-
Καθοτι λατρευω το Mazda 6 αλλα μπορω να παρω μονο το Mazda 3 θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις απο κατοχους για τις επιδοσεις του 1400 κινητηρα με μονο 80 αλογα και του 1600(αν και αυτος λιγος μου φαινεται), για την αναρτηση και τα φρενα. Υπαρχουν τιποτα συνηθισμενα προβληματα; Αναμενω απαντησεις
-
Καθοτι λατρευω το Mazda 6 αλλα μπορω να παρω μονο το Mazda 3 θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις απο κατοχους για τις επιδοσεις του 1400 κινητηρα με μονο 80 αλογα και του 1600(αν και αυτος λιγος μου φαινεται), για την αναρτηση και τα φρενα. Υπαρχουν τιποτα συνηθισμενα προβληματα; Αναμενω απαντησεις
-
Καθοτι λατρευω το Mazda 6 αλλα μπορω να παρω μονο το Mazda 3 θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις απο κατοχους για τις επιδοσεις του 1400 κινητηρα με μονο 80 αλογα και του 1600(αν και αυτος λιγος μου φαινεται), για την αναρτηση και τα φρενα. Υπαρχουν τιποτα συνηθισμενα προβληματα; Αναμενω απαντησεις
-
mia apo tis kaliteres agores..........
telia thesi odigisis, thetikos epilogeas,korifeo plesio, kaloi xoroi, paradigmatiki aksiopistia..........
prosopika to brika statherotato sta polla, poli kalo turn in, kai opou thelis kai protopothetisi.........
ta frena einai ena apo ta atou tou autokinitou ............. amesotata kai ekpliktika se apodosi......... den ksero apo antoxi ti kanoun.....
to gkazi me ntiza....... entaksi se kapia simia sto esoteriko tha bris merika mapa plastika alla apodiknionte psila pragmata...
tha to perna me klista matia kai idika enoite se sedan kai stin ekdosi noumero 3 opou bgeni pano kato sta 19.000 euro...........
malista tha to ekana kai idiki paraggelia me ta frena apo to 2.000 pou einai akomi megalitera........
ena apo ta enapominanta original made in japan/ den exi imanta xronismou alla kadena........ -
Θα συμφωνήσω με τον popolaro.
Είναι κορυφαία επιλογή, τόσο ποιοτικά όσο και οδηγικά. Ειδικά το sedan είναι πολυ όμορφο και σπορ. Ο 1.6 είναι καλός αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Όσον αφορά το δίλημμα 1.6-1.4, χίλιες φορές λιγότερος εξοπλισμός και 1.6 παρά 1.4, που είναι λίγος για τα κιλά του αυτοκινήτου.
-
Sto Canada to Mazda 3 exei poulish trela. Opou pas nasou kai ena 3ari mprosta sou. Kai perisotera ta odigoun gunaikes. Einai to teleutaio trend edo.
-
Το εν λογω αυτοκίνητο το εχει αγοράσει ενας ξαδερφός μου και έχει εντυπωσιαστεί. Πραγματικα απο τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία, θα συμφωνήσω ομως οτι ο 1.4 του πέφτει λίγος.
Για να πώ την αμαρτια μου αν και έχω το 6άρι ενα χρονο περίπου και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος, δεν θα με χάλαγε καθόλου να το αλλαζα με το Mazda 3 με το δίλιτρο μοτέρ
-
το διλιτρο το μοτερ εχει ομος ηλεκτρουδραυλικο τιμονι και ηλεκτρονικο γκαζι....
-
Kαλό αμαξάκι αλλά είναι ΚΑΙ αυτό ακριβούτσικο...
Το 3 Sedan 1.6 Βase ξεκινά από τα
-
Είναι ακριβούτσικο αλλα πιστεύω και λόγω αξιοπιστίας τα 'βγάζει' τα λεφτά του. Όλες οι εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικό γκάζι το οποίο δεν ενοχλεί όμως. Στην δίλιτρη έκδοση το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι χρησιμοποιείται για λόγους κατανάλωσης και ιπποδύναμης. Όντως χάνει λίγο σε αίσθηση σε σχέση με το απλό υδραυλικό του 1.6 αλλα παραμένει απο τα κορυφαία στην κατηγορία.
-
στο 1,600 παντως αδερφε το γκαζι ειχε απιστευτη αμεσοτητα......... δεν ξερω αν εχει ηλεκτρικο αλλα παντως δεν ειχα προβλημα.........
-
Για τους κινητηρες δεν γνωριζω, αλλα γενικα το 3 μου φαινεται πολυ καλο αυτοκινητο! και ειδικα το sedan ειναι το ποιο ομορφο της κατηγοριας για εμενα....με στοιχεια που παραπεμπουν στο RX-8! Μπραβο στη Mazda! Γα μενα μακραν το πιο ωραιο μικρομεσαιο σημερα! Μπορει να εγεται sedan αλλα για μενα δειχνει πως θα επρεπε να ειναι ολα τα coupe...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Το εν λογω αυτοκίνητο το εχει αγοράσει ενας ξαδερφός μου και έχει εντυπωσιαστεί. Πραγματικα απο τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία, θα συμφωνήσω ομως οτι ο 1.4 του πέφτει λίγος.Για να πώ την αμαρτια μου αν και έχω το 6άρι ενα χρονο περίπου και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος, δεν θα με χάλαγε καθόλου να το αλλαζα με το Mazda 3 με το δίλιτρο μοτέρ
ΙΕΡΟΣΥΛΕ !
Τέτοια γράφεις γι αυτό σε σκίζουνε στα service
Πάντως το 3αρι καλό άλλα ακριβό. Και πιστευω οτι σαν 1600 μπαινει στα χώραφια του 6 με τον 1800 κινητηρα για το οποίο πίστευω οτι πόλλοι θα το προτιμούσαν λόγω μεγέθους και όχι μόνο. -
Μην το σκεφτασαι καν.Αν δεν μπορεις το 2,0 ,χτυπα το 1,6 με εξοπλισμο κοντα στα λεφτα σου. Η εταιρια αυτη βγαζει -για'μενα- εδω & χρονια τα πιο 'ευρωπαικα' ιαπωνικα αυτοκινητα. Προσωπικα, ακομη εχω το 323 1.3 sedan του 1980.Αν & πλεον το εχω ΕΝΤΕΛΩΣ παραμελησει (αφου εχω αλλα) σε ο,τι αφορα ΤΑ ΠΑΝΤΑ (σερβις εχει να γινει καμμια 5ετια,λαστιχα-αναρτησεις δεν εχει, μονο βενζινη του βαζω, ουτε καν λαδια του αλλαζω-δεν τα καιει...),ειναι απιστευτα αξιοπιστο, σκυλι, εχει νευρο &...μπαινει στις στροφες με πολλα χλμ & με ασφαλεια (τυφλα να'χει το ξενερωτο Αστρα που εχω σημερα).Πραγματικα,οποτε το καβαλαω,το λιωνω, νιωθω οτι δεν προκειται ποτε να με αφησει, παρα την κακομεταχειριση & διασκεδαζω μαζι του αφανταστα...Μιλαμε για 380.000 χλμ με τον ιδιο κινητηρα,χωρις να λυθει. Φαντασου λοιπον το σημερινο 3 ποσο μπροστα & ολοκληρωμενο ειναι, κατι που το επιβεβαιωνει & ο ειδικος τυπος.Θα το χαρεις πραγματικα, αξιζει τα λεφτα του & ειναι αμαξι οικογενειακο μεν, μα για πραγματικη οδηγηση. Εαν μπορουσα, αυτο θα επαιρνα σημερα &΄γω.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Είναι ακριβούτσικο αλλα πιστεύω και λόγω αξιοπιστίας τα 'βγάζει' τα λεφτά του. Όλες οι εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικό γκάζι το οποίο δεν ενοχλεί όμως. Στην δίλιτρη έκδοση το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι χρησιμοποιείται για λόγους κατανάλωσης και ιπποδύναμης. Όντως χάνει λίγο σε αίσθηση σε σχέση με το απλό υδραυλικό του 1.6 αλλα παραμένει απο τα κορυφαία στην κατηγορία.Δεν ξερω αν ειναι αξιόπιστο ένα αυτοκίνητο το οποίο ραγίζει το παρμπριζ στο 1ο του μήνα (στα κρυα του χειμώνα) χωρίς να κάνεις κάτι !! και σύμφωνα με μαρτυρίες του φίλου μου τρίζει αρκετά !! Επίσης δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση της πίσω ανάρτησης (πίσω καθόμουν) για ένα αυτοκίνητο τοσο καινούργιο και με πολλαπλούς συνδέσμους.
΄Ενα ακόμα αρνητικό είναι το RCD το οποίο είναι εσωματωμένες οι ενδειξεις του στο LCD του A/C.
Παρόλα αυτά είναι πολύ όμορφο μέσα έξω αλλά την αξιοπιστία του περιμένετε να τη δείξει γιατι είχαμε ανακλήσεις και για το 6. -
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Είναι ακριβούτσικο αλλα πιστεύω και λόγω αξιοπιστίας τα 'βγάζει' τα λεφτά του. Όλες οι εκδόσεις έχουν ηλεκτρονικό γκάζι το οποίο δεν ενοχλεί όμως. Στην δίλιτρη έκδοση το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι χρησιμοποιείται για λόγους κατανάλωσης και ιπποδύναμης. Όντως χάνει λίγο σε αίσθηση σε σχέση με το απλό υδραυλικό του 1.6 αλλα παραμένει απο τα κορυφαία στην κατηγορία.
Δεν ξερω αν ειναι αξιόπιστο ένα αυτοκίνητο το οποίο ραγίζει το παρμπριζ στο 1ο του μήνα (στα κρυα του χειμώνα) χωρίς να κάνεις κάτι !! και σύμφωνα με μαρτυρίες του φίλου μου τρίζει αρκετά !! Επίσης δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση της πίσω ανάρτησης (πίσω καθόμουν) για ένα αυτοκίνητο τοσο καινούργιο και με πολλαπλούς συνδέσμους.
΄Ενα ακόμα αρνητικό είναι το RCD το οποίο είναι εσωματωμένες οι ενδειξεις του στο LCD του A/C.
Παρόλα αυτά είναι πολύ όμορφο μέσα έξω αλλά την αξιοπιστία του περιμένετε να τη δείξει γιατι είχαμε ανακλήσεις και για το 6.Αυτο για τους τριγμους, δεν μου αρεσε ιδιαιτερα γιατι αν και σκληρα πλαστικα φαινονται καλοβαλμενα! Οσο για το RCD... οντωςπολυ κακη ιδεα να το κανουν τοσο ενσωματομενο. Περι της αναρτησης, δεν περιμενα να ακουσω κατι καλυτερο, γιατι αν και πολλαπλοι συνδεσμοι φροντισαν να τους κανουν αρκετα σφιχτους (και καλα sportiff).
Παντως στα 2 λιτρα ειναι best value for money.... τα εχει ολα και συμφερει.
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι το νέο Φόκους (σε σεντάν έκδοση) στα 2 λίτρα, τουλάχιστον, θα είναι καλύτερη αγορά.
Είδωμεν -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Παντως στα 2 λιτρα ειναι** best value for money**.... τα εχει ολα και συμφερει.
Best value for money το 2 liter..?
Xμμμ δεν νομίζω...
Μazda 3 2.0 Sedan από [b]
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παντως στα 2 λιτρα ειναι** best value for money**.... τα εχει ολα και συμφερει.
Best value for money το 2 liter..?
Xμμμ δεν νομίζω...
Μazda 3 2.0 Sedan από [b]
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παντως στα 2 λιτρα ειναι** best value for money**.... τα εχει ολα και συμφερει.
Best value for money το 2 liter..?
Xμμμ δεν νομίζω...
Μazda 3 2.0 Sedan από [b]
Mazda 3