Το παρακάτω βίντ μετά το 5ο λεπτό έχει μία πολύ ενδιαφέρουσα σύγκριση )
Το θέμα είναι κατ'εμε πάντα, τι αναζητάς απο μία ανάρτηση και με ποιόν τρόπο το ζητάς. Άνετη ανάρτηση σου δίνουν απλόχερα πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και κάποια με MacPherson, κάνοντας χρήση μεγάλων διαδρομών , και μαλακού συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Παρόλα αυτά δεν πρέπει να απαιτήσεις να στρίβει αυτό το αυτοκίνητο. Για να έχουμε λοιπόν άνεση χωρίς να χάνουμε σε ασφάλεια πάμε στα διπλά ψαλίδια, που έχουν σχετικά μικρές διαδρομές αλλά με σωστή ρύθμιση είναι κάπως πιο άνετα και κάπως πιο ασφαλή, για κάτι ακόμα καλύτερο ας βάλουμε πολλαπλούς συνδέσμους.. Όμως όλα αυτά χάνουν στο οτι η δύναμη απο τον τροχό στο αυτοκίνητο περνάει κατευθείαν στο αμάξωμα έστω και ελαφρά φιλτραρισμένη. Πώς θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, ίσως αν την πηγαίναμε την δύναμη να εκτονωθεί σε ένα μπουκάλι με λάδι και αέρα κάπου πεταμένο στο αμάξωμα.. και να λοιπόν μία αξεπέραστη γαλλική εφεύρεση, και με τον τροχό απλά να κρέμεται απο το αμάξωμα.. Όσο για την Mec και την Rolls μήν ξεχνάμε το κόστος των αναρτήσεων τους για το ίδιο αποτέλεσμα η σχεδόν το ίδιο, άλλα με σαφέστατα βαρύτερα αμαξώματα που προσφέρουν μέσω της μεταβολής της ορμής με μεγάλο βάρος ποιο ποιοτική κύληση. Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι τα τελευταία χρόνια δεν έχουν βελτιωθεί οι αναρτήσεις, το βάρος έχει αλλάξει (!). Χώρια που Mec και rolls δεν μπορούν να πάνε με σκασμένα λάστιχα.. ρωτήστε και τον De Gaulle που διέφυγε κάποτε με 2 σκασμένα λάστιχα μέσα σε μία DS ;))
Υ.Γ1 και να σκεφτείτε οτι είμαι βαμμένος Hondaκιας
Υ.Γ2 επίσης νομίζω οτι αυτό θα είναι τρομακτικά άνετο και σπορ αυτοκίνητα αν παρατηρήσει κανείς την κίνηση των τροχών στα εδάφη που κινείται... Και είναι και Ελληνικού σχεδιασμού
http://www.youtube.com/watch?v=CtAMsFuw ... re=related