Kimi
Montoya
Alonso
raikkonen
@raikkonen
Φοιτητής Πληροφορικής - Φορμουλα1,βόλτες με ποδήλατο, βιντεοπαιχνίδια, μπασκετ, ποδόσφαιρο
Latest posts made by raikkonen
-
RE: Επίσημο thread: GP Γαλλίας - Magny-Cours 2005
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Δείτε το θετικά και λίγο το γεγονός. Κάνωντας την υπόθεση ότι δεν θα αντιμετωπίσει άλλο μηχανικό πρόβλημα και λαμβάνωντας υπόψη το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή το πακέτο Κίμι - McLaren είναι από τα ισχυρότερα (αν όχι το ισχυρότερο) τότε αναμένεται συναρπαστικό αγώνας.
Ναι,προσπαθει να φανει ελπιδοφορο αυτο αλλα ξεκινωντας 13-14 καπου εκει,σε μια πιστα που δε προσφερει και απειρες ευκαιριες για προσπαρασμα μαζι με το γεγονος οτι στο καναδα οι renault ηταν ισαξιες(αν οχι καλυτερες)απο mclaren,δεν φανταζει και ιδιαιτερα αισιοδοξο.......
Κοίταξε τα γεγονότα της Ινδιανάπολης με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχουν και χειρότερα πράγματα (στα πλαίσια της F1) και αφετέρου την όποια απογοήτεση θα την κρατήσω για το τέλος. Δεν απογοητέυομαι προκαταβολικά. Άλλωστε στη χειρότερη περίπτωση (όπως δείχνουν τα πράγματα) θα έχουμε 20 μονοθέσια να συμμετέχουν στον αγώνα φυσιολογικά.
-
RE: Επίσημο thread: GP Γαλλίας - Magny-Cours 2005
Δείτε το θετικά και λίγο το γεγονός. Κάνωντας την υπόθεση ότι δεν θα αντιμετωπίσει άλλο μηχανικό πρόβλημα και λαμβάνωντας υπόψη το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή το πακέτο Κίμι - McLaren είναι από τα ισχυρότερα (αν όχι το ισχυρότερο) τότε αναμένεται συναρπαστικό αγώνας.
-
RE: Περί Χριστιανισμού και Εκκλησίας!
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η όλη φάση στην 'τελευταία' σελίδα, μου θυμίζει μια σκηνή απο το 'Ο Ερικ ο Βικινγκ' όταν έδιωξαν την εποχή του RagnarockΓιατί τι είχε γίνει εκεί?
-
RE: Περί Χριστιανισμού και Εκκλησίας!
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Στα λόγια μου έρχεσαι... Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι θα μπορούσε κάποιος να διαβάσει Ελληνική και Τουρκική Ιστορία και να μάθει την αλήθεια (ή, τελος πάντων, την πιο κοντινή εκδοχή σε αυτή) αρκεί να επιλέξει τον σωστό ιστορικό(-ους). Δε συζητάμε για τα σχολικά βιβλία. Είναι η πιο άθλια πλευρά της επιστημονικής πραγματικότητας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό κι αποτελούν, εν πολλοις, επίσημη προπαγάνδα. Δόξα τω θεώ, όμως, υπάρχουν προσεγγισεις, μελέτες, καταγραφές, στο εμπόριο από σοβαρούς ανθρώπους (κι όχι τηλε-μυαλο-πώλες) που μπορούν να σε μάθουν 5 πράγματα παραπάνω. Αυτό που πρέπει να κάνει ο καθένας είναι σωστή επιλογή.Να μην ξεχνάς ότι οι συνηθεις εντυπωσιακές, συνομωσιολογικες, ακραίες εκδοχές είναι και αυτές που απέχουν περισσότερο από την πραγματικότητα. Και είναι αυτές που, όντας πιασάρικες, σερβίρουν συνηθως οι έμποροι γνώσης που μας βομβαρδίζουν καθημερινα. Η αλήθεια, συνηθως, είναι πολύ λιγότερο εντυπωσιακη και η εξήγηση πολυυυυ πιο απλή, ίσως όμως, εν τέλει, και πολύ σκληρότερη...
Οι εξηγήσεις που δίνεις για να ερμηνεύσεις την πραγματικότητα είναι ακραίες και συνομωσιολογικες, γι' αυτό και οι ενστάσεις οι δικές μου και των άλλων συνομιλητών. Αν το ψάξεις λίγο θα διαπιστώσεις ότι προέρχονται από ανθρώπους αμφίβολου (τουλάχιστον) επιστημονικού κύρους και ηθικής βάσης, είναι αστήρικτες (ή στηρίζονται σε ένα σωρό υποθέσεις, ψέμματα, κατασκευασμένα στοιχεία) κι αν θες την γνώμη αποτελούν συνήθως το καλύτερο άλλοθι (σπέρνωντας τον εθνικισμό, τη μισαλλοδοξία, την υποψία, τον φόβο του διαφορετικού) για την κρατούσα τάξη πραγμάτων να διευρύνει την εξουσία της κρατώντας το επίπεδο της κοινωνίας χαμηλά!
Για να στο κάνω λιανά, βλέπεις το δέντρο, κι αυτό διαστρεβλωμένο, και χάνεις το δάσος.... Και το χειρότερο, παίζεις το παιχνίδι τους!
Ok asimov. Συμφωνώ με αυτά που λες.
Τώρα μου έδωσες μια πιο καθαρή εικόνα γιατί μπορεί να κάνω λάθος.Πάντως να σου πω την αμαρτία μου τις ιστορίες με τις συνωμοσίες τις γουστάρω και λίγο. Βάλε και το γεγονός ότι λόγω υπολογιστών/προγραμματισμού (έχει σχέση!) βλέπω με άλλο μάτι κάποια πράγματα οπότε να ξέρεις ότι δίνω μία περισσότερη προσοχή σε τέτοια συνομωσιολογικά. Αλλά μη σου δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το κάθε τι που ακούω το χάφτω κιόλας ή ότι τα πιστεύω. Ο Λιακόπουλος από τα λίγα που έχω δει όπως και προείπα φαίνεται να κάνει μάρκετινγκ..
Τώρα στο σχετικό άσχετο θέμα του Μασονισμού (ως οργάνωση) είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι υπάρχει και σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούμε. Τώρα μπορεί αυτό για τα αρχαία σχεδια και τα λοιπά που παρέθεσα να είναι κάπως υπερβολικό (σε βαθμό που να καταντά γελοίο) αλλά δε πιστεύω ότι είναι και η ειλικρινής και τίμια οργάνωση. Αυτή είναι η αίσθησή μου. Μπορούμε να το αφήσουμε εδώ το θέμα που άρχισα έμμεσα.
Τέλος ζητώ συγνώμη από εσένα αλλά και από τους άλλους συμφορουμίτες αν κάποιες στιγμές ξέφυγα από τα όρια .
-
RE: Περί Χριστιανισμού και Εκκλησίας!
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Τώρα μπορεί να μην είναι στις προθέσεις σου, αλλά όταν λες 'Δε βαρέθηκες να ασχολείσαι με αυτές τις μαλακίες ;;' **ποιες είναι μαλακίες???? Μα αυτές που γράφω φυσικά! **
Και έμμεσα προκύπτει ο χαρακτηρισμός.
Κατάλαβες?Όχι δεν είναι έτσι. Στο όλο θέμα πήγαινε αυτός ο χαρακτηρισμός, όχι στα γραφόμενα τα δικά σου.
Επειδή όμως είναι δύσκολο, έως ακατόρθωτο να συννενοηθούμε με αυτό τον τρόπο (γραπτός λόγος) , δέξου αυτό που σου λέω.
Οκ!
Απλά θέλω να μου πείτε που είναι το λάθος μου.
Να ξεκαθαρίσω κάτι. Δε κοιμάμαι και ξυπνώ με αυτά. Για την ακρίβεια 'εξαιτίας σας' τα ξαναθυμήθηκα. -
RE: Περί Χριστιανισμού και Εκκλησίας!
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Θου Κύριε... Ότι θα με πουν κι εθνικιστή, ε, το 'ζησα κι αυτό! Αυτό με τους Τούρκους, πάλι, που κολλάει Περιττό να σου πω ότι ήμουν σμηνίτης στη Λήμνο κι έχω άποψη για τις παντός είδους και στρατοπέδου παραβιάσεις. Βρήκες ανθρωπο να κατηγορήσεις για εθνικισμό...
Λοιπόν το σχόλιό μου ήταν άστοχο ως προς το γεγονός ότι δεν είχα σκοπό να σε κατηγορήσω ως εθνικιστή. Επίσης θεματολογικά είναι άσχετο με το θέμα. Αλλά ανέφερες την ιστορία. Δεν νομίζω ότι αν πάρεις την Ελληνική ιστορία και διαβάσεις και την Τουρκική θα είναι το ίδιο. Και θέλω να πω ότι δε μπορεί να κάνουνε μόνο οι Τούρκοι παραβιάσεις. Γιατί αυτό ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ (ως προς το τι μαθαίνουμε ήταν το σχόλιο). Αυτό με τις παραβιάσεις ένας ξάδερφός μου πρώην ίκαρος μου το είπε σε ανύποπτο χρόνο πάνω σε 'άσχετη' συζήτηση. Προφανώς άμα θέλεις το δέχεσαι. Εγώ το δέχομαι γιατί δε μου ακούγεται λογικό να καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια.
Τα περί υπεροχής του Ελληνικού Έθνους (που παρεπιπτόντως κατάγεται από το Γαλαξία της Ανδρομέδας κι επεξεργάζεται παλαιόθεν σχέδιο σωτηρίας της ανθρωπότητος από τους σημίτες και τους τσάτσους τους, τους Τούρκους ) οι Λιακοπουλαίοι τα λένε
Αυτά για το εκτός θέματος σχόλιό σου...Πάντως δε τα λέω εγώ.
Επειτα. Την αλήθεια (που για να πω την... αλήθεια, δεν την κατέχω, όσο κι προσπαθώ!) ΜΑΚΑΡΙ να μπορούσα να την διαδώσω στην ανθρωπότητα. Αδυνατώ, όμως, γιατι η αλήθεια δεν ήταν ποτέ, δεν είναι και δεν θα γίνει κτήμα κανενός για να την μοιράσει. Την αλήθεια μόνοι μας την ανακαλύπτουμε, αφού πρωτα (προ)ετοιμάσουμε τον εαυτό μας καλλιεργώντας τον, ακούγοντας όλες τις απόψεις, κυρίως όμως ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ τους δασκάλους και τους συνομιλητές μας. Προφανώς τις επιστήμες τις ανέπτυξαν άνθρωποι. Όμως, δυστυχώς ή ευτυχώς ΑΛΛΟ επιστημονικό βάρος έχει η γνώμη ενός Λεβι Στρος, ενός Τσόμσκι. ενός Καστοριάδη κι ΑΛΛΟ ενός... Λιακόπουλου (ομότιμου Καθηγητή Μαλακολογίας του Πανεπιστημίου της Παπαρεμβέργης), ενός... Βελόπουλου (συγγραφέα του πονήματος, που ανεπιφύλακτα προτείνω, 'Η Ελλάδα αιμορραγεί') και του μεγάλου ρεπόρτερ-κυνηγού φαντασμάτων Χαρδαβέλλα Αυτοί υποστηρίζουν ότι γνωρίζουν τα 'μυστικά που δε θα σας πεί κανένας' και τα πουλάνε σα μασαζοκαλσόν στην TV, όχι εγώ...
Οκ καλά αυτά που λες. Ωραία θεωρία.
Η ιστορική αλήθεια ποτέ (ελπίζω ότι) δεν θα είναι μία. Μόνο ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος τη γνωρίζει καλά, λόγω και της κοπιαστικής μελέτης του την εποχή της Επανάστασης , εεεε, της Δικτατορίας ήθελα να πω. Οι... αλλοι, φτωχοί, μελετητές της, όμως, χωρίζονται σε επιστήμονες και τσαρλατάνους. Ο καθένας διαλέγει ποιον και τι ακούει και αναλόγως διαμορφώνει άποψη.
Εύστοχο σχόλιο.
Προφανώς εσύ, και σε συγχαίρω κι εγώ με τη σειρά μου, μετά από ενδελεχή έρευνα και κοπιαστικό διάβασμα την ανακάλυψες την αλήθεια σου. Καθείς εφ' ω ετάχθη.
Λάθος κάνεις! Εγώ δεν έχω ανακαλύψει την αλήθεια. Και ούτε κάθομαι να ασχολούμαι με 'ενδελεχή έρευνα και κοπιαστικό διάβασμα'. Δόξα τω θεώ το CSD μου δίνει μπόλικη δουλειά να ασχολούμαι και το κοπιαστικό διάβασμα (μάλλον διακπεραίωση εργασιών) πέφτει εκεί. Που και που άμα πέσει κάτι στα χέρια μου του ρίχνω μια ματιά (και μην νομίζεις ότι όλα με πείθουν οκ?).
Μα καλά τι νομίζεις πως είμαι? Ότι έχω την αφίσα του Λιακόπουλου (είδα μητσικόστα σήμερα και κατάλαβα ποιον λέτε) και τον προσκυνάω???? Ότι μου λέει το πιστεύω?
ΛΥΠΑΜΑΙ που στο πρόσωπό μου (μάλλον στα γραφόμενά μου) βλέπεις ένα Λιακόπουλο.Παρεπιπτόντως δεν έχω δει καμία εκπομπή του (πέρα από τον ΘΕΜΟ). Προφανώς ο τύπος κάνει μάρκετινγκ και προσπαθεί να πουλήσει. Πιθανώς σε όλα αυτά που λέει κάτι ελάχιστα μικρό να έχει βάση . Ποτέ δε ξέρεις. Τον Βελόπουλο δεν τον ξέρω, και ο Χαρδαβέλλας απλά κάνει εκπομπές για ανεξήγητα φαινόμενα για τα οποία δεν πιστεύει κάθε άποψη που ακούει και συνήθως κρατάει ουδέτερη στάση.
Την αλήθεια μάλλον την έχεις ανακαλύψει εσύ παρά την ωραία (και μάλλον αντικειμενικά σωστή) θεωρία που ανέπτυξες παραπάνω. Εγώ λέω κάτι. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ??????????????????? Γιατί είναι βλακεία??????????? Ούτε αυτό δε μπορείτε να πείτε????????
Και ύστερα εγώ έχω κατασταλάξει σε μία άποψη?Μάλιστα -
RE: Περί Χριστιανισμού και Εκκλησίας!
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Και συ ρε Traveller οκ λέω μαλακίες! Γιατί???? Μόνο χαρακτηρισμούς ξέρετε?
Εμ το περίμενα ότι μπορεί να το 'πιάσεις στραβά'
Εγώ έγραψα : 'Δε βαρέθηκες να ασχολείσαι με αυτές τις μαλακίες ;;'
Πουθενά δεν είπα ότι γράφεις μαλακίες. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Μακάρι να μπορούσα να γίνω πιο σαφής αλλά μάλλον δε μπορώ.
Ποτέ δεν έχω χαρακτηρίσει κανέναν. Αν έχεις διαβάσει αυτά που γράφω είναι εμφανές αυτόΔε παρεξηγώ αλλά μου απαντάτε χωρίς να μου λέτε γιατί έχω λάθος (και συνεχίζεις να το κάνεις) και αυτό μου χτυπάει.
Τώρα μπορεί να μην είναι στις προθέσεις σου, αλλά όταν λες 'Δε βαρέθηκες να ασχολείσαι με αυτές τις μαλακίες ;;' ποιες είναι μαλακίες???? Μα αυτές που γράφω φυσικά!
Και έμμεσα προκύπτει ο χαρακτηρισμός.
Κατάλαβες?ΥΓ. Δε σου λέω να μην χαρακτηρίζεις. Κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον ανόητο μιας καιι εγώ ποιο πάνω χαρακτηρισμούς έκανα άρα είμαι αναγκασμένος να τους υποστώ. Αλλά όχι σκέτους χαρακτηρισμούς.
Φιλικά!