Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και θα βαλει και ιστορικες ε? γιατι δε βλεπω πινακιδες..
Ωραια κατασταση..
Πραγματικά ωραία κατάσταση.
Ιστορικές έχει ήδη...
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και θα βαλει και ιστορικες ε? γιατι δε βλεπω πινακιδες..
Ωραια κατασταση..
Πραγματικά ωραία κατάσταση.
Ιστορικές έχει ήδη...
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
H δικιά σου είναι;
Όχι, η δικιά μου είναι 2λιτρη του 1977, η επόμενη σειρά. Αυτή είναι ενός φίλου μου, 1.8, μοντέλο 1973, αν θυμάμαι καλά.
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τη συγκεκριμένη τη γνωρίζω πάρα πολύ καλά & είναι σε άψογη κατάσταση. Φοβερό αυτοκίνητο.
Γιατι ειναι εξω απο το φανοποιειο..?Μαζεματα?
Μαζέματα, περιέργως έχει ελάχιστες σκουριές & θα πέσει & βάψιμο για φρεσκάρισμα. Πολύ καλοδιατηρημένο & μηχανικά (κινητήρας, κιβώτιο, αναρτήσεις, τιμόνι κτλ). Το έχουμε πάει Αθήνα - Καρπενήσι - Άγρίνιο - Ρίο - Αθήνα & δεν έκανε κιχ. Μοναδική εμπειρία.
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τη συγκεκριμένη τη γνωρίζω πάρα πολύ καλά & είναι σε άψογη κατάσταση. Φοβερό αυτοκίνητο.
Mazda 2 1,5 & από εμένα, ταχύτατο, αξιόπιστο & ωραίο στο δρόμο.
Ακολουθεί Clio 1,2 TCE (αρκεί να βρεις αντιπροσωπεία ), πολύ καλό αμάξι, & τελευταίο το 207. Πέρισυ είχα κάνει test drive Clio 1,4 100PS & 207 1,4 90PS, μακράν ταχύτερο & πιο ευρύχωρο το Clio, στους υπόλοιπους τομείς ήταν ισάξια, & μόνο στην αίσθηση τιμονιού ήταν καλύτερο το 207 (αν & το Clio το συνηθίζεις εύκολα). Με το TCE οι διαφορές θα είναι εντονότερες υπέρ του Clio, παρά το νέο 1,4 95PS του 207.
Όλα είναι, παρόλα αυτά, εξαιρετικές επιλογές, προτίμησε αυτό που θα σε καλύψει περισσότερο μετά από test drive (μόνο μείνε μακριά από Corsa, αν θες να κινείσαι λίγο πιο σβέλτα).
Πολύ ωραία η ιστορία της Alfetta! Ευχαριστούμε!
Να ρωτήσω κατι & εγώ; Για Clio I 1,4 8v (μοτέρ Energy 1390cc, 80PS), του 1997, με 150.000 χλμ, τι να βάλω; Έως τώρα, του έβαζα τα Elf Competition 10W/40 (ημισυνθετικά), με αλλάγή κάθε 7500χλμ (& φίλτρο πάντα). Επειδή στο παρελθόν του είχα βάλει & συνθετικό Castrol RS 10W/60, & συνθετικό ΒP 7000, αλλάζοντάς τα κάθε 10.000 χλμ, είχα παρατηρήσει ομαλότερη λειτουργία, ίσως βελτιωμένες επιδόσεις, ζεσταίνονταν ταχύτερα & δεν ανέβαζε εύκολα υψηλές θερμοκρασίες, μέχρι να δουλέψει το βεντιλατέρ, & ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση. Αλλά τα σταμάτησα, καθώς ήταν πανάκριβα & μάλλον υπερβολικά για το μοτέρ αυτό.
Τώρα ποιο θα μου προτείνατε; Επειδή από το Λαμπριανίδη τα βρίσκω όλα σε εξαιρετικές τιμές, σκέφτομαι ξανά κάποιο 100% συνθετικό (πχ, Mobil 1, που κάνει το Fabia μου να δουλεύει πολύ πιο γλυκά & δεν το καταναλώνει) ή κάποιο από τα High Mileage, που έιναι για κινητήρες με πολλά χλμ στην πλάτη τους; Και αλλαγές κάθε πότε;
Να σημειώσω ότι το αμαξάκι κινείται, πλέον, περισσότερο στην πόλη, ο κινητήρας δεν έχει καθόλου διαρροές, είναι άψογος, δεν κατανάλωσε ποτέ σταγόνα λαδιού & πάει τόσο καλά, όσο & στη νιότη του.
ΥΓ: Την ίδια ερώτηση να κάνω & για Corolla 1,6 110PS, ΤΟΥ 1998, ΜΕ 260.000 χλμ, με έως τώρα λάδια κάτι ημισυνθετικά της Toyota; Αυτή, φυσιολογικά, 'τσιμπάει' λίγο λαδάκι, αλλά τραβάει καλά, σαν καινούριο.
Starlet τελευταίας γενιάς θα πρότεινα & εγώ.
Από άλλες εναλλακτικές, θα σου πρότεινα επίσης Renault Clio 1,4 1ης γενιάς, ιδίως το f/l μοντέλο με τα καμπύλα φανάρια μπροστά. Αγόρασα το 1997 καινούριο ένα τέτοιο (5θυρο, με A/C, Y/T, αερόσακο οδηγού & ηλεκτρικές ευκολίες στάνταρ). Έχει 150.000 χλμ (σκληρά, μάλλον..., τώρα το έχει ο πατέρας μου για οικοδομικές εργασίες, μουλαράκι) & μια μικρή στούκα στο ενεργητικό του. Την περίοδο εκείνη κοιτούσα & τα αντίστοιχα Starlet, Polo, Ibiza, Punto, 106-Saxo, κτλ, μα κατέληξα στο Cliάκι & δεν το έχω μετανιώσει στιγμή. Μου έχει βγει τρομερά αξιόπιστο & δεν τρίζει, έχει καλή ποιότητα παντού (περίεργο για Renault, ε;), παρά το ότι δε συντηρείται όπως προβλέπεται από τον κατασκευαστή. Το νιώθω πάρα πολύ δεμένο. Το μοτέρ-σαζμάν είναι αλεξίσφαιρα, πολύ καλές επιδόσεις από στάση & ρεπρίζ, χαμηλή κατανάλωση & δεν έχει κάψει ποτέ σταγόνα λαδιού. Ειδικά σε σχέση με το Starlet, είναι σαφώς πιο άνετο, πιο ήσυχο & ταξιδιάρικο, αλλά η μεγάλη τους διαφορά είναι στην οδική συμπεριφορά: Ακριβέστατο κράτημα, σταθερότατο & ευθύβολο, τιμόνι γεμάτο σε αίσθηση, γενικά σε φτιάχνει να το οδηγείς, νιώθεις σα να το φοράς (έτσι συμβάινει & με τα Saxo-106, παλιά γαλλική σχολή, γαρ...).
Αν βρεις κανένα τέτοιο σε καλή κατάσταση, δες το. Κι από μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία Renault, θα βρεις μπόλικα & με πολύ καλές τιμές (το ίδιο ισχύει & για ανταλλακτικά, υπάρχουν σε αφθονία). Σκέψου το.
Φυσικά, ΟΧΙ Polo.-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Για να γραφτεις σε μια οδικη βοηθεια νομιζω πω πρεπει να δουν το αμαξι αλλα δεν ειμαι και πολυ σιγουρος.Αυτο που σκεφτεσαι λογικα δεν γινεται.Αν ηταν ετσι τοτε δεν θα γραφαμε το αυτοκινητο μας σε καποια οδικη βοηθεια.Θα περιμεναμε να βγει το προβλημα και μετα να το γραψουμε.Αν εισαι γραμμενος σε οδικη βοηθεια δεν υπαρχει κοστος μεταφορας αν δεν εισαι και θες να το μεταφερεις τα λεφτα ειναι πολλα.Το λιγοτερο 250+ ευρω.Κοιταξε μηπως κανας γνωστος σου εχει φορτηγο η καροτσα για αυτοκινητο μπας και γινει κατι.
Αυτό φοβόμουν & εγώ... Εάν δε μπορέσει κάποιος να μου το επισκευάσει εκεί, θα αναγκαστώ να πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου, γμτ! Ας πρόσεχα!