Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Σου υπενθυμίζω ότι τη συγκεκριμένη διατύπωση την έχει ήδη χρησιμοποιήσει το περιοδικό στο τεύχος συμπλήρωμα περί μετατροπών στο τέλος του περασμένου χρόνου (2001). Είναι ένας χαρακτηρισμός που αποδίδεται σε ακραίες και χωρίς προδιαγραφές μετατροπές.
Δεν γνωρίζω για ποιό θέμα μιλάς. Και έτσι να είναι, εσύ δεν έχεις προσωπική κρίση, ωστε να καταλαβαίνεις οτι με αυτό το χαρακτηρισμό προσβάλλεις συγκεκριμένους επαγγελματίες; Πως κρίνεις εσύ, οτί μια μετατροπή είναι ακραία και σύμφωνα με ποιες προδιαγραφές;
..
Φυσικά φαίνεται από τα συμφραζόμενα.
Ναι, αυτό είναι ένα φοβερό και πολύ ισχυρό επιχείρημα
Το ρήμα 'συνάδει' υποδηλώνει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το Haldex είναι συμβατό με υποστροφή. Αυτό κάποιος που γνωρίζει ελληνικά το αντιλαμβάνεται μόνο σαν γενικόλογη τοποθέτηση. Ευτυχώς ξέρω ...πολύ καλά πως λειτουργεί το Ηaldex, και επειδή λοιπόν προκειται για κατά συνθήκη τετρακίνηση με επικρατούσα τη προσθιοκίνητη οδική συμπεριφορά, αυτό τι σημαίνει? Οτι κάθε προσθιοκίνητο είναι και και υποστροφικό.
Ωραία, πως όμως εσύ αποδεικνύεις, οτί το Haldex δεν συνάδει με υποστροφικές τροχιές; Με γενικόλογα του τύπου οτί κάθε προσθιοκίνητο δεν είναι υποστροφικό, ή με βάση τις εμπειρίες σου από ένα άλλο παρόμοιο προσθιοκίνητο;
Αφού διαφωνείς με τη διατύπωση του περιοδικού αλλά και της θεωρίας πρέπει να υποστηρίξεις με επιχειρήματα τη γνώμη σου. Τα οποία στη συγκεκριμένη τοποθέτηση απουσιάζουν.
Μάλλον λοιπόν και η δική σου αντίληψη είναι γενική και νεφελώδης
Πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα;
Εάν η τετρακίνηση του 1.6 TS turbo είναι ίδια με του Ιmpreza θα σε συμβούλευα να το ψάξεις καλά και τότε ενημέρωσέ με. Σίγουρα δεν είναι και εάν διαβάσεις στο Forum αυτό το θέμα που αναφέρεται στα προβλήματα του 1.6 TS turbo θα καταλάβεις. Το θέμα μας φυσικά δεν είναι η σύγκριση των μοντέλων της Subaru, αλλά πρέπει να τονισθεί ότι υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις. Εάν είχες οδηγήσει κάποια 4Χ4 πολυμορφικά, τζιπ, κλπ (ονόματα δεν λέμε-οικογένειες δεν θίγουμε), θα έτρεχες μάλλον ακόμα αναζητώντας πρόσθια ή πίσω κίνηση.
Και πάλι το γεγονός οτί υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις, δεν λέει τίποτα για τη συγκεκριμένη τετρακίνηση. Οπότε και πάλι, πού κολλάει αυτό που λες; Λες πολλά, χωρίς να καταλήγεις σε κάποιο συμπέρασμα.
Απλά ο κάθε 'κουλοχέρης' πιστεύει ότι παίρνοντας ένα τετρακίνητο θα κατακτήσει τις στροφές και τον κόσμο ολόκληρο
Είναι αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος μετάδοσης κίνησης.
Το υπόλοιπο σχόλιο κράτα το πάλι για τον εαυτό σου, γιατι για άλλη μια φορά, είναι άσχετο με οτιδήποτε.
Αν κρίνει κανείς από το ψευδώνυμό σου μάλλον θα είσαι ο 'γκουρού' της τετρακίνησης... και μετά ξύπνησες!!!
Δεν είμαι γκουρού κανενός είδος κίνησης. Οπότε και αυτό το συμπέρασμα είναι λάθος. Δεν έχω καμία αυταπάτη για να ξυπνήσω από αυτή. Και το πέταγμα λάσπης σε προσωπικό επίπεδο, είναι ο καλύτερος τρόπος άμυνας, όταν λείπουν τα επιχειρήματα.
Δεν είναι υποχρεωμένο ένα περιοδικό να δυναμομετρεί τα αυτοκίνητα που του δίνουν γιά test, αλλά όταν πρόκειται γιά αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων ΟΛΟΙ το κάνουν.
Ε τότε εσύ γιατί δεν αγοράζεις τους ΟΛΟΥΣ και αγοράζεις τους 4Τ;
Αυτό τους έλειπε να πέσουν στο επίπεδο των περιοδικών για βελτιώσεις.
Είναι κάτι σαν άγραφος νόμος όπως αντιλαμβάνεσαι.
Αυτό εσύ το αντιλαμβάνεσαι, ως εξαίρετος συγγραφέας άγραφων νόμων, όχι εγώ.
Εσύ μάλλον θα πρέπει να μου απαντήσεις εάν υπάρχει κάποιο 'διεθνές σύστημα τυποποίησης' που να επιτρέπει να κυκλοφορούν στην αγορά αναξιόπιστα αυτοκίνητα (που μπαίνει ο εγκέφαλος σε safe mode και από τις 4000-5000 rpm σβήνουν στην εθνική οδό, κλπ...κλπ). Τι να κάνουμε λοιπόν, μάλλον εσύ θα ήθελες το περιοδικό 'ινδαλμα' γιά σένα να τα προωθήσει στον ανυποψίαστο αγοραστή που θα τα ακριβοπληρώσει κιόλας.
Σου θυμίζω πως οι περισσότερες εταιρίες κάνουν και λάθη.
Αν θέλεις να μιλήσεις για την αναξιοπιστία του αυτοκινήτου αυτού, κάντο!
Τα 106 rallye όπως και τα saxo είναι από τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα! Γιατί δεν αναφέρεις κάτι και γι αυτά; Όπως και για εκατοντάδες άλλα αναξιόπιστα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει; Μα κατά τη διάρκεια ενός τεστ μερικών χιλιομέτρων δεν είναι δυνατόν να αντιληφθεί ο δημοσιογράφος την αναξιοπιστία ενός αυτοκινήτου εκτός και αν προκύψει κάποια σοβαρή βλάβη.
Ωραία, τι θέλεις να αρχίσουν να παίρουν συνέντευξη από όλους τους κατόχους ενός μοντέλου και να μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους;
Και φυσικά δεν είναι οι μόνες υπερβολές που μας έχει συνηθήσει το περιοδικό τελευταία.
Αν δεν σου αρέσει μην το αγοράζεις.
Σου θυμίζω και το θέμα που έθιξε ο Gavriil σχετικά με τις υπερβολές στο άρθρο των 4Τ γιά το Evo VII.
Ναι και ήταν σωστός μόνο σε ένα σημείο από τα τόσα που τον πείραξαν. Βέβαια, και το λάθος αυτό δεν ήταν ουσίας, αλλά εσφαλμένης διατύπωσης. Και δεν διορθώθηκε προφανώς, λόγω φόρτου εργασίας.
Τα υπόλοιπα, ήταν υπερβολές του Gavriil
Επιπλέον θα πρέπει να σου επισημάνω ότι σε sites όπως αυτό μπορούν να γράφονται και απόψεις αδαείς
Ναι όντως, είναι δικαίωμά σου.......