Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Γαλλίας - Magny-Cours 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Γαλλίας - Magny-Cours 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Formula 1
    24
    101
    349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman_angel last edited by

      Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
      Δείτε το θετικά και λίγο το γεγονός. Κάνωντας την υπόθεση ότι δεν θα αντιμετωπίσει άλλο μηχανικό πρόβλημα και λαμβάνωντας υπόψη το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή το πακέτο Κίμι - McLaren είναι από τα ισχυρότερα (αν όχι το ισχυρότερο) τότε αναμένεται συναρπαστικό αγώνας.

      Ναι,προσπαθει να φανει ελπιδοφορο αυτο αλλα ξεκινωντας 13-14 καπου εκει,σε μια πιστα που δε προσφερει και απειρες ευκαιριες για προσπαρασμα μαζι με το γεγονος οτι στο καναδα οι renault ηταν ισαξιες(αν οχι καλυτερες)απο mclaren,δεν φανταζει και ιδιαιτερα αισιοδοξο.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

        Από την μία είναι απίστευτο πως ο Mercedes δεν είχε σπάσει και από την άλλη είσαι νευριασμένος που έσπασε.
        Βάλτα σε μια σειρά στο μυαλό σου.

        Που ειναι το κακο δηλαδη?
        Τοσα χρονια εσπαζε και φετος δεν εσπαζε. Τοτε λεω πραγματικα απιστευτο αυτο, λες να συνεχιστει?
        Μετα σπαζει ο κινιτηρας του Κιμι και νευριαζω. Τι θελεις, να χαιρομαι?

        Όχι αλλά από την στιγμή που είσαι δυσπιστος μην το παίζεις και καλα νευριασμένος. Και ούτε επειδή έκατσε να σπάσει ο κινητήρας. Δηλαδή για να πιστείς ότι η McLaren έχει έναν αξιόλογο και αξιόπιστο moter φέτος έπρεπε να βγάλει την όλη την χρονιά χωρίς κανένα πρόβλημα;

        Δήλαδη μέχρι χτες λέγαμε πως η McLaren ένα καλό moter αλλά από σήμερα θα λέμε πως δεν έχει;

        Το σπάσιμο του κινητήρα του Raikkonen είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          raikkonen last edited by

          Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:

          Δείτε το θετικά και λίγο το γεγονός. Κάνωντας την υπόθεση ότι δεν θα αντιμετωπίσει άλλο μηχανικό πρόβλημα και λαμβάνωντας υπόψη το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή το πακέτο Κίμι - McLaren είναι από τα ισχυρότερα (αν όχι το ισχυρότερο) τότε αναμένεται συναρπαστικό αγώνας.

          Ναι,προσπαθει να φανει ελπιδοφορο αυτο αλλα ξεκινωντας 13-14 καπου εκει,σε μια πιστα που δε προσφερει και απειρες ευκαιριες για προσπαρασμα μαζι με το γεγονος οτι στο καναδα οι renault ηταν ισαξιες(αν οχι καλυτερες)απο mclaren,δεν φανταζει και ιδιαιτερα αισιοδοξο.......

          Κοίταξε τα γεγονότα της Ινδιανάπολης με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχουν και χειρότερα πράγματα (στα πλαίσια της F1) και αφετέρου την όποια απογοήτεση θα την κρατήσω για το τέλος. Δεν απογοητέυομαι προκαταβολικά. Άλλωστε στη χειρότερη περίπτωση (όπως δείχνουν τα πράγματα) θα έχουμε 20 μονοθέσια να συμμετέχουν στον αγώνα φυσιολογικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_angel last edited by

            Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

            Κοίταξε τα γεγονότα της Ινδιανάπολης με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχουν και χειρότερα πράγματα (στα πλαίσια της F1) και αφετέρου την όποια απογοήτεση θα την κρατήσω για το τέλος. Δεν απογοητέυομαι προκαταβολικά. Άλλωστε στη χειρότερη περίπτωση (όπως δείχνουν τα πράγματα) θα έχουμε 20 μονοθέσια να συμμετέχουν στον αγώνα φυσιολογικά.

            Eνταξει απο αυτη την οπτικη συμφωνω....Αν και πιστευω οτι ολα ειναι στον αερα ακομα.Εξεταζοντας ομως την αγωνιστικη πλευρα του θεματος αυτο ηταν ενα ισχυρο πληγμα στις ελπιδες για την κουπα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilakis last edited by

              Ο χρήστης FireBro έγραψε:
              Όχι αλλά από την στιγμή που είσαι δυσπιστος μην το παίζεις και καλα νευριασμένος. Και ούτε επειδή έκατσε να σπάσει ο κινητήρας. Δηλαδή για να πιστείς ότι η McLaren έχει έναν αξιόλογο και αξιόπιστο moter φέτος έπρεπε να βγάλει την όλη την χρονιά χωρίς κανένα πρόβλημα;

              Δήλαδη μέχρι χτες λέγαμε πως η McLaren ένα καλό moter αλλά από σήμερα θα λέμε πως δεν έχει;

              Το σπάσιμο του κινητήρα του Raikkonen είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

              Κοιταξε, αυτα που λες ειναι σωστα. Αλλα εγω μπορει να ειμαι δυσπιστος για καποια πραγματα, τα οποια αν γινουν απογοητευομαι.
              Στο σημερινο πρωταθλημα ειναι πολυ σημαντικη η αξιοπιστια και ηδη επαθε διαφορα η ΜακΛαρεν μεχρι εδω( Αυστραλια, Μαλαισια, Ιμολα, Ισπανια, Γαλλια-ακομη σε εξελιξη).
              Σιγουρα ο φετινος κινιτηρας ειναι καλυτερος, μεχρι στιγμης, απο αλλες χρονιες και δεν λεω οτι με μια αστοχια θα παψει να ειναι καλος κινιτηρας αλλα για μενα το μονο που μενει απο μια μηχανικη βλαβη ειναι πικρα. Τιποτα περισσοτερο. Οχι πως δεν εχει αξιολογο και αξιοπιστο κινιτηρα.

              Γνωριζει κανεις τι ωρα ειναι τα προκριματικα? ***EDIT: ΟΚ, βρηκα την ωρα, 14.00!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                theofaman last edited by

                Πολύ ενδιαφέρον είχαν σήμερα τα δοκιμαστικά . Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το ''μαγικό'' πάτημα του Αλόνσο στο τελευταίο S αλλά και η ''μαεστρική'' τοποθέτηση στο ίδιο σημείο του Μ.Σουμάχερ. Από καύσιμα πάντως όλοι φαίνεται πως πάνω-κάτω τα ίδια κουβαλάνε.

                Ο Σούμι είχε την υψηλότερη τελική σήμερα με 313km/h αλλά αυτό πιστεύω πως δεν θα βοηθήσει και πολύ καθώς στην Estoril, χρειάζεται αρκετή αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη κάτι το οποίο χάνεις όταν κολλάς πίσω από άλλα μονοθέσια. Οπότε η, όχι μεγάλη πάντως, διαφορά σε τελική δεν θα βοηθήσει ουσιαστικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  pole για ναντο, ο κιμι 13ος ελπιζω να μην εχουμε παλι απροσμενα για τη ρενω!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Αυτός ο Montoya θέλει ξύλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilakis last edited by

                      Εγω πιστευω πως ο Μοντογια ειναι σε στρατηγικη με ενα λιγοτερο πιτ-στοπ ή παει για αρκετα μεγαλο πρωτο stint σε ιδια στρατηγικη με τον Αλονσο.
                      Το λεω αυτο γιατι +0.994 απο τον Αλονσο ειναι πολλα, και ο Μοντογια εχει ανακαμψει τους απο την Ευρωπη και μετα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theofaman last edited by

                        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                        Εγω πιστευω πως ο Μοντογια ειναι σε στρατηγικη με ενα λιγοτερο πιτ-στοπ ή παει για αρκετα μεγαλο πρωτο stint σε ιδια στρατηγικη με τον Αλονσο.
                        Το λεω αυτο γιατι +0.994 απο τον Αλονσο ειναι πολλα, και ο Μοντογια εχει ανακαμψει τους απο την Ευρωπη και μετα.

                        Πολλά απο τα 994 χιλιοστά όμως οφείλονται και στα αρκετά λάθη που έκανε, όχι μόνο σε επίδοση μονοθεσίου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                          Εγω πιστευω πως ο Μοντογια ειναι σε στρατηγικη με ενα λιγοτερο πιτ-στοπ ή παει για αρκετα μεγαλο πρωτο stint σε ιδια στρατηγικη με τον Αλονσο.
                          Το λεω αυτο γιατι +0.994 απο τον Αλονσο ειναι πολλα, και ο Μοντογια εχει ανακαμψει τους απο την Ευρωπη και μετα.

                          Πολλά απο τα 994 χιλιοστά όμως οφείλονται και στα αρκετά λάθη που έκανε, όχι μόνο σε επίδοση μονοθεσίου.

                          Έκτος από το ένα που φάνηκε καθαρά (και δεν χάνει ένα δευτερόλεπτο εκεί) που τα είδες εσύ τα υπόλοιπα λάθη;
                          Απλά το υποθέτεις ε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theofaman last edited by

                            Ο χρήστης FireBro έγραψε:

                            Εγω πιστευω πως ο Μοντογια ειναι σε στρατηγικη με ενα λιγοτερο πιτ-στοπ ή παει για αρκετα μεγαλο πρωτο stint σε ιδια στρατηγικη με τον Αλονσο.
                            Το λεω αυτο γιατι +0.994 απο τον Αλονσο ειναι πολλα, και ο Μοντογια εχει ανακαμψει τους απο την Ευρωπη και μετα.

                            Πολλά απο τα 994 χιλιοστά όμως οφείλονται και στα αρκετά λάθη που έκανε, όχι μόνο σε επίδοση μονοθεσίου.

                            Έκτος από το ένα που φάνηκε καθαρά (και δεν χάνει ένα δευτερόλεπτο εκεί) που τα είδες εσύ τα υπόλοιπα λάθη;
                            Απλά το υποθέτεις ε;

                            Ποιός μίλησε για ολόκληρο δευτερόλευτο?
                            Σε όλο το 2o sector το μονοθέσιο ήταν ασταθές, τώρα ποιός φταίει δεν ξέρω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Από την μία λες πως ο Μontoya έκανε λάθη και δεν έφταιγε μόνο το μονοθέσιο και από την άλλη λες πως σε όλο το δεύτερο sector το μονοθέσιο ήταν ασταθές.

                              Σε ένα σημείο μόνο έγινε 'χοντρό' λάθος.

                              Μας τα είπες όλα μαζί και στο τέλος μας πέταξες κι ένα 'δεν ξέρω'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theofaman last edited by

                                Τα λάθη δεν οφείλονται πάντα σε έναν παράγοντα. Όταν το μονοθέσιο δεν έχει καλό set-up, είναι λογικό να ωθεί τον πιλότο σε λάθη. Αυτό δεν σημαίνει πως ο πιλότος είναι ανίκανος και φταίει μόνο αυτός για τα λάθη. Αυτό ήθελα να πω αλλά μάλλον δεν το διευκρίνησα, ή απλά δεν το κατάλαβες καλά. Γι'αυτό άλλωστε είπα πολλά και όχι όλα. Για το χοντρό λάθος που λες έφτεγε ο Μοντόγια, για τα άλλα όπως προείπα δεν ξέρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Εγώ σχολίασα το ότι είπες πως έκανε λάθη ο Montoya. Και σε ρώτησα να μου πεις που έκανε τα λάθη (εκτός από το ένα που φάνηκε καθαρά).

                                  Το ότι όπως λες εσύ το μονοθέσιο ήταν ασταθές στο δευτερο sector δεν είναι απάντηση είναι συγκεκριμένη απάντηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theofaman last edited by

                                    Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                                    Εγώ σχολίασα το ότι είπες πως έκανε λάθη ο Montoya. Και σε ρώτησα να μου πεις που έκανε τα λάθη (εκτός από το ένα που φάνηκε καθαρά).

                                    Το ότι όπως λες εσύ το μονοθέσιο ήταν ασταθές στο δευτερο sector δεν είναι απάντηση είναι συγκεκριμένη απάντηση.

                                    Το μόνο λάθος για το οποίο είμαστε όλοι σίγουροι πως φταίει σίγουρα ο Μοντόγια είναι αυτό που είδαμε όλοι. Τα άλλα που έγραψα, αναφέρονταν στην αστάθεια του μονοθεσίου, για μερικά από τα οποία ενδεχωμένος να έφτεγε ο Μοντόγια. Δεν μπορώ να ξέρω σε ποιά, μόνο ο ίδιος ξέρει(απλά δεν μπορώ να φανταστώ πως σε κανένα από τα υπόλοιπα δεν έφταιγε ο Μοντόγια). Άρα θα έπρεπε να προσθέσω στο αρχικό post την λέξη ''πιθανά'', οπότε έχεις εν μέρει δίκιο εκεί που λες ''απλά το υποθέτεις''.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman_angel last edited by

                                      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                      pole για ναντο, ο κιμι 13ος ελπιζω να μην εχουμε παλι απροσμενα για τη ρενω!!!!

                                      Nαι,μιας και η Renault ειδικα ο Alonso ειχαν πολλα απροσμενα και κακοτυχιες φετος............Οτι να'ναι μου φαινεται ακουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        Μονο ενα λαθος ειδα εγω για τον Μοντογια το οποιο ηταν ενα μικρο μπλοκαρισμα στην στροφη 180 μοιρες. Ακομη, εκανε 11ο χρονο στο πρωτο sector, 9o στο δευτερο sector και 9ο στο τριτο sector. Επισης εκανε 7η τελικη στην ευθεια πριν την Adelaide.
                                        Εγω το ιπταμενο γυρο του τον κρινω ως ενα καθαρο γυρο εκτος του μικρου λαθους και ομως αργο οπως φαινεται σε συγκριση με τους αλλους. Και οταν εχεις ενα βαρυτερο μονοθεσιο χανεις grip ειδικα στα γρηγορα κομματια οπως η Estoril-1o sector, το chicane Nurburgring-2o sector και το chicane Imola-3o sector. Προσθεσε και το γρηγοροτερο φρεναρισμα που πρεπει να κανεις πριν τις αργες στροφες........
                                        Εγω αυτο πιστευω, οτι ο Μοντογια εχει βαρυτερο φορτιο καυσιμου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          theofaman last edited by

                                          Πολύ πιθανό να ισχύει αυτό που λέτε αφού στις δηλώσεις που έκανε, δεν ανέφερε κάτι κακό για τον γύρο του. Ίσως να συμβαίνει το ίδιο και με την BAR, όντας και οι 2 οδηγοί πολύ ευχαριστημένοι με τον γύρο τους αλλά να τους χωρίζουν συνολικά 4 δέκατα. Δηλαδή και ο Button όπως φαίνεται είναι βαρυφορτομένος σε σχέση με τον Sato.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            arji78 last edited by

                                            Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                            Εγώ σχολίασα το ότι είπες πως έκανε λάθη ο Montoya. Και σε ρώτησα να μου πεις που έκανε τα λάθη (εκτός από το ένα που φάνηκε καθαρά).

                                            Το ότι όπως λες εσύ το μονοθέσιο ήταν ασταθές στο δευτερο sector δεν είναι απάντηση είναι συγκεκριμένη απάντηση.

                                            Το μόνο λάθος για το οποίο είμαστε όλοι σίγουροι πως φταίει σίγουρα ο Μοντόγια είναι αυτό που είδαμε όλοι. Τα άλλα που έγραψα, αναφέρονταν στην αστάθεια του μονοθεσίου, για μερικά από τα οποία ενδεχωμένος να έφτεγε ο Μοντόγια. Δεν μπορώ να ξέρω σε ποιά, μόνο ο ίδιος ξέρει(απλά δεν μπορώ να φανταστώ πως σε κανένα από τα υπόλοιπα δεν έφταιγε ο Μοντόγια). Άρα θα έπρεπε να προσθέσω στο αρχικό post την λέξη ''πιθανά'', οπότε έχεις εν μέρει δίκιο εκεί που λες ''απλά το υποθέτεις''.

                                            και εγω που νομιζα οτι εχεις ακρες και βλεπεις τηλεμετρια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr