Ο χρήστης acrobat έγραψε:
, σχετικά μικροί χώροι πίσω (και πάλι όχι τόσο όσο γράφεται στα περιοδικά)
μιας και μιλαμε για αυτοκινητο με πισω διαφορικο και συγκρινοντας παντα με ενα 4κινητο Α3 (που επισης εχει πισω διαφορικο) , αυτο που παρατηρω και στις 2 περιπτωσεις ειναι οτι δημιουργειται αισθητο προβλημα χωρου μιας και απο οτι φαινεται στη μικρομεσαια κατηγορια τουλαχιστον θα ενοχληθεις με τον ενα ή τον αλλο τροπο
στη σειρα 1 το διαφορικο σου τρωει αρκετο χωρο απο το χωρο των πισω επιβατων κατι που θα δημιουγησει προβλημα , ειδικα αν ο οδηγος ειναι ψηλος και χρειαζεται να πηγαινει πολυ πισω το καθισμα του
εκει μαλλον θα πρεπει να σου κοψουν τα ποδια
απο την αλλη σε ενα 4κινητο Α3 οι χωροι για τους πισω δεν επηρεαζονται καθολου , εχεις ομως σαν αποτελεσμα εναν αστειο χωρο αποσκευων (μολις 280 λιτρων σε αυτο φυσικα παιζει ρολο και η πισω αναρτηση, αλλα και η υπαρξη ρεζερβας και οχι κιτ επισκευης ) ο οποιος κανει το ταξιδι για 4 αθλο. θεωρω οτι με ζορι μπορει να εξυπηρετησει τα 3 ατομα,στα 4 θα πρεπει να γινουν πολλες παραχωρησεις και να μεινουν πολλα πραγματα πισω
στη σειρα 1 απο την αλλη ο χωρος αποσκευων δεν επηρεαζεται καθολου, ειναι τεραστιος, εχεις ομως θεμα σε μια καθημερινη μετακινηση αν χρειαστει να μεταφερεις κοσμο
προφανως αυτη η διαφορετικη προσεγγιση υφισταται επειδη η bmw θελει να τα φερνει ολα προς το κεντρο για καλυτερη κατανομη βαρους (αλλα και στο Α3 μαλλον κατι τετοιο θα συμβαινει αφου η μηχανη βρισκεται αρκετα εμπρος, αρα το διαφορικο αρκετα πισω μαλλον θα ειναι επιβεβλημενο, δε νομιζω να σκεφτηκαν μονο το θεμα της πρακτικοτητας)
το συμπερασμα ειναι οτι υπαρχει προβλημα και στις 2 περιπτωσεις και στη bmw συγκεκριμενα εγω ενοχληθηκα πισω (χωρις να χω διαβασει καποιο περιοδικο σχετικα με το θεμα, ωστε να με προδιαθεσει ), οποτε μην το προσπερναει ετσι απλα αυτο το ζητημα ο υποψηφιος αγοραστης σε περιπτωση που θελει να μεταφερει συχνα ατομα