Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Μάλλον ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι είπα. Σου απέδειξα νομίζω οτι δεν μπορείς να πείς οτι είναι μπροστά σε ρεπρίζ. Γιατί πολύ απλά είναι άκυρη η σύγκριση.
Ομολογω πως δεν μπορω να ακολουθησω πληρως τον συλλογισμο σου...
Με την ιδια λογικη που λες οτι ΔΕΝ μπορει να ειναι μπροστα σε ρεπριζ (οκ εχει πιο πυκνη διαταξη των σχεσεων, ισως και τελικη σχεση διαφορικου, για αυτο και κανει καλυτερους χρονους, δυστυχως δεν εχω ΟΛΑ τα στοιχεια απο ΕΝΑ περιοδικο ωστε να βγαλω λιγο πιο ασφαλη συμπερασματα, απ' οτι αν επαιρνα καποια στοιχεια απο το ενα, καποια απο το αλλο...)
αντιπαραβαλλω και εγω το γεγονος οτι εχουμε εναν κινητηρα με 200κ.εκ λιγοτερο, και με οτι συνεπαγεται σαφως
σε επιπεδο αναπνοης και συνολικης αποδοσης, σε σχεση με τον 1600αρη ανταγωνισμο.
Εμενα η ενσταση μου εχει να κανει με τις συγκεκριμενες ακυρες φρασεις κατα την γνωμη μου, του συντακτη του αρθρου που εμπεριεχει στο συγκριτικο και την QV...
Σου έδειξα και το 60-160. Το είδες να είναι μπροστά?
Oxι δεν ηταν. Btw με ποια σχεση μετρηθηκε, 5η, 6η?
Αν ηταν μπροστα ενα αυτοκινητο με 200κ.εκ λιγοτερα και χαμηλοτερη
δυναμη, θα επρεπε να ηταν σημαντικα ελαφρυτερο, κατι που στην περιπτωση της QV δεν ισχυει
την στιγμη που στην ζυγαρια των 4τροχων εδειξε 1268κιλα, εναντι 1205κιλων του DS3 THP,
1202κιλων του Cooper S , με ισοδυναμο το Clio RS σε βαρος (ακριβως τα ιδια) και βαρυτερο το
Type R στα 1320κιλα και το 207RC στα 1374κιλα ( , μηπως υπαρχει κανενας 'δαιμων του τυπογραφειου' και εδω? ).
Αλλιως θα μιλουσαμε για 'θαυμα'...
Αυτό που σου είπα ισχύει για όλες τις ταχύτητες. Δεν αλλάζει κάτι. Απλά το κάθε αμάξι το βολεύουν άλλες ταχύτητες.
Σαφεστατα αλλα και αυτες ειναι ενδειξεις, (των ρεπριζ που ανεβασα πριν) οι οποιες δειχνουν συνολικα τις δυνατοτητες
ενος αυτοκινητου, δηλαδη κινητηρα+πλαισιου κυριως, και μεταδοσης...
Αν ισχυε αυτο που λες, θα παρετιθενταν ΜΟΝΟ οι ρεπριζ των 60-160km/h με μια σχεση (5η ή 6η)
χωρις αλλαγη για να δουμε αποκλειστικα την ελαστικοτητα του κινητηρα.
Τώρα αν εσύ θέλεις να νομίζεις οτι είναι μπροστά σε ρεπρίζ πάω πάσσο. Αλλά δεν έχεις δεί πουθενά το πιο γρήγορο 80-120 που μπορεί να κάνει το mini. Αν το δείς μάλλον θα είναι χαμηλότερο γιατί θα το κάνει όπως το βολεύει και όχι απαραίτητα με μια ταχύτητα μόνο που βάζουν στα συγκριτικά.
Δεν ειναι θεμα τι νομιζω, ΕΙΝΑΙ μπροστα, σε αυτες που σου παρεθεσα τουλαχιστον.
Δεν εχω 80-120Km/h εχω ομως 80-110Km/h και ΠΟΥΘΕΝΑ το Cooper S δεν ειναι πιο γρηγορο...
Σου αναφερω, το cooper S, με 3η,4η,5η,6η, κανει 3,6/4,2/5,2/6,3, αρα ο καλυτερος χρονος του τα 3,6sec.
Η Μito QV κανει αντιστοιχα, 3,5/4,0/5,5/6,9 , με καλυτερο χρονο τα 3,5sec...Αρα ουτε εδω επιβεβαιωνεται ο ισχυρισμος σου.
Επι της ουσιας λοιπον, δεν ειναι μπροστα ΜΟΝΟ στην ρεπριζ ελαστικοτητας 60-160km/h.
Oταν μιλαμε ομως για ενα αυτοκινητο βαρυτερο κατα +60κιλα, και πιο αδυναμο (δεν εχω στοιχεια δυναμομετρησης αντιστοιχα απο ΕΝΑ περιοδικο, αλλα ειναι γνωστη σε αριθμους, και αποδεκτη η υπεροχη του Cooper S, εναντι του ανταγωνισμου), ειναι απο την αλλη δικαιη η συγκριση?, και επιτρεπει ασφαλες συμπερασμα? ως προς την ελαστικοτητα για το 60-160km/h?
Να σου δώσω και μερικούς ακόμα χρόνους για 60-160.
mito 15.9
fabia rs 15.2
ibiza cupra 16.4
corsa opc 14.4
ds3 thp 15.5
polo gti 15.1
207 rc 15.3
To mini μάλλον θα της ρίχνει άνετα αν κρίνω από τα παραπάνω.
Τώρα αν είναι να ανοίξουν τα 2 αμάξια από τα 80 μέχρι τα 120 και πείς στο μίνι να χρησιμοποιήσει μόνο 4η εντάξει μπορεί να μείνει πίσω. Αλλά μάλλον δε θα το κάνει. Ούτε σε προσπέραση ούτε πουθενά. Θα το κάνει όπως το βολεύει και δε θα περιοριστεί σε μια ταχύτητα. Όπως παραπάνω στα 60-160. Για πιο λόγο άλλωστε?
Τώρα αν θες εσύ μείνε στους χρόνους με 3η,4η,5η,6η κ.ο.κ τι να σου πώ...
Για αυτα σου απαντησα παραπανω. Δεν μενω ΜΟΝΟ στις ρεπριζ 3ής, 4ης 5ης, 6ης (αν και ειναι ενδεικτικοτατες...) αλλα απο την αλλη δεν μενω και ΜΟΝΟ στην ρεπριζ ελαστικοτητας που παραθετεις.
Στο 0-1000μ σαφως με 29,3sec/180km/h της QV εναντι 27,6/186 του cooper S και 27,2/198 του Type R ειναι εμφανες ποιοι κινητηρες πρωταγωνιστουν, αλλα αντιστοιχα με 28,7/181 του DS3 THP, και 29,1/179 του 207 RC, δεν μπορω επουδενι
να αντιληφθω πως ειναι δυνατον να αισθανεται ο συντακτης των 4τροχων 'μικρο ευρος ισχυος' (2.000σαλ εως 5,500 οπως ο ιδιος λεει... ) και παραλληλα οτι 'δεν διαθετει το βαθος των αντιστοιχων Γαλλικων και Γερμανικων κατασκευων', ειδικα και απο την στιγμη που αντιληφθηκα εντελως διαφορετικα πραγματα -σε αισθηση παντα- οταν την οδηγησα, εχοντας
οδηγησει παραλληλα και το DS3 THP, Cooper S, αλλα και Ibiza Cupra.
Δε θέλω να σου βγάλω χάλια τη μιτο. Για όλα τα αμάξια πιστεύω οτι είναι άκυρη αυτή η σύγκριση. Δε μπορείς με τίποτα να πείς οτι το ένα είναι πιο γρήγορο από το άλλο χρησιμοποιώντας συγκεκριμένη ταχύτητα κάθε φορά. Αν είχαν μια ταχύτητα μόνο να το κάναμε έτσι. Αλλά αυτό δε δείχνει τον καλύτερο χρόνο που μπορεί να κάνει το κάθε αμάξι.
Το 60-160 το δείχνει όμως.
Μα και να την εβγαζες, δεν θα με ενδιεφερε, δεν ειμαι 'κολλημενος' με την μαρκα αλλωστε, αλλα επειδη τυχαινει
να εχει περασει απο τα χερια μου για αρκετη ωρα, υπο πιεση, απλα δεν ισχυουν αυτα που αναφερει ο συγκεκριμενος συντακτης, ειτε απο λανθασμενα κριτηρια, ειτε απο λανθασμενη αισθηση, ειτε δεν ξερω και εγω τι αλλο...
Πιστεύω καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τώρα ίσως δε θες να καταλάβεις/παραδεχτείς..
Σε ενα βαθμο ναι. Απλα δεν θεωρω ΠΙΟ δικαιη αν θες την δικη σου επισημανση.
Σε απολυτο βαθμο θα με καλυπτε διαγραμμα ισχυος/ροπης για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα, απο ΕΝΑ περιοδικο, και
αν ηταν εφικτο, στην ιδια ημερομηνια, ωστε οι καιρικες συνθηκες (παρολη την δυνατοτητα παραμετροποιησης στο δυναμομετρο) να ειναι ιδιες για ολα τα αυτοκινητα...
Δε ξέρω για ωφέλιμο εύρος κτλ οπότε δεν εκφέρω γνώμη γιατί δε την έχω οδηγήσει. Εγώ μιλάω για τις ρεπρίζ απλά.
Αυτο που υποπτευομαι, ειναι πιθανοτατα οτι, επειδη στροφαρει ΓΡΗΓΟΡΑ η QV σε συνδυασμο με την πυκνοτερη διαταξη, μπορει αυτο να μεταφραζεται κατα τον δοκιμαστη, ως μικρο ωφελιμο ευρος, σε αντιθεση με την πιο αργη αλλα και πιο δυνατη λογω ισχυος αισθηση στροφαρισματος του Cooper S , ή DS3 THP και 207RC πχ αντιστοιχα...