-
Τα Μερσεντές είναι σκληρά, και δια τούτο χρησιμοποιούνται κυρίως ως χωματουργικά και δευτερευόντως για τιρ. Αν έβαζες Βόλβο ή Σκάνια, μάλιστα! Χιλιομετροφάγοι στα πούπουλα με τα ούλα τους.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Για να ναι πιο αντικειμενικη η συγκριση θα πρεπει να ειναι ανετη αναρτηση / κοστος αγορας, γιατι φανταζομαι οσο πιο ψηλα ανεβαινεις τοσο καλυτερη αναρτηση μπορει να βρεις αλλα δυστυχως λιγοι ειναι αυτοι που εχουν δυνατοτητα να οδηγησουν τετοια αυτοκινητα.Δεν ισχυει παντα αυτο.Το 2cv και η GS που ειχα καποτε,δεν ηταν ακριβοτερα απο τον τοτε ανταγωνισμο,αλλα ηταν ασυγκριτως πιο ανετα. Μου εχει μεινει ομως στο μυαλο η ανεση της DS.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τα Μερσεντές είναι σκληρά, και δια τούτο χρησιμοποιούνται κυρίως ως χωματουργικά και δευτερευόντως για τιρ. Αν έβαζες Βόλβο ή Σκάνια, μάλιστα! Χιλιομετροφάγοι στα πούπουλα με τα ούλα τους.Αναλογα για που το προοριζεις, αν θες ανατροπη χωματουργικο φυσικα και θες κατι σκληρο ΜΑΝ-Μερσεντες, η πρωτη βγαζει προβληματακια στα ηλεκτρικα ο τρακτορας ειναι το ακριβως αντιθετο
Τωρα ειναι που θα με πειτε κολλημενο αλλα δεν βαριεσαι συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια, οι εργοστασιακες αναρτησεις που ειχα, σε Ε200 και σε S350
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
oσο απιστευτο και αν φαινεται
Ισχύει Σπύρο.Είχαμε ένα τέτοιο και ήταν πραγματικά αρκετά άνετο αλλά συγκρινόμενο με το 19 που συγχρόνως είχαμε τότε έτρωγε σκόνη κανονικά.
Εγώ πάντως λέω το Xantia που έχω υπάρξει επιβάτης αρκετές φορές τα Laguna 1 και 2 το πρώτο C5 το 406 και βεβαίως το Fluence μου(συγνώμη αλλά έπρεπε να παινέψω και το σπίτι μου ).Σε όλα τα παραπάνω πάντα μιλώντας ως επιβάτης γιατί κατά την γνώμη μου ο επιβάτης είνι αρμόδιος να κρίνει την άνεση ενός αυτοκινήτου κι όχι ο οδηγός.
Τώρα όσον αφορά το τεστ του Autobild τα έχουμε ξαναπει στο Citroen forum και εγώ τουλάχιστον δεν σχολιάζω γιατί θα αρχίσουν τα βγάλε τα γυαλία κλπ.
Αυτά από εμέναEDIT Mercedes E την προηγούμενη και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης γιατί η τωρινή μου φάνηκε κάπως σκληρότερη
EDIT SCenic 2 που μπήκα και πρόσφατα.Ανετότατο -
Το παρακάτω βίντ μετά το 5ο λεπτό έχει μία πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση )
Το θέμα είναι κατ'εμε πάντα, τι αναζητάς απο μία ανάρτηση και με ποιόν τρόπο το ζητάς. Άνετη ανάρτηση σου δίνουν απλόχερα πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και κάποια με MacPherson, κάνοντας χρήση μεγάλων διαδρομών , και μαλακού συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να απαιτήσεις να στρίβει αυτό το αυτοκίνητο. Για να έχουμε λοιπόν άνεση χωρίς να χάνουμε σε ασφάλεια πάμε στα διπλά ψαλίδια, που έχουν σχετικά μικρές διαδρομές αλλά με σωστή ρύθμιση είναι κάπως πιο άνετα και κάπως πιο ασφαλή, για κάτι ακόμα καλύτερο ας βάλουμε πολλαπλούς συνδέσμους.. Όμως όλα αυτά χάνουν στο οτι η δύναμη απο τον τροχό στο αυτοκίνητο περνάει κατευθείαν στο αμάξωμα έστω και ελαφρά φιλτραρισμένη. Πώς θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, ίσως αν την πηγαίναμε την δύναμη να εκτονωθεί σε ένα μπουκάλι με λάδι και αέρα κάπου πεταμένο στο αμάξωμα.. και να λοιπόν μία αξεπέραστη γαλλική εφεύρεση, και με τον τροχό απλά να κρέμεται απο το αμάξωμα.. Όσο για την Mec και την Rolls μήν ξεχνάμε το κόστος των αναρτήσεων τους για το ίδιο αποτέλεσμα η σχεδόν το ίδιο, άλλα με σαφέστατα βαρύτερα αμαξώματα που προσφέρουν μέσω της μεταβολής της ορμής με μεγάλο βάρος ποιο ποιοτική κύληση. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι τα τελευταία χρόνια δεν έχουν βελτιωθεί οι αναρτήσεις, το βάρος έχει αλλάξει (!). Χώρια που Mec και rolls δεν μπορούν να πάνε με σκασμένα λάστιχα.. ρωτήστε και τον De Gaulle που διέφυγε κάποτε με 2 σκασμένα λάστιχα μέσα σε μία DS ;))
Υ.Γ1 και να σκεφτείτε οτι είμαι βαμμένος Hondaκιας
Υ.Γ2 επίσης νομίζω οτι αυτό θα είναι τρομακτικά άνετο και σπορ αυτοκίνητα αν παρατηρήσει κανείς την κίνηση των τροχών στα εδάφη που κινείται... Και είναι και Ελληνικού σχεδιασμού
http://www.youtube.com/watch?v=CtAMsFuw ... re=related -
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα στο autobold το τι λαλακιες γραφονται δε περιγραφεται..
Πιο ανετη αναρτηση που εχω συναντησει?
Citroen xm 2.0i απιστευτη απλα. ,citroen cx 2500t (Πρεσπες-Αθηνα αυθημερον και non stop ) και ορισμενες c5 ειναι χαλιά επισης. Mercedes e200 (η προηγουμενη) εξαιρετικη τολμω να πω στον τομεα.. Πραγματικα οι merc κανουν πολυ καλη δουλεια.. Ειναι σιγουρα κι αλλα που δεν εχω παραστασεις τους..
Γενικα ειμαι της αποψης οτι μονο αυτοκινητα με υδροπνευματικες, αεραναρτησεις και τετοιες υλοποιησεις ταιριαζουν εδω..Όχι μόνο.Έχουν αν θες την γνώμη μου υπάρξει εξαιρετικά καλορυθμισμένες αναρτήσεις σε αυτοκίνητα(τα περισσότερα βέβαια είναι γαλλικά Τυχαίο???) τα οποία ήταν πολύ άνετα και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
-
Εμπειρια απο υδροπνευματικες εχω απο xantia και απο GS...
Στην GS εμπαινα πολύ πιτσιρικας ομως και δε θυμαμαι...
Το 19αρι μας ομως ειναι οτι πιο ανετο ειχα συναντησει, οδηγησει, ταξιδεψει μαζι με την παραπανω εν λογω xantia, την οποια δεν προκρινω διοτι παλι ημουν πιτσιρικας και δεν ειχα κανει και τα απειρα χιλιομετρα μαζι της...Θυμαμαι ομως πως στην εθνικη για Χαλκιδα και μετα στον επαρχιακο για Σκυρο πηγαινε με πρωτογνωρες για την εποχη ταχυτητες, καμια 50αρια χιλιομετρα πιο γρηγορα απο το 19αρι μας..Ο εν λογω θειος μου την αντικατεστησε με μια C180 του 2003 η οποια μου φαινεται μαυρο χαλι απο ολες τις αποψεις εκτος απο την υφη των πλαστικων της...... -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Εμπειρια απο υδροπνευματικες εχω απο xantia και απο GS...
Στην GS εμπαινα πολύ πιτσιρικας ομως και δε θυμαμαι...
Το 19αρι μας ομως ειναι οτι πιο ανετο ειχα συναντησει, οδηγησει, ταξιδεψει μαζι με την παραπανω εν λογω xantia, την οποια δεν προκρινω διοτι παλι ημουν πιτσιρικας και δεν ειχα κανει και τα απειρα χιλιομετρα μαζι της...Θυμαμαι ομως πως στην εθνικη για Χαλκιδα και μετα στον επαρχιακο για Σκυρο πηγαινε με πρωτογνωρες για την εποχη ταχυτητες, καμια 50αρια χιλιομετρα πιο γρηγορα απο το 19αρι μας..Ο εν λογω θειος μου την αντικατεστησε με μια C180 του 2003 η οποια μου φαινεται μαυρο χαλι απο ολες τις αποψεις εκτος απο την υφη των πλαστικων της......Η C είναι σκληρή κατά την γνώμη μου
-
Εγω απο τα αυττοκινητα που περασαν τα τελευταια 12 χρονια περιπου, σαν αξια χρηματων-ανεσης βαζω σιγουρα Γαλλικα. Ακομα και με την πιο απλη αναρτηση, στριβουν και πηγαινουν παρα πολυ καλα στον δρομο με πολυ καλη ανεση και ξεκουραστα. Φυσικα ως και μισος Citroenακιας θα ελεγα GS/GSA/BX/Xantia ως και ιδιοκτητης αυτων. Απο Ιταλικα ουσιαστικα τα ανετα αμαξια της ιταλιας ειναι οι Lancia. Εχω κανει και ταξιδι με W123 τελευταιας γενιας μπορντω 300D και με τηλεφωνο και ηταν αρκετα ανετη και για τα χιλιομετρα της (πανω απο μισο εκατομυριο...).
-
Η υδροπνευματικη της Citroen φυσικα!
Ακομα και με 'κλασμενα' αμορτισερ, κανενα αυτοκινητο δε μπορει να φτασει σε ανεση μια υδρο!
popcorn κανεις?
-
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Για να ναι πιο αντικειμενικη η συγκριση θα πρεπει να ειναι ανετη αναρτηση / κοστος αγορας, γιατι φανταζομαι οσο πιο ψηλα ανεβαινεις τοσο καλυτερη αναρτηση μπορει να βρεις αλλα δυστυχως λιγοι ειναι αυτοι που εχουν δυνατοτητα να οδηγησουν τετοια αυτοκινητα.
Δεν ισχυει παντα αυτο.Το 2cv και η GS που ειχα καποτε,δεν ηταν ακριβοτερα απο τον τοτε ανταγωνισμο,αλλα ηταν ασυγκριτως πιο ανετα. Μου εχει μεινει ομως στο μυαλο η ανεση της DS.
το ανεφερα αυτο για τα σημερινα δεδομενα...Σε καμια περιπτωση νομιζω οτι ενα clio πχ οσο καλη δουλεια και να κανουν να φτασει σημερα την ανεση μιας E-class...Τα παλια τα χρονια σιγουρα ενα πιο φτηνο θα μπορουσε να ειναι πιο ανετο απο μεγαλυτερο και πιο ακριβο (πραγμα που δεν αποκλειω να συμβει και τωρα αλλα ειναι πιο σπανιο)
-
Αν και το θέμα εμπεριέχει μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας (ούτε στα ίδια αυτοκίνητα έχουμε μπει, ούτε την ίδια αίσθηση περί άνεσης έχουμε), θα καταθέσω άποψη: το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω μπει και οδηγήσει είναι μια ταπεινή Merc 190Ε 1.8 20ετίας.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Αν και το θέμα εμπεριέχει μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας (ούτε στα ίδια αυτοκίνητα έχουμε μπει, ούτε την ίδια αίσθηση περί άνεσης έχουμε), θα καταθέσω άποψη: το πιο άνετο αυτοκίνητο που έχω μπει και οδηγήσει είναι μια ταπεινή Merc 190Ε 1.8 20ετίας.Σε αυτό θα συμφωνήσω.
-
Renault 19 και καληνύχτα σας...
Υποψιάζομαι ότι η αερανάρτηση της Citroen δεν πρέπει να έχει αντίπαλο, αλλά γράφω για αμάξι που έχω οδηγήσει. -
Πραγματικα το 19αρι δε παιζοταν.. Ειχε συμφοιτητης πριν το στειλει στην προηγουμενη αποσυρση και μου ειχε κανει τρομερη εντυπωση στο τομεα αυτο...Ακομα και ενα 16s williams που εχω συνοδηγησει σχετικα ανετο μου φανηκε..
-
Mercedes E-Class W211. Σαν συνοδηγός ένοιωθα το αυτοκίνητο να πετάει και όχι να πατάει στο δρόμο. Δεν καταλάβαινες τίποτα, ακόμη και στα 250km
-
το δευτερο καλυτερο μετα από μια Ψιτροέν που ειχα μπει
-
Αυτό:
Κοντά και τα Lexus LS. Σε Rolls έχω μπεί αλλά ήτανε της δεκαετίας του 50'.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
oσο απιστευτο και αν φαινεται
Εμεις ειχαμε ενα 1,5 sgx και μονο ανετο δεν ηταν...Θυμαμαι δηλαδη οτι χτυπαγε αρκετα.
Πιο άνετη ανάρτηση που έχετε συναντήσει?