-
Προς ομάδα του περιοδικού 4Τ
Όχι μόνον δεν είμαστε ανταγωνιστές των 4Τ αλλά τους ενισχύσαμε όσο δεν παίρνει.
Ήμουν(είμαι) αναγνώστης ιδρυτικός της ΠΤΗΣΗΣ και από το 1981 διαβάζω 4Τ. Από το 1994 ως και το 2008 ήμουν και συνδρομητής στο περιοδικό (όπως και στη Ε&Τ που ήταν πραγματικά μία εξαιρετική προσπάθεια αλλά...) εκ των οποίων 5 έτη στο Εξωτερικό πληρώνοντας κάθε τεύχος Χρυσό ώστε να μπορώ να το διαβάζω με μόλις 21 ως 30 ημέρες καθυστέρηση. (ας είναι καλά ο συνδυασμός των Ελληνικών με τα Ιταλικά Ταχυδρομεία..... )
Μέσα στο 2010 έκοψα τη ΠΤΗΣΗ γιατί πραγματικά έχω βαρεθεί το γλύψιμο που ρίχνει στην παρούσα Κυβέρνηση σε επίπεδο Εμετικό. Δεν θα συνεχίσω περισσότερο γιατί απλά ορισμένα άρθρα των συντακτών του περιοδικού είναι σαν να έχουν βγει από το γραφείο του Βενιζέλου. Ούτε θα μιλήσω για το τρόπο γραφής ορισμένων άρθρων όπως πχ.για το Marder που στο πρόσωπο της ΠΤΗΣΗΣ έχει βρει τον ιδανικό διαφημιστή. (προς όφελος των γνωστών μεσαζόντων).
Το 9/2010 δεν αγόρασα τους 4Τ και μετά συγχωρήσεως αλλά και μετά το τεύχος του 10/2010 όπου το avertorial μέτρησε πρακτικά το 1/3 του περιοδικού δεν νομίζω ότι θα συνεχίσω να αγοράζω τακτικά το περιοδικό.
Οι λόγοι:
-
Ο ΚΚ έχει μάλλον βαρεθεί να γράφει για την αυτοκίνηση. Γνωρίζω ότι ο τόπος έχει πολλά άλλα στο κεφάλι του αλλά προσωπικά αγοράζω ένα περιοδικό για να ενημερωθώ για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Ποσώς με ενδιαφέρει αν στο Χρηματιστήριο ο ΚΚ καταστράφηκε αν και θεωρώ ότι πολύ περισσότερο καταστράφηκαν αυτοί που αγόρασαν μετοχές των 'Τεχνικών Εκδόσεων' και είδαν να χάνεται ως και 95% της αρχικής τους επένδυσης. Μπορεί να συνεχίσει τον αγώνα του με γνώμονα το δικαίωμα της αυτοκίνησης που αποτελεί και ένα από τα τελευταία προπύργια ελευθερίας του απλού πολίτη. Έχει επιλέξει όμως το αναμάσημα και μία συμπεριφορά Μάρθας Βούρτση. Ε αυτό με έχει αναγκάσει να μην διαβάζω πια τα κείμενα του κάτι που παλαιότερα θα ήταν αδιανόητο. Το ζήτημα αυτοκίνηση είναι far from over. Ειδικά σήμερα που όλο και πιο κοντά έρχεται ο μεγάλος αδελφός. Πόσο προφητικός σε αυτό το θέμα ήταν ο ΚΚ.
-
Το τεύχος έχει καταληφθεί από αριστερή λογοδιάρροια χωρίς τελειωμό. Σε έναν κόσμο που 8 στους 10 δεν είναι αριστεροί (γιατί το ΠΑΣΟΚ έχει τόσο σχέση με την Αριστερά όσο εγώ με τους απογόνους του Στάλιν που εδρεύουν στον Περισσό.... ήτοι κάποτε κάποιος πρόγονος ήταν Αριστερός....) θεωρώ πραγματικά προκλητικό η μισή περίπου ύλη να αποτελείται από κείμενα πολιτικού περιεχομένου με σαφή κλίση προς την Αριστερά ως και την Εξωκοινοβουλευτική Αριστερά. Αποκορύφωμα το τεύχος του 1/2009 μετά τα γεγονότα με τον Γρηγορόπουλο που σε φανατισμό έφτανε στα επίπεδα του indymedia. Δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη εξυπνάδα να καταλάβει κανείς ότι υπάρχει γραμμή αρκεί να διαβάσει το βαρόμετρο και το τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται ορισμένα ζητήματα. Αν ήθελα πραγματικά να διαβάσω το τι λέει μία από τις συνιστώσες του Συνασπισμού θα μπορούσα μέσω του διαδικτύου να ενημερωθώ για αυτήν. Δεν βλέπω το λόγο γιατί να παρουσιάζεται ως επίσημη θέση ενός περιοδικού αυτοκινήτου. Φυσικά το κακό έχει ξεκινήσει από παλαιά (πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας) αλλά τότε δεν με ενοχλούσε και πολύ καθώς αποτελούσε ένα αντίβαρο στην πληροφόρηση (ή παρα-πληροφόρηση) που δεχόμουν από τα ξένα media υπέρ των Κροατών-Σλοβένων και Βοσνίων. Αυτό βέβαια μου έδωσε τη δυνατότητα να μην είμαι το θύμα της Ελληνικής προπαγάνδας στον πόλεμο της γειτονικής χώρας που με βεβαιότητα οι εμπλεκόμενοι θα έκαναν τον Χίτλερ να δακρύσει από χαρά. Σήμερα όμως απλά με έχει κουράζει να βλέπω το πόσο καλοί είναι οι αριστεροί και οι κάθε λογής άλλοι μαϊντανοί που αυτοπροσδιορίζονται ως 'προοδευτικοί' και πόσο είναι κρίμα που ο κόσμος κοιτά το 'παχύ του έντερο' και δεν εκλέγει το Α ή Β αριστερίζων τεκνό της Αστικής Τάξης της χώρας που έχει στο τσεπάκι του τη σωτηρία της χώρας.
-
Το κομμάτι που αφορά το βασικό αντικείμενο του περιοδικού (4Τ) μειώνεται διαρκώς. Τα τεστ έχουν καταντήσει 1/2 της σελίδας με μία ή δύο φωτογραφίες. Οι γνωριμίες ανούσιες με πολύ μπλα μπλα για τις πολιτικό-κοινωνικές προεκτάσεις των χωρών που γίνεται η γνωριμία (αποκορύφωμα όλα αυτά περί Βελγίου) και ελάχιστα πράγματα περί της τεχνικής σκοπιάς που θα πρέπει να είναι ΙΜΗΟ και το αντικείμενο του συγγραφέα. Τα συγκριτικά ζέουν μεροληψία πότε υπέρ της μίας πότε υπέρ της άλλης εταιρείας που αντικατοπτρίζεται μέσα από το πακέτο διαφημίσεων και πολλές φορές με αποτελέσματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Αυτό αποτελεί και ΙΜΗΟ και το σημείο που πραγματικά με ωθεί στη διακοπή. Το κλάμα το αντέχω. Την προπαγάνδα επίσης. Τη ελλειπή ενημέρωση ή διαστρέβλωση, ηθελημένη ή αθέλητη, της αλήθειας όχι.
-
Το τμήμα που αφορά τους αγώνες βρίσκεται πραγματικά σε μαρασμό. Ελάχιστα πράγματα, ακόμα λιγότερη κάλυψη των αγώνων, πολύ μπλα μπλα για τα πολιτικά με τους εκάστοτε παράγοντες. Περί Φ1 απολύτως τα τυπικά. Ούτε μία απλή αντιγραφή των τεχνικών ζητημάτων από το formula1.com. Αναρωτιέμαι από πότε κάποιος Δημοσιογράφος του περιοδικού έχει βρεθεί σε αγώνα (και δεν αναφέρομαι στον Τεμπερίδη) για να καταγράψει το τι γίνεται στα pits και στον αγώνα μέσα από τη δικιά του μοναδική ματιά και όχι αναπαράγοντας ξερά αυτά που κάποιος μπορεί να τα βρει χωρίς να χρειαστεί καν να γκουγκλάρει. Για άλλα σπορ από τίποτα ως ελάχιστα. Το WRC έχει πέσει σε μαρασμό αλλά νομίζω ότι αξίζει κάτι παραπάνω από μισή με μία σελίδα ανά τεύχος.
-
Λείπει ένας Π.Φ. Τεχνικά δεν έχω τίποτα το σημαντικό να αναφέρω τα τελευταία χρόνια. Και ειδικά σήμερα με το Internet που μπορείς να βρεις τα πάντα είναι πραγματικά τραγικό το γεγονός ότι ολόκληρος Δημοσιογραφικός όμιλος που ασχολείται με τεχνικά αντικείμενα δεν έχει να παρουσιάσει έναν Δημοσιογράφο που να έχει τελειώσει ακόμα και ΤΕΙ Μηχανολογίας (γιατί ακόμα και αν υπάρχει με το τρόπο που γράφει δεν το δείχνει). Δεν ζητάμε Ph.Ds. Κάποιον που να μπορεί να γράψει με απλό και κατανοητό τρόπο ορισμένα τεχνικά θέματα. Ειδικά σήμερα με τα turbo, hubrid και τα διάφορα εξωτικά υλικά που θα κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη στο μέλλον είναι απολύτως αναγκαίο αυτό. Ποιος, αν όχι ο ειδικός Δημοσιογράφος δεν θα πρέπει να καθίσει να γράψει για τα auxetic materials (υλικά πορώδη με χαμηλό ειδικό βάρος που παρουσιάζουν αρνητικό φαινόμενο συντελεστή Poisson με αποτέλεσμα όταν πιέζονται σε μία διεύθυνση να συρρικνώνονται και στις άλλες δύο διαστάσεις σε αντίθεση με τα συνηθισμένα υλικά) που σε εφαρμογή στον αφρό των καθισμάτων της BMW σου επιτρέπει την τέλεια εφαρμογή σε κάθε σώμα του καθίσματος?? Τεχνολογική παρωνυχίδα αλλά δείχνει το μέγεθος της τεχνολογίας που έχει ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν μιλώ βέβαια για χάλυβες υπερ-υψηλής αντοχής, τα συστήματα χωρίς πεταλούδα (με κάτι περισσότερο από αυτά που γράφει το δελτίο τύπου της BMW), τις οπτικές ίνες και μία σειρά ακόμα νέων τεχνολογιών που βρίσκουν εφαρμογή στο απλό καθημερινό αυτοκίνητο. Δεν μιλώ βέβαια για την έρευνα που γίνεται σε NVH ή σε θέματα μείωσης των τριβών στα μηχανικά μέρη. Δεν περιμένω να γίνει το περιοδικό Automotive Engineer αλλά θέλω και κάτι που να δίνει τροφή για σκέψη ή ακόμα και για όνειρα. Προσωπικά ανδρώθηκα μέσα από τα τεχνικά κείμενα των 4Τ και μέρος της τρέλας που έχω για την τεχνολογία την οφείλω και στα κείμενα ορισμένων ιερών τεράτων του περιοδικού. Αλλά σήμερα .....
Από τα παραπάνω νιώθω ότι δεν είμαι πελάτης του περιοδικού αλλά θύμα υποψήφιο για αποπροσανατολισμό. Θυμάμαι τα δάκρυα που είχα χύσει διαβάζοντας το memoriam για τον AS. Διαβάζοντας πολλές φορές τα παλαιά κείμενα νοσταλγώ εκείνη τη γλώσσα που έδειχνε ανθρώπους με πάθος για αυτό που κάνουν. Σήμερα από την άλλη όχι. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι μεγαλώνοντας έχεις και περισσότερες απαιτήσεις. Ίσως και ο ανταγωνισμός να έχει οδηγήσει σε έναν ξέφρενο αγώνα να βγάλουμε το τεστ πρώτοι με αποτέλεσμα το απολύτως απαραίτητο σε επίπεδο όμως που είναι αδύνατον να έχει ακόμα και ο Δημοσιογράφος άποψη για το αμάξι. Πως είναι δυνατόν με 500 χιλιόμετρα (εκ των οποίων το 80% εκτός Αθηνών να βγάλετε άκρη για το αν το Α ή το Β όχημα είναι καλύτερο??
και τελειώνοντας....
Πόσο ενδιαφέρον όμως προκαλεί στον αναγνώστη το αναμάσημα του τεχνικού κειμένου που κάθε εταιρεία μοιράζει στα μέλη του ειδικού τύπου όταν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το πως αυτό υλοποιείται στο δρόμο? Εγώ θέλω να μάθω πως πραγματικά συμπεριφέρεται στο όριο ένα αυτοκίνητο με ή χωρίς ESP. Θέλω να μάθω το πόσο άνετο είναι όχι μόνον άδειο αλλά και υπό φορτίο. Θέλω να μάθω πόσο γραμμικό είναι το τιμόνι. Θέλω να μάθω πραγματικά πόσο καταναλώνει και όχι τιμές κατά το δοκούν και αναλόγως το πως οδηγήθηκε ένα όχημα κάποια στιγμή. (πόσες φορές οι μετρήσεις κατανάλωσης έχουν απλά αντιγραφεί από παλαιότερα τεστ ακόμα και μετά από ένα FL λες και δεν υπάρχουν διαφορές και σε τεχνικό επίπεδο ή από όχημα σε όχημα). Θέλω δηλαδή να μάθω το πως όλη αυτή η τεχνολογία παράγει στο δρόμο το προσδοκούμενο αποτέλεσμα. Θέλω πραγματικά να μάθω τις διαφορές στο οδηγικό όριο μεταξύ μίας Merc (που είναι εξ πεποιθήσεως ελαφρά υποστροφικό (όχι τα AMG κομμάτια) και μίας ΒΜW (που στο όριο έχει μία ουδέτερη ως ελαφρά υπερστροφική συμπεριφορά) και να επιλέξω ανάλογα με το τι εγώ προτιμώ σε ένα αυτοκίνητο.
Όλα αυτά δυστυχώς αποτελούν πια την εξαίρεση και όχι τον κανόνα. Το 1995 μπορούσα να υπερηφανεύομαι ότι έχω ένα περιοδικό αυτοκινήτου που έβλεπε στα μάτια το Ιταλικό Quattroruote. Σήμερα απλά αυτό δεν ισχύει.
Φυσικά όλα αυτά δεν είναι ίδιον μόνον της Ελλάδος. Και στο εξωτερικό η ποιότητα έχει πέσει αλλά στην Ελλάδα μάλλον πια ισχύει η λογική του κέρδους με κάθε κόστος. Ίσως και ως αναγνωστικό κοινό να έχουμε αλλάξει οπότε και ο τύπος μεταβάλλεται. Για μένα όμως (και χωρίς να υπάρχει κάτι επί προσωπικού με τα παιδιά που σήμερα απαρτίζουν την Δημοσιογραφική ομάδα) δεν υπάρχει αυτό το κάτι το ιδιαίτερο στο περιοδικό που θα μπορούσε να με τραβήξει.
Ο Χρόνος θα δείξει αν αυτή η μεταστροφή θα είναι για το καλό ή όχι του περιοδικού. Δεν αντιλέγω ότι μάλλον αποτελώ μία μικρή μειοψηφία που δεν θα μπορούσε να συντηρήσει το περιοδικό οπότε είναι αναγκαίο να γίνουν αλλαγές. Όμως πιστεύω ότι ορισμένες βασικές αξίες και αρχές δεν πρέπει να θυσιάζονται. Φυσικά και όποιος δεν προσαρμόζεται πεθαίνει αλλά τέτοια μετάλλαξη δεν το αντέχει το δικό μου DNA. Δεν με ενοχλεί να δω και λίγο γυναικείο μπούτι ή κάποιο βυζί αρκεί να έχω και την ενημέρωση. Ούτε το lifestyle με ενοχλεί ιδιαίτερα. Αλλά μόνον lifestyle.... ε για αυτό υπάρχουν και άλλα πολύ πιο φθηνά σε κόστος περιοδικά.
Με τιμή
Χρήστος Κ. Δήμου
Πολ. Μηχ. ΕΜΠ -
-
1703 λεξεις μετρησα στο Word.
-
Mπράβο Χρήστο, τα του καίσαρος τω καίσαρι, κάποτε πρέπει να πούμε ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
1703 λεξεις μετρησα στο Word.Ε μα τον πνιγει το δικιο και του τη λενε και απο πανω!Και λιγα εγραψε...
Συμφωνω 100%. -
εννοεται οτι ο Χρηστος εχει απολυτα δικαιο σε ολα οσα γραφει.
και η καλυτερη αποδειξη, ειναι οτι δε προκειται κανεις απο το περιοδικο να του απαντησει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εννοεται οτι ο Χρηστος εχει απολυτα δικαιο σε ολα οσα γραφει.και η καλυτερη αποδειξη, ειναι οτι δε προκειται κανεις απο το περιοδικο να του απαντησει.
Εγώ προσωπικά περιμένω απάντηση μέσω του περιοδικού με πράξεις. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν μου απαντήσουν μέσω του forum αν και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει τη Δευτέρα ή Τρίτη.
Από εκεί και πέρα με ενοχλεί ιδιαίτερα ότι κάποιοι θεωρούν ότι το χόμπυ που έχω (και είναι η αυτοκίνηση) υποθάλπτει αν οι απόψεις μου δεν είναι ταυτόσημες με τις δικές τους κάποια συσχέτιση με ανταγωνιστές ή κάτι άλλο. Κάτι που συνηθίζεται εδώ μέσα από πολλούς και με ανοχή των mods οι οποίοι δεν μπορούν να τα πιάσουν όλα ούτε να καταλάβουν πολλές φορές τι γράφεται και πως γράφεται.
Σε θέματα αυτοκίνησης δεν έχω πάτρωνα. Δεν τον χρειάζομαι γιατί δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με τον κλάδο. Εκεί όπου υπάρχει θέμα σύγκρουσης συμφερόντων (πχ. περί ΔΕΗ) προσωπικά όταν βρέθηκα στην εταιρεία το ανάφερα στους συνομιλητές και αποφεύγω οποιαδήποτε κουβέντα ή σύγκρουση.
-
Νομίζω ότι την έπιασα τη μπηχτή του avansakia που πήγαινε...
Συμφωνώ στο ότι η λασπολογία κατά συναδέρφων και δη η ανώνυμη είναι από τα πιο απαράδεκτα θέματα, αλλά νομίζω ότι τουλάχιστον το 99% των παραπόνων είναι κριτική από αναγνώστες. Όσο λοιπόν απαράδεκτη είναι η λασπολογία κατά συναδέρφων, τόσο απαραίτητη είναι η ικανότητα να ακούμε τα παράπονα των πελατών (αναγνωστών) μας.ΥΓ: Πολλά μπορεί να γράψει ως κριτική κάποιος για τους 4Τ, αλλά πρέπει να τους αναγνωρίσουμε ότι δεν άγγιξαν την κατάντεια του τσουτσουνομεγενθυντή. Κάποια πράγματα μένουν στην ιστορία και δεν πρέπει να ξεχνιούνται
ΥΓ2: Ρε παιδιά σοβαρά έβαλε ο κουκους τον εαυτό του προς ψήφιση ως προσωπικότητα της αυτοκίνησης; -
Ναι, είναι Νο 2 μετά τον γερο-Έντσο.
-
Οφείλεις όμως ν'αναγνωρίσεις τη διαφορετικότητα στο look εν σχέση με τον Drake,φίλτατε Quadra.
-
εγώ θα έβαζα 2τερό τον κ Πέτρο Κωστόπουλο...
Ο όμιλος των περιοδικών του μου έχει προσφέρει ατελείωτες ώρες χαράς και απόλαυσης στο 'αποχαιρετιστήριο...'
όσο τεχνικός είναι ο ένας όμιλος , άλλο τόσο είναι και ο άλλος... -
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ
ΥΓ: fixed
-
Είναι αλήθεια πως άσχετα αν συμφωνεί κανείς με την πολιτική χροιά ή αν είναι αναρχοαυτόνομη ή όχι οι περισσότεροι θα συμφωνίσουν ότι είναι πολύ αστείο να βλέπεις το γνωστό εξώφυλλο του Ιανουαρίου 2009 με το σύμβολο της αναρχίας (αριστεία στην generation 'V'!) και στην αμέσως επόμενη σελίδα να έχεις μπροστά σου μία .... Cayenne (Νέο Cayenne S 385hp με 96.800 ευρώ)!!! Αυτή η εικόνα είναι απλά γελοία.
Προσωπικά θα συνεχίσω να το αγοράζω αλλά είναι πιο πολύ για ξεφύλλισμα πια
-
Διαβάζω ότι μερικοί αγοράζετε περιοδικά επί δεκαετίες.
Αναρωτιέμαι αν τα χρήματα αυτά τελικά πιστεύτε ότι έπιασαν τόπο (για πόσα μιλάμε άραγε; )
ΥΓ δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά αναρωτιέμαι
-
Ναι έπιασαν τόπο. Ξέρουμε 5 πράγματα παραπάνω για τα αυτοκίνητα και έχουμε περάσει όμορφες στιγμές 'ταξιδεύοντας' με τα γραφόμενα.
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Διαβάζω ότι μερικοί αγοράζετε περιοδικά επί δεκαετίες.Αναρωτιέμαι αν τα χρήματα αυτά τελικά πιστεύτε ότι έπιασαν τόπο (για πόσα μιλάμε άραγε; )
ΥΓ δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά αναρωτιέμαι
Τί μου θύμησες τώρα... Πρώτο μου τεύχος το 1989 (Απρίλιος νομίζω) με εξώφυλλο μία λευκή toyota celica 1.6 sti...
ΥΓ: Έπιασαν τόπο φίλε... -
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Διαβάζω ότι μερικοί αγοράζετε περιοδικά επί δεκαετίες.Αναρωτιέμαι αν τα χρήματα αυτά τελικά πιστεύτε ότι έπιασαν τόπο (για πόσα μιλάμε άραγε; )
ΥΓ δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά αναρωτιέμαι
Για το οικονομικό άστο καλύτερα.... Ναι έπιασαν τόπο!
-
-
Ότι παλιό περιοδικό των 4Τ έχω στη βιβλιοθήκη μου αξίζει πάρα πολλά.Χωρις ουσιαστικά να διαφωνώ με αυτά που αναφέρετε εκφράζω την συμπαράστασή μου στον Κ.Κ όχι γιατί έχω κάποιο λόγο αλλά γιατί θεωρώ σωστά αυτά που γράφει.
Δεν με νοιάζει αν είναι αριστερός ή δεξιός .Αν ήταν να βγεί προθυπουργός θα το σκεφτόμουν διαφορετικά.Τώρα απότι θυμάμαι πάντα ξέφευγε απο τα θέματα της αυτοκίνησης στην στήλη του και μπορώ να πω ότι δεν ξαφνιάζομαι απο αυτά που διαβάζω στο forum στις κριτικές του καθενός αναγνώστη.
Προσωπικά δεν θυμάμαι να ενοχλήθηκα απο τις απόψεις του.
Απο την άλλη τα tests ήταν πραγματικά πιο ''τραβηγμένα'' και ενημερωτικά όπως λέει και ο Δήμου και αυτό είναι κάτι που οι περισσότεροι (τουλάχιστον εδώ μέσα) το αναγνωρίζουν και δεν είναι τυχαίο.
Καλύτερα να το λάβουν σοβαρά οι των Τ.Ε και να δώσουν περισσότερη προσοχή στις αξίες που λέει και ο Δημου.
Πάντως είναι καλό να γράφονται κριτικές απο παλιούς αναγνώστες.
Ελπίζω να ακουστούν. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Η σπιρτάδα της δεκαετίας 1985 - 1995 έχει πάει περίπατο εδώ και πολλά χρόνια, ο κατήφορος θα συνεχιστεί μέχρι να γίνει το πρώτο τεχνικό περιοδικό του ειδικού τύπου 100% life style ( Ήταν το πρώτο που ξεκίνησε τον ειδικό τύπο στην Ελλάδα ) θα γίνει και το 1ο περιοδικό ειδικού τύπου Life Style, το όλο του στήσιμο εδώ και χρόνια θυμίζει αυτού του τύπου τα περιοδικά, εικόνες ατάκτως εριμμένες ώστε να περάσει μόνο το μήνυμα της εικόνας και όχι του περιεχόμενου, απαγορεύεται η όποια εμβάθυνση στο περιεχόμενο δια ροπάλου.
Aυτή είναι μια υπαρκτή τάση εδώ και χρόνια, η οποία αφορά το σύνολο του ΕΤ. Υπαγορεύεται από τους διαφημιζόμενους και υιοθετείται από το Μέσο γιατί αποτελεί έναν ανώδυνο τρόπο παρούσιασης του υπό εξέταση προϊόντος. Ωστόσο, όπως έχουμε ξαναπεί, το πλέγμα συμφερόντων και συνεργασίων τελεί διαρκώς υπό εξέταση και αναθεώρηση, οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο μια μέχρι πρότινος ρόδινη σχέση μεταξύ Μέσου και διαφημιζόμενου να μετατράπει -για διάφορους λόγους- σε σύγκρουση και ρήξη. Τότε προλειαίνεται το έδαφος και για την εμπαθή κριτική, εν είδει εκδίκησης-τιμωρίας ή απλώς προειδοποίησης. Φυσικά οι αναγνώστες μπορεί αυτό να το ερμηνεύσουν ως ένδειξη μαχητικής δημ/φίας, γιατί αγνοούν το παρασκήνιο.
Δυστυχώς, θα συμφωνήσω με τον Χρήστο και τους υπόλοιπους. Έχει χαθεί προ πολλού ο ρομαντισμός, η τιμιότητα και η καθαρότητα, γενικά στον Τύπο, πολύ αποσπασματικά μπορεί να τα συναντήσει κανείς πλέον.
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Διαβάζω ότι μερικοί αγοράζετε περιοδικά επί δεκαετίες.Αναρωτιέμαι αν τα χρήματα αυτά τελικά πιστεύτε ότι έπιασαν τόπο (για πόσα μιλάμε άραγε; )
ΥΓ δεν ειρωνεύομαι, πραγματικά αναρωτιέμαι
Φυσικά και έπιασαν τόπο. Εκείνα τα χρόνια τα περιοδικά ήταν η μόνη ενημέρωση για το αυτοκίνητο. Καλά καλά δεν υπήρχαν εκπομπές αυτοκινήτου στα κανάλια...Άνοιγες λοιπόν ένα περιοδικό και ενημερώσουν αλλά και ονειρευόσουν...
Εκτός των άλλων τα περιοδικά αυτοκινήτου είχαν και άλλα θέματα, ήταν η εποχή που οι 4Τ ήταν πραγματικά περιοδικό παιδείας. (Κατά τη γνώμη μου η σημερινή εικόνα του περιοδικού είναι κατώτερη του παρελθόντος κυρίως αναφορικά με τα θέματα αυτοκινήτου, αλλά πχ ο Αντίλογος εξακολουθεί να ναι εξαιρετικά ενδιαφέρον).
Βέβαια ήταν και άλλη η δική μου ηλικία: Στην εφηβεία, στις σπουδές, πάντα υπάρχει χρόνος και διάθεση να διαβάσεις περιοδικά. Τώρα με χρήση υπολογιστή τόσες ώρες, ούτε τις λεζάντες δε μπορώ να διαβάσω...
Φυσικά το οικονομικό είναι μεγάλη ιστορία: επί 20ετίας περίπου και ανά μήνα έχουμε και λέμε 4Τ, DRIVE, κάποτε το ανεκδιήγητο AMS, EVO και διάφορα άλλα εβδομαδιαία σκουπιδάκια: συνολικά περίπου 900 περιοδικά, όλα σε κούτες αποθηκευμένα . Αν βάλω ένα μέσο όρο 5€ με σημερινά χρήματα...
ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 4 ΤΡΟΧΟΙ ...!!!!!!!!