Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    145
    376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kourtembeu last edited by

      Ο χρήστης karnezis έγραψε:

      Eιμαι της αποψης οτι αγοραζεις αμαξι μονο οταν πας στην εκθεση του αυτοκινητου.....μπαινεις μεσα στο αμαξι.......κ οταν καθεσαι στην θεση του οδηγου λες ''αυτο ειναι ρε παιδι μου....λες κ φτιαχτηκε για μενα''!

      Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα κάτι τέτοιο στα 2 από τα 3 που με ενδιαφέρουν περισσότερο.
      Σαν να μου καλοαρέσει η ιδέα του μτχ.
      Βέβαια ένα καινούργιο αμάξι έχει πολλά θετικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karnezis last edited by

        Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:

        Eιμαι της αποψης οτι αγοραζεις αμαξι μονο οταν πας στην εκθεση του αυτοκινητου.....μπαινεις μεσα στο αμαξι.......κ οταν καθεσαι στην θεση του οδηγου λες ''αυτο ειναι ρε παιδι μου....λες κ φτιαχτηκε για μενα''!

        Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα κάτι τέτοιο στα 2 από τα 3 που με ενδιαφέρουν περισσότερο.
        Σαν να μου καλοαρέσει η ιδέα του μτχ.
        Βέβαια ένα καινούργιο αμάξι έχει πολλά θετικά.

        Σιγουρα το καινουριο αμαξι ειναι αλλη φαση.........εχει αρκετα θετικα αλλα κ πολλα αρνητικα!

        Απ την στιγμη που δεν νιωθεις καποιο αμαξι να σε ενθουσιαζει 100% νομιζω οτι ειναι ασκοπο να πας να δωσεις 20-22 χιλιαρικα για καινουριο αμαξι!

        Παιρνεις ενα με 13-14 χιλ.......κανεις το κεφι σου......εχεις τα ρεστα καβατζα για να κανεις τα γουστα σου κ οταν θελησεις το πουλας με πολυ λιγοτερη χασουρα απ οτι θα ειχες στο καινουριο!

        Εγω παντως αυτο θα κανω.........το εχω σκεφτει απειρες φορες........κ πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bab2112 last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

          ψηφισα το ραλλυ γιατι τα προβληματα του ειναι φθηνα κ γνωστα, μου αρεσει περισσοτερο το μοτερ του κ αν το εξαρι σταθει στο υψος των περιστασεων (λιγες αλλαγες λογω ροπης αλλα οταν θες να την βαλεις να μπαινει χωρις τσιριμονιες) θεωρω οτι κλεβει εκκλησιες.

          καλα φθηνα δε τα λες...

          πολυ κακο μοτερ τελικα

          αυτος που θα εσπαγε οποιοδηποτε τουρμπατο θα σπασει κ τον 1.6 αλλα κακο μοτερ δεν το λες...
          http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
          3 χρονια συναπτα να ψηφιζεται μοτερ της χρονιας στα 1.6 μεχρι 1.8.

          το μονο που βρισκω κακο συγκριτικα με τα αλλα ειναι οτι το rc εχει πολυ χαρντκορ κλιμακωση κιβωτιου σε σχεση με τα αλλα δλδ μακρυα πρωτη κ αρκετα πυκνη κλιμακωση και συγκριτικα με τα vag πολυ κοντη τελευταια ταχυτητα. βεβαια στο βουνο αυτο ειναι κ αν ειναι ενα κριτηριο για την επιλογη σου δεν υπαρχει επαφη κ σε αισθηση κ σε αποτελεσματικοτητα το rc ειναι αλλου, αλλα οντως στα ταξιδια θαναι λιγοτερο καλο συγκριτικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            κοιτα η περιπτωση που γνωριζω εγω (μεμονωμενη θα πεις, οκ..) μονο οτι το 'εσπαγε' δε μπορεις να πεις
            ηρεμα παει το παλικαρι , τοσο που εκανε κανα μηνα να καταλαβει οτι εχει πεσει η πιεση στο μοτερ του
            (στην αντιπροσωπεια του ειπαν οτι το λαμπακι δεν ειναι τιποτα θα φυγει ,βεβαια στο δικο μου ετσι γινεται, μαλλον ειναι συνηθισμενο στα psa)

            παρολα αυτα μεχρι στιγμης εχει σκασει κανα 800αρι στα τσακαλια της pegeuot και τα προβληματα συνεχιζουν..

            δε διαφωνω οτι στα βουνα και στα λιβαδια τα σπαει, ομως η psa εμενα προσωπικα με απογοητευεσε ακομα μια φορα..

            το οτι ψηφιζεται μοτερ της χρονιας δε σημαινει απολυτως τιποτα (και το δικο μου εχει βγει πολλες χρονιες στη κατηγορια του, αλλα δεν ειναι το καλυτερο για αυτο το λογο, ουτε θα επηρεαζε ποτε τη κριση μου μια τετοια ψηφορια , καθως 'μπαζει' απο παντου)

            τα τουρμπομοτερ δε σπανε.. εγω προσωπικα δεν τα βλεπω σαν κατι το ιδιαιτερο το οποιο θελει ιδιαιτερη μεταχειριση (αντε πες το ζεσταμα και το κρυωμα το πολυ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karnezis last edited by

              Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeot

              γιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......

              κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης karnezis έγραψε:
                Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeot

                γιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......

                κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!

                Σε ποια πεζό δουλεύει;;
                Εγώ σε δυο που πάω το δικό μας έχουν πάντα Ράλλι στην ράμπα...
                Απο ότι μου έλεγε ο μηχανικός έχουν ακόμα θέματα ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  audipassion last edited by

                  και εγώ δεν έχω ακούσει κάτι γι' αυτό το μοτέρ και είναι και πολύ καλό δυό φορές που το χω οδηγίσει σε gt και ds3 και γραμμικό είναι και με δύναμη ως τον κόφτη .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karnezis last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeot

                    γιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......

                    κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!

                    Σε ποια πεζό δουλεύει;;
                    Εγώ σε δυο που πάω το δικό μας έχουν πάντα Ράλλι στην ράμπα...
                    Απο ότι μου έλεγε ο μηχανικός έχουν ακόμα θέματα ...

                    με προβληματα στο μοτερ ή με ηλεκτρικα προβληματα???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ironman02 last edited by

                      Σε όποιο συνεργείο και να πάτε, οποιασδήποτε εταιρείας, προβληματικά αμάξια και μοτέρ θα βρείτε ένα σωρό. Όλα χαλάνε.
                      Μηχανές είναι. Τι ψάχνετε να βρείτε..

                      Το μοτερ είναι μια χαρά όπως και πολλά άλλα μοτέρ που έχω ακούσει κατά καιρούς και τα βγάζουν υπερπροβληματικά (βλέπε tsi). Μην είσαι γκαντέμης και τύχει σε σένα η αστοχία είναι το θέμα.

                      Εδώ καίγονται τα italia...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        καλα το να καει supercar δεν ειναι και κατι σπανιο

                        οσο για τα tsi, μην κοροιδευομαστε, ολοι ξερουμε οτι ο τουρμποκομπρεσσορας ειχε τρελα προβληματα στην αρχη
                        πιστευω ομως οτι εχουν λυθει πλεον

                        το 1.6 Τ ομως της psa εχει επισης τα θεματακια του απο οτι φαινεται και μου κανει ακομα χειροτερη εντυπωση οταν βλεπω προβληματα σε ατομο που δεν περναει τις 4000 σαλ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makis_r last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                          το 1.6 Τ ομως της psa εχει επισης τα θεματακια του απο οτι φαινεται και μου κανει ακομα χειροτερη εντυπωση οταν βλεπω προβληματα σε ατομο που δεν περναει τις 4000 σαλ...

                          Με δεδομένο οτι ο thp είναι ένα μοτερ που κυκλοφορεί σχεδόν τρία χρόνια ήταν αναμενόμενο να παρουσιαστούν και σ'αυτό οι 'παιδικές ασθένειες', οι οποίες αφενός δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικές και αφετέρου παρουσιάστηκαν κυρίως σε κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τέλη 2007-αρχές 2008, σημειωτέον οτι δεν είχαν να κανουν με τη μεταχείρηση του αμαξιού καθώς παρουσιάστηκαν τόσο σε 'μαμα' με ήπια μεταχείρηση, όσο και σε 'πειραγμένα' με σκληρή μεταχείρηση. Απο κει και μετά η peugeot αποδεδειγμένα έκανε την σιωπηρή αναβάθμιση όλων των προβληματικών εξαρτημάτων. Και απο δική μου εμπειρία ως κάτοχος ενός 207 Rallye '08 -με πρόγραμμα εδώ και 2,5 χρόνια-, δε χρειάστηκε πέρα απο τα service του να επισκεφτεί για κανέναν άλλο λόγο το συνεργείο. Όπως και πολλών ακόμη κατόχων που τυχαίνει να ξέρω.
                          Όπως είπε και ο ironman, σε όποια αντιπροσωπεία και να πας, οποιασδήποτε εταιρείας, προβληματικά αμάξια και μοτέρ θα βρεις, όλα χαλάνε και φυσικά έχει να κάνει και με τον παράγοντα τύχη.
                          Προσωπικά θεωρώ το αμάξι μια πολύ καλή και value for money επιλογή γι' αυτά που προσφέρει, αν εξαιρέσεις το πολύ μέτριο σασμάν του και την έλλειψη 6ης, τα οποία στο f/l πιθανών έχουν διορθωθεί...

                          Υ.Γ. Δεν είμαι κανένας πωλητής Peugeot, απλά ένας απόλυτα ικανοποιημένος κάτοχος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Να προσθέσω ότι έχω φίλο-κάτοχο Ibiza FR, ο οποίος μόλις ξεπέρασε τις 10Κ χλμ κι ο οποίος είναι ήρεμος οδηγός (=ενδεχομένως να μην έχει μπει ποτέ στα κόκκινα το μοτεράκι). Κι όμως, έχει κατανάλωση μισό λίτρο λάδι στα 1000 χλμ, εντελώς παράλογο νούμερο. Τώρα βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Seat για να δουν πώς θα λυθεί το πρόβλημα...

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Μισό λίτρο ανα 1000 χλμ είναι ΠΑΡΑ πολύ. Παλαιότερα είχε αναφέρει ο Evgenios νομίζω για ένα φίλο του με ενα ibiza FR 2009 ότι πήγε σε αλλαγή κινητήρα γιατί έκαιγε υπερβολικό λάδι.
                              Τι να πω, γνωρίζω δύο άτομα με Golf GT ο ένας με πρόγραμμα και 90,000+ χλμ και ο άλλος μαμά με 110,000 χλμ και δε συμπληρώνουν λάδι ανάμεσα στα διαστήματα που προβλέπει ο κατασκευαστής για αλλαγή λαδιών

                              Προφανώς κάτι παίζει με τα συγκεκριμένα FR και το να ανοίξουν μοτέρ στα 10,000 χλμ δεν είναι και ότι καλύτερο αν και πολύ φοβάμαι ότι θα καλυφθούν οι εταιρίες πίσω απ το manual που λέει για 1 λίτρο ανα 1000 χλμ. ΑΙΣΧΟΣ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                Μισό λίτρο ανα 1000 χλμ είναι ΠΑΡΑ πολύ. Παλαιότερα είχε αναφέρει ο Evgenios νομίζω για ένα φίλο του με ενα ibiza FR 2009 ότι πήγε σε αλλαγή κινητήρα γιατί έκαιγε υπερβολικό λάδι.
                                Τι να πω, γνωρίζω δύο άτομα με Golf GT ο ένας με πρόγραμμα και 90,000+ χλμ και ο άλλος μαμά με 110,000 χλμ και δε συμπληρώνουν λάδι ανάμεσα στα διαστήματα που προβλέπει ο κατασκευαστής για αλλαγή λαδιών

                                Προφανώς κάτι παίζει με τα συγκεκριμένα FR και το να ανοίξουν μοτέρ στα 10,000 χλμ δεν είναι και ότι καλύτερο αν και πολύ φοβάμαι ότι θα καλυφθούν οι εταιρίες πίσω απ το manual που λέει για 1 λίτρο ανα 1000 χλμ. ΑΙΣΧΟΣ

                                1 l/1000km ή 1l/10000km ???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koubeast last edited by

                                  Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karnezis last edited by

                                    Ποιος αμοιρος θα το αγορασει ως μεταχειρισμενο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kourtembeu last edited by

                                      το 2009 δεν είναι με το dsg έτσι μιλάμε για το προηγούμενο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                        Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική

                                        Δηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                          Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική

                                          Δηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...

                                          Και σε πολλες αλλες εταιριες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική

                                            Δηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...

                                            Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr