-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Τότε να μην κάνεις κιόλας! Τουλάχιστον δεν έρχομαι στα forum σας στο ξεκάρφωτο να ανοίξω flames7:26 είναι o ταχύτερος χρόνος για το GT-R στο Nurburgring. Τώρα γιατί το Autobild η το κάθε περιοδικό το έκανε σε 7:43 δεν θα κάτσω να το ψάξω για να στο εξηγήσω και ούτε με πολυενδιαφέρει. Για το ποιός είναι στο κόσμο του και ποιος όχι δε θα το συνεχίσω
Δικό σου είναι το τοπικ??
Χαλάρωσε λίγο , σε δημόσιο φόρουμ είσαι... -
[trolling ON]
7:18 gt2rs -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δικό σου είναι το τοπικ??
Χαλάρωσε λίγο , σε δημόσιο φόρουμ είσαι...Δε το κάνω με αλλούς..
Ο συγκεριμένος χρήστης μου τη σπάει. Έρχεται και γράφει εδώ συνέχεια π@π@ριές στο ξεκάρφωτο για την ανωτερότητα των Ferrari και την κατωτερότητα του GTR ενώ τη μια φορά που πήγα να συμμετάσχω σε συζήτηση σε Ferrari forum στο πρώτο πόστ πετάχτηκε να πει οτι τρολάρωΓενικά δε γουστάρω τους ferraristi αλλά ο αρχηγός τους μου γυρίζει τα έντερα. Sorry, i cant help it...
-
Ξυδάκι τότε!
Μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις, καλά θα κάνεις να είσαι κόσμιος όμως. Μάγκες πίσω από πληκτρολόγια δεν χρειάζομαστε.
Το ότι πιστεύεις την προπαγάνδα της εταιρεία δεν ενδιαφέρει κανέναν μας. Παρέθεσα απλά τους χρόνους ενός περιοδικού καθότι μιλούσατε για χρόνους στη συγκεκριμένη πίστα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ΟΛΟΙ οι ανεξάρτητοι χρόνοι για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα κυμαίνονται σε αυτό το επίπεδο. Από εκεί και πέρα τα προβλήματά σου λύσε τα αλλού.
-
Καλά εντάξει, ότι πεις, συγνώμη, θα πιστεύω την προπαγάνδα των ferrari fanboys απο δώ και στο εξής
Και αυτά εδώ από δοκιμές ανεξαρτήτων δεν είναι?
http://www.sportauto-online.de/rundenze ... &order=ASCΘα το δοκιμάσω το ξυδάκι
-
Να πιστεύεις στη λογική και η λογική λέει ότι ένας χρόνος στο 7.40-7.50 είναι πολύ πιο πιθανός από ότι στο 7.20. Καθε τεστ ευπρόσδεκτο και φυσικά κρινόμενο. Απλά αυτό που παρέθεσα εγώ έγινε την ίδια χρονική περίοδο για όλα τα αυτοκίνητα από οδηγό ειδικό στο Ρινγκ. Όχι ότι έχει σημασία ο χρόνος σε αυτη την πίστα. Σε κανονικές πίστες φαίνεται καλύτερα η επίδοση ενός αυτοκινήτου καθώς ο οδηγός παίζει μικρότερο ρόλο (στα 21 χλμ έυκολα κάνεις ένα λάθος που αλλοιώνει το χρόνο). Μια φιλολοφική συζήτηση κάνουμε εξάλλου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια φιλολοφική συζήτηση κάνουμε εξάλλου.Έτσι μπράβο
Σιγά μην τσακωθούμε για 10-15 sec, τη στιγμή που μας λείπουν το 99.99% από τα φράγκα που χρειάζονται για να παραγγείλουμε τέτοια αυτοκίνητα
Kαλή καρδιά λέμε... -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Σιγά μην τσακωθούμε για 10-15 sec, τη στιγμή που μας λείπουν το 99.99% από τα φράγκα που χρειάζονται για να παραγγείλουμε τέτοια αυτοκίνητα
Kαλή καρδιά λέμε...Ε όχι και το 99,99%. Υπάρχει η δυνατότητα να παραγγείλω ένα GT-R ή ακόμα και μια 458. Αλλά μετά θα το χρησιμοποιώ και για να κοιμάμαι μέσα καθώς θα έχω πουλήσει το σπίτι!
ΟΚ REALZEUS καλύτερα τώρα σε χαμηλότερους τόνους
Ενδεικτικά πάντως αυτή την εποχή αν είσαι στη Γερμανία πας από το Nurburgring και σε κάνει μια γύρα τη Nordschelife ο Suzuki σε κάτω από 8:00 έτσι για χαβαλέ. Δε γνωρίζω αν υπάρχει κάποιο αντίτιμο
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10Ο her Walter όμως λέει πως το νορμάλ GTR δεν κάνει τέτοιους χρόνους αλλά ελαφρομένο με μεγαλύτερη πίεση στο turbo άλλο set up αναρτήσεων και slik αγωνιστικά ελαστικά .
Δεν ειναι ετσι ακριβως. Ο Ρερλ πηρε ενα GT-R , εντελως εργοστασιακο, και πραγματι δεν μπορουσε να πεσει κατω
απο 7:40 , συμφωνα με τις μετρησεις που εκαναν.
Ξεκινησε τοτε ενα 'επεισοδιο' μεταξυ Porsche και Nissan, με την πρωτη να κατηγορει την δευτερη περι δημιουργιας εντυπωσεων ως προς τους χρονους, και οτι το 7:29κατι (την πρωτη φορα επισημων μετρησεων, πριν το 7:26...), εαν οντως ισχυε, ηταν με αυτοκινητο ΟΧΙ εντελως εργοστασιακο.
Η Nissan απαντησε αμεσα, ξεκαθαριζοντας οτι χρησιμοποιησε τα RFT street legal λαστιχα της Dunlop και οχι τα στανταρ RFT Bridge 070 με τα οποια εκαναν δοκιμη οι Γερμανοι, λαστιχα τα οποια παρεχονται κατοπιν παραγγελιας ως εξτρα απο το εργοστασιο.
Επιπλεον υπηρχαν μερικες τροποποιησεις ως προς τις ρυθμισεις καμπερ-καστερ-συγκλισης, ωστε αυτες να ειναι οι ιδανικες για χρηση πιστας, και οι οποιες γινονται μεσα σε 15λεπτα περιπου απο μηχανικο της Nissan, χωρις καμμια τοποθετηση αλλου εξαρτηματος στο αυτοκινητο, και χωρις (αν θυμαμαι καλα) καποια επιπλεον χρεωση για τον κατοχο.
Εκει ακριβως ηταν που η Nissan ειπε στους Γερμανους, 'κι ομως γινεται ο χρονος που αναφεραμε, μπορουμε αν θελετε να σας δειξουμε το πως' , και oι υπευθυνοι του PR της Porsche το ελαβαν ως ειρωνικη απαντηση-σχολιο, σταματωντας τον διαλογο μαζι τους... -
delete
-
Και εγώ είμαι κατά των Ferrari γιατί χωρίς τα @ρχίδι@ της Alfa Romeo θα ήταν παραμύθι.
Για να μην πω ότι και στην νεότερη ιστορία πάλι με τα @ρχίδι@ της AR πήρε πρωταθλήματα.
Περίπτωση V10 κινητήρων.
Ή μήπως ήξερε και στο χωριό της, ναι στη Modena, να φτιάχνει?
Καταραμένη Fiat, καταραμένε GhidellaΆντε από δω παλιοφοράδες
-
Όλοι οι πικραμένοι με τη Ferrari βαυκαλίζονται... η μοίρα του πρώτου και καλύτερου είναι να τον φθονούν όσοι ακολουθούν.
ΥΓ: Beppe, εσένα σε καταλαβαίνουμε... περνάς δύσκολη φάση, μία με τα VAG, μια με το Cavallino...
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Προσωπικά δεν το πιστεύω, για ορισμένους εδώ στο φόρουμ όμως δεν παίρνω όρκο...
Οι...ορισμενοι αυτοι, θα μπορουν να επιτυχουν τον ιδιο χρονο ή απλα θα περηφανευοται οτι το δικο μου (με αλλο οδηγο ) γυρναει σε χ'.χχ''
-
Κουβέντα να γίνεται... στην ουσία στα χέρια μας τα περισσότερα αμάξια (ακόμα και τα hothatch) το ίδιο καλά είναι. Πόσο μάλλον τα σουπερ καρ που το πιθανότερο είναι κάποιος απο εμάς να εκθέσει ενα αμάξι τέτοιο. Κατα τ'αλλα η μάχη των αριθμών καλά κρατεί...
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
πιστεύουν στην ανωτερότητα του italian engineering (άλλο ανέκδοτο αυτό , googl-ίστε λίγο και θα καταλάβετε!) !αντιλέγεις οτι η ιταλική βιομηχανία είναι στην κορυφή του κόσμου??
δεν είναι μόνη της αλλά είναι στις κορυφαίες...
ferrari + ducati είναι ότι πιο σύγχρονο και στυλάτο μπορείς να αγοράσεις σε 4 και 2 τροχούς αντίστοιχα... -
και οτι πιο ακριβο επισης....
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
και οτι πιο ακριβο επισης....είτε λέγεται ferrari , είτε λέγεται ducati , είτε λέγεται armani ... είναι όμορφο και στοιχίζει...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και οτι πιο ακριβο επισης....
είτε λέγεται ferrari , είτε λέγεται ducati , είτε λέγεται armani ... είναι όμορφο και στοιχίζει...
μηπως ομως ειναι λιγο υπερεκτιμημενα????΅Αυτο ειναι ενα ερωτημα που εχουν πολλοι
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
και οτι πιο ακριβο επισης....
είτε λέγεται ferrari , είτε λέγεται ducati , είτε λέγεται armani ... είναι όμορφο και στοιχίζει...
μηπως ομως ειναι λιγο υπερεκτιμημενα????΅Αυτο ειναι ενα ερωτημα που εχουν πολλοι
δεν ξέρεις από μάρκετινγκ??
Nissan GT-R