-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσο ξέρουν και όσοι άλλοι αγοράζουν πολύ μικρά αυτοκίνητα ειδικά περίεργων προελεύσεων (Κίνας, Ινδίας κλπ).Οχι. Οι κατοχοι σμαρτ εχουν δει το κρας τεστ που εδωσε 4 αστερια στο αυτοκινητο, τους εχουν πει οτι ειναι και... 'mercedes', λιγικο ειναι πολλοι να νιωθουν πολυ ασφαλεις. Αν μαλιστα πας να τους πεις κατι για την ασφαλεια ισως και να το θεωρησουν 'ψιλα γραμματα' αφου αυτοι 'ξερουν'.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Όσο ξέρουν και όσοι άλλοι αγοράζουν πολύ μικρά αυτοκίνητα ειδικά περίεργων προελεύσεων (Κίνας, Ινδίας κλπ).
Οχι. Οι κατοχοι σμαρτ εχουν δει το κρας τεστ που εδωσε 4 αστερια στο αυτοκινητο, τους εχουν πει οτι ειναι και... 'mercedes', λιγικο ειναι πολλοι να νιωθουν πολυ ασφαλεις. Αν μαλιστα πας να τους πεις κατι για την ασφαλεια ισως και να το θεωρησουν 'ψιλα γραμματα' αφου αυτοι 'ξερουν'.
Έτσι ακριβώς σκεφτόμαστε όλοι οι κάτοχοι σμαρτ. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Όσο ξέρουν και όσοι άλλοι αγοράζουν πολύ μικρά αυτοκίνητα ειδικά περίεργων προελεύσεων (Κίνας, Ινδίας κλπ).
Οχι. Οι κατοχοι σμαρτ εχουν δει το κρας τεστ που εδωσε 4 αστερια στο αυτοκινητο, τους εχουν πει οτι ειναι και... 'mercedes', λιγικο ειναι πολλοι να νιωθουν πολυ ασφαλεις. Αν μαλιστα πας να τους πεις κατι για την ασφαλεια ισως και να το θεωρησουν 'ψιλα γραμματα' αφου αυτοι 'ξερουν'.
Έτσι ακριβώς σκεφτόμαστε όλοι οι κάτοχοι σμαρτ. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις
lol
ετσι ειναι εμεις ξερουμε ενω οι οργανισμοι που 'βαθμολογουν' την παθητικη ασφαλεια δεν ξερουν οσα ξερουν οι αλλοι....
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=52268
http://www.euroncap.com/results/smart/f ... e294350858
ενω μεγαλα οχηματα σε βαρος και ογκο συμφωνα με καποιους 'ειδημονες' προσφερουν σημαντικα καλυτερη ασφαλεια...
http://www.euroncap.com/results/jeep/ch ... f6f5643454
http://www.euroncap.com/results/jeep/gr ... f6f5643454
http://www.euroncap.com/results/dodge/c ... 7f9369f2f7
http://www.euroncap.com/results/seat/ib ... e294350858
http://www.euroncap.com/results/chrysle ... b7e4598ed3
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Όσο ξέρουν και όσοι άλλοι αγοράζουν πολύ μικρά αυτοκίνητα ειδικά περίεργων προελεύσεων (Κίνας, Ινδίας κλπ).
Οχι. Οι κατοχοι σμαρτ εχουν δει το κρας τεστ που εδωσε 4 αστερια στο αυτοκινητο, τους εχουν πει οτι ειναι και... 'mercedes', λιγικο ειναι πολλοι να νιωθουν πολυ ασφαλεις. Αν μαλιστα πας να τους πεις κατι για την ασφαλεια ισως και να το θεωρησουν 'ψιλα γραμματα' αφου αυτοι 'ξερουν'.
Έτσι ακριβώς σκεφτόμαστε όλοι οι κάτοχοι σμαρτ. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις
lol
ετσι ειναι εμεις ξερουμε ενω οι οργανισμοι που 'βαθμολογουν' την παθητικη ασφαλεια δεν ξερουν οσα ξερουν οι αλλοι....
....Ρε δε λεω για εσας που ξερετε καποια πραγματα παραπανω, αλλα πιστεψτε με εχω δει και ακουσει διαφορα -εκτος φορουμ- που μου εχει πεσει το σαγονι δεν καταλαβαινω γιατι το παιρνετε προσωπικα... Εκτος αυτου, εσεις δε συμφωνειτε πως διαφορετικη ειναι η συγκρουση με τοιχο απο αυτη με αλλο οχημα??? και κατι ακομα, τα 3αστερα SUV δεν προστατευουν τους επιβατες επαρκως, σε συγκρουση ομως με ενα σμαρτ, απλα ο ογκος του αλλου οχηματος αν ειναι πολυ μεγαλυτερος 'ακυρωνει' την παθητικη ασφαλεια του μικρου αυτοκινητου. Και πολλοι ειναι αυτοι (δε μιλαω ουτε για εσας, ουτε αφοριστικα για ολους τους κατοχους σμαρτ αν ειναι δυνατον!!) που δεν το καταλαβαινουν, βλεπουν τα 4 αστερια και τιποτα παραπανω.
Εγω δε λεω πως ειναι ασκοπη αγορα το συγκεκριμενο αυτοκινητο, αλλα εγω θα κινουμουν με αυτο μονο εντος πολης γιατι εκτος, πολυ απλα οι ταχυτητες αυξανονται η ενεργητικη ασφαλεια ειναι μειωμενη και η πιθανοτητα σοβαρης συγκρουσης με μεγαλυτερου ογκου οχημα ειναι αυξημενη.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ζώνες παραμόρφωσης έχει. Αν θυμάμαι καλά σε σύγκρουση Smart με Cinqucento το Smart προκρίθηκε ως σαφώς το καλύτερο από τα δύο. Οι περιορισμοί όμως λόγω βάρους και μεταξονίου φυσικά και αναμενόμενα δεν μπορούν να ξεπεραστούν.
Όπως και όποιος κυκλοφορεί με μηχανή ξέρει ότι είναι λιγότερο ασφαλής από τον εποχούμενο αλλά το κάνει για τα διάφορα πλεονεκτήματα έτσι και ο Smartάκιας μάλλον ξέρει ότι υστερεί σε σχέση με τα περισσότερα αυτοκίνητα γύρω του αλλά εκτιμά τα πλεονεκτήματά του.... Το 'περισσότερο από τη ζωή του;;' ερώτημα που μερικοί βάζουν εκεί είναι άτοπο και σας επαναφέρω στην αρχή της παραγράφου (για τους μηχανόβιους).ο κλωβός του Smart είναι σαφώς ισχυρότερος από πολλά άλλα αυτοκινητα της κατηγορίας του...
Επίσης μετά την αμερικανοποίησή του, και την έγκρισή του από τον αντίστοιχο φορέα έχει αποκτήσει ότι απαιτήθηκε για να θεωρείται ασφαλές σε ένα περιβάλλον μεγαθηρίων... επίσης το βάρος του έχει αυξηθεί σημαντικά, όντας πια κοντά στον ένα τόνο πια.
Τώρα για το θέμα του με τι θα συγκρουστεί δεν έχω να αντιπαραθέσω κάτι παρά μόνο ότι αναγκαστικά όλοι έχουμε πιθανότητες να συγκρουστούμε με κάτι μεγαλύτερο ή ψηλότερο... εκτός αν είμαστε, ευτυχείς για μερικούς ή δυστυχείς για άλλους, ιδιοκτήτες Hummer et al.
πέρα από την παραφιλολογία μερικών εδώ μέσα, που παθιάζονται για να βγάζουν το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο άχρηστο, υπάρχουν και αλήθειες... το ότι το συγκεκριμένο όχημα δεν φτιάχθηκε για να αντέχει σύγκρουση με επερχόμενη διπλή νταλίκα το γνωρίζουμε όλοι οι ιδιοκτήτες του... ο κακώς πληροφορημένος κριτής του(γιατί υπάρχουν πολλοί και μάλιστα κάποιοι επιδέξιοι έχουν και απροσδιόριστα συμφέροντα) γνωρίζει ότι δεν γίνεται να κάνεις τέτοια(εθνικής ή επαρχιακής οδού) προσπέραση ούτως ή άλλως ή νομίζει, μέσα στην εγκαθετίλα που τον τρώει, ότι πέρνουμε Smart για να προσπερνάμε σε διπλή διαχωριστική? και, τέλος πάντων, αν σκοπός αυτής της αντιπαράθεσης είναι να βγάλουμε το Smart δολοφονικό εργαλείο μετακίνησης, νομίζω ότι έχουμε χάσει όλοι την μπάλα κι όχι μόνον ή αγαπημένη μου Ιαπωνική εταιρία...
-
Δεν λέει κάτι καινούργιο...Άλλωστε και τα μεγαλύτερα Yaris + Jazz δεν τα πάνε και τόοσο καλύτερα
http://www.youtube.com/watch?v=89gYxOmGtH4
http://www.youtube.com/watch?v=he6TL15pJtw
http://blog.al.com/engine-block/2009/04/iihs_big_cars_little_cars_dont.html
Πάντως στο κλασσικό τέστ του IIHS τα πήγε εξαιρετικά και στην εμπρόσθια και στην πλευρική. Σημειώνω οτι η πλευρική γίνεται με όχημα ύψους SUV για να είναι πιο δύσκολη και πιο αληθοφανής -
http://www.gazzetta.gr/newsstand/newsst ... =component
Αν δεν υπήρχε το tridion θα ζούσε; -
δεν ετρεχε καθολου οταν επεσε στο φορτηγο!
-
Εγώ πήρα smart 700 πριν λίγο καιρο μεταχειρησμένο ,ο λόγος ... ψαχνομουν για scooter 3ροδο για μες την Αθήνα ότι πρέπει αλλά ακουσα τις τιμές και γι'αυτο πήρα ενα σμαρτ του 04 με 6χιλιαρικα ότι ναναι 'δεν ηξερα καν ότι ειναι turbo' το μονο που προσεξα ηταν να μην είναι το 600... δεν τοχω μετανιωσει καθόλου...πιστευω είναι μια εναλλακτικη αντι για μηχανακι που τα φοβαμαι...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
http://www.gazzetta.gr/newsstand/newsstand/paper/2/20100705/24/1?tmpl=component
Αν δεν υπήρχε το tridion θα ζούσε;γιατι μου μοιαζει σαν του αμανατιδη το smart?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
γιατι μου μοιαζει σαν του αμανατιδη το smart?Του Αμανατίδη ήταν το 450 (το παλιό μοντέλο - 600άρι - και μάλιστα από τα πρώτα που βγήκαν). Αυτό είναι το 451 (καινούργιο μοντέλο).
-
ο οποιος ειχε καρφωθει σε κολωνα φωτισμου στην πειραιως με το κοντερ κολημενο στα 120κμ
-
http://www.autoblog.gr/2010/07/08/smart ... lift-2010/
new smart 2010 facelift .....
Αυτα που επρεπε να αλλαξουν δεν τα αλλαξαν .....
πχ τα απαραδεκτα καθισματα
το αργο κιβωτιο (το φανταζεστε με S tronic !!!! )
την κεντρικη κονσολα που ακουμπαει στα γονατα (των ψηλων )
και επιτελους
για καποιους τρελους λατρεις του smart , πολυ θα μου αρεζε εαν εβγαινε μια super premium εκδοση με δερματινα καθισματα καλυτερες αναρτησεις και γενικως ενα αυτοκινητακι μικρο πολης που να εχει αισθηση μεγαλου -
για καλυτερη αποδοση του κιβωτιου μερικοι βαζουν προγραμμα του brabus (?)
-
Μιας και πήρα παρά τις προσωπικές μου αντιρήσεις ένα τέτοιο 700 τούρμπο για τη γυναίκα μου που ήθελε κάτι να χωράει παντού. Έχω να πω τα εξής : Στο μάνουαλ γράφει οτι πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500 πριν την εκκίνηση και να μετράς 30 δευτερόλεπτα πριν σβήσεις το κινητήρα για να κρυώσει το τούρμπο. Πόσοι κάτοχοι το κάνουν αυτό ανελειπώς ? Εξού και οι πολλές περιπτώσεις με προβληματικά τούρμπο.
Δεύτερον να αποφεύγεται η κίνηση με πάνω απο 3500 στροφές (δηλαδή ψηλά το στροφάρεις μόνο σε περίπτωση ανάγκης). Δεν εξηγεί γιατί αλλά φαντάζομαι προβλήματα υπερθέρμανσης.
Τρίτον ο κινητήρας ως 3κυλινδρος με τούρμπο καίει λάδι όπως μου είπαν από το συνεργείο οπότε πρέπει να τσεκάρεις συχνά ( ~ 1500χλμ) τη στάθμη για να μη στεγνώσει.Αυτά δείχνουν οτι θέλει πολύ παραπάνω προσοχή στη χρήση από ένα άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο για να λειτουργήσει καλά.
Η ανάρτηση είναι απίστευτα σκληρή. Ενδεικτικά θα αναφέρω φίλο που έχει δύο αμάξια Πορσε 911 τούρμπο και Σμαρτ και λέει οτι το σμαρτ είναι πολύ πιο σκληρό από τη Πόρσε!! Εγώ δεν έχω πόρσε αλλά έχω ευαίσθητη μέση και μερικές φορές πονάω μετά από ολιγόλεπτη διαδρομή με το κουτί.
Το κιβώτιο είναι πιο αργό από το θάνατο στις αυτόματες αλλαγές αλλά αν αλλάζεις με το χέρι είναι οκ. ( είναι τόσο αργό γιατί δεν είναι πραγματικό αυτόματο αλλά μάνουαλ με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη όπως είχε βάλει η ρενώ στο τουίγκο κάποτε).
Το κάθισμα είναι αρκετά καλό.
Τα σέρβις είναι ακριβά : Σε μη εξουσιοδοτημένο εξιδεικευμένο συνεργείο πλήρωσα 90 ευρώ μια μπαταρία και για το μικρό σέρβις 180 ευρώ... ( Το δίλιτρο πεζώ που είχα πριν είχε φτηνότερα σέρβις)
Το αιρκοντίσιον δεν αντέχει τους ελληνικούς καύσωνες, σε θερμοκρασίες άνω των 32 δεν αποδίδει (θέλω να το ελέγξω μήπως έχει πρόβλημα αλλά μάλλον είναι μικρής ισχύος απλά).
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Δεύτερον να αποφεύγεται η κίνηση με πάνω απο 3500 στροφές (δηλαδή ψηλά το στροφάρεις μόνο σε περίπτωση ανάγκης). Δεν εξηγεί γιατί αλλά φαντάζομαι προβλήματα υπερθέρμανσης.
Τρίτον ο κινητήρας ως 3κυλινδρος με τούρμπο καίει λάδι όπως μου είπαν από το συνεργείο οπότε πρέπει να τσεκάρεις συχνά ( ~ 1500χλμ) τη στάθμη για να μη στεγνώσει.-Μεχρι 3500σαλ μονο;
-Τιποτα απο τα δυο δεν δικαιολογει να καιει λαδι. -
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Μιας και πήρα παρά τις προσωπικές μου αντιρήσεις ένα τέτοιο 700 τούρμπο για τη γυναίκα μου που ήθελε κάτι να χωράει παντού. Έχω να πω τα εξής : Στο μάνουαλ ΣΕ ΠΟΙΟ MANUAL? TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ Β'2006) ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ γράφει οτι πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500 πριν την εκκίνηση και να μετράς 30 δευτερόλεπτα πριν σβήσεις το κινητήρα για να κρυώσει το τούρμπο. Πόσοι κάτοχοι το κάνουν αυτό ανελειπώς ? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΕΛΛΕΙΠΩΣ, 1 ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ 1 ΛΕΠΤΟ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ (ΕΧΩ 110.000ΚΜ KAI ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200ML ΛΑΔΙ ΑΝΑ 5.000ΚΜ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΣΕΡΒΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ 'ΣΚΙΣΩ') Εξού και οι πολλές περιπτώσεις με προβληματικά τούρμπο.
Δεύτερον να αποφεύγεται η κίνηση με πάνω απο 3500 στροφές (δηλαδή ψηλά το στροφάρεις μόνο σε περίπτωση ανάγκης). Δεν εξηγεί γιατί αλλά φαντάζομαι προβλήματα υπερθέρμανσης. **ΕΠΕΙΔΗ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΑΝΕΛΛΕΙΠΩΣ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ **Τρίτον ο κινητήρας ως 3κυλινδρος με τούρμπο καίει λάδι όπως μου είπαν από το συνεργείο οπότε πρέπει να τσεκάρεις συχνά ( ~ 1500χλμ) τη στάθμη για να μη στεγνώσει. **ΙΣΧΥΕΙ Ο ΣΥΧΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΑΔΙΩΝ, ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ? **
Αυτά δείχνουν οτι θέλει πολύ παραπάνω προσοχή στη χρήση από ένα άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο για να λειτουργήσει καλά.Η ανάρτηση είναι απίστευτα σκληρή. Ενδεικτικά θα αναφέρω φίλο που έχει δύο αμάξια Πορσε 911 τούρμπο και Σμαρτ και λέει οτι το σμαρτ είναι πολύ πιο σκληρό από τη Πόρσε!! Εγώ δεν έχω πόρσε αλλά έχω ευαίσθητη μέση και μερικές φορές πονάω μετά από ολιγόλεπτη διαδρομή με το κουτί.
Το κιβώτιο είναι πιο αργό από το θάνατο στις αυτόματες αλλαγές αλλά αν αλλάζεις με το χέρι είναι οκ. ( είναι τόσο αργό γιατί δεν είναι πραγματικό αυτόματο αλλά μάνουαλ με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη όπως είχε βάλει η ρενώ στο τουίγκο κάποτε).
Το κάθισμα είναι αρκετά καλό.
Τα σέρβις είναι ακριβά : Σε μη εξουσιοδοτημένο εξιδεικευμένο συνεργείο πλήρωσα 90 ευρώ μια μπαταρία και για το μικρό σέρβις 180 ευρώ... ( Το δίλιτρο πεζώ που είχα πριν είχε φτηνότερα σέρβις)** ΣΕ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ (ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΜΑΡΤ) ΠΛΗΡΩΝΩ 60-80 ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 150 ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΑ 30Κ ΚΜ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 45Ε**
Το αιρκοντίσιον δεν αντέχει τους ελληνικούς καύσωνες, σε θερμοκρασίες άνω των 32 δεν αποδίδει (θέλω να το ελέγξω μήπως έχει πρόβλημα αλλά μάλλον είναι μικρής ισχύος απλά).check κεφαλαια με μπλε
ΥΓ σε ποιο συνεργειο πας και πληωνεις τοσο ακριβα?
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Στο μάνουαλ γράφει οτι πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500 πριν την εκκίνηση και να μετράς 30 δευτερόλεπτα πριν σβήσεις το κινητήρα για να κρυώσει το τούρμπο. Πόσοι κάτοχοι το κάνουν αυτό ανελειπώς ?Όχι πολλοί, γι αυτό υπάρχουν τόσα χρέπια εκεί έξω. Όσοι προσέχουν επισταμένα ζέσταμα-κρύωμα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 100.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δεύτερον να αποφεύγεται η κίνηση με πάνω απο 3500 στροφές (δηλαδή ψηλά το στροφάρεις μόνο σε περίπτωση ανάγκης). Δεν εξηγεί γιατί αλλά φαντάζομαι προβλήματα υπερθέρμανσης.
Τρίτον ο κινητήρας ως 3κυλινδρος με τούρμπο καίει λάδι όπως μου είπαν από το συνεργείο οπότε πρέπει να τσεκάρεις συχνά ( ~ 1500χλμ) τη στάθμη για να μη στεγνώσει.Υπερβολικό μου φαίνεται αυτό, εκτός κι αν έχει το σμαρτάκι σου κάποια 'προδιάθεση' (κοινώς αν καίει ήδη λάδια λόγω κακής χρήσης μέχρι τώρα). Εγώ μέχρι στιγμής (~60.000χλμ) δεν τα τσεκάρω καθόλου από αλλαγή σε αλλαγή (κάθε 5.000 χλμ) και δεν καίει σταγόνα.
Αυτά δείχνουν οτι θέλει πολύ παραπάνω προσοχή στη χρήση από ένα άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο για να λειτουργήσει καλά.
Αυτό είναι αλήθεια. Θέλει φροντίδα και προδέρμ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Η ανάρτηση είναι απίστευτα σκληρή. Ενδεικτικά θα αναφέρω φίλο που έχει δύο αμάξια Πορσε 911 τούρμπο και Σμαρτ και λέει οτι το σμαρτ είναι πολύ πιο σκληρό από τη Πόρσε!! Εγώ δεν έχω πόρσε αλλά έχω ευαίσθητη μέση και μερικές φορές πονάω μετά από ολιγόλεπτη διαδρομή με το κουτί.
Κι αυτό είναι αλήθεια. Δεν ξέρω για την πόρσε αλλά σε σχέση με το ττ είναι πράγματι αρκετά πιο σκληρό στις λακκούβες.
Το κιβώτιο είναι πιο αργό από το θάνατο στις αυτόματες αλλαγές αλλά αν αλλάζεις με το χέρι είναι οκ. ( είναι τόσο αργό γιατί δεν είναι πραγματικό αυτόματο αλλά μάνουαλ με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη όπως είχε βάλει η ρενώ στο τουίγκο κάποτε).
Όντως είναι πολύ αργό. Μπαίνεις σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ και νομίζεις ότι έχει dsg.
Το κάθισμα είναι αρκετά καλό.
Τα σέρβις είναι ακριβά : Σε μη εξουσιοδοτημένο εξιδεικευμένο συνεργείο πλήρωσα 90 ευρώ μια μπαταρία και για το μικρό σέρβις 180 ευρώ... ( Το δίλιτρο πεζώ που είχα πριν είχε φτηνότερα σέρβις)Στις χρεώσεις των service θα δεις μεγάλες αποκλίσεις (αντιστρόφως ανάλογες, πολλές φορές, της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας)
Το αιρκοντίσιον δεν αντέχει τους ελληνικούς καύσωνες, σε θερμοκρασίες άνω των 32 δεν αποδίδει (θέλω να το ελέγξω μήπως έχει πρόβλημα αλλά μάλλον είναι μικρής ισχύος απλά).
Να το κοιτάξεις. Στην καλύτερη θα θέλει συμπλήρωμα υγρών, στη χειρότερη θα έχεις κάποια διαρροή.
Όπως και να 'χει, λύσεις σε όλες σου τις απορίες θα βρεις εδώ.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Μιας και πήρα παρά τις προσωπικές μου αντιρήσεις ένα τέτοιο 700 τούρμπο για τη γυναίκα μου που ήθελε κάτι να χωράει παντού. Έχω να πω τα εξής : Στο μάνουαλ ΣΕ ΠΟΙΟ MANUAL? TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ Β'2006) ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ γράφει οτι πρέπει να περιμένεις να πέσουν οι στροφές κάτω από τις 1500 πριν την εκκίνηση και να μετράς 30 δευτερόλεπτα πριν σβήσεις το κινητήρα για να κρυώσει το τούρμπο. Πόσοι κάτοχοι το κάνουν αυτό ανελειπώς ? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΕΛΛΕΙΠΩΣ, 1 ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ, ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΒΗΣΩ 1 ΛΕΠΤΟ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ (ΕΧΩ 110.000ΚΜ KAI ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200ML ΛΑΔΙ ΑΝΑ 5.000ΚΜ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΣΕΡΒΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ 'ΣΚΙΣΩ') Εξού και οι πολλές περιπτώσεις με προβληματικά τούρμπο.
Δεύτερον να αποφεύγεται η κίνηση με πάνω απο 3500 στροφές (δηλαδή ψηλά το στροφάρεις μόνο σε περίπτωση ανάγκης). Δεν εξηγεί γιατί αλλά φαντάζομαι προβλήματα υπερθέρμανσης. **ΕΠΕΙΔΗ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΑΝΕΛΛΕΙΠΩΣ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΥΡΟΥΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ **Τρίτον ο κινητήρας ως 3κυλινδρος με τούρμπο καίει λάδι όπως μου είπαν από το συνεργείο οπότε πρέπει να τσεκάρεις συχνά ( ~ 1500χλμ) τη στάθμη για να μη στεγνώσει. **ΙΣΧΥΕΙ Ο ΣΥΧΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΑΔΙΩΝ, ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ? **
Αυτά δείχνουν οτι θέλει πολύ παραπάνω προσοχή στη χρήση από ένα άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο για να λειτουργήσει καλά.Η ανάρτηση είναι απίστευτα σκληρή. Ενδεικτικά θα αναφέρω φίλο που έχει δύο αμάξια Πορσε 911 τούρμπο και Σμαρτ και λέει οτι το σμαρτ είναι πολύ πιο σκληρό από τη Πόρσε!! Εγώ δεν έχω πόρσε αλλά έχω ευαίσθητη μέση και μερικές φορές πονάω μετά από ολιγόλεπτη διαδρομή με το κουτί.
Το κιβώτιο είναι πιο αργό από το θάνατο στις αυτόματες αλλαγές αλλά αν αλλάζεις με το χέρι είναι οκ. ( είναι τόσο αργό γιατί δεν είναι πραγματικό αυτόματο αλλά μάνουαλ με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη όπως είχε βάλει η ρενώ στο τουίγκο κάποτε).
Το κάθισμα είναι αρκετά καλό.
Τα σέρβις είναι ακριβά : Σε μη εξουσιοδοτημένο εξιδεικευμένο συνεργείο πλήρωσα 90 ευρώ μια μπαταρία και για το μικρό σέρβις 180 ευρώ... ( Το δίλιτρο πεζώ που είχα πριν είχε φτηνότερα σέρβις)** ΣΕ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ (ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΜΑΡΤ) ΠΛΗΡΩΝΩ 60-80 ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 150 ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΑ 30Κ ΚΜ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ 45Ε**
Το αιρκοντίσιον δεν αντέχει τους ελληνικούς καύσωνες, σε θερμοκρασίες άνω των 32 δεν αποδίδει (θέλω να το ελέγξω μήπως έχει πρόβλημα αλλά μάλλον είναι μικρής ισχύος απλά).check κεφαλαια με μπλε
ΥΓ σε ποιο συνεργειο πας και πληωνεις τοσο ακριβα?
Εμένα είναι μεταχείρ. του 2004 και έχω διαβάσει το αγγλικό μάνουαλ (δεν εμπιστεύομαι τις ελληνικές μεταφράσεις ...) λέει
οτι περιμένεις να πέσουν οι στροφές στην εκίνηση (το 1500 μπορεί να το έβαλα εγώ απο το μυαλό μου πάντως απο όσο θυμάμαι εκεί πέφτουν) και αναφέρει ρητά τα 30 δεύτερα στο σβήσιμο. Για το λάδι μου το είπαν από το ακριβό συνεργείο που δεν σκοπεύω να ξαναπάω, δεν μου φαίνεται παράλογο να καίει (που έχεις δει οτι θέλει λάδια κάθε 5000? τα καινούργια αμάξια αλλάζουν τουλάχιστο κάθε 10 ή χρόνο ενώ το σμαρτ έχει και το σέρβις κομπιούτερ που σου λέει πότε να πας συνεργείο). Παρεπιπτόντως αντί να σου πω εγώ σε ποιο πήγα (έχω πάει σε 2 ένα στον αγ.δημήτριο ειδικευμένο μερσεντέ που φτιάχνει κυρίως ταξί και ένα στη ν.σμύρνη για σμαρτ ρσ κάτι) δε μου λες εσύ το φτηνό και καλό που πας? όσο για το στροφάρισμα λέει στο αγγλικό μάνουαλ we strongly advise to avoid operating the vehicle over 3500rpm for an extended period of time. Αν θες επειδή τώρα κάνει κρύο αύριο να φέρω το μάνουαλ από το αμάξι και να σου τα γράψω ακριβώς με σελίδες. -
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το αιρκοντίσιον δεν αντέχει τους ελληνικούς καύσωνες, σε θερμοκρασίες άνω των 32 δεν αποδίδει (θέλω να το ελέγξω μήπως έχει πρόβλημα αλλά μάλλον είναι μικρής ισχύος απλά).Να το κοιτάξεις. Στην καλύτερη θα θέλει συμπλήρωμα υγρών, στη χειρότερη θα έχεις κάποια διαρροή.
Μάλλον θα γραφτώ στο φόρουμ που προτείνεις το σκεφτόμουν άλλωστε. Δεν ξέρω για προδιάθεση για τα λάδια πάντως και σε κατανάλωση δεν σε φτάνω έχω μέση περίπου 7.5 λίτρα / 100. για το αιρκον να το πάω σε αιρκοντισιονά ή στη σμάρτ ?
Όπως και να 'χει, λύσεις σε όλες σου τις απορίες θα βρεις εδώ. [/quote]
Smart turbo