-
Όταν λεώ δεν έχουν καμιά σχέση το ένα με το άλλο δεν εννοώ κοστολογικά μόνο. To κόστος είναι το τελευταίο πράγμα που διαφέρουν αυτά τα αυτοκίνητα. Η GT2 RS είναι η top of the line 911 (που τις εκδόσεις της σειράς αν πάμε να τις μετρήσουμε θα χάσουμε το λογαριαμό) το οποίο έχει φτιαχτεί μόνο για πίστα, έχει ελαφρώματα, ρυθμίσεις αποκλειστικά για πίστα, ενισχυσεις ένα κόσμο άλογα τη στιγμή που το GT-R είναι ένα τετραθέσιο με full ανέσεις που άνετα μπορείς να γυρνάς με αυτό στην κυκλοφορία κάθε μέρα. Το MY2011 λένε θα έχει και ελάχιστη κατανάλωση 8,5λτ/100km
-
Σωστό κι' αυτό, εγώ μίλησα μόνο για επιδόσεις και κόστη.
-
Η NISSAN ανακοινωσε τα τεχνικα χαρακτηριστικα για το GT-R που θα κυκλοφορησει το Φεβρουαριο του 11
http://www.evo.co.uk/news/evonews/25848 ... ealed.html
http://www.bestofthebest.gr/newsletters ... hp?id=1081 -
καλα αμα φτιαξει και η Νισσαν GTR 300 χιλιαδων ευρω θα χτυπησει χρονους στο Ρινγ κατω των 7 λεπτων
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=91189
-
Σας έχω πει για το καινούργιο μου βίτσιο να διαβάζω σχόλια έτσι?
kostas | 17/11/2010 18:43
Θα μας τρελάνουν οι Ιάπωνες! Για ποια 2+ δευτερόλεπτα μιλάνε άν η θερμοκρασία δρόμου θα ήταν μεγαλύτερη απο 13οC? Θα ζεστάνουν την άσφαλτο με ηλεκτρικές κουβέρτες ή με φλόγιστρα? Όσο μεγαλώνει η θερμοκρασία περιβάλλοντος τόσο μικραίνει η απόδοση των turbo.** Επιπλέον σε τι υψόμετρο είναι η πίστα ? Μηπως κοντά στο επίπεδο της θάλασσας**? Να δούμε σε κανονικές δοκιμές τι θα κάνει και όχι σε ιδανικές συνθήκες που μας παρουσιάζουν. Σε λίγο θα το βάλουν και σε κατηφόρα με ενα κουπάκι βενζίνη στο ρεζερβουάρ για λιγότερο βάρος. Πολλά μπορούν να κάνουν που οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα προς όφελος τους( όπως και πολλοί κατασκευαστές άλλωστε).Είδε κανείς έναν ανεξάρτητο φορέα να ελέγχει το αυτοκίνητο και τις συνθήκες?Μήπως είναι κρυφά βελτιωμένο? Μήπως..... μήπως... Πολύ καλό μηχάνημα παρόλα αυτά αλλά GT car segmentation και όχι sports car.
τί ζορια τραβάει ο κοσμος ρε πστ μου
-
Έχει μετοχές στην Πόρσε ο συγκεκριμένος.
-
Αρκεί την ημέρα εκείνη να είχε ηλιοφάνεια και ο χρόνος κάτω από τα 3 sec θα ήταν εύκολος.
Ο κόσμος στερείται φαντασίας και μένει μέσα στα στεγανά. Ταυτίζει τη θερμοκρασία οδοστρώματος με αυτή του περιβάλλοντος ξεχνώντας ή παραγνωρίζοντας ότι για σκούρα σώματα (όπως η άσφαλτος) την ημέρα σημαντικός είναι ο ρόλος της ηλιοφάνειας.
-
kostas | 17/11/2010 18:43
Πολύ καλό μηχάνημα παρόλα αυτά αλλά GT car segmentation και όχι sports car.μακαρι να πηγαινανε ολα τα GT σαν το GT-R.
-
καλά, αυτό με το υψόμετρο είναι θεϊκό, στην αμέσως επόμενη πρόταση μιλάει για φυσιολογικές συνθήκες
Φυσιολογικές συνθήκες είναι να το χρησιμοποιεί ο κοντράκιας στην Λα Παζ, όχι ο κάγκουρας στη βουλιαγμένης
-
Eνα 'γαργαλημενο' απο την HKS με χρονομετρηση στην Fuji Speedway και οδηγο τον Οrido...
http://www.nihoncar.com/en/nc_tv.php?pg ... ws&id=1196
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Κοστολογικά GT2 RS και GTR δεν έχουν καμμία σύγκριση, αλλά η πρεμούρα της Πόρσε να την πάει στο ρίγκ και να γράψει γερό χρόνο κάτι υποδεικνύει.
Σημειολογικά δε, καταλήγουμε σε αυτό και με κάτι άλλο :According to Porsche Motorsports manager Andreas Preuninger, the RS was conceived around 2007 as a skunk-works effort. The 727 code number selected for the project corresponds to one of the Nissan GT-R's lap times around the Nurburgring's Nordscheleif. When the dust settled, Porsche test driver Timo Kluck had eclipsed that target by an impressive nine seconds.
Aν και ολίγο τραβηγμένο σαν άποψη, δεν παύει να έχει το στίγμα του.
κάτι δευτερόλπετα λέγαμε σε μια παραλία μια φορά κι έναν καιρό.... είναι αυτά?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
κάτι δευτερόλπετα λέγαμε σε μια παραλία μια φορά κι έναν καιρό.... είναι αυτά?
...αυτα ειναι, αλλα η ιστορια δεν σταματαει εκει, εχει και συνεχεια...
Ο Horst von Saurma, του περιοδικου sport-auto εχει ουσιαστικα τον ταχυτερο χρονο
στην ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια μετρηση μηκους της πιστας, δηλαδη τα 20,832χλμ , και με την GT2 RS εκανε
7:24, τα οποια επιτευχθηκαν μολις αυτο το μηνα.
Τα 9sec δευτερολεπτα διαφορας, ειναι βασισμενα στον χρονο 'στοχο' των 7:26.70 (με κωδικο 727)
που εκανε το GT-R ΜΥ2009, Απριλιο του 2009, στην μετρηση ομως των 20,832χλμ της πιστας.
Οι της Porsche κυριοι, εμειναν αφενως στο 2009, και αφετερου ελαβαν υποψιν τον χρονο του
Timo Kluck με την GT2 RS, ο oποιος αφορουσε μετρηση μηκους 20,600χλμ της πιστας, τον Απριλιο του 2010.
Δεν αναφερουν, (τυχαιο? Δεν νομιζω... ) τον προσφατο χρονο του Toshio Suzuki, μολις τον Οκτωβριο
που μας περασε, με GT-R MΥ2011, o oποιος αφορουσε την χρονομετρηση των 20,832χλμ της πιστας (ελαφρως βρεγμενη, αλλα οκ, το προσπερναμε αυτο... ), και ηταν της ταξης του 7:24.22, δηλαδη ουσιαστικα μολις 0.22sec αργοτερος απο την χρονομετρηση ΙΔΙΟΥ μηκους πιστας (20,832χλμ και οχι 20,600χλμ... ) χρονο της GT2 RS (σε στεγνο, αλλα οκ δεν πειραζει... ), ετσι για να εχουμε μια ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ εικονα του τι συνεβη...
Ολα αυτα βεβαιως με μια 'ξεβρακωτη' 911, πολυ ελαφρυτερη απο τον ουσιαστικο στοχο του GT-R, ασχετως αν ειναι δικηνητη, κατι που σε τετοιου επιπεδου ταχυτητες και συνθηκες πιστας, μαλλον δεν αποτελει ιδιαιτερο μειονεκτημα...http://en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times
To 'Porsche Marketing' θελει δουλεια ακομα...
-
μην τα λες διοτι αμα παρουν κανα steve jobs δεν σας βλεπω καλα
-
παντως το γερασμενο Βαϊπερ καλα κρατει
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...αυτα ειναι, αλλα η ιστορια δεν σταματαει εκει, εχει και συνεχεια...
Ο Horst von Saurma, του περιοδικου sport-auto εχει ουσιαστικα τον ταχυτερο χρονο
στην ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια μετρηση μηκους της πιστας, δηλαδη τα 20,832χλμ , και με την GT2 RS εκανε
7:24, τα οποια επιτευχθηκαν μολις αυτο το μηνα.
Τα 9sec δευτερολεπτα διαφορας, ειναι βασισμενα στον χρονο 'στοχο' των 7:26.70 (με κωδικο 727)
που εκανε το GT-R ΜΥ2009, Απριλιο του 2009, στην μετρηση ομως των 20,832χλμ της πιστας.
Οι της Porsche κυριοι, εμειναν αφενως στο 2009, και αφετερου ελαβαν υποψιν τον χρονο του
Timo Kluck με την GT2 RS, ο oποιος αφορουσε μετρηση μηκους 20,600χλμ της πιστας, τον Απριλιο του 2010.
Δεν αναφερουν, (τυχαιο? Δεν νομιζω... ) τον προσφατο χρονο του Toshio Suzuki, μολις τον Οκτωβριο
που μας περασε, με GT-R MΥ2011, o oποιος αφορουσε την χρονομετρηση των 20,832χλμ της πιστας (ελαφρως βρεγμενη, αλλα οκ, το προσπερναμε αυτο... ), και ηταν της ταξης του 7:24.22, δηλαδη ουσιαστικα μολις 0.22sec αργοτερος απο την χρονομετρηση ΙΔΙΟΥ μηκους πιστας (20,832χλμ και οχι 20,600χλμ... ) χρονο της GT2 RS (σε στεγνο, αλλα οκ δεν πειραζει... ), ετσι για να εχουμε μια ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΗ εικονα του τι συνεβη...
Ολα αυτα βεβαιως με μια 'ξεβρακωτη' 911, πολυ ελαφρυτερη απο τον ουσιαστικο στοχο του GT-R, ασχετως αν ειναι δικηνητη, κατι που σε τετοιου επιπεδου ταχυτητες και συνθηκες πιστας, μαλλον δεν αποτελει ιδιαιτερο μειονεκτημα...http://en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times
To 'Porsche Marketing' θελει δουλεια ακομα...
Αυτή είναι ενημέρωση... καλα που μαθαίνονται τόσες πληροφορίες ήθελα να ξερα;;
Τελοσπαντων το 0-100 σε 3.0 (!) απο το παλιο 3.5 οπως και τα 2 δευτερολεπτα κατω στην ίδια πιστα της Ιαπωνίας λενε πολλάααα για το GT-R MY2011. Εκτος αν φαρδυναν την πίστα και έστρωσαν φρεσκια παχια ασφαλτο
-
-
ολα τα λεφτα ειναι τι γαντακι του οδηγου χαχα
ειπαμε τετοια αυτοκινητα προσφερουν τεραστια χαμογελα σε ολους όσους είναι μέσα ή και απ έξω, αυτό έιναι το μεγαλείο τους, είπαμε είναι ένα πανέμορφο big toy. -
-
Είδα σήμερα ένα λευκό στο Χαλάνδρι.
Nissan GT-R