-
Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με τις εκδόσεις του Subaru Impreza 1.6 που διατίθενται τελευταία στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα πρόκειται για τις εκδόσεις του κινητήρα 1,6 με υπερσυμπιεστή.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι έπειτα από έρευνα που έκανα σε όλα τα sites στο Internet της Subaru, ανακάλυψα ότι οι εκδόσεις αυτές δεν διατίθενται σε καμιά άλλη χώρα στον κόσμο πλην τής Ελλάδας.
Πρόκειται λοιπόν για μετατροπή τής Ελληνικής αντιπροσωπίας?
Εάν είναι έτσι με τι δελτίο έγκρισης γίνεται αυτό? Ο κατασκευαστής (Subaru) ποια θέση έχει στο θέμα αυτό?
Με το θέμα τής εγγύησης αξιοπιστίας για την μετατροπή αυτή τι γίνεται ακόμη και μετά την λήξη τής εγγύησης αντιπροσωπείας?
Πώς ο καταναλωτής εξασφαλίζεται ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι ασφαλές όταν ο κατασκευαστής εξελίσσει αμάξωμα, σασσί, φρένα κλπ για 95hp και τελικά αυτά γίνονται 145, 180 hp κλπ?Μου κάνει εντύπωση ότι η κατά τα άλλα σοβαρή Subaru δέχεται ο κάθε τοπικός αντιπρόσωπος να παίζει με το όνομά της???
Θα ήθελα την γνώμη/σχόλια σας στα παραπάνω
-
Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με τις εκδόσεις του Subaru Impreza 1.6 που διατίθενται τελευταία στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα πρόκειται για τις εκδόσεις του κινητήρα 1,6 με υπερσυμπιεστή.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι έπειτα από έρευνα που έκανα σε όλα τα sites στο Internet της Subaru, ανακάλυψα ότι οι εκδόσεις αυτές δεν διατίθενται σε καμιά άλλη χώρα στον κόσμο πλην τής Ελλάδας.
Πρόκειται λοιπόν για μετατροπή τής Ελληνικής αντιπροσωπίας?
Εάν είναι έτσι με τι δελτίο έγκρισης γίνεται αυτό? Ο κατασκευαστής (Subaru) ποια θέση έχει στο θέμα αυτό?
Με το θέμα τής εγγύησης αξιοπιστίας για την μετατροπή αυτή τι γίνεται ακόμη και μετά την λήξη τής εγγύησης αντιπροσωπείας?
Πώς ο καταναλωτής εξασφαλίζεται ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι ασφαλές όταν ο κατασκευαστής εξελίσσει αμάξωμα, σασσί, φρένα κλπ για 95hp και τελικά αυτά γίνονται 145, 180 hp κλπ?Μου κάνει εντύπωση ότι η κατά τα άλλα σοβαρή Subaru δέχεται ο κάθε τοπικός αντιπρόσωπος να παίζει με το όνομά της???
Θα ήθελα την γνώμη/σχόλια σας στα παραπάνω
-
Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με τις εκδόσεις του Subaru Impreza 1.6 που διατίθενται τελευταία στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα πρόκειται για τις εκδόσεις του κινητήρα 1,6 με υπερσυμπιεστή.
Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι έπειτα από έρευνα που έκανα σε όλα τα sites στο Internet της Subaru, ανακάλυψα ότι οι εκδόσεις αυτές δεν διατίθενται σε καμιά άλλη χώρα στον κόσμο πλην τής Ελλάδας.
Πρόκειται λοιπόν για μετατροπή τής Ελληνικής αντιπροσωπίας?
Εάν είναι έτσι με τι δελτίο έγκρισης γίνεται αυτό? Ο κατασκευαστής (Subaru) ποια θέση έχει στο θέμα αυτό?
Με το θέμα τής εγγύησης αξιοπιστίας για την μετατροπή αυτή τι γίνεται ακόμη και μετά την λήξη τής εγγύησης αντιπροσωπείας?
Πώς ο καταναλωτής εξασφαλίζεται ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει είναι ασφαλές όταν ο κατασκευαστής εξελίσσει αμάξωμα, σασσί, φρένα κλπ για 95hp και τελικά αυτά γίνονται 145, 180 hp κλπ?Μου κάνει εντύπωση ότι η κατά τα άλλα σοβαρή Subaru δέχεται ο κάθε τοπικός αντιπρόσωπος να παίζει με το όνομά της???
Θα ήθελα την γνώμη/σχόλια σας στα παραπάνω
-
Ontws h yparxh ekdoshs S Turbo (me daneismenh onomasia apo to adelfo, plhn omws ergostasiako Forester) einai kyhma ths Ellhnikhs antiproswpeias Subaru Hellas kai ginetai se apla Impreza 1.6 TS me ton idio tropo pou o opoiosdhpote idioths metatrepei to proswpiko tou aftokinhto se Turbo. Gi'auto kai allwste den diatithetai pouthena allou ston kosmo(apokleistika ellhniko pronomio o tropos forologhshs twn aftokinhtwn!). Koinws den tithetai thema deltiou anagnwrishs gia ektelwnismo kai edosh pinakidwn apo to ypourgeio sygkoinwniwn(apo th stigmh vevaia pou to aftokinhto plhrei tis prodiagrafes ekpomphs rypwn gia ekdosh karta kafsaeriwn kai egkrish KTEO). To plaisio tou 1.6 einai apolytws idio me afto twn WRX kai WRX STi opote den tithetai thema antoxhs kai akampsias. Oso afora sta frena ta pragmata einai ligo mperdemena me to STurbo na diathrei ta frena ths atmosfairikhs ekdoshs, pou mallon gia logous kostous paremeinan, anti na xrhsimopoihthoun ta frena tou WRX opws ginetai me thn ekdosh twn 180 ippwn.
Proswpika pistevw pws h agora enos tetoiou aftokinhtou einai mallon parakindynevmenh, afenos logw tou mallon auxhmenou kostous kthshs kai afeterou logw twn provlhmatwn axiopistias tou 'veltiwmenou' kinhthra pou exoun parathrhthei se arketa tetoia aftokinhta. Mallon tha protimousa thn agora enos ergostasiakou aftokinhtou (opws to aristo Skoda Octavia 1.8T 4x4) an den mporousa na arkestw se ena aplo 1.6 me prooptikes anavathmishs tou se kanoniko WRX sthn poreia. -
ola syzytounte se auto to thread:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=417
Meta apo auta pou diabasame gia ta Made in Greece Subaru kalo einai na ta apofeygoume.
-
Συμφωνω απολυτα με το οτι ολα πρεπει να συζητουνται.
Γι' αυτο μου κανει και μεγαλη εντυπωση το οτι σε προσφατο τευχος των 4Τ οπου υπαρχει το συγκριτικο του 1,6 με τα 180hp δεν αναφερεται η πραγματικοτητα, οτι δηλαδη προκειται για μια 'πατεντα' της ελληνικης αντιπροσωπιας και οτι δεν ειναι 'επισημο' μοντελο της Subaru.
Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ σημαντικο να αναφερεται σε τετοιες περιπτωσεις ωστε ο 'υποψηφιος' αγοραστης να ξερει απο την αρχη που παει να μπλεξει... -
Ο χρήστης fotis έγραψε:
Συμφωνω απολυτα με το οτι ολα πρεπει να συζητουνται.
Γι' αυτο μου κανει και μεγαλη εντυπωση το οτι σε προσφατο τευχος των 4Τ οπου υπαρχει το συγκριτικο του 1,6 με τα 180hp δεν αναφερεται η πραγματικοτητα, οτι δηλαδη προκειται για μια 'πατεντα' της ελληνικης αντιπροσωπιας και οτι δεν ειναι 'επισημο' μοντελο της Subaru.
Αυτο κατα την γνωμη μου ειναι πολυ σημαντικο να αναφερεται σε τετοιες περιπτωσεις ωστε ο 'υποψηφιος' αγοραστης να ξερει απο την αρχη που παει να μπλεξει...Συμφωνώ και εγώ Fotis. Το συγκεκριμένο συγκριτικό test των 4Τ μεταξύ της ελληνικής 'μαϊμούς' Impreza 1,6 ΤS Turbo-180hp και Οctavia 1.8T-ABT 4x4 είναι απαράδεκτα ανεύθυνο και άκρως παραπλανητικό γιά τον αναγνώστη. Οποιος το έγραψε φαίνεται έντονα ότι τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα και διατύπωσε τις απόψεις του μόνο από θεωρητικής πλευράς (π.χ. περί Haldex, υποστροφικής συμπεριφοράς του Οctavia, κλπ) .
Συγκεκριμένα, στο θέμα συμπεριφορά στο δρόμο γράφει: '...το σύστημα Haldex συνάδει με τη διαγραφή υποστροφικών τροχιών...', ενώ παρακάτω αναφέρεται στην πραγματική τετρακίνηση με τρία ενέργα διαφορικά του 1.6 ΤS Turbo; η τελευταία όμως από όσο γνωρίζω δεν έχει καμμία σχέση με την τετρακίνηση του Impreza WRX και WRX-STI (βλέπε επίσης και site με τα παράπονα των κατόχων του 1.6 TS Turbo).
Σχετικά με την υποστροφική συμπεριφορά του Octavia και μάλιστα της προσθιοκίνητης έκδοσης, είναι γνωστό ότι αυτή εμφανίζεται σπάνιώτατα ακόμα και στο κακό ελληνικό οδόστρωμα, και όταν εμφανιστεί είναι απόλυτα ελεγχόμενη με ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο το anti-spin. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda, ως αντιπρόσωπος στην Ελλάδα του γερμανικού βελτιωτικού οίκου ΑΒΤ (μαζί με την Karenta του VAG), αναλαμβάνει με εγγύηση και την μετατροπή των προσθιοκίνητων εκδόσεων του Octavia 1.8T Elegance (150hp--->σε 193hp) και Οctavia RS (180hp -----> σε 210hp). Γιά το 1.8Τ Εlegance καθώς και το 4Χ4 η αντιπροσωπεία προτείνει αλλαγή αμορισέρ σε σκληρότερα (από Skoda Motorsport) και ελατήρια χαμηλώματος (Eibach Pro Sport Kit) 35mm, καθώς επίσης και αλλαγή ελαστικών σε 205/55 με ζάντες 16 inch ή 215/45 με ζάντες 17 inch.
Σας πληροφορώ ότι το προσθιοκίνητο Οctavia 1.8T-ΑΒΤ με τις παραπάνω αλλαγές είναι εντυπωσιακά ουδέτερο και στρίβει με πάρα-πάρα πολλά σε δρόμους που θα το ζήλευαν και πραγματικά τετρακίνητα. Γιά φανταστείται ότι με το πιοπάνω αυτοκίνητο - χωρίς υπερβολή - ο γράφων έστριψε με 140-150 km/h στη στροφή του γκόλφ της Γλυφάδας πίσω από το παλιό αεροδρόμιο (γιά όσους δεν θυμούνται ή δεν ξέρουν τη συγκεκριμένη στροφή: 90 μοίρες και με 'φαλακρή' 'ασφαλτο, πολλοί κάτοχοι ακριβών σπόρ αυτοκινήτων έχουν φύγει ευθεία ... πηγαίνοτας βιαστικά να παίξουν γκόλφ...) και το Octavia έμεινε ακλόνητο με μόνο 20-30 cm πλαγιολίσθηση με τα τέσσερα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Eπίσης στον συγκριτικό πίνακα των επιδόσεων η τελική ταχύτητα του 1.6 ΤTS Turbo είναι μόλις 195 km/h, και τη στιγμή που οι εν κινήσει επιταχύνσεις δεν είναι ιδιαίτερα καλύτερες από αυτές του 1.6 TS Turbo-143hp, αυτό απλά σημαίνει ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται και νέο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ενα επιπλέον στοιχείο που καταδεικνύει την προχειρότητα του συγκεκριμένου test είναι ότι το περιοδικό δεν μέτρησε από μόνο του σε ανεξάρτητο δυναμόμετρο την αναφερόμενη ισχύ και των δύο αυτοκινήτων, ως θα ώφειλε να κάνει σε συγκριτικά test, ιδίως όταν αυτά αφορούν αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων.
Αυτά και άλλα γιά ενδιαφέρονται γιά περαιτέρω λεπτομέρειες, αλλά συμφωνώ ότι το συγκεκριμένο συγκριτικό test των 4Τ ήταν αρκετά ανεύθυνο και προκλητικό στην προσπάθεια του να προβεί σε διαφήμιση της ελληνικής 'μαϊμουδιάς' που ακούει στο όνομα 1.6ΤS Turbo. Αν '...η προσπάθεια της Subaru Hellas...' γιά το συγκεκριμένο μοντέλο '...βρίσκεται σε πιό σωστό δρόμο...', τότε τι έχει να πεί το περιοδικό στους άτυχους αγοραστές του μοντέλου της συγκεκριμένης μετατροπής που τρέχουν και δεν φθάνουν...
Καιρός οι 4Τ να θυμηθείται τον παλιό καλό σας εαυτό (σας διαβάζω ανελλιπώς από το 1979).Chris
-
I told u so boyz! To 1.6 Sturbo einai mapa. To octavia ontos einai h timioteri lysi gia anthropous pous kseroun kai de kollane se markes (VW audi )
ckosm
Oso gia ta 140-150 sto golf epetrepse mou na onomastei kai to octavia sou 'ABT to fidaki o diamantis' Apla mathimatika a' lykeiou, me thn diametro strofhs na einai maximum 40 metra (ante kai 60 na pw) kane ta mathimatika kai tha deis oti travas kati pleurika g typou formula 1. Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia... -
Ο χρήστης Scoob Owner έγραψε:
Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia... -
Ο χρήστης Scoob Owner έγραψε:
I told u so boyz! To 1.6 Sturbo einai mapa. To octavia ontos einai h timioteri lysi gia anthropous pous kseroun kai de kollane se markes (VW audi )ckosm
Oso gia ta 140-150 sto golf epetrepse mou na onomastei kai to octavia sou 'ABT to fidaki o diamantis' Apla mathimatika a' lykeiou, me thn diametro strofhs na einai maximum 40 metra (ante kai 60 na pw) kane ta mathimatika kai tha deis oti travas kati pleurika g typou formula 1. Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia...Scoob Owner,
Καλό είναι να μην υπερβάλλεις στις διατυπώσεις σου. Με τις παραμέτρους που υποθετικά έβαλλες και απλή φυσική Α' Λυκείου τα πλευρικά g σε αυτή την περίπτωση είναι 0.88 . Ασε δε που στην πράξη τα απλά και ιδανικά σχηματάκια και οι υπολογισμοί της φυσικής του Λυκείου απέχουν μακράν της πραγματικότητας: αφήματα γκαζιού, διόρθωση πορείας, πλαγιολίσθηση, κλπ..., ας μη μακρυγορούμε.
Τώρα γιά τα 'φιδάκια' που σε ενοχλούν μάλλον θα έπρεπε να είναι αυτά που γράφονται κατά καιρούς στο περιοδικό και να μην τα καταπίνεις αμάσητα
Διάβασε πάλι προσεκτικά το μήνυμα και θα δεις ότι πουθενά δεν μίλησα γιά Haldex, αλλά γιά πρόσθια κίνηση και απλό ASR.Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
I told u so boyz! To 1.6 Sturbo einai mapa. To octavia ontos einai h timioteri lysi gia anthropous pous kseroun kai de kollane se markes (VW audi )
ckosm
Oso gia ta 140-150 sto golf epetrepse mou na onomastei kai to octavia sou 'ABT to fidaki o diamantis' Apla mathimatika a' lykeiou, me thn diametro strofhs na einai maximum 40 metra (ante kai 60 na pw) kane ta mathimatika kai tha deis oti travas kati pleurika g typou formula 1. Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia...Scoob Owner,
Καλό είναι να μην υπερβάλλεις στις διατυπώσεις σου. Με τις παραμέτρους που υποθετικά έβαλλες και απλή φυσική Α' Λυκείου τα πλευρικά g σε αυτή την περίπτωση είναι 0.88 . Ασε δε που στην πράξη τα απλά και ιδανικά σχηματάκια και οι υπολογισμοί της φυσικής του Λυκείου απέχουν μακράν της πραγματικότητας: αφήματα γκαζιού, διόρθωση πορείας, πλαγιολίσθηση, κλπ..., ας μη μακρυγορούμε.
Τώρα γιά τα 'φιδάκια' που σε ενοχλούν μάλλον θα έπρεπε να είναι αυτά που γράφονται κατά καιρούς στο περιοδικό και να μην τα καταπίνεις αμάσητα
Διάβασε πάλι προσεκτικά το μήνυμα και θα δεις ότι πουθενά δεν μίλησα γιά Haldex, αλλά γιά πρόσθια κίνηση και απλό ASR.Chris
Den blepw pws to ASR pezei rolo stin antimetwpisi tys ypostrofis, einai mono gia oti spinaroun oi troxoi se xamiles taxytites gia na min xanetai h katey8intikotita
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
I told u so boyz! To 1.6 Sturbo einai mapa. To octavia ontos einai h timioteri lysi gia anthropous pous kseroun kai de kollane se markes (VW audi )
ckosm
Oso gia ta 140-150 sto golf epetrepse mou na onomastei kai to octavia sou 'ABT to fidaki o diamantis' Apla mathimatika a' lykeiou, me thn diametro strofhs na einai maximum 40 metra (ante kai 60 na pw) kane ta mathimatika kai tha deis oti travas kati pleurika g typou formula 1. Kalo kai agio to haldex alla mprosta stin greekoti fantasia fainetai de pianei mia...Scoob Owner,
Καλό είναι να μην υπερβάλλεις στις διατυπώσεις σου. Με τις παραμέτρους που υποθετικά έβαλλες και απλή φυσική Α' Λυκείου τα πλευρικά g σε αυτή την περίπτωση είναι 0.88 . Ασε δε που στην πράξη τα απλά και ιδανικά σχηματάκια και οι υπολογισμοί της φυσικής του Λυκείου απέχουν μακράν της πραγματικότητας: αφήματα γκαζιού, διόρθωση πορείας, πλαγιολίσθηση, κλπ..., ας μη μακρυγορούμε.
Τώρα γιά τα 'φιδάκια' που σε ενοχλούν μάλλον θα έπρεπε να είναι αυτά που γράφονται κατά καιρούς στο περιοδικό και να μην τα καταπίνεις αμάσητα
Διάβασε πάλι προσεκτικά το μήνυμα και θα δεις ότι πουθενά δεν μίλησα γιά Haldex, αλλά γιά πρόσθια κίνηση και απλό ASR.Chris
Ena Octavia Turbo, me kala ry8mismeni skliri anartisi kai 17ares zantes 8a einai poly grigoro, symfwnw afou o kinitiras kai to plaisio einai poly kala.
-
Den blepw pws to ASR pezei rolo stin antimetwpisi tys ypostrofis, einai mono gia oti spinaroun oi troxoi se xamiles taxytites gia na min xanetai h katey8intikotita
Σε καταλαβαίνω, αλλά και εγώ δεν ξέρω ακριβώς πως επενεργεί το ASR, και εάν έχει να κάνει μόνο με το σπινάρισμα των κινητηρίων τροχών. Πάντως έχω την εντύπωση ότι επειδή η υποστροφή είναι ουσιαστικά ολίσθηση των μπροστινών τροχών μάλλον το σύστημα επενεργεί και σε αυτές τις περιπτώσεις. Επίσης από εμπειρία διαφόρων που έχω ακούσει το ASR ενεργοποιείται στιγμιαία και σε προκλητή υποστροφή, αλλά επειδή δεν είμαι σιγουρος, δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα.
Ευχριστώ
Chris -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
......Το συγκεκριμένο συγκριτικό test των 4Τ μεταξύ της ελληνικής 'μαϊμούς' Impreza 1,6 ΤS Turbo-180hp ......Να προσέχουμε τα λόγια μας. Ασχέτως εαν είναι πετυχημένη ή όχι η πρωτοβουλία της αντιπροσωπίας δεν είναι σωστός ο χαρακτηρισμός «μαϊμού». Θίγεται πρώτα από όλα αυτός που χαρακτηρίζει.
...... Οποιος το έγραψε φαίνεται έντονα ότι τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα και διατύπωσε τις απόψεις του μόνο από θεωρητικής πλευράς
Από που φαίνεται έντονα;
......
Συγκεκριμένα, στο θέμα συμπεριφορά στο δρόμο γράφει: '...το σύστημα Haldex συνάδει με τη διαγραφή υποστροφικών τροχιών...',Αυτό ισχύει και αν ήξερες πως λειτουργεί ο Haldex θα το καταλάβαινες. Πάντως όπως και να έχει η κατάσταση, σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται η οδηγική ευχαρίστηση της μόνιμης τετρακίνησης και μάλιστα εκ Subaru προερχόμενης με ένα Haldex.
......
ενώ παρακάτω αναφέρεται στην πραγματική τετρακίνηση με τρία ενέργα διαφορικά του 1.6 ΤS Turbo; η τελευταία όμως από όσο γνωρίζω δεν έχει καμμία σχέση με την τετρακίνηση του Impreza WRX και WRX-STIΤο θέμα μας δεν είναι η σύγκριση των διαφόρων μοντέλων της Subaru.
Οπότε, πού 'κολλάει' αυτό που λες;............είναι εντυπωσιακά ουδέτερο και στρίβει με πάρα-πάρα πολλά σε δρόμους που θα το ζήλευαν και πραγματικά τετρακίνητα. Γιά φανταστείται ότι με το πιοπάνω αυτοκίνητο - χωρίς υπερβολή - ο γράφων έστριψε με 140-150 km/h στη στροφή του γκόλφ της Γλυφάδας....
Ποιά πραγματικά τετρακίνητα έχεις οδηγήσει;
Αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρος για την ειλικρίνεια της απάντησης κρίνοντας από τις οδηγικές σου περγαμηνές.......το περιοδικό δεν μέτρησε από μόνο του σε ανεξάρτητο δυναμόμετρο την αναφερόμενη ισχύ και των δύο αυτοκινήτων, ως θα ώφειλε να κάνει σε συγκριτικά test, ιδίως όταν αυτά αφορούν αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων......
Γιατί θα όφειλε να κάνει κάτι τέτοιο; Από πού πηγάζει αυτή η σκέψη;
Υπάρχει κάποιο διεθνές σύστημα τυποποίησης που υπαγορεύει κάτι τέτοιο;Τελικά σε όλη σου την τοποθέτηση κρίνεις τη σύγκριση που έκαναν οι τροχοί, ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα, χωρίς εσύ από ότι φαίνεται να έχεις οδηγήσει κανένα από τα 2!
Και κρίνεις από την εμπειρία σου με ένα τρίτο αυτοκίνητο!!
Προσέχετε γιατί αυτά που γράφετε τα διαβάζει κόσμος και είναι πολύ εύκολο να γελειoποιηθείτε με παρόμοια posts. -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Den blepw pws to ASR pezei rolo stin antimetwpisi tys ypostrofis, einai mono gia oti spinaroun oi troxoi se xamiles taxytites gia na min xanetai h katey8intikotita
Σε καταλαβαίνω, αλλά και εγώ δεν ξέρω ακριβώς πως επενεργεί το ASR, και εάν έχει να κάνει μόνο με το σπινάρισμα των κινητηρίων τροχών. Πάντως έχω την εντύπωση ότι επειδή η υποστροφή είναι ουσιαστικά ολίσθηση των μπροστινών τροχών μάλλον το σύστημα επενεργεί και σε αυτές τις περιπτώσεις. Επίσης από εμπειρία διαφόρων που έχω ακούσει το ASR ενεργοποιείται στιγμιαία και σε προκλητή υποστροφή, αλλά επειδή δεν είμαι σιγουρος, δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα.
Ευχριστώ
ChrisEpeidei exw ASR sto autokinito (Jetta, idio me to Octavia) den einai gia antymetwpisi tis ypostrofis. Yparxoun alla systimata gia auto me diaforetiko software alla fantazomai oti telika 8a frenaroun to enan h ton allo troxo opws kanei kai to ASR (alla me diaforetiko tropo).
-
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
......Το συγκεκριμένο συγκριτικό test των 4Τ μεταξύ της ελληνικής 'μαϊμούς' Impreza 1,6 ΤS Turbo-180hp ......
Να προσέχουμε τα λόγια μας. Ασχέτως εαν είναι πετυχημένη ή όχι η πρωτοβουλία της αντιπροσωπίας δεν είναι σωστός ο χαρακτηρισμός «μαϊμού». Θίγεται πρώτα από όλα αυτός που χαρακτηρίζει.
Σου υπενθυμίζω ότι τη συγκεκριμένη διατύπωση την έχει ήδη χρησιμοποιήσει το περιοδικό στο τεύχος συμπλήρωμα περί μετατροπών στο τέλος του περασμένου χρόνου (2001). Είναι ένας χαρακτηρισμός που αποδίδεται σε ακραίες και χωρίς προδιαγραφές μετατροπές.
-
...... Οποιος το έγραψε φαίνεται έντονα ότι τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα και διατύπωσε τις απόψεις του μόνο από θεωρητικής πλευράς
Από που φαίνεται έντονα;
......
Συγκεκριμένα, στο θέμα συμπεριφορά στο δρόμο γράφει: '...το σύστημα Haldex συνάδει με τη διαγραφή υποστροφικών τροχιών...',Αυτό ισχύει και αν ήξερες πως λειτουργεί ο Haldex θα το καταλάβαινες. Πάντως όπως και να έχει η κατάσταση, σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται η οδηγική ευχαρίστηση της μόνιμης τετρακίνησης και μάλιστα εκ Subaru προερχόμενης με ένα Haldex.
Φυσικά φαίνεται από τα συμφραζόμενα. Το ρήμα 'συνάδει' υποδηλώνει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το Haldex είναι συμβατό με υποστροφή. Αυτό κάποιος που γνωρίζει ελληνικά το αντιλαμβάνεται μόνο σαν γενικόλογη τοποθέτηση. Ευτυχώς ξέρω ...πολύ καλά πως λειτουργεί το Ηaldex, και επειδή λοιπόν προκειται για κατά συνθήκη τετρακίνηση με επικρατούσα τη προσθιοκίνητη οδική συμπεριφορά, αυτό τι σημαίνει? Οτι κάθε προσθιοκίνητο είναι και και υποστροφικό. Τι μας λες τώρα! Μάλλον λοιπόν και η δική σου αντίληψη είναι γενική και νεφελώδης
-
......
ενώ παρακάτω αναφέρεται στην πραγματική τετρακίνηση με τρία ενέργα διαφορικά του 1.6 ΤS Turbo; η τελευταία όμως από όσο γνωρίζω δεν έχει καμμία σχέση με την τετρακίνηση του Impreza WRX και WRX-STI
Το θέμα μας δεν είναι η σύγκριση των διαφόρων μοντέλων της Subaru.
Οπότε, πού 'κολλάει' αυτό που λες;Εάν η τετρακίνηση του 1.6 TS turbo είναι ίδια με του Ιmpreza θα σε συμβούλευα να το ψάξεις καλά και τότε ενημέρωσέ με. Σίγουρα δεν είναι και εάν διαβάσεις στο Forum αυτό το θέμα που αναφέρεται στα προβλήματα του 1.6 TS turbo θα καταλάβεις. Το θέμα μας φυσικά δεν είναι η σύγκριση των μοντέλων της Subaru, αλλά πρέπει να τονισθεί ότι υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις. Εάν είχες οδηγήσει κάποια 4Χ4 πολυμορφικά, τζιπ, κλπ (ονόματα δεν λέμε-οικογένειες δεν θίγουμε), θα έτρεχες μάλλον ακόμα αναζητώντας πρόσθια ή πίσω κίνηση. Απλά ο κάθε 'κουλοχέρης' πιστεύει ότι παίρνοντας ένα τετρακίνητο θα κατακτήσει τις στροφές και τον κόσμο ολόκληρο
-
............είναι εντυπωσιακά ουδέτερο και στρίβει με πάρα-πάρα πολλά σε δρόμους που θα το ζήλευαν και πραγματικά τετρακίνητα. Γιά φανταστείται ότι με το πιοπάνω αυτοκίνητο - χωρίς υπερβολή - ο γράφων έστριψε με 140-150 km/h στη στροφή του γκόλφ της Γλυφάδας....
Ποιά πραγματικά τετρακίνητα έχεις οδηγήσει;
Αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρος για την ειλικρίνεια της απάντησης κρίνοντας από τις οδηγικές σου περγαμηνές.Εφ'όσον δεν είσαι σίγουρος γιά την ειλικρίνεια της απάντησης κρίνοντας από τις οδηγικές μου περγαμηνες, τότε μάλλον δεν περιμένεις καμμία απάντηση. Αν κρίνει κανείς από το ψευδώνυμό σου μάλλον θα είσαι ο 'γκουρού' της τετρακίνησης... και μετά ξύπνησες!!!
5.>>......το περιοδικό δεν μέτρησε από μόνο του σε ανεξάρτητο δυναμόμετρο την αναφερόμενη ισχύ και των δύο αυτοκινήτων, ως θα ώφειλε να κάνει σε συγκριτικά test, ιδίως όταν αυτά αφορούν αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων......
Γιατί θα όφειλε να κάνει κάτι τέτοιο; Από πού πηγάζει αυτή η σκέψη;
Υπάρχει κάποιο διεθνές σύστημα τυποποίησης που υπαγορεύει κάτι τέτοιο;Δεν είναι υποχρεωμένο ένα περιοδικό να δυναμομετρεί τα αυτοκίνητα που του δίνουν γιά test, αλλά όταν πρόκειται γιά αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων ΟΛΟΙ το κάνουν. Είναι κάτι σαν άγραφος νόμος όπως αντιλαμβάνεσαι. Εσύ μάλλον θα πρέπει να μου απαντήσεις εάν υπάρχει κάποιο 'διεθνές σύστημα τυποποίησης' που να επιτρέπει να κυκλοφορούν στην αγορά αναξιόπιστα αυτοκίνητα (που μπαίνει ο εγκέφαλος σε safe mode και από τις 4000-5000 rpm σβήνουν στην εθνική οδό, κλπ...κλπ). Τι να κάνουμε λοιπόν, μάλλον εσύ θα ήθελες το περιοδικό 'ινδαλμα' γιά σένα να τα προωθήσει στον ανυποψίαστο αγοραστή που θα τα ακριβοπληρώσει κιόλας. Μην τα θέλεις και όλα δικά σου!!!
Και φυσικά δεν είναι οι μόνες υπερβολές που μας έχει συνηθήσει το περιοδικό τελευταία. Σου θυμίζω και το θέμα που έθιξε ο Gavriil σχετικά με τις υπερβολές στο άρθρο των 4Τ γιά το Evo VII.6.>>Τελικά σε όλη σου την τοποθέτηση κρίνεις τη σύγκριση που έκαναν οι τροχοί, ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα, χωρίς εσύ από ότι φαίνεται να έχεις οδηγήσει κανένα από τα 2!
Και κρίνεις από την εμπειρία σου με ένα τρίτο αυτοκίνητο!!
Προσέχετε γιατί αυτά που γράφετε τα διαβάζει κόσμος και είναι πολύ εύκολο να γελειoποιηθείτε με παρόμοια posts.Να σου που αγαπητέ φίλε ότι μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και τι λες-δεν θα ήταν υπερβολικό. Επιπλέον θα πρέπει να σου επισημάνω ότι σε sites όπως αυτό μπορούν να γράφονται και απόψεις αδαείς; αυτή τη σημασία έχουν τα Forum αυτού του είδους. Τώρα εάν το δικό σου επίπεδο είναι τόσο ψηλό και δεν αντέχεις, μπορείς να διαλέξεις να αλληλογραφείς σε site που συμμετέχουν οι Μakkinen, Hakkinen, κλπ.
Με τιμή και ιδιαίτερη συγκίνηση
Chris
-
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Σου υπενθυμίζω ότι τη συγκεκριμένη διατύπωση την έχει ήδη χρησιμοποιήσει το περιοδικό στο τεύχος συμπλήρωμα περί μετατροπών στο τέλος του περασμένου χρόνου (2001). Είναι ένας χαρακτηρισμός που αποδίδεται σε ακραίες και χωρίς προδιαγραφές μετατροπές.Δεν γνωρίζω για ποιό θέμα μιλάς. Και έτσι να είναι, εσύ δεν έχεις προσωπική κρίση, ωστε να καταλαβαίνεις οτι με αυτό το χαρακτηρισμό προσβάλλεις συγκεκριμένους επαγγελματίες; Πως κρίνεις εσύ, οτί μια μετατροπή είναι ακραία και σύμφωνα με ποιες προδιαγραφές;
..
Φυσικά φαίνεται από τα συμφραζόμενα.Ναι, αυτό είναι ένα φοβερό και πολύ ισχυρό επιχείρημα
Το ρήμα 'συνάδει' υποδηλώνει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το Haldex είναι συμβατό με υποστροφή. Αυτό κάποιος που γνωρίζει ελληνικά το αντιλαμβάνεται μόνο σαν γενικόλογη τοποθέτηση. Ευτυχώς ξέρω ...πολύ καλά πως λειτουργεί το Ηaldex, και επειδή λοιπόν προκειται για κατά συνθήκη τετρακίνηση με επικρατούσα τη προσθιοκίνητη οδική συμπεριφορά, αυτό τι σημαίνει? Οτι κάθε προσθιοκίνητο είναι και και υποστροφικό.
Ωραία, πως όμως εσύ αποδεικνύεις, οτί το Haldex δεν συνάδει με υποστροφικές τροχιές; Με γενικόλογα του τύπου οτί κάθε προσθιοκίνητο δεν είναι υποστροφικό, ή με βάση τις εμπειρίες σου από ένα άλλο παρόμοιο προσθιοκίνητο;
Αφού διαφωνείς με τη διατύπωση του περιοδικού αλλά και της θεωρίας πρέπει να υποστηρίξεις με επιχειρήματα τη γνώμη σου. Τα οποία στη συγκεκριμένη τοποθέτηση απουσιάζουν.Μάλλον λοιπόν και η δική σου αντίληψη είναι γενική και νεφελώδης
Πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα;
Εάν η τετρακίνηση του 1.6 TS turbo είναι ίδια με του Ιmpreza θα σε συμβούλευα να το ψάξεις καλά και τότε ενημέρωσέ με. Σίγουρα δεν είναι και εάν διαβάσεις στο Forum αυτό το θέμα που αναφέρεται στα προβλήματα του 1.6 TS turbo θα καταλάβεις. Το θέμα μας φυσικά δεν είναι η σύγκριση των μοντέλων της Subaru, αλλά πρέπει να τονισθεί ότι υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις. Εάν είχες οδηγήσει κάποια 4Χ4 πολυμορφικά, τζιπ, κλπ (ονόματα δεν λέμε-οικογένειες δεν θίγουμε), θα έτρεχες μάλλον ακόμα αναζητώντας πρόσθια ή πίσω κίνηση.
Και πάλι το γεγονός οτί υπάρχουν τετρακινήσεις και τετρακινήσεις, δεν λέει τίποτα για τη συγκεκριμένη τετρακίνηση. Οπότε και πάλι, πού κολλάει αυτό που λες; Λες πολλά, χωρίς να καταλήγεις σε κάποιο συμπέρασμα.
Απλά ο κάθε 'κουλοχέρης' πιστεύει ότι παίρνοντας ένα τετρακίνητο θα κατακτήσει τις στροφές και τον κόσμο ολόκληρο
Είναι αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος μετάδοσης κίνησης.
Το υπόλοιπο σχόλιο κράτα το πάλι για τον εαυτό σου, γιατι για άλλη μια φορά, είναι άσχετο με οτιδήποτε.Αν κρίνει κανείς από το ψευδώνυμό σου μάλλον θα είσαι ο 'γκουρού' της τετρακίνησης... και μετά ξύπνησες!!!
Δεν είμαι γκουρού κανενός είδος κίνησης. Οπότε και αυτό το συμπέρασμα είναι λάθος. Δεν έχω καμία αυταπάτη για να ξυπνήσω από αυτή. Και το πέταγμα λάσπης σε προσωπικό επίπεδο, είναι ο καλύτερος τρόπος άμυνας, όταν λείπουν τα επιχειρήματα.
Δεν είναι υποχρεωμένο ένα περιοδικό να δυναμομετρεί τα αυτοκίνητα που του δίνουν γιά test, αλλά όταν πρόκειται γιά αυτοκίνητα με μετατροπές κινητήρων ΟΛΟΙ το κάνουν.
Ε τότε εσύ γιατί δεν αγοράζεις τους ΟΛΟΥΣ και αγοράζεις τους 4Τ;
Αυτό τους έλειπε να πέσουν στο επίπεδο των περιοδικών για βελτιώσεις.Είναι κάτι σαν άγραφος νόμος όπως αντιλαμβάνεσαι.
Αυτό εσύ το αντιλαμβάνεσαι, ως εξαίρετος συγγραφέας άγραφων νόμων, όχι εγώ.
Εσύ μάλλον θα πρέπει να μου απαντήσεις εάν υπάρχει κάποιο 'διεθνές σύστημα τυποποίησης' που να επιτρέπει να κυκλοφορούν στην αγορά αναξιόπιστα αυτοκίνητα (που μπαίνει ο εγκέφαλος σε safe mode και από τις 4000-5000 rpm σβήνουν στην εθνική οδό, κλπ...κλπ). Τι να κάνουμε λοιπόν, μάλλον εσύ θα ήθελες το περιοδικό 'ινδαλμα' γιά σένα να τα προωθήσει στον ανυποψίαστο αγοραστή που θα τα ακριβοπληρώσει κιόλας.
Σου θυμίζω πως οι περισσότερες εταιρίες κάνουν και λάθη.
Αν θέλεις να μιλήσεις για την αναξιοπιστία του αυτοκινήτου αυτού, κάντο!
Τα 106 rallye όπως και τα saxo είναι από τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα! Γιατί δεν αναφέρεις κάτι και γι αυτά; Όπως και για εκατοντάδες άλλα αναξιόπιστα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει; Μα κατά τη διάρκεια ενός τεστ μερικών χιλιομέτρων δεν είναι δυνατόν να αντιληφθεί ο δημοσιογράφος την αναξιοπιστία ενός αυτοκινήτου εκτός και αν προκύψει κάποια σοβαρή βλάβη.
Ωραία, τι θέλεις να αρχίσουν να παίρουν συνέντευξη από όλους τους κατόχους ενός μοντέλου και να μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους;Και φυσικά δεν είναι οι μόνες υπερβολές που μας έχει συνηθήσει το περιοδικό τελευταία.
Αν δεν σου αρέσει μην το αγοράζεις.
Σου θυμίζω και το θέμα που έθιξε ο Gavriil σχετικά με τις υπερβολές στο άρθρο των 4Τ γιά το Evo VII.
Ναι και ήταν σωστός μόνο σε ένα σημείο από τα τόσα που τον πείραξαν. Βέβαια, και το λάθος αυτό δεν ήταν ουσίας, αλλά εσφαλμένης διατύπωσης. Και δεν διορθώθηκε προφανώς, λόγω φόρτου εργασίας.
Τα υπόλοιπα, ήταν υπερβολές του GavriilΕπιπλέον θα πρέπει να σου επισημάνω ότι σε sites όπως αυτό μπορούν να γράφονται και απόψεις αδαείς
Ναι όντως, είναι δικαίωμά σου.......
-
Σου θυμίζω πως οι περισσότερες εταιρίες κάνουν και λάθη.
Αν θέλεις να μιλήσεις για την αναξιοπιστία του αυτοκινήτου αυτού, κάντο!
Τα 106 rallye όπως και τα saxo είναι από τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα! Γιατί δεν αναφέρεις κάτι και γι αυτά; Όπως και για εκατοντάδες άλλα αναξιόπιστα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει; Μα κατά τη διάρκεια ενός τεστ μερικών χιλιομέτρων δεν είναι δυνατόν να αντιληφθεί ο δημοσιογράφος την αναξιοπιστία ενός αυτοκινήτου εκτός και αν προκύψει κάποια σοβαρή βλάβη.Θα ήθελα να επέμβω για αυτή τη δήλωση. Δεν συμφωνώ ότι το ραλλί και το σαξό είναι τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα και δεν καταλαβαίνω από πού βγαίνει αυτό. Να πω πως πρόβλημα στο προγραμμα των εγκεφάλων συνήθως έχουν τα VW όπου και τον αλλάζουν και όχι τα γαλλικά αυτοκίνητα (ειδικά το πόλο με το ηλεκτρονικό γκάζι όπου σε φίλο μου αλλάχθηκε ο εγκέφαλος γιατί δεν δούλευε στα 17000χμ - 1 χρόνο). Τα γαλλικά βγάζουν συνήθως αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και αισθητήρα λάμδα. Δεν έχουν προβλημα στο πρόγραμμα τους και σαφώς είναι φθηνότερη η επισκευή τους από το να αλλάξεις εγκέφαλο(και ειδικά εκτός εγγυήσης).
Αλλά από κει και πέρα συμφωνώ ότι ένα περιοδικό δοκιμάζει πώς πάει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο όχι στο συνεργείο εκτός και αν του δωθεί ένα για μακράς διαρκείας δοκιμή όπου οφείλει να γράψει όλα τα προβλήματα.
Το κεφάλαιο αξιοπιστία είναι πολύ γενικό και μη αντικειμενικό γιατί ο καθένας λέει πράγματα πολλές φορές χωρίς να γνωρίζει.[/quote] -
Το συγκεκριμένο μήνυμα γράφηκε με αφορμή τα γραφόμενα του ckosm στις 21/8/2002. Ωστόσο δεν πρέπει να διαβαστεί απλά ως απάντηση προς αυτόν, αλλά ως σχόλιο σχετικά με το πως προσσεγγίζουμε ως αναγνώστες ένα συγκριτικό τεστ στους 4Τ.
Ενας ακόμη ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με πληγωμένο εγωισμό επειδή το αυτοκίνητό του βρέθηκε να χάνει σε συγκριτικό τεστ (4Τ, τεύχος 381).
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια σημεία:
Α) Το Impreza δεν είναι «μαιμού». Τουλάχιστον δεν είναι περισσότερο μαιμού από το Octavia. Από την στιγμή που και τα δύο αυτοκίνητα έχουν υποστεί μετατροπές –είτε από την ελληνική αντιπροσωπία είτε από έναν γερμανικό οίκο βελτιώσεων - τότε και τα δύο είναι «μαιμούδες» στον ίδιο βαθμό.
Β) Αναφορικά με την οδική συμπεριφορά του Octavia. Στην σελίδα 113 κάτω από τον τίτλο «Και η οδηγική ευχαρίστηση;», παρουσιάζονται αρκετά στοιχεία για την οδική συμπεριφορά του Octavia. Μάλιστα υπάρχει και μια διαφωτιστική φωτογραφία στο κάτω μέρος η οποία δικαιολογεί τη λεζάντα, ότι δηλαδή το Octavia έχει «αρκετά μεγάλες κλίσεις». Ως παλιός αναγνώστης θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι στα τεστ του περιοδικού υπάρχει πάντοτε μια αναφορά στα θεωρητικά δεδομένα του αυτοκινήτου ακολουθούμενα από σχόλια που δείχνουν κατά πόσο αυτές οι θεωρητικές παρατηρήσεις αποδεικνύονται στην πράξη. Αυτή η αρχή έχει ακολουθηθεί και σε αυτή τη δοκιμή. Διάβασε το εξής σημείο στην σελίδα 113: «Στην περίπτωση, όμως ...μέσα στην στροφή». Επίσης στην ίδια σελίδα «Ο οδηγός που θα...δε θα διαφοροποιηθεί δραστικά». Αυτά τα σχόλια μπορούν να έχουν γραφεί μόνο από κάποιον ο οποίος έχει όντως οδηγήσει το αυτοκίνητο και δεν έχει μείνει στο φυλλάδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πως λοιπόν ισχυρίζεσαι ότι ο συγγραφέας του τεστ «τουλάχιστον από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ΔΕΝ τέσταρε καθόλου τα αυτοκίνητα»; Με άλλα λόγια λές ότι ο δημοσιογράφος και το περιοδικό είναι απατεώνες και τσαρλατάνοι.
Γ) Στο μήνυμά σου αναφέρεσαι στην οδική συμπεριφορά του Octavia και στην στροφή στο γκολφ της Γλυφάδας. Εδώ τα έχεις μπερδέψει. Αναφέρεσαι σε ένα προσθιοκίνητο Octavia με κάποιες μετατροπές στην ανάρτηση. Οι 4Τ όμως – όπως τονίζουν ξεκάθαρα στο άρθρο - δοκίμασαν το τετρακίνητο Octavia χωρίς αυτή την αναβάθμιση στην ανάρτηση. Συνεπώς καταλαβαίνεις ότι το περιοδικό έκρινε με άλλα δεδομένα από αυτά που αναφέρεις εσύ. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεις το συγκεκριμένο σημείο αφού είναι εμφανέστατο ότι μιλάς για άλλο αυτοκίνητο.
Δ) Τα σχόλια δεν είναι ατομικά, αλλά συγκριτικά. Με άλλα λόγια, τους 4Τ δεν τους ενδιαφέρει η οδική συμπεριφορά του Octavia, αλλά η οδική συμπεριφορά του Octavia σε σχέση με το Impreza. Υπό αυτό το πρίσμα – τι κάνει το ένα αυτοκίνητο σε σχέση με κάποιο άλλο ανταγωνιστικό – το Octavia υστερεί. Διαβάστε το κάτω μέρος της σελ. 114 «Τελικά, είναι ....σωστή αίσθηση». Πρέπει να κατανοήσεις ότι ο σπορτίφ χαρακτήρας και η οδηγική ευχαρίστηση είναι το ζητούμενο σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή - όχι οι απόλυτες επιδόσεις.
Ε) Μάλλον δεν έχεις οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα και κρίνεις θεωρητικά. Στην περίπτωση όμως που όντως είχες οδηγήσει και το Octavia ( στην έκδοση που δοκιμάζει το περιοδικό και όχι αυτή που αναφέρεις εσύ ) και το Impreza, να μου επιτρέψεις να εμπιστεύομαι τους έμπειρους / αμερόληπτους δοκιμαστές ενός αυτοκινητικού περιοδικού οι οποίοι έχουν οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να μπορούν να αποφαίνονται σχετικά με τον χαρακτήρα του κάθε αυτοκινήτου.
ΣΤ) Πρόχειρο το άρθρο; Διάβασε την σελίδα 116. Σε ποιό άλλο περιοδικό βρίσκεις τόσα πολλά στοιχεία; Αν διαβάζεις το κορυφαίο αγγλικό CAR δεν θα βρεις πουθενά τα στοιχεία για επιδόσεις, φρενάρισμα, θόρυβο (!) κλπ. Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα κορυφαία αυτοκινητικά περιοδικά.
Εν τέλει, διάβασε το συμπέρασμα στην σελ.114. Αν κι εδώ δεν κατάλαβες την ετυμηγορία κι επιμένεις ότι οι 4Τ προβαίνουν σε «διαφήμιση της ελληνικής ‘μαιμουδιάς’ που ακούει στο όνομα 1,6ΤS Turbo» (παραθέτω απόσπασμα από το γράμμα σου), τότε σίγουρα η κρίση σου δεν είναι αμερόληπτη. Αλλά για ποιά διαφήμιση μιλάς ; Αν κοιτάξει κανείς στο τεύχος 383 στην σελ.244 θα δει ότι έχουν ξεχάσει να αναφέρουν το Impreza με τους 180 ίππους. Επιμένεις ότι θέλουν να διαφημίσουν το συγκεκριμένο μοντέλο ; Με ποιό τρόπο, με το να μην το αναφέρουν καν;
Συμπέρασμα:
To ότι έχουμε οδηγήσει / αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεν θα πρέπει να επηρρεάζει την κρίση μας και να μας κάνει να βλέπουμε συνομωσίες όταν οι απόλυτα ειδικοί δεν βγάζουν το αυτοκίνητο που μας ενδιαφέρει ως το καλύτερο.
Φιλικά,
Jacob
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Θα ήθελα να επέμβω για αυτή τη δήλωση. Δεν συμφωνώ ότι το ραλλί και το σαξό είναι τα πλέον αναξιόπιστα αυτοκίνητα και δεν καταλαβαίνω από πού βγαίνει αυτό. Να πω πως πρόβλημα στο προγραμμα των εγκεφάλων συνήθως έχουν τα VW όπου και τον αλλάζουν και όχι τα γαλλικά αυτοκίνητα (ειδικά το πόλο με το ηλεκτρονικό γκάζι όπου σε φίλο μου αλλάχθηκε ο εγκέφαλος γιατί δεν δούλευε στα 17000χμ - 1 χρόνο). Τα γαλλικά βγάζουν συνήθως αισθητήρα θερμοκρασίας νερού και αισθητήρα λάμδα. Δεν έχουν προβλημα στο πρόγραμμα τους και σαφώς είναι φθηνότερη η επισκευή τους από το να αλλάξεις εγκέφαλο(και ειδικά εκτός εγγυήσης).
Ξεφεύγουμε από το θέμα γι αυτό μην μείνουμε πολύ σε αυτό το σημείο.
Anyway, ασχολούμαι με τη συγκεκριμένη γαλλική σειρά αυτοκινήτων τα 4 τελευταία χρόνια. Μάλιστα έχω δουλέψει και σε συνεργείο για ένα διάστημα στο παρελθόν, οπότε αυτά που λέω τα έχω δει από πρώτο χέρι.
Πιστεύω πως είναι αναξιόπιστα επειδή :
Τα εργοστασιακά αμορτισέρ μετά από 30-40000 Km θέλουν αλλαγή. Νούμερο απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου.
Προβλήματα στα ηλεκτρονικά δεν έχουν ακουστεί για τα καινούργια, έχουν υπάρξει όμως σε αρκετά rallye 1.3.
Μετά από τα 70-80.000 km συνήθως παρουσιάζονται οι εξής βλάβες:- Ημιαξόνια
- Κρεμαγιέρα (αν έχουν γίνει χιλιόμετρα σε χώμα)
- Κολάρα νερού
- Θερμοστάτης ψυγείου
- Μαρκούτσια φρένων
- Αν η χρήση είναι περισσότερο απαιτητική , σινεμπλόκ εμπρός ψαλιδιών, συνδέσμων στήριξης εμπρός αντιστρεπτικής και ίσως και μπίλια εμπρός ψαλιδιών. (Απαιτείται αλλαγή ολόκληρου του ψαλιδιού)
- Χρειάζονται ευθυγράμμιση αρκετά συχνά
- Ακρόμπαρα
- Τριγμοί στο εσωτερικό
- Αν 'στραβώσει' δεν 'ισιώνει', λόγω των κρεμαστών βάσεων των εμπρός ψαλιδιών.
Αυτά μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό μετά από γνώση πλήθους περιπτώσεων. Βέβαια, είμαι υπέρ των αυτοκινήτων αυτών γιατί ο οδηγική ευχαρίστηση για μένα προηγείται.
Αν και με ένα micra πχ δεν θα αντιμετωπίσεις τίποτα από τα παραπάνω τουλάχιστον πριν τα 150000km εγώ προτιμάω τα γαλλικά. Βέβαια άλλο ήταν το νόημα του παραδείγματος.
Θα πρότεινα, εαν θέλεις να συνεχίσουμε το θέμα αυτό για τα γαλλικά, να ανοίξουμε ένα καινούργιο θρέντ ή να επικοινωνήσουμε με μαϊλ
Subaru Impreza 1.6 with Turbo