-
delete
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Και έχουμε ξαναπεί, πως όταν προσέγγισαν Ιάπωνες το ελληνικό κράτος επί Δράκουλα για το θέμα των σιδηροδρόμων, η πρότασή τους πήγε άκλαφτη γιατί οι μόνες μίζες που ξέρουν αυτοί οι κίτρινοι, είναι οι μίζες της Denso.Αυτό δε το γνώριζα, αν όντως ισχύει είναι άλλη μία τεράστια που έχει 'φάει' αυτόν τον τόπο.
-
Όχι, δεν έχω ασχοληθεί με τις σχέσεις πολιτικών με τον/τη/τους/τα (βάλε ό,τι θέλεις). Δε με ενδιαφέρει, με νοιάζει μόνο το καλό της χώρας μου, το Κράτος να δουλεύει για τους πολίτες του. Όταν ήταν ο Μητσοτάκης πρωθυπουργός, ήμουν 12 χρονών, οπότε είναι φυσικό να μην το γνώριζα.
Για τα ΚΤΕΛ, κτλ διάβασα πρώτη φορά εδώ μέσα, πιο πολύ για τους ΚΤΕΛατζήδες της Πάτρας. Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ, ίσως επειδή δεν το είχα ψάξει. Όντως τα πράγματα στην Ελλάδα είναι ΤΡΑ-ΓΙ-ΚΑ. Επειδή ζω στην Αγγλία και έχω ταξιδέψει σε αρκετές χώρες, βλέπω τις τεράστιες διαφορές και στεναχωριέμαι.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Τουλάχιστον γνωρίζεις τις άριστες σχέσεις του Δράκουλα και της οικογένειάς του με τα ισχυρά ΚΤΕΛ της Κρήτης ?Με τα τρένα της Κρήτης δύσκολα θα είχε σχέσεις
Πάντως ο συγκεκριμμένος ήταν υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων , αλλά με αυτό που έπαθε με τα λεωφορεία και τους Κολλάδες και τους Σταμούλους , σιγά μην τόλμαγε να τα βάλει με τους Οσετζήδες .
Εδώ ο ΓΑΠ που τους ελέγχει συνδικαλιστικά , έφερε τον μπαμπούλα του ΔΝΤ γιά να κάνει κάτι .
Ξεχνάτε που επί χοντρού δεν άφηναν οι Οσετζήδες να γίνουν προσλήψεις μηχανοδηγών γιά τις υπερωρίες .Στα τρένα έχουν όλοι την ευθύνη τους .
Και τώρα που θα κόψουν τις γραμμές , μπορούν αν θέλουν οι δήμοι , αντί να κάνουν το φεστιβάλ της Ανω Ραχούλας , να κάνουν προαστιακές συγκοινωνίες , στην Δ. Μακεδονία , στην Πελοπόνησσο η αλλού . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τουλάχιστον γνωρίζεις τις άριστες σχέσεις του Δράκουλα και της οικογένειάς του με τα ισχυρά ΚΤΕΛ της Κρήτης ?
Με τα τρένα της Κρήτης δύσκολα θα είχε σχέσεις
Πάντως ο συγκεκριμμένος ήταν υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων , αλλά με αυτό που έπαθε με τα λεωφορεία και τους Κολλάδες και τους Σταμούλους , σιγά μην τόλμαγε να τα βάλει με τους Οσετζήδες .τί έννοείς έπαθε?
Που δώρησε σε κάθε πικραμένο από ένα λεωφορείο και το ονόμασε ιδιωτικοποίηση? -
Ένας νεκρός είπαν τώρα στο μέγκα
-
Απο ότι μαθαίνω,ουσιαστικά το μετρικό της Πελ/σου κοινώς η πρώην ΣΠΑΠ τέλος. Θα κλείσει το όλο δίκτυο με εξαιρέσεις τον προαστιακό Πατρών, την Μεσσήνη-Καλαμάτα και μάλλον μια μικρή διακλάδωση του Πύργου. Στο κανονικό πέραν του άξονα Αθήνα-Θεσ/κη και της Χαλκίδας όλα τα άλλα είναι στον αέρα και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα υπολειτουργούνε.Σίγουρα αυτό που θα κλείσει εντελώς είναι το Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Αλλά τα εισητήρια θα τα πάνε τόσο ακριβά που ουσιαστικά είναι σαν να λένε στον κόσμο: πηγαίνετε πρός ΚΤΕΛ η απλά χρησιμοποιήστε ΙΧ-ενδεικτικά το μετ'επιστροφής της Χαλκίδας απο 10.2€ θα το πάνε στα 15€!!!.
Το τραίνο στην Ελλάδα ουσιαστικά για μένα περιορίζεται και στο κοντινό παρελθόν θα είναι μια απλή υποσημείωση στα συγκοινωνιακά δρώμενα της χώρας. Απλά ΚΡΙΜΑ .
-
Τα καινούργια τρένα που θα πάρει ο ΟΣΕς για την Πελοπόννησο.
Chinese bullet train sets 300-mph speed record
http://www.autoblog.com/2010/12/10/chinese-bullet-train-sets-300-mph-speed-record/
-
delete
-
ποτε δεν ειναι αργα..
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ποτε δεν ειναι αργα..Εκτος απο την Ελλαδα.....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ποτε δεν ειναι αργα..
Εκτος απο την Ελλαδα.....
Για να μπορεί το μαρόκο .......
Που θα μπορούσαμε να είμαστε
και που είμαστε -
delete
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
κοβουν καλωδια ραγες 'στραβωνουν' τρενα πανε βολτα σε χαλικια χμμμ και ολα αυτα μονο οταν μιλανε για μειωση μισθων στον οσε
(και το 2009 τα ιδια..)Υπονοείς κάτι ή μήπως ξέρεις κάτι που οι υπόλοιποι αγνοούμε;
-
Σου έρχονται στο μυαλό οι σφαίρες στα τζάμια των λεωφορείων την εποχή της ιδιωτικοποίησής τους.
Ή οι τυχαίες βλάβες στους υποσταθμούς της ΔΕΗ σε μέρες απεργίας.
Ή οι μαζικές ασθένειες των εργαζομένων της Ολυμπιακής όταν γίνονταν συζητήσεις για την πώλησή της.
Χμμμ... -
Ρε παιδιά, για το όνομα της παναγίας, πιστεύει κανείς από εσάς ότι υπάρχουν ΟΣΕτζήδες υπάλληλοι που εκτροχιάζουν τραίνα για να υπονομεύσουν το κράτος ή τη διοίκηση του ΟΣΕ; Σοβαρά μιλάτε;
-
Τι να πεις; Υπάρχει αυτό το pattern. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα φορέα όπου βασιλεύει η διαφθορά με κάτι βαγόνια-φαντάσματα, με 'εκπτώσεις' τύπου 'το αφεντικό τρελάθηκε', δεν γίνεται να μην πονηρευτείς.
Όχι ότι πάει ο μηχανοδηγός στο ρεπό του και κόβει καλώδια ή σπάει ράγες, αλλά κάποιοι έχουν ανοίξει καλές δουλειές και φαίνεται ότι χάνουν την ασφάλεια στην οποία είχαν συνηθίσει. -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
κοβουν καλωδια ραγες 'στραβωνουν' τρενα πανε βολτα σε χαλικια χμμμ και ολα αυτα μονο οταν μιλανε για μειωση μισθων στον οσε
(και το 2009 τα ιδια..)Υπονοείς κάτι ή μήπως ξέρεις κάτι που οι υπόλοιποι αγνοούμε;
ιμ θινκινγ λαουντ χιαρ
δεν μπορει καθε φορα που μιλανε για τον οσε ξαφνικα να γινεται τυχαια κατι.. -
delete
-
Πρόσφατα δεν είχαν πει 'κλοπή καλωδίων', αλλά 'κοπή/δολιοφθορά στα καλώδια'.
Στο κάτω-κάτω, αν όντως τίθεται τέτοιο ζήτημα και υπάρχουν θύματα, θα έπρεπε να γίνουν ενδελεχείς έρευνες και όχι να λέμε συνέχεια 'έτυχε, ήταν η κακιά η ώρα'.
ΟΣΕ