Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ψηφισα το ραλλυ γιατι τα προβληματα του ειναι φθηνα κ γνωστα, μου αρεσει περισσοτερο το μοτερ του κ αν το εξαρι σταθει στο υψος των περιστασεων (λιγες αλλαγες λογω ροπης αλλα οταν θες να την βαλεις να μπαινει χωρις τσιριμονιες) θεωρω οτι κλεβει εκκλησιες.
καλα φθηνα δε τα λες...
πολυ κακο μοτερ τελικα
αυτος που θα εσπαγε οποιοδηποτε τουρμπατο θα σπασει κ τον 1.6 αλλα κακο μοτερ δεν το λες...
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
3 χρονια συναπτα να ψηφιζεται μοτερ της χρονιας στα 1.6 μεχρι 1.8.
το μονο που βρισκω κακο συγκριτικα με τα αλλα ειναι οτι το rc εχει πολυ χαρντκορ κλιμακωση κιβωτιου σε σχεση με τα αλλα δλδ μακρυα πρωτη κ αρκετα πυκνη κλιμακωση και συγκριτικα με τα vag πολυ κοντη τελευταια ταχυτητα. βεβαια στο βουνο αυτο ειναι κ αν ειναι ενα κριτηριο για την επιλογη σου δεν υπαρχει επαφη κ σε αισθηση κ σε αποτελεσματικοτητα το rc ειναι αλλου, αλλα οντως στα ταξιδια θαναι λιγοτερο καλο συγκριτικα.