα εγραφα τιποτα, αλλα ο busso αυτοπαρουσιαζεται σαν αυθεντια της αυτοκινησης και των πλαστικων των αυτοκινητων πλεον και κατανταει αηδια ωρες ωρες..Δεν θεωρώ εαυτόν τίποτα. Εξάλλου την πορεία του ο καθένας και κατά πόσο μετράει η γνώμη του φαίνεται, και σε αυτούς που με έχουν γνωρίσει αλλά και σε αρκετούς που δεν με ξέρουν νομίζω. Τις περισσότερες φορές που εκφράζω μια άποψη συνήθως συνοδεύω το κείμενο μου από την έκφραση 'κατ'εμέ', 'κατά τη γνώμη μου', 'προσωπικά' , και τις άλλες που δεν το κάνω τότε το εννοώ. Σίγουρα μπορεί να διαφωνείς, προς θεού αν είναι αμάρτημα η διαφορετικότητα.
Για να σου διευκρινίσω λοιπόν καλύτερα, εγώ θεωρώ ότι οπτικά τα Peugeot με ικανοποίησαν περισσότερο από τα αντίστοιχο Renault. Την διάρκεια που θα έχουν σε μια 5ετή προοπτική δεν την γνωρίζω, μιας και δεν έχω αγοράσει ποτέ ούτε την μια μάρκα ούτε την άλλη, παρά μεγάλωσα σε ένα Renault 9 GTS που δεν θυμάμαι τίποτα.
Η Alfa Romeo Giulietta όμως μπορεί να έχει εκπτώσεις σε σχέση με την προκάτοχο της, αλλά παρόλαυτα παραμένει ανώτερη από ένα Renault, αυτό όμως γιατί να είναι κακό. Πάντα έτσι δεν ήταν? Ποτέ δεν ήταν σε απευθείας αντιπαράθεση οι 2 εταιρίες....
Ελπίζω να μην ήμουν τόσο αηδιαστικός αλλά περισσότερο κατανοητός. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η Alfa Romeo Giulietta όμως μπορεί να έχει εκπτώσεις σε σχέση με την προκάτοχο της, αλλά παρόλαυτα παραμένει ανώτερη από ένα Renault, αυτό όμως γιατί να είναι κακό. Πάντα έτσι δεν ήταν? Ποτέ δεν ήταν σε απευθείας αντιπαράθεση οι 2 εταιρίες....
Ελπίζω να μην ήμουν τόσο αηδιαστικός αλλά περισσότερο κατανοητός.Σε ποιοτητα εσωτερικου εγω θα ελεγα περισσοτερο ισαξια ειναι, παρα οτι η giulietta ειναι ανωτερη. Το megane ισως να χανει λογω της εντελως minimal αισθητικης που εχει, που βεβαια αυτο σ αλλους αρεσει.
Γενικα ως συνολο αυτοκινητου σιγουρα ειναι καλυτερη η giulietta αλλα και παλι πιστευω οτι δεν εχουν τη διαφορα που ειχε το megane με την 147. Απλα μεταξυ δυο αυτοκινητων που υπαρχει αισθητη διαφορα τιμης προσπαθω να αξιολογω πως προκυπτει αυτη η διαφορα. Οπως ειμαι σιγουρος οτι η bmw1 και το audi a3 δεν αξιζουν τα 30000, ετσι προσπαθω να αξιολογησω αν η giulietta τελικα αξιζει τα παραπανω λεφτα απ το μεσο ορο της κατηγοριας της. Ακομα δεν εχω καταληξει...
-
Αλενόβιδες εναντίον Philips. Αυτό είναι ποιότητα...
Πάει, το έχουμε χάσει με τόση 'λεπτομέρεια' στα πλαστικά... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Γενικα ως συνολο αυτοκινητου σιγουρα ειναι καλυτερη η giulietta αλλα και παλι πιστευω οτι δεν εχουν τη διαφορα που ειχε το megane με την 147. Απλα μεταξυ δυο αυτοκινητων που υπαρχει αισθητη διαφορα τιμης προσπαθω να αξιολογω πως προκυπτει αυτη η διαφορα. Οπως ειμαι σιγουρος οτι η bmw1 και το audi a3 δεν αξιζουν τα 30000, ετσι προσπαθω να αξιολογησω αν η giulietta τελικα αξιζει τα παραπανω λεφτα απ το μεσο ορο της κατηγοριας της. Ακομα δεν εχω καταληξει...Τα λεφτά που αξίζει η Giulietta δεν φαίνονται. Όλο το χρήμα έχει πάει στην εξέλιξη του νέου πλαισίου που μελλοντικά θα βασίσει μια οικογένεια αυτοκινήτων, στις αναρτήσεις που πραγματικά έχει γίνει σοβαρή δουλειά τηρουμένων των περιορισμών που επιδέχεται πάντα το μηχανολογικό τμήμα, στους κινητήρες όχι για τον 120άρη ιδιαίτερα, και στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αν πάλι αυτά δεν σου αρκούν και καλώς να μην σου αρκούν γιατί καταναλωτής είσαι προφανώς, τότε σου υπενθυμίζω ότι όλα τα πράγματα/υλικά αγαθά έχουν και μια αναγνωρισιμότητα που καθορίζει την τιμή τους. Συμφωνώ πάντως ότι θα ήθελα πιο κάτω την τιμή της ιταλίδας κατά περίπου ένα χιλιάρικο. -
Ολα αυτα που ειπες οτι ειναι ανωτερα, και το δεχομαι, αν εταιρεια οντως τα πιστευει οτι ειναι ποιοτικα φανταζομαι οτι θα εχει τη δυνατοτητα να τα αποσβεσει σε βαθος χρονου σε πολλα και διαφορα μοντελα οχι μονο της αλφα αλλα και ολου του gruppo οποτε και γω θα ημουν περισσοτερο ικανοποιημενος με την τιμη που ανεφερες εσυ (1000-1500 μειον).
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ολα αυτα που ειπες οτι ειναι ανωτερα, και το δεχομαι, αν εταιρεια οντως τα πιστευει οτι ειναι ποιοτικα φανταζομαι οτι θα εχει τη δυνατοτητα να τα αποσβεσει σε βαθος χρονου σε πολλα και διαφορα μοντελα οχι μονο της αλφα αλλα και ολου του gruppo οποτε και γω θα ημουν περισσοτερο ικανοποιημενος με την τιμη που ανεφερες εσυ (1000-1500 μειον).Αυτό όμως δεν το ξέρει και δεν τον νοιάζει τον μέσο καταναλωτή. Ο μέσος καταναλωτής δεν ξέρει ούτε από πατώματα ούτε από οικονομίες κλίμακας.
Διότι με αυτό το σκεπτικό τα VW έπρεπε να είναι πάμφθηνα αλλά δεν είναι.
Πάντως για το μήνα Νοέμβρη ταξινομήθηκαν 211 Alfa Romeo και μόλις 113 Renault. Συνεπώς όσο πουλάει κάτι μην περιμένεις να πέσει η τιμή του.
Σκέψου μόνο τι θα μπορούσε να κάνει μια Alfa Romeo που θα πάταγε γερά στα πόδια της. Αυτό είναι το μεγάλο αγκάθι, οι αλλαγές στρατηγικών, η ασυνέπεια προς την πελατεία της και πολλά άλλα που έχουν αναλυθεί πολλάκις. Μια μάρκα με τεράστια δυναμική, ίσως η μοναδική που μπορεί να χτυπήσει την γερμανική τριπλέτα με αξιώσεις ΠΑΝΤΟΥ όμως, από την κατηγορία της Mito ως και την SLS AMG και όμως....
Με αποτέλεσμα όλων αυτών τα ιταλικά αυτοκίνητα να κοστίζουν ακριβά όχι γιατί είναι ληστρικές οι τιμολογήσεις της μαμάς Fiat αλλά γιατί κοστίζουν ακριβά στην ίδια τους την κατασκευή και για να είναι ανταγωνιστικά έχουν μικρό margin στους αντιπροσώπους. Σε αντίθεση με τον όμιλο της Vag που έχει πετύχει αυτό που θα ήθελε να πετύχει και ο Marchionne. -
Busse για γα τελιώνουμε γιατί το κουράσαμε.Το Megane είναι ποιοτικότατο.Το αφρώδες υλικό στο ταμπλό και στο πάνω μέρος στι πόρτες είναι πολύ καλύτερο και σε αίσθηση και σε υφή αλλά και σε αίσθησης αντοχή του στο χρόνο(βέβαια αυτό θα το δείξει η ιστορία και για τα δύο) από τα αντίστοιχα στα σημεία αυτά την Ιταλίδας(την οποια τονίζω και πάλι ότι λατρεύω κι αν μπορούσα τώρα θα την έπαιρνα) και επίσης καλύπτει πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια απ' ότι στην Ιουλιέττα αλλα και τα σκληρά πλαστικά του έχουν καλή αίσθηση και επ ουδενί δεν φαίνονται μη ποιοτικά αντίθετα με το πόσο φτηνο φαίνεται εκέινο τα σαγρέ πλαστικό που καλύπτει το κάτω μέρος του ταμπλό και τις πόρτες της Ιταλίδας(μιλάμε για epic fail επιλογή).Επίσης αισθητικά είναι minimal και στοχεύει σε άλλο κοινό κι όχι σε συτό της Ιταλίδας,η οποία όπως και να γίνει έχει πιο σπορ προσανατολισμό, και το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με το στήσιμό του και την οδηγική του συμπεριφορά που τονίζω είναι πολύ καλή(πιο προσανατολισμένη και ψαγμένη από του Golf ότι και να λες το οποίο είναι στην λογική τα κάνω όλα με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άχρωμο οδηγικά κατά την γνώμη μου).Δεν είπα ότι το στήσιμο του Megane είναι καλύτερο από της Ιταλίδας η οποία είναι μακράν η πιο ψαγμένη το τονίζω.Τα παραπάνω τα λέω έχοντας οδηγήσει και τα τρία αυτοκίνητα και όχι κατεβάζοντάς τα από την φαντασία μου.Τώρα αν κι εσύ είσαι από αυτούς που θεωρούν τα γαλλικά αυτοκίνητα κατσαρόλες με τροχούς με γεια σου με χαρά σου.Το ποια θέση καταλαμβάνουν τα δύο αυτά σε σχέση με τη Golfω δεν είμαι αρμόδιος να το κρίνω και οι διαφορές είναι απειροελάχιστες μεταξύ αυτών και κατ ' επέκταση είναι και δύσκολο να συμπαιράνεις.
Εντελώς φιλικά και με καμία διάθεση flame baiting σε όλο το post μου(τρώω και κάτι καμπάνες τελευταία )
Ορέστης -
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Καλησπέρα σαςΣκέφτομαι στις αρχές του νέου έτους να αποκτήσω καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο θα με συντροφεύει την 4η δεκαετία της ζωής μου.
Βασικά κριτήρια επιλογής:
1.Οδηγική ευχαρίστηση σε σβέλτες επαρχιακές διαδρομές
2.'Ποιότητα παραμονής' στην καμπίνα
3.Πρακτικότητα στην περίπτωση που προκύψει κάποιο παιδάκι τα επόμενα χρόνια
4.Να το βλέπω στο γκαράζ το πρωί και να μου φτιάχνει τη μέρα βρε αδερφέ...
5.Ανώτατο διαθέσιμο ποσό: 22000 ευρώ.Ζυγίζοντας όλα τα παραπάνω καταλήγω στα κάτωθι μοντέλα: giulietta 120, 116i 3d και δευτερευόντως στο megane coupe tce. Για διάφορους λόγους έχω απορρίψει scirocco 122 και leon 160.
Γνώμες και εμπειρίες οδήγησης για όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα είναι είναι καλοδεχούμενες όπως επίσης και προτάσεις για κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί.
Επίσης αυτή την περίοδο τρέχουν κάποιες προσφορές από τις εταιρείες. Να αγοράσω τώρα ή να περιμένω να μπέι το '11;Υγ. Παρακαλώ να μην γίνει το θέμα πεδίο οπαδικής αντιπαράθεσης και οι όποιες γνώμες να συνοδέυονται από επιχειρήματα
ευχαριστώ!
Φίλοι καλησπέρα και πάλι
επανέρχομαι στο θέμα καθώς τελικα μετά από πολλή σκέψη καταλήγω στην αγορά κάποιου μεταχειρισμένου που να ικανοποιεί τα κριτήρια που είχα θέσει παραπάνω.
Σκέφτομαι λοιπόν να προχωρήσω στην απόκτηση είτε μιας 120i (ή 118i) είτε μιας GT έως 4 ετών το πολύ. Το σκεπτικό είναι το εξής: για κανένα από τα καινούργια που είχα προεπιλέξει δεν 'κόβω φλέβες' οπότε σκέφτομαι με λίγα παραπάνω από τα μισά χρήματα που είχα σκοπό να διαθέσω να κάνω τώρα το κέφι μου και όταν 4-5 χρόνια αργότερα αλλάξουν οι ανάγκες μου να πάρω ένα περισσότερο οικογενειακό όχημα χάνοντας παράλληλα λίγα χρήματα (Πιστεύω δλδ και τα 2 καλύπτουν τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας).
Βέβαια στη σκέψη να πάρω μεταχειρισμένο με λούζει κρυος ιδρώτας για το τι μπορεί να μου προκύψει - δεν έχω αγοράσει ποτέ μεταχειρισμένο. Σχετικά με τα δυο μοντέλα που με ενδιαφέρουν:- Πως μπορώ να αποφύγω τις κακοτοπιές - τι να ελέγξω ? 2. Να αγοράσω από έμπορο ή από ιδιώτη? 3. Ένα αυτοκίνητο 4-5 ετών σε καλή κατάσταση, διατηρεί τα δυναμικά του χαρακτηριστικά? Μέχρι πόσα χλμ να έχει? 4. Τι έξοδα χρειάζεται για να γίνει της κούτας μετά την αγορά? 5. Υπάρχουν παρτίδες των οχημάτων που έβγαλαν προβλήματα και πρέπει να αποφύγω?
είμαι τελείως άπειρος στο θέμα οπότε plz help..
-
Όλα τα στοιχεία που βάζεις σαν δεδομένα φωνάζουν GT (από τη στιγμή που σου έχει κάνει κλικ). Σε κάποιο άλλο θέμα είχε αναφερθεί ότι υπάρχουν κάποιες τελευταίες στοκ στις οποίες φαντάζομαι θα μπορείς να πετύχεις και κάποιο σκόντο.
Αλλιώς πάρε μια Giulietta γιατί στα λεφτά αυτά BMW χλωμό το κόβω να βρίσκεις κάτι και το Megane νομίζω ότι δεν θα σε καλύψει στα κριτήρια που θέτεις όσο η Alfa.
Αν θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια (και να κάνεις αρκετά χλμ φαντάζομαι) καλύτερα ξέχνα το μεταχειρισμένο. -
Τα 3 καινούργια τα έχω απορρίψει. Πλέον παίζω ανάμεσα σε GT και 118-120i μεταχειρισμένα. Το ποιο από αυτά θα πάρω έχει να κάνει με το που θα κάτσει η ευκαιρία. Και τα 2 μου αρέσουν πολύ, ίσως πιο πολύ η GT αλλά τη φοβάμαι και περισσότερο.
Το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω 4-5 χρόνια και μετά να αναζητήσω κάποιο οικογενειακό. Το χρόνο κάνω 8-10.000 χλμ το πολύ. -
118 & 120 στα 13-14Κ που δίνεις δύσκολα θα βρεις ...
-
ανετα θα βρει!οι τιμες εχουν πιασει πατο!
δες αυτο! http://vtmotors.gr/car.php?carAdID=619 -
Καλα ο συγκεκριμενος απ οτι ειδα εχει πολυ δελεαστικες τιμες σ αρκετα αυτοκινητα!
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
ανετα θα βρει!οι τιμες εχουν πιασει πατο!
δες αυτο! http://vtmotors.gr/car.php?carAdID=619Χλμ λεει;Δεν το βρισκω
-
15500 λεει..εκτος και αν δεν το βρισκεις καλη ευκαιρια
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
15500 λεει..εκτος και αν δεν το βρισκεις καλη ευκαιριαΓιατι κοιτας μονο την τιμη;Δεν σε ενδιαφερουν τα χλμ που εχει κανει;
-
Αρχινα νομιζα οτι δεν ειδες τιμη...
Γενικα εγω ειμαι επιφυλαχτικος με τα μεταχειρισμενα. Αυτος οντως χιλιομετρα δεν λεει αλλα και να λεγε ξερουμε ποια ειναι η αληθεια;
Giulietta120, 116i ή Megane Tce;