Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WILLIAMS FW26: ΠΡΟΙΟΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ...
    1. Home
    2. Formula 1
    3. WILLIAMS FW26: ΠΡΟΙΟΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Formula 1
    11
    28
    82
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Για να επεκτεινω αυτο που ειπε ο Νασσος στην περιπτωση της Williams μιλαμε για ενα ολοκληρο concept, το γνωστο διπλοκαρινο. Το πως η Τερζη επελεξε να στηριξει την αεροτομη (αυτο ειναι ουσιαστικα η μονη ομοιοτητα) εχει ελαχιστη σημασια. Θα μπορουσε να ειχε χρησιμοποιησει ισια στηριγματα αντι για καμπυλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lybe last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Θα μπορουσε να ειχε χρησιμοποιησει ισια στηριγματα αντι για καμπυλα.

        Σίγουρα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ίσια στηρίγματα, αλλά προφανώς θα το δοκίμασαν και δεν θα τους συνέφερε. Το σημαντικό και το αξιοπρόσεκτο είναι πως ξέρεις ότι κάθε εξάρτημα σε ένα καινούργιο μονοθέσιο έχει δουλευτεί και μετρηθεί τόσο που δεν μπορείς να φανταστείς. Ποτέ οι σχεδιαστές δεν θα χρησιμοποιήσουν κάτι για το οποίο δεν είναι σίγουροι και βέβαιοι ότι δουλεύει άριστα (τουλάχιστον για τις κορυφαίες ομάδες). Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kleisj last edited by

          Oι χρονοι του ShumiJr στην Jerez με αυτο δεν επετευχθησαν;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            go_for_pole last edited by

            Ακριβως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:

              IMHO, λάθος...
              Την ουσιαστική δόξα αξίζει ο εφευρέτης και όχι ο εξελικτής-βελτιωτής. Και το αυτοκίνητο στην αρχική του μορφή δεν λειτουργούσε σωστά (ξέρεις, δεν είχε ποτηριοθήκες, αερόσακους, φιμέ τζάμια, και αστέρι στο καπώ...), αλλά τη δόξα άξιζε ο εφευρέτης. Και η μηχανή εσωτερικής καύσης δεν δούλευε σωστά στην αρχική της μορφή αλλά η δόξα έπρεπε να πάει στον Όττο (χμμ...ιδιάζουσα η περίπτωση αυτή...). Ο εφευρέτης ΑΝΟΙΓΕΙ το δρόμο της τεχνολογίας και οι υπόλοιποι ακολουθούν και βελτιώνουν. Και για να το πω λίγο και στη γλώσσα του λιμανιού.... Ο μετεγενέστερος εξελικτής-βελτιωτής γλύφει εκεί που πάτησε ο εφευρέτης...

              OK, άποψή σου. Αλλά:

              1. ΙΜΗΟ το θέτεις σε λάθος βάση, δηλ. της 'δόξας'. Ποιός ενδιαφέρεται για αυτήν αυτή τη στιγμή ? Εδώ μιλάμε για F1 = τεχνολογία και χρήμα (κακά τα ψέμματα...).

              2. Ακόμα και αν μιλάμε για δόξα, συνήθως δεν πάει σε αυτόν που είχε πρώτος την ιδέα αλλά σε αυτόν που τη μετεξέλιξε σε απτά αποτελέσματα. Και κατά την άποψή μου, ορθώς. Παραδείγματα άπειρα. Το 'VTEC' που έλεγα παραπάνω, ο κινητήρας του Οττο, ο Ενρίκο Φέρμι (πρώτος διέσπασε το άτομο ο Οττο Χαν) κα.

              Και αν θέλεις συζήτηση επί της ουσίας, δεν θεωρώ πως η Williams αντιγράφει τη Brabham, διότι έχουν μια τεράστια διαφορά: το ψυγείο της Brabham στη θέση αυτή (πιθανότατα αιτία του τεράστιου drag) δείχνει πως η λύση της δεν ήταν τόσο μελετημένη όσο αυτή της Williams αλλά μάλλον υπαγορευμένη από πρακτικούς λόγους, δηλ. πως να έχεις ταυτόχρονα ψυγείο και μπροστινή αεροτομή. Ενώ στην περίπτωση της Williams ο περιορισμός είναι μόνο αεροδυναμικός και άρα η λύση είναι διαφορετική, παρότι μοιάζει.

              1. Αν πρόσεξες δεν αναφέρθηκα απλά σε δόξα, αλλά 'ουσιαστική δόξα'. και ουσιαστική δόξα δεν είναι αυτή που απορρέει από τις τηλεοπτικές κάμερες και τα πρωτοσέλιδα. Για μένα αυτό είναι δόξα. Η δόξα δηλαδή του Beau de Rochas, του Ledwinka, του Lancia και λοιπών.

              2. Εννοείς εδώ προφανώς την δόξα όπως την εννούμε σήμερα και όχι την ουσιαστική δόξα που περιέγραψα παραπάνω. Αν είναι έτσι, τότε συμφωνούμε.

              Όσο για το επί της ουσίας θέμα, κατά τη γνώμη μου δεν είναι όπως τα λες. Και η εξάτροχη Τύρελλ (ή οι εξάτροχες και οκτάτροχες Φερράρι) εαν είχε 'κληρονομηθεί' (δεν χρησιμοποιώ προς το παρόν τον όρο 'αντιγραφεί'), τότε θα μπορούσε αυτό να γίνει για χίλιους δύο λόγους και όχι μόνον για τους λόγους για τους οποίους η Τύρελλ υιοθέτησε τους 6 τροχούς. Π.χ., κάποιος θα μπορούσε να το είχε κάνει για αεροδυναμικούς λόγους, κάποιος άλλος για λόγους κρατήματος. Δεν παύουν όμως οι τελευταίοι να θεωρούνται αντιγραφείς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                Ακριβως.

                Aρα καλο φαινεται γι αρχη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  ...Το πως η Τερζη επελεξε να στηριξει την αεροτομη (αυτο ειναι ουσιαστικα η μονη ομοιοτητα) εχει ελαχιστη σημασια...

                  Δεν νομίζω να έχει και τόσο μικρή σημασία... Άλλωστε υπάρχουν και άλλες ομάδες με διπλοκάρινα σασί οι οποίες κινήθηκαν στο δικό τους δρόμο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gvala last edited by

                    Πάντως για διπλοκάρινο δεν φαίνεται, ή δεν μπορώ να διακρίνω καλά.

                    Αυτό που φαίνεται είναι ότι απλά τραβήξανε την μούρη πιο μέσα και πιθανότατα να βελτιώνεται η ροή γύρω από αυτή (και συνολικά γύρω από την επάνω επιφάνεια του αυτοκινήτου) αφού ο αέρας που θα ρέει γύρω της θα εχει 'προδιαμορφωθεί' από την μπροστινή αεροτομή, κάτι που μέχρι τώρα δεν μπορούσε να γίνει (η αεροτομή ήταν πίσω από την μούρη). Αλλά μάλλον μέχρι εκεί.
                    Όσο δε για ventouri effect, επίσης μάλλον δεν μπορεί να υπάρχει, αφού αυτό απ' όσο ξέρω έχει νόημα να δημιουργείται κάτω από το αυτοκίνητο. Και μάλιστα λόγω επίπεδου πατώματος, δημιουργείται μόνο στο πίσω μέρος που είναι ο διαχύτης (γι αυτό υπάρχει άλλωστε).
                    Η νέα διαμόρφωση δεν φαίνεται να κατευθύνει αέρα κάτω από το αυτοκίνητο πάντως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      epsilon_t last edited by

                      Σε μία ιδέα που επεξεργάζονται απίστευτα δυνατα μυαλά υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που πρέπει να υπολογίζουμε. Κατ'αρχας ο Geoffrey Willis είπε πως ο σχεδιάσμός αυτός ξαναδοκιμάστηκε όταν ήταν αυτός υπεύθυνος στην Williams.Αλλά η ιδέα αυτή είπε πως προσέφερε περισσότερα μειονεκτήματα απο πλεονεκτήματα. Στην εποχή μας τώρα, το πόσο μοιάζει η ιδέα της Williams με αυτήν της Brhabam ποσός με ενδιαφέρει. Αλλά μία άλλη ποιο σύγχρονη στην F1 νοοτροποία... Κερδίζω με αυήν την μηχανική οφέλη στο μονοθέσιο 10%, χάνω 12%, αλλά το λαμπρό ποσοστό του μάρκετινκ (διαφήμηση κ.τ.λ) σίγουρα μου προσθέτει ένα 20%, πάνω απο όλλα το σωστό μάρκετινκ... Σωστά;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr