Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    makis_r

    @makis_r

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    makis_r Unfollow Follow

    Latest posts made by makis_r

    • RE: Aγορά καινούργιου μικρού GTI

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.

      Λάθος. Η κατανάλωση λαδιού βοηθά στο να σφραγίζεται και να στεγανοποιείται ο κύλινδρος κατά τη φάση της συμπίεσης, άρα έχεις και αυξημένη απόδοση, αυτό λέγεται και υδραυλική συμπίεση.

      Χωρίς να είναι λάθος αυτό, ωστόσο αποτελεί μια θετική παρενέργεια της υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού,που όμως αποτελεί μηχανολογικό πρόβλημα και φυσικά έχει και τις ανάλογες αρνητικές παρενέργειες. Αν ήταν κατασκευασμένο να καίει τόσο λάδι, θα έκαιγαν όλα το ίδιο πολύ. Η μικρή σχετικά κατανάλωση λαδιού, ειδικά σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, δικαιολογείται, χωρίς να σημαίνει ότι είναι ελεγχόμενη, όπως για παράδειγμα στο RX8 που για να λιπαίνεται ο Wankel, έχει ειδική αντλία λαδιού, που ψεκάζει ελεγχόμενα λάδι στο θάλαμο καύσης, το οποίο φυσικά το καίει, καμία σχέση. Όταν όμως μιλάμε για τέτοια μεγέθη σε καθημερινό αυτοκίνητο, τότε υπάρχει πρόβλημα και γι' αυτό συνήθως οι εταιρείες καλύπτουν αντικατάσταση κινητήρα. Ακόμη και εκτός εγγύησης, καλύπτουν ποσοστό του κόστους αντικατάστασης...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis_r
    • RE: Aγορά καινούργιου μικρού GTI

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      το 1.6 Τ ομως της psa εχει επισης τα θεματακια του απο οτι φαινεται και μου κανει ακομα χειροτερη εντυπωση οταν βλεπω προβληματα σε ατομο που δεν περναει τις 4000 σαλ...

      Με δεδομένο οτι ο thp είναι ένα μοτερ που κυκλοφορεί σχεδόν τρία χρόνια ήταν αναμενόμενο να παρουσιαστούν και σ'αυτό οι 'παιδικές ασθένειες', οι οποίες αφενός δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικές και αφετέρου παρουσιάστηκαν κυρίως σε κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τέλη 2007-αρχές 2008, σημειωτέον οτι δεν είχαν να κανουν με τη μεταχείρηση του αμαξιού καθώς παρουσιάστηκαν τόσο σε 'μαμα' με ήπια μεταχείρηση, όσο και σε 'πειραγμένα' με σκληρή μεταχείρηση. Απο κει και μετά η peugeot αποδεδειγμένα έκανε την σιωπηρή αναβάθμιση όλων των προβληματικών εξαρτημάτων. Και απο δική μου εμπειρία ως κάτοχος ενός 207 Rallye '08 -με πρόγραμμα εδώ και 2,5 χρόνια-, δε χρειάστηκε πέρα απο τα service του να επισκεφτεί για κανέναν άλλο λόγο το συνεργείο. Όπως και πολλών ακόμη κατόχων που τυχαίνει να ξέρω.
      Όπως είπε και ο ironman, σε όποια αντιπροσωπεία και να πας, οποιασδήποτε εταιρείας, προβληματικά αμάξια και μοτέρ θα βρεις, όλα χαλάνε και φυσικά έχει να κάνει και με τον παράγοντα τύχη.
      Προσωπικά θεωρώ το αμάξι μια πολύ καλή και value for money επιλογή γι' αυτά που προσφέρει, αν εξαιρέσεις το πολύ μέτριο σασμάν του και την έλλειψη 6ης, τα οποία στο f/l πιθανών έχουν διορθωθεί...

      Υ.Γ. Δεν είμαι κανένας πωλητής Peugeot, απλά ένας απόλυτα ικανοποιημένος κάτοχος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      makis_r
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr