Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιο άνετη ανάρτηση που έχετε συναντήσει?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πιο άνετη ανάρτηση που έχετε συναντήσει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    41
    56
    253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Τα Μερσεντές είναι σκληρά, και δια τούτο χρησιμοποιούνται κυρίως ως χωματουργικά και δευτερευόντως για τιρ. Αν έβαζες Βόλβο ή Σκάνια, μάλιστα! Χιλιομετροφάγοι στα πούπουλα με τα ούλα τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maroysiotis last edited by

        Ο χρήστης bibendum έγραψε:
        Για να ναι πιο αντικειμενικη η συγκριση θα πρεπει να ειναι ανετη αναρτηση / κοστος αγορας, γιατι φανταζομαι οσο πιο ψηλα ανεβαινεις τοσο καλυτερη αναρτηση μπορει να βρεις αλλα δυστυχως λιγοι ειναι αυτοι που εχουν δυνατοτητα να οδηγησουν τετοια αυτοκινητα.

        Δεν ισχυει παντα αυτο.Το 2cv και η GS που ειχα καποτε,δεν ηταν ακριβοτερα απο τον τοτε ανταγωνισμο,αλλα ηταν ασυγκριτως πιο ανετα. Μου εχει μεινει ομως στο μυαλο η ανεση της DS.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          Τα Μερσεντές είναι σκληρά, και δια τούτο χρησιμοποιούνται κυρίως ως χωματουργικά και δευτερευόντως για τιρ. Αν έβαζες Βόλβο ή Σκάνια, μάλιστα! Χιλιομετροφάγοι στα πούπουλα με τα ούλα τους.

          Αναλογα για που το προοριζεις, αν θες ανατροπη χωματουργικο φυσικα και θες κατι σκληρο ΜΑΝ-Μερσεντες, η πρωτη βγαζει προβληματακια στα ηλεκτρικα ο τρακτορας ειναι το ακριβως αντιθετο

          Τωρα ειναι που θα με πειτε κολλημενο αλλα δεν βαριεσαι συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια, οι εργοστασιακες αναρτησεις που ειχα, σε Ε200 και σε S350

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            orestisren last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:

            oσο απιστευτο και αν φαινεται

            Ισχύει Σπύρο.Είχαμε ένα τέτοιο και ήταν πραγματικά αρκετά άνετο αλλά συγκρινόμενο με το 19 που συγχρόνως είχαμε τότε έτρωγε σκόνη κανονικά.
            Εγώ πάντως λέω το Xantia που έχω υπάρξει επιβάτης αρκετές φορές τα Laguna 1 και 2 το πρώτο C5 το 406 και βεβαίως το Fluence μου(συγνώμη αλλά έπρεπε να παινέψω και το σπίτι μου ).Σε όλα τα παραπάνω πάντα μιλώντας ως επιβάτης γιατί κατά την γνώμη μου ο επιβάτης είνι αρμόδιος να κρίνει την άνεση ενός αυτοκινήτου κι όχι ο οδηγός.
            Τώρα όσον αφορά το τεστ του Autobild τα έχουμε ξαναπει στο Citroen forum και εγώ τουλάχιστον δεν σχολιάζω γιατί θα αρχίσουν τα βγάλε τα γυαλία κλπ.
            Αυτά από εμένα

            EDIT Mercedes E την προηγούμενη και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης γιατί η τωρινή μου φάνηκε κάπως σκληρότερη
            EDIT SCenic 2 που μπήκα και πρόσφατα.Ανετότατο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              epsilon_t last edited by

              Το παρακάτω βίντ μετά το 5ο λεπτό έχει μία πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση )

              Youtube Video

              Το θέμα είναι κατ'εμε πάντα, τι αναζητάς απο μία ανάρτηση και με ποιόν τρόπο το ζητάς. Άνετη ανάρτηση σου δίνουν απλόχερα πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και κάποια με MacPherson, κάνοντας χρήση μεγάλων διαδρομών , και μαλακού συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να απαιτήσεις να στρίβει αυτό το αυτοκίνητο. Για να έχουμε λοιπόν άνεση χωρίς να χάνουμε σε ασφάλεια πάμε στα διπλά ψαλίδια, που έχουν σχετικά μικρές διαδρομές αλλά με σωστή ρύθμιση είναι κάπως πιο άνετα και κάπως πιο ασφαλή, για κάτι ακόμα καλύτερο ας βάλουμε πολλαπλούς συνδέσμους.. Όμως όλα αυτά χάνουν στο οτι η δύναμη απο τον τροχό στο αυτοκίνητο περνάει κατευθείαν στο αμάξωμα έστω και ελαφρά φιλτραρισμένη. Πώς θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, ίσως αν την πηγαίναμε την δύναμη να εκτονωθεί σε ένα μπουκάλι με λάδι και αέρα κάπου πεταμένο στο αμάξωμα.. και να λοιπόν μία αξεπέραστη γαλλική εφεύρεση, και με τον τροχό απλά να κρέμεται απο το αμάξωμα.. Όσο για την Mec και την Rolls μήν ξεχνάμε το κόστος των αναρτήσεων τους για το ίδιο αποτέλεσμα η σχεδόν το ίδιο, άλλα με σαφέστατα βαρύτερα αμαξώματα που προσφέρουν μέσω της μεταβολής της ορμής με μεγάλο βάρος ποιο ποιοτική κύληση. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι τα τελευταία χρόνια δεν έχουν βελτιωθεί οι αναρτήσεις, το βάρος έχει αλλάξει (!). Χώρια που Mec και rolls δεν μπορούν να πάνε με σκασμένα λάστιχα.. ρωτήστε και τον De Gaulle που διέφυγε κάποτε με 2 σκασμένα λάστιχα μέσα σε μία DS ;))

              Υ.Γ1 και να σκεφτείτε οτι είμαι βαμμένος Hondaκιας
              Υ.Γ2 επίσης νομίζω οτι αυτό θα είναι τρομακτικά άνετο και σπορ αυτοκίνητα αν παρατηρήσει κανείς την κίνηση των τροχών στα εδάφη που κινείται... Και είναι και Ελληνικού σχεδιασμού
              http://www.youtube.com/watch?v=CtAMsFuw ... re=related

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                orestisren last edited by

                Ο χρήστης zx lover έγραψε:
                Στο πισω καθισμα μιας CX Prestige...Απλα Η ΑΝΕΣΗ!

                Απλά βουλιάζεις μέσα και κάαααααααααθεσαι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                  Καλα στο autobold το τι λαλακιες γραφονται δε περιγραφεται..
                  Πιο ανετη αναρτηση που εχω συναντησει?
                  Citroen xm 2.0i απιστευτη απλα. ,citroen cx 2500t (Πρεσπες-Αθηνα αυθημερον και non stop ) και ορισμενες c5 ειναι χαλιά επισης. Mercedes e200 (η προηγουμενη) εξαιρετικη τολμω να πω στον τομεα.. Πραγματικα οι merc κανουν πολυ καλη δουλεια.. Ειναι σιγουρα κι αλλα που δεν εχω παραστασεις τους..
                  Γενικα ειμαι της αποψης οτι μονο αυτοκινητα με υδροπνευματικες, αεραναρτησεις και τετοιες υλοποιησεις ταιριαζουν εδω..

                  Όχι μόνο.Έχουν αν θες την γνώμη μου υπάρξει εξαιρετικά καλορυθμισμένες αναρτήσεις σε αυτοκίνητα(τα περισσότερα βέβαια είναι γαλλικά Τυχαίο???) τα οποία ήταν πολύ άνετα και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    Εμπειρια απο υδροπνευματικες εχω απο xantia και απο GS...
                    Στην GS εμπαινα πολύ πιτσιρικας ομως και δε θυμαμαι...
                    Το 19αρι μας ομως ειναι οτι πιο ανετο ειχα συναντησει, οδηγησει, ταξιδεψει μαζι με την παραπανω εν λογω xantia, την οποια δεν προκρινω διοτι παλι ημουν πιτσιρικας και δεν ειχα κανει και τα απειρα χιλιομετρα μαζι της...Θυμαμαι ομως πως στην εθνικη για Χαλκιδα και μετα στον επαρχιακο για Σκυρο πηγαινε με πρωτογνωρες για την εποχη ταχυτητες, καμια 50αρια χιλιομετρα πιο γρηγορα απο το 19αρι μας..Ο εν λογω θειος μου την αντικατεστησε με μια C180 του 2003 η οποια μου φαινεται μαυρο χαλι απο ολες τις αποψεις εκτος απο την υφη των πλαστικων της......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Ο χρήστης rafi έγραψε:
                      Εμπειρια απο υδροπνευματικες εχω απο xantia και απο GS...
                      Στην GS εμπαινα πολύ πιτσιρικας ομως και δε θυμαμαι...
                      Το 19αρι μας ομως ειναι οτι πιο ανετο ειχα συναντησει, οδηγησει, ταξιδεψει μαζι με την παραπανω εν λογω xantia, την οποια δεν προκρινω διοτι παλι ημουν πιτσιρικας και δεν ειχα κανει και τα απειρα χιλιομετρα μαζι της...Θυμαμαι ομως πως στην εθνικη για Χαλκιδα και μετα στον επαρχιακο για Σκυρο πηγαινε με πρωτογνωρες για την εποχη ταχυτητες, καμια 50αρια χιλιομετρα πιο γρηγορα απο το 19αρι μας..Ο εν λογω θειος μου την αντικατεστησε με μια C180 του 2003 η οποια μου φαινεται μαυρο χαλι απο ολες τις αποψεις εκτος απο την υφη των πλαστικων της......

                      Η C είναι σκληρή κατά την γνώμη μου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        billaras_xantiaii last edited by

                        Εγω απο τα αυττοκινητα που περασαν τα τελευταια 12 χρονια περιπου, σαν αξια χρηματων-ανεσης βαζω σιγουρα Γαλλικα. Ακομα και με την πιο απλη αναρτηση, στριβουν και πηγαινουν παρα πολυ καλα στον δρομο με πολυ καλη ανεση και ξεκουραστα. Φυσικα ως και μισος Citroenακιας θα ελεγα GS/GSA/BX/Xantia ως και ιδιοκτητης αυτων. Απο Ιταλικα ουσιαστικα τα ανετα αμαξια της ιταλιας ειναι οι Lancia. Εχω κανει και ταξιδι με W123 τελευταιας γενιας μπορντω 300D και με τηλεφωνο και ηταν αρκετα ανετη και για τα χιλιομετρα της (πανω απο μισο εκατομυριο...).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blanc-ange last edited by

                          Η υδροπνευματικη της Citroen φυσικα!

                          Ακομα και με 'κλασμενα' αμορτισερ, κανενα αυτοκινητο δε μπορει να φτασει σε ανεση μια υδρο!

                          popcorn κανεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bibendum last edited by

                            Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:

                            Για να ναι πιο αντικειμενικη η συγκριση θα πρεπει να ειναι ανετη αναρτηση / κοστος αγορας, γιατι φανταζομαι οσο πιο ψηλα ανεβαινεις τοσο καλυτερη αναρτηση μπορει να βρεις αλλα δυστυχως λιγοι ειναι αυτοι που εχουν δυνατοτητα να οδηγησουν τετοια αυτοκινητα.

                            Δεν ισχυει παντα αυτο.Το 2cv και η GS που ειχα καποτε,δεν ηταν ακριβοτερα απο τον τοτε ανταγωνισμο,αλλα ηταν ασυγκριτως πιο ανετα. Μου εχει μεινει ομως στο μυαλο η ανεση της DS.

                            το ανεφερα αυτο για τα σημερινα δεδομενα...Σε καμια περιπτωση νομιζω οτι ενα clio πχ οσο καλη δουλεια και να κανουν να φτασει σημερα την ανεση μιας E-class...Τα παλια τα χρονια σιγουρα ενα πιο φτηνο θα μπορουσε να ειναι πιο ανετο απο μεγαλυτερο και πιο ακριβο (πραγμα που δεν αποκλειω να συμβει και τωρα αλλα ειναι πιο σπανιο)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavy last edited by

                              Αν και το θέμα εμπεριέχει μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας (ούτε στα ίδια αυτοκίνητα έχουμε μπει, ούτε την ίδια αίσθηση περί άνεσης έχουμε), θα καταθέσω άποψη: το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω μπει και οδηγήσει είναι μια ταπεινή Merc 190Ε 1.8 20ετίας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                Ο χρήστης kavy έγραψε:
                                Αν και το θέμα εμπεριέχει μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας (ούτε στα ίδια αυτοκίνητα έχουμε μπει, ούτε την ίδια αίσθηση περί άνεσης έχουμε), θα καταθέσω άποψη: το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω μπει και οδηγήσει είναι μια ταπεινή Merc 190Ε 1.8 20ετίας.

                                Σε αυτό θα συμφωνήσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  Renault 19 και καληνύχτα σας...
                                  Υποψιάζομαι ότι η αερανάρτηση της Citroen δεν πρέπει να έχει αντίπαλο, αλλά γράφω για αμάξι που έχω οδηγήσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Πραγματικα το 19αρι δε παιζοταν.. Ειχε συμφοιτητης πριν το στειλει στην προηγουμενη αποσυρση και μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση στο τομεα αυτο...Ακομα και ενα 16s williams που εχω συνοδηγησει σχετικα ανετο μου φανηκε..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aggelooos2000 last edited by

                                      Mercedes E-Class W211. Σαν συνοδηγός ένοιωθα το αυτοκίνητο να πετάει και όχι να πατάει στο δρόμο. Δεν καταλάβαινες τίποτα, ακόμη και στα 250km

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vengas last edited by

                                        το δευτερο καλυτερο μετα από μια Ψιτροέν που ειχα μπει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          inimic last edited by

                                          Αυτό:

                                          Κοντά και τα Lexus LS. Σε Rolls έχω μπεί αλλά ήτανε της δεκαετίας του 50'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            oσο απιστευτο και αν φαινεται

                                            Εμεις ειχαμε ενα 1,5 sgx και μονο ανετο δεν ηταν...Θυμαμαι δηλαδη οτι χτυπαγε αρκετα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr