Nov 17, 2010, 9:26 AM

Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ακριβώς αυτό...
Το 60-160 ουδεμία σχέση με την ελαστικότητα έχει... και γίνεται πάντα με αλλαγές...
Η πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση (μαζί με το 80-180 που κάνουν έξω) για το πόσο δυνατό είναι ένα τουτού χωρίς τον παράγοντα εκκίνηση...

+1000! Με διαφορά η πιο σωστή ρεπρίζ από όλες! Μετά τις επιδόσεις απο στάση (που δείχνουν την απόλυτη δυναμικότητα ενός αυτοκινήτου), το 60-160 είναι η επόμενη μέτρηση που κοιτώ καθώς δείχνει αν ένα αυτοκίνητο είναι μεν δυνατό/γρήγορο αλλά για κάποιους λόγους (παρεμβατικά ηλεκτρονικά, αδυναμία συμπλέκτη, ολισθηρό οδόστρωμα, μη γραμμικό/ρυθμίσιμο μοτέρ κατά την εκκίνηση) αδυνατεί να αξιοποιήσει την ισχύ του από στάση (που είναι βέβαια μεγάλο φάουλ να μην μπορεί να το κάνει).