Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.
Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.
Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...