Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Γεια σας & χρόνια πολλά!
Μια φίλη θέλει να αγοράσει τη BMW 116i, όχι το μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, μα το προηγούμενο. Της αρέσει πολύ & ψάχνεται για μεταχειρισμένο.
Εντελώς τυχαία, ο αδερφός ενός φίλου μου πουλάει ένα 116i 3θυρο, μαύρο, μερικών μηνών, με 0 σχεδόν χλμ. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον ιδιοκτήτη, αλλά με τον αδερφό του που δεν ήξερε πολλά, & επειδή αυτές τις μέρες δεν είναι εδώ, πήγα & το είδα εκεί που το έχει παρκαρισμένο (κλειδωμένο), μέχρι να βρεθούμε από κοντά.
Το δίνει 15.000 € & είναι, όπως είπα, μαύρο, 3θυρο, δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά, είναι αχρησιμοποίητο.
Πρόκειται για τη βασική έκδοση, με τάσια & σιδερένιες ζάντες 16'', απλό A/C, αλλά & ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, είναι 4θέσιο & όχι 5θέσιο. Από εξοπλισμό φαντάζομαι διαθέτει τα βασικά (ESP, 6a/b, ηλεκτρικές ευκολίες) & είδα ότι έχει 6ταχύτητες & Start-Stop.
- Ποια έκδοση εξοπλισμού είναι αυτή; Μήπως η Joy; Διαθέτει τπτ στοιχεία, όπως trip computer ή mp3 player; (είδα μόνον ότι έχει ένα Rcd που έγραφε BMW Business - υποστηρίζει αυτό mp3 αρχεία;)
- Από όσα γνωρίζω, τα σύγχρονα BMW διαθέτουν σύστημα πληροφόρησης σχετικά με τα σέρβις που αφορούν σε κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου (πχ, τακάκια, λάδια, διάφορα υγρά). Αυτό συνεπάγεται & συντήρηση μόνο σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ή υπάρχουν & αντίστοιχα εξειδικευμένα; (pm για προτάσεις)
- Πού πάσχει από αξιοπιστία & ποιότητα το συγκεκριμένο μοντέλο; Ποια η συχνότητα σέρβις του & ποια τα κόστη του, περίπου; Διαθέτει καδένα ή ιμάντα; (εάν ναι, κάθε πότε αλλάζει;)
- Από άνεση ανάρτησης & ηχομόνωση τι λέει;
- Κατανάλωση;
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρκετά διασκεδαστικό, έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά - τιμόνι - κιβώτιο - φρένα & είναι αξιοπρεπέστατο για 1.6 ατμόσφαιρα & 122 ίππους. Αν & βασική έκδοση (προορίζεται για γυναίκα που δεν τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία & τα μπλιμπλίκια... & τώρα οδηγεί μια ψαρότρατα Opel Corsa 1.2 του 2002, που την έχει σκίσει στις βλάβες - όχι ότι σκαμπάζει πολλά από αυτοκίνητα...), μου φαίνεται καλή περίπτωση, κυρίως επειδή είναι όντως 'του κουτιού'. Και αφού αυτή έχει 'κόλλημα' με το αυτοκίνητο αυτό, περί ορέξεως...
Πάντως, θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα &, βέβαια, η δική σας γνώμη είναι πάντοτε πολύτιμη.
Ευχαριστώ!
Γεια χαρά και καλή χρονιά σε όλους.
Η έκδοση που αναφέρεις είναι η Joy. Σε γενικές γραμμές οι διαφορές με την αμέσως πιο πλούσια λάιφσταϊλ είναι το πακέτο αποθηκευτικών χώρων (υποβραχιονιο και μια θήκη στο πάνω μέρος του ταμπλό), οι προβολείς ομίχλης και οι 16'' ζάντες αλουμινίου τύπου 229. Όλα τα υπολοιπα -αν δεν ξεχνάω κάτι - είναι ακριβώς ίδια: τριπ κομπιούτερ, μπίζνες ραδιοσιντί (παίζει μπ3), επένδυση στο εσωτερικό κλπ.
Το αυτοκίνητο το έχω 8 μήνες περίπου, ήδη έχω ξεπεράσει τα 10.000 χλμ και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μοναδικό παράπονο μέχρι στιγμής κάποιοι ψιλοτριγμοί, αν και εδώ που τα λέμε κάπως δικαιολογημένοι - το πήγα το καλοκαίρι αγιοφάραγγο για όσους είναι από κρήτη και ξέρουν.
Στην εθνική οδό από κατανάλωση σκίζει: 5.8 (ηράκλειο - κίσσαμος και επιστροφή, με προσεκτικό πόδι), Αθήνα - Μονεμβάσια με μ.ω.τ 110 km/h γύρω στο 6,3 ενώ και η μεικτή του δεν είναι ασχημη: γύρω στο 7,5 με 7,8 (Ηρακλειο και περίχωρα)
Από επιδόσεις είναι αξιοπρεπέστατο ειδικά τώρα που 'λύνεται' το μοτέρ.
Τα ρανφλατ θα έλεγα να μην τα αλλάξεις, είναι όντως σκληρά αλλά εγώ τα έχω συνηθίσει πλέον. Οσον αφορά την τιμή και άν όντως είναι του '11 καλή μου φαίνεται, αλλά αν μπορείς να 'κόψεις' και 500 - 1000 ευρώ ακόμα καλύτερα. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, εδώ είμαστε.