-
Σημερινοι χρονοι απο Ιμολα και Βαρκελωνη
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040202.shtml
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_imola_20040204.shtml
-
Ο χρήστης sikrip έγραψε:
Ρε παιδιά άλλα λέει το rally.gr και άλλα όλα τα άλλα site! οι χρόνοι που δίνει το autosport είναι:F1 testing Barcelona day two (unofficial)
Pos Driver Chassis-engine Tyres Time Laps
1 Takuma Sato BAR-Honda M 1m13.797s 76
2 Fernando Alonso Renault M 1m14.687s 71*
3 Marc Gene Williams-BMW M 1m15.129s 52*
4 Ralf Schumacher Williams-BMW M 1m15.206s 77*
5 Jenson Button BAR-Honda M 1m15.462s 26*
6 Frank Montagny Renault M 1m15.610s 63*
7 Rubens Barrichello Ferrari B 1m15.779s 69
8 Olivier Panis Toyota M 1m15.992s 78*
9 Alex Wurz McLaren-Mercedes M 1m16.009s 83*
10 Nelson Piquet Jr Williams-BMW M 1m16.431s 67
11 Cristiano da Matta Toyota M 1m16.610s 72*
12 Pedro de la Rosa McLaren-Mercedes M 1m16.875s 12*
13 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas B 1m17.153s 30*
14 Kimi Raikkonen McLaren-Mercedes M 1m17.315s 23*Τους ιδιους χρόνους δίνει και το f1-live και το pitpass!!! Τώρα , που το είδαν οτι έκανε ρεκορ ο Allonso δεν ξέρω!
Ρεκόρ έκανε ο Sato.
To πρόβλημα δεν βρίσκονταν στα γραφόμενα του rally.gr αλλά στα χρονόμετρα της πίστας στη Βαρκελώνη. Τα site που αναφέρεις όπως και όλα τα υπόλοιπα συμπεριλαμβανομένου του rally.gr εξήγησαν τι ακριβώς συνέβη και γιατί δόθηκε αρχικά ο Alonso με επίδοση** 1:13.6.**
Τώρα αυτό ή δεν το είδατε ή το παραλείψατε...
Και στις δυο περιπτώσεις καλό είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί. -
Δεν γράφω στο forum για να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, απλά την ίδια στιγμή που μπήκα στο autosport και είδα ρεκορ του Sato, στο rally.gr διάβασα για ρεκόρ του Alonso και απλά το ανέφερα στο forum. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιό ήταν το λάθος. Πάντως το autosport δεν ανέφερε ποτέ οτι έκανε ρεκόρ ο Alonso.
-
Ο χρήστης sikrip έγραψε:
Δεν γράφω στο forum για να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, απλά την ίδια στιγμή που μπήκα στο autosport και είδα ρεκορ του Sato, στο rally.gr διάβασα για ρεκόρ του Alonso και απλά το ανέφερα στο forum. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ποιό ήταν το λάθος. Πάντως το autosport δεν ανέφερε ποτέ οτι έκανε ρεκόρ ο Alonso.Δεν θεωρούμε σε καμία περίπτωση ότι θέλετε να έρθετε σε αντιπαράθεση. Απλά εάν ξαναδείτε την πρώτη σας δημοσίευση για το θέμα θα θεωρήσετε μάλλον εύλογη την αντίδρασή μας.
Για την ιστορία παραθέτουμε όλο το κείμενο και τη διόρθωση.Japanese driver Takuma Sato lowered on Tuesday morning the Barcelona track record, eclipsing the time set by Briton Jenson Button on Monday.
Sato, driving the hybrid BAR 005 chassis, posted a fastest lap of 1:13.797, improving on Button's time by almost a tenth of a second. Button had set a best time of 1:13.867 with the new 006 unveiled last Sunday, becoming the first driver to lap the Spanish circuit in less than 74 seconds.
Testing continues until 5pm local time.
Editor's Note: earlier report that Fernando Alonso broke the track record in the morning session was erroneous, due to a mistake at the Barcelona circuit. We apologise for the confusion.
-
Σημερινοι χρονοι απο Βαρκελωνη
http://f1.racing-live.com/en/season/tests2002/test_barcelona_20040202.shtml
Σημερα ειχε ατυχημα και ο Panis με αποτελεσμα να μεταφερθει στο νοσοκομειο,παρολα αυτα ομως δεν επαθε τιποτα το σημαντικο. -
Το εντυπωσιακο μεχρι τωρα ειναι οι κακοι χρονοι των McLaren. Ηδη απο την ομαδα ακουστηκε για εκδοση Β το οποιο φυσικα δεν ειναι παραξενο, ολες οι ομαδες το κανουν. Απλα δε το φωναζουν απο τοσο νωρις. Το γιατι το ανμακοινωσαν οι ασημοι ειναι μαλλον περιεργο. Τακη εχεις καποια ενημερωση;
Το αλλο θεμα ειναι τα δυο μεγαλα ατυχηματα των Massa, Panis. Ειναι μια πολυ δυσκολη εποχη για τους πιλοτους γιατι προφανως οι ομαδες ακομα ψαχνονται σχετικα με την αντοχη των λυσεων που σχεδιασαν. Ας μη ξεχναμε οτι περυσι ο Badoer ειχε γινει crash test dummy... Μακαρι να μην εχουμε τιποτα χειροτερα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το εντυπωσιακο μεχρι τωρα ειναι οι κακοι χρονοι των McLaren. Ηδη απο την ομαδα ακουστηκε για εκδοση Β το οποιο φυσικα δεν ειναι παραξενο, ολες οι ομαδες το κανουν. Απλα δε το φωναζουν απο τοσο νωρις. Το γιατι το ανμακοινωσαν οι ασημοι ειναι μαλλον περιεργο.Εγώ διάβασα στο EuroSport News ότι ο Ron Dennis ανακοίνωσε ότι στα μέσα της φετινής σεζόν θα παρουσιαστεί μια βελτιομένη έκδοση του τωρινού μονοθεσίου. Είναι όντως πολύ περίεργο. Την χρονική στιγμή που σχεδόν όλες οι ομάδες προσπαθούν να τελειοποιήσουν τα μονοθέσιά τους, η McLaren έβγαλε και πρόγραμμα για την παρουσίαση της β' έκδοσης. Για να ανακοινώνει και επίσημα κάτι τέτοιο, αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα ξεκινήσουν τις εργασίες για κάτι τέτοιο (αν δεν τις έχουν ήδη αρχίσει)...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το εντυπωσιακο μεχρι τωρα ειναι οι κακοι χρονοι των McLaren. Ηδη απο την ομαδα ακουστηκε για εκδοση Β το οποιο φυσικα δεν ειναι παραξενο, ολες οι ομαδες το κανουν. Απλα δε το φωναζουν απο τοσο νωρις. Το γιατι το ανμακοινωσαν οι ασημοι ειναι μαλλον περιεργο. Τακη εχεις καποια ενημερωση;Ακόμη πιο εντυπωσιακά είναι τα πολλά προβλήματα που έχει ήδη παρουσιάσει η MP4/19 (ηλεκρτικά και μηχανικά...).
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Το εντυπωσιακο μεχρι τωρα ειναι οι κακοι χρονοι των McLaren. Ηδη απο την ομαδα ακουστηκε για εκδοση Β το οποιο φυσικα δεν ειναι παραξενο, ολες οι ομαδες το κανουν. Απλα δε το φωναζουν απο τοσο νωρις. Το γιατι το ανμακοινωσαν οι ασημοι ειναι μαλλον περιεργο.
Εγώ διάβασα στο EuroSport News ότι ο Ron Dennis ανακοίνωσε ότι στα μέσα της φετινής σεζόν θα παρουσιαστεί μια βελτιομένη έκδοση του τωρινού μονοθεσίου. Είναι όντως πολύ περίεργο. Την χρονική στιγμή που σχεδόν όλες οι ομάδες προσπαθούν να τελειοποιήσουν τα μονοθέσιά τους, η McLaren έβγαλε και πρόγραμμα για την παρουσίαση της β' έκδοσης. Για να ανακοινώνει και επίσημα κάτι τέτοιο, αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα ξεκινήσουν τις εργασίες για κάτι τέτοιο (αν δεν τις έχουν ήδη αρχίσει)...
Ναι, ναι, και μόλις έρθει η έκδοση Β θα πουν ότι ήδη έχουμε σχεδιάσει και την MP4/20 γιατί η 19 βγήκε πατάτα...
-
Ο Ράικονεν σε μια συνέντευξη που έδωσε σήμερα λέει ότι ανησυχεί.
Η αλήθεια είναι ότι στη Βαρκελώνη αντιμετώπισαν για πρώτη φορά προβλήματα που ξεκινούν από την προσαρμογή του κινητήρα στο σασί.
Θα δούμε...
Στη Χερέθ και τη Βαλένθια όμως πέταγαν...
Εάν την έχουν πατήσει και φέτος, θέλει ξήλωμα το μαγαζί και στελέχωση από την αρχή...
Δεν υπάρχει τίποτα το αξιοπερίεργο στο θέμα β' έκδοση.
Όλοι έχουν κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα εκείνη περίπου τη χρονική περίοδο. -
Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο έσπασε το ρεκόρ γύρου της πίστας του Μουτζέλο σήμερα, το οποίο κρατούσε από τις 13/6/2002 ο Σουμάχερ. Ο καλύτερος χρόνος που πέτυχε ο Βραζιλιάνος ήταν 1' 18'704, πάνω από 2 δευτερόλεπτα κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ του 1' 20'943!!!.
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Ο Ράικονεν σε μια συνέντευξη που έδωσε σήμερα λέει ότι ανησυχεί.
Η αλήθεια είναι ότι στη Βαρκελώνη αντιμετώπισαν για πρώτη φορά προβλήματα που ξεκινούν από την προσαρμογή του κινητήρα στο σασί.
Θα δούμε...
Στη Χερέθ και τη Βαλένθια όμως πέταγαν...
Εάν την έχουν πατήσει και φέτος, θέλει ξήλωμα το μαγαζί και στελέχωση από την αρχή...
Δεν υπάρχει τίποτα το αξιοπερίεργο στο θέμα β' έκδοση.
Όλοι έχουν κάτι τέτοιο στο πρόγραμμα εκείνη περίπου τη χρονική περίοδο.Τάκη μπορείς να μου λύσεις μία απορία;
Πως γίνεται να πετάει στην αρχη η MP4/19 κ μετά να παρουσιάζονται τα προβλήματα; ΄
Κανονικά το φυσιολογικό δε θα ήταν το ανάποδο;
Δηλαδή στη Βαλένθια και στη χερέθ που πετούσε, δεν είχε πρόβλημα το set-up και το σασί δούλευε αρμονικά με τον κινητήρα, ενω στη Μπαρτσελονα ξαφνικά το set-up έχει πρόβλημα κ το σασί δεν τα βρίσκει με τον κινητήρα;
Τι συμβαίνεί; Δε μου φαινεται λογικό... -
Σημερινοι χρονοι απο Jerez
http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=8579 -
Ο Τακης ειναι απεσταλμενος του rally.gr στη Χερέθ, στη σημαντικοτερη ισως εβδομαδα δοκιμων πριν την εναρξη της χρονιας. Διαβαστε τι ειδε και τι ακουσε εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=5207
-
Μήπως ξέρει κανείς που και αν κάνει δοκιμές αυτή την εβδομάδα η ΤΟΥΟΤΑ?
-
Τι έχετε να πείτε για τις επιδόσεις της BAR στις δοκιμές? Αφήνουν αραγε υποσχέσεις η απλά βεγγάλικα?Εγώ πάντως πιστεύω απόλυτα στις δυνατότητες της Honda, λέτε να είναι η επανάκαμψη?Ελπίζω, σαν οπαδός αυτής της ομάδας να μιην με απογοητεύσει αλλά να μου αφησει μια γλυκια γεύση στις 7!
-
Ο χρήστης Epsilon_T έγραψε:
Τι έχετε να πείτε για τις επιδόσεις της BAR στις δοκιμές? Αφήνουν αραγε υποσχέσεις η απλά βεγγάλικα?Εγώ πάντως πιστεύω απόλυτα στις δυνατότητες της Honda, λέτε να είναι η επανάκαμψη?Ελπίζω, σαν οπαδός αυτής της ομάδας να μιην με απογοητεύσει αλλά να μου αφησει μια γλυκια γεύση στις 7!Όπως έγραψε και ο Τάκης στο http://www.rally.gr, τα μονοθέσια της BAR μετά την επίτευξη γρήγορων γύρων έμπαιναν στα pits, γεγονός που σημαίνει ότι χρόνοι αυτοί έγιαναν με χαμηλό φορτίο καυσίμου... Εγώ παντως πιστεύω πως η ομάδα της BAR θα πρέπει να κάτσει να ασχοληθεί λίγο με την εξέλιξη του μονοθεσίου της και όχι με αυτές τις μεθόδους εντυπωσιασμού...
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Όπως έγραψε και ο Τάκης στο http://www.rally.gr, τα μονοθέσια της BAR μετά την επίτευξη γρήγορων γύρων έμπαιναν στα pits, γεγονός που σημαίνει ότι χρόνοι αυτοί έγιαναν με χαμηλό φορτίο καυσίμου... Εγώ παντως πιστεύω πως η ομάδα της BAR θα πρέπει να κάτσει να ασχοληθεί λίγο με την εξέλιξη του μονοθεσίου της και όχι με αυτές τις μεθόδους εντυπωσιασμού...
Γιατί πιστεύετε οτι και οι άλλες ομάδες δεν δοκιμάζουν καθόλου γύρους με άδεια ρεζερβουάρ?Δεν θέλουν να δούν τις απόλυτες δυνατότητες των μονοθεσίων?Δεν νομίζω μία ομάδα να βλέπει τόσο αφελέστατα τις χειμερινές δοκιμές.Και στο παρελθόν 'μικρές' ομάδες υπερκέρασαν μεγαλύτερες.Βέβαια η κρίση δεν αργεί ίδωμεν...
-
Οι περισσοτερες ομαδες στο τελος της ημερας, αν εχουν παει ολα καλα βαζουν φρεσκα ελαστικα και πανε για ενα γυρο στα 10/10. Ειναι εξαλλου και αυτο ενα μερος του set up: Το πως το μονοθεσιο θα βγαλει το 100% της αποδοσης του.
Δεν σημαινει βεβαια αυτο οτι τη συγκεκριμενη μερα το εκαναν ολες οι ομαδες. Αλλοι μπορει να ειχαν μηχανικα προβληματα, αλλοι να μην ειχαν τη διαθεση να θυσιασουν ουτε μισο γυρο γιαυτο, αλλοι να μην προλαβαν τις καλυτερες συνθηκες και ενα σωρο ακομη παραγοντες που αρκετοι εδω ξερουν ηδη. Παντως, οι δοξασμενες εποχες που μια ομαδα κατεβαζε αυτοκινητα πολυ κατω απο το οριο βαρους για να εχει τη λεζαντα την επομενη μερα εχει μαλλον περασει.
Το θεμα ειναι οτι η BAR τα εχει παει γενικα καλα, σε μια ποικιλια απο πιστες και το κυριοτερο φαινεται να εχει περιορισει την ορεξη των Honda να διαλυονται. Σημαδια διχως αλλο θετικα. Τωρα, ποσο ακριβως θετικα ειναι μενει να το δουμε στην Αυστραλια.
-
Αν κρίνουμε από την περσινή χρονιά την απόδοση των ''γαλλικών'' ελαστικών, τότε θα λέγαμε ότι η BAR φέτος θα έχει σίγουρα μια ευκαιρία για μεγαλύτερη συγκομιδή βαθμών...
Χειμερινες δοκιμες 2003-2004