Nov 17, 2010, 3:29 AM

Ο χρήστης ironman02 έγραψε:

Σου έδειξα και το 60-160. Το είδες να είναι μπροστά?

Oxι δεν ηταν. Btw με ποια σχεση μετρηθηκε, 5η, 6η?

Αν ισχυε αυτο που λες, θα παρετιθενταν ΜΟΝΟ οι ρεπριζ των 60-160km/h με μια σχεση (5η ή 6η)
χωρις αλλαγη για να δουμε αποκλειστικα την ελαστικοτητα του κινητηρα.

Γρηγορη μαλλον δεν καταλαβες τι λεει ο ironman02. Λεει οτι πιο δικαιη ειναι μια μετρηση ρεπριζ με αλλαγες. Δηλαδη να ξεκινησεις με την ιδανικοτερη ταχυτητα και αν χρειαστει να αλλαξεις ταχυτητες κατα τη διαρκεια της μετρησεις. Το DRIVE μετραει 60-160 με αλλαγες, δηλαδη ξεκινανε με 2α μετα βαζουν 3η και μετα 4η, αναλογα βεβαια με την κλιμακωση του κιβωτιου. Το DS3 για παραδειγμα θα μπορουσε να ξεκινησει ακομα και με 1η μιας που η δικια του τελειωνει στα 74 χλμ!!! Μιλαμε για κατι σαν ρολαριστη κοντρα που δειχνει την ικανοτητα μεγιστης επιταχυνσης του αυτοκινητου χωρις τον παραγοντα της εκκινησης που πολλες φορες φτιαχνει η χαλαει τα νουμερα απο σταση!!! Σαφεστατα και εκει μετραει η κλιμακωση του κιβωτιου αλλα πολυ λιγοτερο γιατι εχει παρομοια βαρυτητα οπως και στις μετρησεις επιδοσεων απο σταση, ισως και μικροτερη γιατι απο σταση μια κοντη 1η μπορει να σου χαλασει την εκκινηση ενω εν προκειμενω, οπως ειπα και πριν, δεν υπαρχει εκκινηση απο σταση.