Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Το πίσω μέρος με χαλάει.
Το εσωτερικό είναι όλα τα λεφτά !
+1
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Το πίσω μέρος με χαλάει.
Το εσωτερικό είναι όλα τα λεφτά !
+1
Επιτέλους το GT-R όπως το είχε οραματιστεί ο Mizuno....
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2154840/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2267784/
Δε μπορεί να μετανιώσεις με κανένα απο τα δύο
Επίσης αν είσαι επαρχία και αντέχεις να ανέβεις 1-1,5 λτ/100km σε κατανάλωση δες και για κανα τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1026870/
Επειδή το μέτρούσα ενα διάστημα ορίστε
http://www.spritmonitor.de/en/detail/468208.html
Στην αρχή όταν το πήρα μτχ ρούφαγε παραπάνω. Μετά το service που βλέπεις έστρωσε και τώρα έχω 7-8λτ/100km αν δεν του πίνω το αίμα
Σε επαρχιακό αυτά αλλά με σβέλτη οδήγηση. Σε πόλη δε ξέρω αλλά φανταζομαι θα καίει παραπάνω.
Αν βρείς μη τετρακινητό ή πιο καινούριο με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού και όχι υδραυλική πάς για 10-15% κάτω σε κατανάλωση. Το Vtec δε ξέρω πώς συμπεριφέρεται αλλά σίγουρα θα το προτιμούσα τώρα που έχουν πέσει τόσο οι τιμές τους
Το 105άρι βγάζει ροπή απο πολύ χαμηλά. Αν δεν κάνω λάθος γύρω στις 3500σαλ δίνει τη μέγιστη ο κινητήρας του. Γενικά πολύ ελαστικό μοτόρι. Όχι δεν είναι ανάγκη να του πιείς το αίμα για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Απο το vtec δυστυχώς δεν έχω εμπειρία
Για το λαδάκι ισχύει. Με ανησύχισε στην αρχή αλλα διαπίστωσα και γώ οτι το κάνει στις πολύ υψηλές στροφές. Κατανάλωση γύρω στα 0,5λτ/5000χλμ είναι το μέγιστο που έχω δεί. Αν το πηγαίνεις φυσιολογικά δεν καίει τίποτα απολύτως. Το θεωρώ καλό πάντως να καίει μια μικρή ποσότητα ενας κινητήρας και ειδικά κατα το σκίσιμο.
Κρατήστε ενα Sunny GTi-R για μένα....
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
εμεινε απο καυσιμο και γεμισε με μπετονακι!!!
Στα καρπυρατερ παλαιότερα δεν είχες μεγάλο θέμα να το αφήσεις να μείνει απο βενζίνη. Στα ψεκαστά ενδέχεται να υπερθερμανθεί η αντλία υψηλής πίεσης του ψεκασμού και να της κάνεις ζημιά (ακριβή βλάβη). Επίσης έχω διαβάσει και για άλλες βλάβες σε ψεκαστά που έμειναν απο κάυσιμο... Καλύτερα να μην το επαναλάβετε
Για το Crypton X ειδικά απο φίλο που το έχει ξέρω ότι καει κάπως παραπάνω, έως +50% παραπάνω σε σχέση με το innova και κοντα στα επίπεδα 250αρας μηχανής. Επείδη το παπί είναι κυρίως για να κινείσαι οικονομικά δε θα το επέλεγα για αυτό και μόνο το λόγο. Δε ξέρω για το Crypton R
Με το που είδα το thumbnail το πρώτο πράμα που πέρασε απο το μυαλό μου ήταν οτι έκανε river crossing
Όσο και να μην ισχύει είχε πολύ γέλιο η διόρθωση
Ο χρήστης mitsarelos έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ.
ΘΕΛΩ ΜΑΘΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΩΣ:
α) ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 105 ΙΠΠΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ 125? ΚΑΙ ΠΙΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ...
β) ΑΞΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 'Ο4 ΜΕ 8.500 - 9.500 ΕΥΡΩ? ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ...
γ) ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟ? ΠΙΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ''ΑΙΣΘΑΝΕΤΕ''...
δ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?Υ.Γ.1 [u]ΔΕΝ [u]ΤΟ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΝΤΩΜΑ. ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ. ΕΧΩ ΜΩΡΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΚΥΛΑ (ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ) ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΑΙΓΑΛΕΩ - ΜΕΝΙΔΙ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ 150 ΜΕ 200 ΧΙΛ. (ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ). ΕΧΩ ΛΟΞΑ ΜΕ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ... ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ...)
Υ.Γ.2 ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ HR-V ΘΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΗΜΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ''ΨΗΜΕΝΟΣ'' ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.
α) Ναι 20 άλογα διαφορά με σχεδόν ίδια μέση κατανάλωση καυσίμου. Αν μπορείς πάρε το 125αρι
β) Μπορείς να βρείς και φτηνότερα. Τι πάει να πει αν αξίζει σήμερα; Επείδή έχουμε κρίση δηλαδή χωρίς αυτοκίνητα θα μείνουμε;
γ) -
δ) Εξαιρετικό. Απο τα καλύτερα μεταχειρισμένα που μπορείς να βρεις αρκεί να είναι σε σχετικά καλή κατάσταση. Πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο, καλό γκάζι για 1600 SUV, σε light offroad δε θα σου πεί πουθενά όχι, καλή κατανάλωση καυσίμου (7-8 lt/100km σε επαρχιακό), πάρα πολύ αξιόπιστο.
ε) Μη γράφεις κεφαλαία