-
Ο χρήστης karnezis έγραψε:
Eιμαι της αποψης οτι αγοραζεις αμαξι μονο οταν πας στην εκθεση του αυτοκινητου.....μπαινεις μεσα στο αμαξι.......κ οταν καθεσαι στην θεση του οδηγου λες ''αυτο ειναι ρε παιδι μου....λες κ φτιαχτηκε για μενα''!
Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα κάτι τέτοιο στα 2 από τα 3 που με ενδιαφέρουν περισσότερο.
Σαν να μου καλοαρέσει η ιδέα του μτχ.
Βέβαια ένα καινούργιο αμάξι έχει πολλά θετικά. -
Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
Eιμαι της αποψης οτι αγοραζεις αμαξι μονο οταν πας στην εκθεση του αυτοκινητου.....μπαινεις μεσα στο αμαξι.......κ οταν καθεσαι στην θεση του οδηγου λες ''αυτο ειναι ρε παιδι μου....λες κ φτιαχτηκε για μενα''!
Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα κάτι τέτοιο στα 2 από τα 3 που με ενδιαφέρουν περισσότερο.
Σαν να μου καλοαρέσει η ιδέα του μτχ.
Βέβαια ένα καινούργιο αμάξι έχει πολλά θετικά.Σιγουρα το καινουριο αμαξι ειναι αλλη φαση.........εχει αρκετα θετικα αλλα κ πολλα αρνητικα!
Απ την στιγμη που δεν νιωθεις καποιο αμαξι να σε ενθουσιαζει 100% νομιζω οτι ειναι ασκοπο να πας να δωσεις 20-22 χιλιαρικα για καινουριο αμαξι!
Παιρνεις ενα με 13-14 χιλ.......κανεις το κεφι σου......εχεις τα ρεστα καβατζα για να κανεις τα γουστα σου κ οταν θελησεις το πουλας με πολυ λιγοτερη χασουρα απ οτι θα ειχες στο καινουριο!
Εγω παντως αυτο θα κανω.........το εχω σκεφτει απειρες φορες........κ πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ψηφισα το ραλλυ γιατι τα προβληματα του ειναι φθηνα κ γνωστα, μου αρεσει περισσοτερο το μοτερ του κ αν το εξαρι σταθει στο υψος των περιστασεων (λιγες αλλαγες λογω ροπης αλλα οταν θες να την βαλεις να μπαινει χωρις τσιριμονιες) θεωρω οτι κλεβει εκκλησιες.
καλα φθηνα δε τα λες...
πολυ κακο μοτερ τελικα
αυτος που θα εσπαγε οποιοδηποτε τουρμπατο θα σπασει κ τον 1.6 αλλα κακο μοτερ δεν το λες...
http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
3 χρονια συναπτα να ψηφιζεται μοτερ της χρονιας στα 1.6 μεχρι 1.8.το μονο που βρισκω κακο συγκριτικα με τα αλλα ειναι οτι το rc εχει πολυ χαρντκορ κλιμακωση κιβωτιου σε σχεση με τα αλλα δλδ μακρυα πρωτη κ αρκετα πυκνη κλιμακωση και συγκριτικα με τα vag πολυ κοντη τελευταια ταχυτητα. βεβαια στο βουνο αυτο ειναι κ αν ειναι ενα κριτηριο για την επιλογη σου δεν υπαρχει επαφη κ σε αισθηση κ σε αποτελεσματικοτητα το rc ειναι αλλου, αλλα οντως στα ταξιδια θαναι λιγοτερο καλο συγκριτικα.
-
κοιτα η περιπτωση που γνωριζω εγω (μεμονωμενη θα πεις, οκ..) μονο οτι το 'εσπαγε' δε μπορεις να πεις
ηρεμα παει το παλικαρι , τοσο που εκανε κανα μηνα να καταλαβει οτι εχει πεσει η πιεση στο μοτερ του
(στην αντιπροσωπεια του ειπαν οτι το λαμπακι δεν ειναι τιποτα θα φυγει ,βεβαια στο δικο μου ετσι γινεται, μαλλον ειναι συνηθισμενο στα psa)παρολα αυτα μεχρι στιγμης εχει σκασει κανα 800αρι στα τσακαλια της pegeuot και τα προβληματα συνεχιζουν..
δε διαφωνω οτι στα βουνα και στα λιβαδια τα σπαει, ομως η psa εμενα προσωπικα με απογοητευεσε ακομα μια φορα..
το οτι ψηφιζεται μοτερ της χρονιας δε σημαινει απολυτως τιποτα (και το δικο μου εχει βγει πολλες χρονιες στη κατηγορια του, αλλα δεν ειναι το καλυτερο για αυτο το λογο, ουτε θα επηρεαζε ποτε τη κριση μου μια τετοια ψηφορια , καθως 'μπαζει' απο παντου)
τα τουρμπομοτερ δε σπανε.. εγω προσωπικα δεν τα βλεπω σαν κατι το ιδιαιτερο το οποιο θελει ιδιαιτερη μεταχειριση (αντε πες το ζεσταμα και το κρυωμα το πολυ)
-
Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeot
γιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......
κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!
-
Ο χρήστης karnezis έγραψε:
Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeotγιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......
κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!
Σε ποια πεζό δουλεύει;;
Εγώ σε δυο που πάω το δικό μας έχουν πάντα Ράλλι στην ράμπα...
Απο ότι μου έλεγε ο μηχανικός έχουν ακόμα θέματα ... -
και εγώ δεν έχω ακούσει κάτι γι' αυτό το μοτέρ και είναι και πολύ καλό δυό φορές που το χω οδηγίσει σε gt και ds3 και γραμμικό είναι και με δύναμη ως τον κόφτη .
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καλα οτι ενος φιλου σου το μοτερ παρουσιαζει προβλημα δεν παει να πει οτι ειναι προβληματικα ολα τα μοτερ 1.6 της bmw -peugeot
γιατι κ εγω εχω φιλο που δουλευει στην peugeot κ μου λεει το μοτερ δεν υπαρχει........δεν βγαζει προβληματα......
κ το εχει αγορασει κ ο ιδιος το 207 gt ..........230 αλογα το εχει παει.....κ δεν εχει κανενα προβλημα!
Σε ποια πεζό δουλεύει;;
Εγώ σε δυο που πάω το δικό μας έχουν πάντα Ράλλι στην ράμπα...
Απο ότι μου έλεγε ο μηχανικός έχουν ακόμα θέματα ...με προβληματα στο μοτερ ή με ηλεκτρικα προβληματα???
-
Σε όποιο συνεργείο και να πάτε, οποιασδήποτε εταιρείας, προβληματικά αμάξια και μοτέρ θα βρείτε ένα σωρό. Όλα χαλάνε.
Μηχανές είναι. Τι ψάχνετε να βρείτε..Το μοτερ είναι μια χαρά όπως και πολλά άλλα μοτέρ που έχω ακούσει κατά καιρούς και τα βγάζουν υπερπροβληματικά (βλέπε tsi). Μην είσαι γκαντέμης και τύχει σε σένα η αστοχία είναι το θέμα.
Εδώ καίγονται τα italia...
-
καλα το να καει supercar δεν ειναι και κατι σπανιο
οσο για τα tsi, μην κοροιδευομαστε, ολοι ξερουμε οτι ο τουρμποκομπρεσσορας ειχε τρελα προβληματα στην αρχη
πιστευω ομως οτι εχουν λυθει πλεοντο 1.6 Τ ομως της psa εχει επισης τα θεματακια του απο οτι φαινεται και μου κανει ακομα χειροτερη εντυπωση οταν βλεπω προβληματα σε ατομο που δεν περναει τις 4000 σαλ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 1.6 Τ ομως της psa εχει επισης τα θεματακια του απο οτι φαινεται και μου κανει ακομα χειροτερη εντυπωση οταν βλεπω προβληματα σε ατομο που δεν περναει τις 4000 σαλ...
Με δεδομένο οτι ο thp είναι ένα μοτερ που κυκλοφορεί σχεδόν τρία χρόνια ήταν αναμενόμενο να παρουσιαστούν και σ'αυτό οι 'παιδικές ασθένειες', οι οποίες αφενός δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικές και αφετέρου παρουσιάστηκαν κυρίως σε κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τέλη 2007-αρχές 2008, σημειωτέον οτι δεν είχαν να κανουν με τη μεταχείρηση του αμαξιού καθώς παρουσιάστηκαν τόσο σε 'μαμα' με ήπια μεταχείρηση, όσο και σε 'πειραγμένα' με σκληρή μεταχείρηση. Απο κει και μετά η peugeot αποδεδειγμένα έκανε την σιωπηρή αναβάθμιση όλων των προβληματικών εξαρτημάτων. Και απο δική μου εμπειρία ως κάτοχος ενός 207 Rallye '08 -με πρόγραμμα εδώ και 2,5 χρόνια-, δε χρειάστηκε πέρα απο τα service του να επισκεφτεί για κανέναν άλλο λόγο το συνεργείο. Όπως και πολλών ακόμη κατόχων που τυχαίνει να ξέρω.
Όπως είπε και ο ironman, σε όποια αντιπροσωπεία και να πας, οποιασδήποτε εταιρείας, προβληματικά αμάξια και μοτέρ θα βρεις, όλα χαλάνε και φυσικά έχει να κάνει και με τον παράγοντα τύχη.
Προσωπικά θεωρώ το αμάξι μια πολύ καλή και value for money επιλογή γι' αυτά που προσφέρει, αν εξαιρέσεις το πολύ μέτριο σασμάν του και την έλλειψη 6ης, τα οποία στο f/l πιθανών έχουν διορθωθεί...Υ.Γ. Δεν είμαι κανένας πωλητής Peugeot, απλά ένας απόλυτα ικανοποιημένος κάτοχος!
-
Να προσθέσω ότι έχω φίλο-κάτοχο Ibiza FR, ο οποίος μόλις ξεπέρασε τις 10Κ χλμ κι ο οποίος είναι ήρεμος οδηγός (=ενδεχομένως να μην έχει μπει ποτέ στα κόκκινα το μοτεράκι). Κι όμως, έχει κατανάλωση μισό λίτρο λάδι στα 1000 χλμ, εντελώς παράλογο νούμερο. Τώρα βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Seat για να δουν πώς θα λυθεί το πρόβλημα...
-
Μισό λίτρο ανα 1000 χλμ είναι ΠΑΡΑ πολύ. Παλαιότερα είχε αναφέρει ο Evgenios νομίζω για ένα φίλο του με ενα ibiza FR 2009 ότι πήγε σε αλλαγή κινητήρα γιατί έκαιγε υπερβολικό λάδι.
Τι να πω, γνωρίζω δύο άτομα με Golf GT ο ένας με πρόγραμμα και 90,000+ χλμ και ο άλλος μαμά με 110,000 χλμ και δε συμπληρώνουν λάδι ανάμεσα στα διαστήματα που προβλέπει ο κατασκευαστής για αλλαγή λαδιώνΠροφανώς κάτι παίζει με τα συγκεκριμένα FR και το να ανοίξουν μοτέρ στα 10,000 χλμ δεν είναι και ότι καλύτερο αν και πολύ φοβάμαι ότι θα καλυφθούν οι εταιρίες πίσω απ το manual που λέει για 1 λίτρο ανα 1000 χλμ. ΑΙΣΧΟΣ
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Μισό λίτρο ανα 1000 χλμ είναι ΠΑΡΑ πολύ. Παλαιότερα είχε αναφέρει ο Evgenios νομίζω για ένα φίλο του με ενα ibiza FR 2009 ότι πήγε σε αλλαγή κινητήρα γιατί έκαιγε υπερβολικό λάδι.
Τι να πω, γνωρίζω δύο άτομα με Golf GT ο ένας με πρόγραμμα και 90,000+ χλμ και ο άλλος μαμά με 110,000 χλμ και δε συμπληρώνουν λάδι ανάμεσα στα διαστήματα που προβλέπει ο κατασκευαστής για αλλαγή λαδιώνΠροφανώς κάτι παίζει με τα συγκεκριμένα FR και το να ανοίξουν μοτέρ στα 10,000 χλμ δεν είναι και ότι καλύτερο αν και πολύ φοβάμαι ότι θα καλυφθούν οι εταιρίες πίσω απ το manual που λέει για 1 λίτρο ανα 1000 χλμ. ΑΙΣΧΟΣ
1 l/1000km ή 1l/10000km ???
-
Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική
-
Ποιος αμοιρος θα το αγορασει ως μεταχειρισμενο?
-
το 2009 δεν είναι με το dsg έτσι μιλάμε για το προηγούμενο;
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογικήΔηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική
Δηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...
Και σε πολλες αλλες εταιριες.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το manual του αυτοκινήτου δικαιολογεί μέχρι και 1 λίτρο ανά 1000 (χίλια) χιλιόμετρα. Τραγικό. Τέτοια κατανάλωση σίγουρα δεν είναι φυσιολογική
Δηλαδή σύμφωνα με την φαουβε είναι φυσιολογικό να κάψει όλο το λάδι του σε λιγότερο απο 5000...
Η Ferrari για την 430 δικαιολογεί 1.5 λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Αλλά αυτή ειναι σχεδιαστική ιδαιτερότητα των πολύστροφων 'αγωνιστικών' κινητήρων και όχι πρόβλημα. Βέβαια τα VW δεν έχουν καμία σχέση με όλα αυτά.
Aγορά καινούργιου μικρού GTI