-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
H τιμη του νεου Jazz hybrid..http://www.autoblog.com/2010/10/09/hond ... 2#comments
Θεωριτικά δεν θα έχει ένα χιλιάρικο λιγότερο από το Ινσάιτ?Μπορεί και παραπάνω?Πάντως εγώ μπερδεύτικα λίγο.17.700 η Exclusive. 20k το Ινσάιτ.Άρα κάπου εκεί θα παίξει...
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Nαι παιζει δυνατα αυτο το σεναριο για επιστροφη...και μαζι με αυτο να και τα turbo vtec στη παραγωγηΝαι και θα παρει και το πρωταθλημα
-
H Honda αποσύρθηκε αποκλειστικά για επικοινωνιακούς λόγους από την F1, αν το πρωτάθλημα ντυθεί με πράσινη αύρα δε θα μου κάνει καμία εντύπωση αν επιστρέψει.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
H Honda αποσύρθηκε αποκλειστικά για επικοινωνιακούς λόγους από την F1, αν το πρωτάθλημα ντυθεί με πράσινη αύρα δε θα μου κάνει καμία εντύπωση αν επιστρέψει.Πράσινο;;; Βλέπεις την Lotus πρωταθλήτρια;
-
Certain Japanese engine maker only? I thought that Honda recently left F1 as a complete team, not bearing loosing more reputation and money anymore. Am I wrong?
-
Not at all mate, not at all...
-
να προσθέσω ότι, από έγκυρες πάντα πηγές, η Honda θα ξαναμπεί στην F1 με δική της ομάδα,
θα βάλει turbocompressor στα civic, μαζί με twin clutch κιβώτια, ετοιμάζει νέο S2000 και NSX
και θα σταματήσει να ασχολείται με αποτυχημένα project τύπου crz-insight.mpa...Honda to Debut All-New Electric Vehicle Concept at Los Angeles Auto Show
-
Kαλά, το NSX δεν το παράτησαν, ενώ ήταν μισοτελειωμένο; Λόγω κρίσης; Ήδη έκανε δοκιμές στο Νουρουμπούρουγκρινγκ, όταν το'φαγε η μαρμάγκα...
Όσο για το καινούργιο Στουκέι, το ακούμε κάτι χρόνια τώρα, αλλά πού'ν'το; -
νομίζω οτι πρεπει να καταλάβουμε οτι κάποιες εταιρείες έχουν πλέον άλλους στόχους, μείωση ρύπων, αύξηση πωλήσεων, κλπ.
Τα προσιτά σπορ που περιμένουμε από την Honda και τους άλλους όπως τα Rx8, S2K, MR2, VW bluesport, κλπ δύσκολα θα τα δούμε στις γραμμές παραγωγής. -
Σε 17 ημέρες τα σπουδαία κύριοι....
http://green.autoblog.com/2010/10/27/la ... hybrid-pl/
-
Το HSV θεωρώ πως είναι απίθανο να μην μπει σε παραγωγή σε 2-3 χρόνια, είναι σε μεγάλο βαθμό έτοιμο project και άμεσα ή έμμεσα υπάρχει η δεσμευση πως θα μπει σε παραγωγή από την συμμετοχή του στο SuperGT.
Το νέο plug-in hybrid concept θα παρουσιάσει την πλατφόρμα στην οποία θα βασιστούν όλα τα επόμενα υβριδικά της Honda. Το υπάρχουν IMA στις διάφορες εκδόσεις του έχει μείνει πίσω από τα συστήματα της Toyota (και όχι μόνο).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το HSV θεωρώ πως είναι απίθανο να μην μπει σε παραγωγή σε 2-3 χρόνια, είναι σε μεγάλο βαθμό έτοιμο project και άμεσα ή έμμεσα υπάρχει η δεσμευση πως θα μπει σε παραγωγή από την συμμετοχή του στο SuperGT.Το νέο plug-in hybrid concept θα παρουσιάσει την πλατφόρμα στην οποία θα βασιστούν όλα τα επόμενα υβριδικά της Honda. Το υπάρχουν IMA στις διάφορες εκδόσεις του έχει μείνει πίσω από τα συστήματα της Toyota (και όχι μόνο).
το οποίο ελπίζω να είναι κάτι το ενδιαφέρον γιατί με την πρακτική των ανεμικών κινητήρων που δεν κινούν 50άρι σκούτερ δεν θα πάμε πουθενά.....
-
Τα ΙΜΑ δεν έχουν μείνει πίσω σε σχέση με τα υβρίδια της Τουότα, είναι απλώς διαφορετικό σύστημα.
Το ένα είναι ένα λάιτ (σχετικά βέβαια) hybrid όπως και κάποια ευρωπαικά, ενώ τα δε είναι full hybrid. Άλλη προσσέγγιση από την αρχή. Το ΙΜΑ έχει συσσωρευτές 1,3 Kwh ενώ π.χ. τα Πρίους και τα παράγωγά τους έχουν 4 Kwh και πολύ μεγαλύτερη ισχύ ηλεκτροκινητήρα, γι' αυτό και μπορούν να κινούνται μόνο με αυτόν και για περισσότερο χρόνο, ενώ στα πρώτα ο ηλεκτροκινητήρας κινεί μόνο συνδυαστικά το όχημα και όχι αποκλειστικά μόνος του.
ΙΜΟ, η Τουότα και κάποιοι αμερικάνοι είναι αυτοί που πρέπει να ρίξουν νερό στο κρασί τους και να βγάλουν ΚΑΙ λάιτ υβρίδια αντί μόνο φουλ, διότι έτσι μειώνουν το κοστολόγιο και το βάρος, και αυξάνουν και το χώρο αποσκευών, κάνοντας το όχημα πιο προσιτό σε περισσότερους απ' ότι τώρα, αν και όλα είναι και θέμα προόδου στην τεχνολογία των συσσωρευτών. -
dstou η τάση είναι για πιο 'heavy' (κατ'αναλογία του ορισμού σου) και όχι πιο light συστήματα.
Εκτός αυτού βέβαια το άλμα θα είναι η χρήση μπαταριών λιθίου που πλέον ήρθε η ώρα τους να γενικευτούν και στα υβριδικά. Θα έχει ενδιαφέρον τι σύστημα μπαταριών θα χρησιμοποιήσει η Honda (πχ υγρόψυκτο ή αερόψυκτο).
-
Δεν θα έλεγα ότι η τάση είναι για φουλ υβρίδια. Όλη η ευρώπη π.χ. προσανατολίζεται σε λάιτ, αρχής γενόμενης από Μερσεντές (S Hybrid), Μπεμβέ (740i, X6 ActiveHybrid), Πόρσε (Cayenne), Λαικό (Tuareg) και AudI (Q), ήτοι μέχρι στιγμής οι εταιρείες που κατέχουν το 50% της ευρωπαικής αγοράς, γνωστοί trend setters και θεωρούμενοι έως και το Α-Ω της αυτοκίνησης για την πλειοψηφία του πόπολου.
Για μένα το παιχνίδι είναι το τι μπορούν να κάνουν οι μπαταρίες τεχνικά και οικονομικά και πόσο θα επιδοτείται ακόμη το πετρέλαιο έναντι της βενζίνης στην 'οικολογίζουσα' ευρώπη. -
καλά τα ηλεκτρικά και οι μπαταρίες, αλλά μετά από κάποια χρόνια θέλουν αλλαγή. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κινούνται σε μηχανικούς τρόπους ανάκτησης ενέργειας.
-
Tι καλύτερο (και το χειρότερο...) έχουν τα μηχανικά συστήματα ανάκτησης ενέργειας?
-
http://www.youtube.com/watch?v=4PcIt0FPvWQ
http://www.youtube.com/watch?v=wr_77Ztd ... re=relatedμικρό μέγεθος, κόστος, βάρος... το πολύ πολύ να εξελίξει η borg warner ένα τέτοιο σύστημα για το VAG και ασε τους άλλους να παλεύουν με τις μπαταρίες.
-
Μόνο το μικρό σχετικά κόστος των μηχανικών συστημάτων σημειώνω, στα άλλα δύο, δηλαδή βάρος και μέγεθος ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Και τούτο διότι η ενέργεια που μπορεί να σου δώσει είναι ευθέως ανάλογη της στρεφόμενης μάζας, αν θέλεις περισσότερη δεν έχει παρά να μεγαλώσεις το βάρος και τον όγκο της προκειμένου να πάρεις περισσότερα. Μπορείς να αυξήσεις και την ταχύτητα περιστροφής, αλλά αυτό σημαίνει απαιτήσεις καλύτερης ζυγοστάθμισης και ταχύτερες φθορές στα σημεία τριβής (έδρανα κύλισης ολίσθησης). άρα ακόμη μεγαλύτερο βάρος και όγκο.
Σε μια υλοποίηση σε λεωφορεία της Βόλβο πριν από καμμιά 25αριά χρόνια, είχε τοποθετηθεί μια μεγάλη στρεφόμενη τροχαλία στο χώρο αποσκευών και μέσα σε ειδικό κάλυμμα όπου είχε γίνει και μερικό κενό αέρος για ακόμη λιγότερες απώλειες τριβών. Το βάρος και ο όγκος ήταν τεράστια για την συνολική ενέργεια που μπορούσαν να πάρουν.
Ένα ατού των μηχανικών συστημάτων είναι ο μεγάλος συντελεστής απόδοσης που έχουν, αλλά από την άλλη δεν μπορούν να δώσουν την συνολική ενέργεια που μπορεί να δώσει ένας σύγχρονος συσσωρευτής, εκτός αν το μέγεθός τους αυξηθεί παράλογα.Το βάρος είναι καίριο στοιχείο και των συσσωρευτών από την άλλη, αλλά εκεί υπάρχουν δύο ατού. Η βελτίωση των ηλεκτρικών τους χαρακτηριστικών, όπου οι σημερινοί συσσωρευτές αποδίδουν καλύτερα από άλλους ιδίου τύπου αλλά παλαιότερους, και κυρίως, η υιοθέτηση νέων υλικών με καλύτερα power to weigh ratio. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το δεύτερο είναι οι μπαταρίες της Μερσεντές S που έχουν συνολική ενέργεια μόλις 0,9 Kwh, παραπλήσια δηλαδή του Insight που έχει 1,3 Kwh, αλλά επειδή στην S είναι ιόντων λιθίου το μέγεθός τους περίπου όσο μιας κοινής μπαταρίας μολύβδου - οξέως και γι' αυτό δεν μειώνει στο ελάχιστο τον χώρο αποσκευών της.
Ας μην ξεχνάμε ότι το κόστος των συσσωρευτών πέφτει συν το χρόνω, αλλά και δυνατοτητές τους αυξάνονται σταδιακά. -
Η ταχύτητα εξέλιξης των συσσωρευτών είναι πολύ πιο μεγάλη αυτής των μηχανικών συστημάτων. Απλά κοίταξε την χωρητικότητα της μπαταρίας του κινητού σου σήμερα και 12 έτη πριν για να καταλάβεις τη διαφορά. Στο 1/3 του όγκου και στο 1/4 του βάρους διπλάσια χωρητικότητα (τόσο μου βγαίνει εμένα τουλάχιστον).
Ένας 8πλασιασμός της απόδοσης στα μηχανικά συστήματα είναι φύση αδύνατον να συμβεί σε 12 έτη.
HONDA FORUM