Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 47
    • 48
    • 25 / 48
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    106
    951
    5070
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nosferatu_gr last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Ρε ντριφτερακο γραφε οτι θες.. Ελπιζω μονο να την εχεις οδηγησει.. Εγραψα κατι πουθενα για τη 1600αρα xantia..? Εχω γραψει παλιοτερα οτι δεν εκανε το μοτερ αυτο γι αυτο το αμαξι.. Χιλιες φορες μια 1800αρα 8v xantia παρα το carina ομως κι ας τρωω παλι ξυλο στην ευθεια..

      Tζιμακο αν μιλας για 1.6 δεν εχεις κι αδικο

      Beams για να καταλαβεις για τι μιλαω παρε xantia σε οπιαδηποτε εκδοση φορτωσε της 400 κιλα και ξεκινα...Το αμαξι θα αλλαξει σε οτι αφορα τα φρενα-την επιταχυνση κτλπ οπως και ολα αλλωστε το θεμα ειναι οτι μενει αμεταβλητο το υψος του απο το εδαφος δεν αλλαζει ουτε το τιμονι του ουτε η γεωμετρια του ουτε τιποτα.. Καντο και ελα να δουμε ποιος λεει τις μαλακιες σημερα το βραδυ.... Μαλακιες ειναι αν αρνεισαι οτι δε χανεις στο τιμονι αν φορτωσεις ενα οποιοδηποτε αμαξι με συμβατικη αναρτηση.... Και στη τελικη κοιταξτε γυρω σας και δειτε ποσες φαρινα υπαρχουν που να μην την εχουν πειραξει στο θεμα αναρτηση-τροχοι μπας και στρωσει...

      Αυτο που με ενοχλει και εχω μπλεχτει σε αυτη τη κουβεντα ειναι οτι μιλατε για αμαξια που τα εχετε δει μονο παρκαρισμενο ποσο μαλλον να τα εχετε οδηγησει..Ημαρτον..

      Λοιπον επειδη δεν την παλευω αλλο να ακουω ανακριβειες θα καταθεσω και εγω τη δικια μου εμπειρια.
      Το 1992 ο father πηρε το Καρινα Ε 1-2 μηνες αφοτου ηρθε στην Ελλαδα,ηταν ετοιμος να παρει audi 80 η τη bmw 316 αυτη που εχει η μιση ελλαδα(Ε36),αλλα μολις ειδε τι προσφερει το Καρινα τα εκλασε ευθης αμεσως,δεν ηταν ουτε γκαζοφονιας ουτε επερνε κλειστες στροφες με 140.Ηθελε ενα ανετο αμαξι για εκδρομες,αξιοπιστο και να εχει και καποια δυναμη.Το αμαξι στην πορεια βγηκε αστερι,δεν ζητησε ΠΟΤΕ τιποτα,μας πηγε παντου και μεγαλωσα μαζι του,οταν εβγαλα διπλωμα(το 2004)αρχιζα να το περιποιουμε στα στοιχειωδη,αλλαξα αμορτισερ-λαστιχα και δισκο για πρωτη φορα ,καθως εκει εμαθε να οδηγαει και η μανα μου και εγω.
      Το αμαξι ηταν υπερβολικα δυνατο για την εποχη του,0-100 μετρησα μετα απο 15 χρονια 9,5 δευτερολεπτα,σε στροφιλικια δε με προβληματισε ποτε,και το στραμπουλουσα συχνα,το 200αριζα ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ στο περιφεριακο,σε μικρες ευθειουλες και μαζι του περασα την εποχη ειμαι σουμαχερ κλπ(ευτυχως χωρις κανενα ατυχημα,στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα ),μεχρι και στις σερρες το εβαλα και εγραψα 1:49 με μεγαλη ανεση.Οταν το δωσαμε περσι(λογω τελων... ),δακρυσαμε οικογενοιακως.Και να κλεισω λεγοντας πως το δωσαμε.Περσυ τετοιο καιρο για να μην πληρωσουμε τα τελη και ενω δεν κουνιωταν φυλλο για παλια αμαξια πηγα στο παζαρι αυτοκινητων για πλακα να πω την αληθεια,μεσα σε 1,5 ωρα το ειχε παρει ενας μηχανικος αυτοκινητων γυρω στα 50 για 1700 ευρω ενω ηξερε οτι τα τελη ηταν 600 ευρω αν θυμαμαι καλα,και να μην εχει βαφτει τιποτα ΠΟΤΕ απο τοτε που το πηραμε.Ειχε δηλαδη καμποσα βαθουλωματακια και ο προφυλακτηρας ηταν σπασμενος.Μολις το ειδε ανοιξε το καπω και μεχρι να γινει η συναλλαγη οποιος ερχοταν τον εδιωχνε ψιλοαγριεμενος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimhs last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        Ντάξει τώρα τρολλάρεις κι εσύ ή απλά δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Τείνω να πιστέψω βέβαια το δεύτερο. Ο νονός κατάλαβε τι εννοώ εσύ όχι. Προφανώς και δεν είναι θέμα κωλοφαρδίας που δεν έχει στάξει απολύτως τπτ και δεν είσαι ο μόνος που του συνέβη κάτι τέτοιο

        απλα υπερβαλα σε ελαχιστο βαθμο, σε κατι που κατα γενικη ομολογια ειναι περα για περα αληθινο
        στην καρινα περα απο τα μαλακα αμορτισερ δεν εχεις κατι αλλο να του προσαψεις
        ηταν αμαξι σκυλος για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα
        το 'δεν ξερεις τι σου γινεται' να τα πεις σε οσους μιλανε για καμπερ-καστερ και τιμονια και τρεχουν στο περιφημο σιρκουι 'σπιτι-εξοχικο' φορτομενοι με παγαζ και πορτμπεμπε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          νονέ συνεχίζεις χωρίς λόγο.
          Ναι την έχω οδηγήσει, με κόσμο μέσα.
          Ναι η γεωμετρία της ανάρτησης αλλάζει όπως σε όλα τα αυτοκίνητα χωρίς active suspension.

          Οχι, δεν είναι επικίνδυνη, ειδικά αμα αλλάξεις ένα σετ αμορτισέρ που είναι ακατάλληλα για ελληνικούς δρόμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
            Μολις το ειδε ανοιξε το καπω και μεχρι να γινει η συναλλαγη οποιος ερχοταν τον εδιωχνε ψιλοαγριεμενος.

            Φαντασου να το μετανιωνες δηλαδη, θα ετρωγες κ ξυλο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nosferatu_gr last edited by

              Χαλαρα
              Μολις το ειδε μου ειπε εκλεισε κλπ,καλα οκ του ειπα θα συννενοηθουμε κλπ,α μου λεει δεν εχει τετοια το θελω ΤΩΡΑ,και ηρθε ο μπαμπας μου απο τη δουλεια και καναν τα χαρτια επιτοπου και εφυγε με την Καρινα μας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nozomi last edited by

                delete

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  O nonos πιθανότατα έπαθε ότι κι εγώ όταν το οδήγησα.Μπαίνοντας από καλοστημένο αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο (κι όταν λέω καλοστημένο δεν ήταν Citroen αλλά Laguna 2)πραγματικά στην πρώτη στροφή επειδή έχεις μάθει διαφορετικά σου φεύγει η ψυχή.Επειδή έχω οδηγήσει του πατέρα του φίλου μου μετά το πρώτο στροφιλίκι με ρωτούσε γιατί άλλαξε η όψή του προσώπου μου και από ντροπή δεν απαντούσα ότι φοβήθηκα αλλά του έλεγα πως δεν έγινε τίποτα και ότι κάτι σκεφτόμουν μέχρι την επόμενη στροφή που έστριψα πιο αργά κι από χελώνα .Και να πάλι οι ερωτήσεις.Τέλος πάντων εγώ το θεωρώ οδηγικά κακό έως και επικύνδινο σε μερικές καταστάσεις.Πάντως όταν μπαίνω μέσα και τρέχει δεν σας κρύβω ότι φοβάμαι πολύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Το είχε ένας φίλος μου και το βιαζαμε ομαδικά...
                    Τρομερό γκάζι για την εποχή του... Το τι πλάκα κάναμε στα υπόλοιπα 1600αρια δεν λέγεται ...
                    Δεν θυμάμαι η μάλλον δεν καταλάβαινα τότε αν ήταν καλό οδηγηκα , αλλά σίγουρα δεν σε τρομαζε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pavlos23 last edited by

                      Αδιάφορο να το πεις, πιο υποστροφικό από άλλα της κατηγορίας του σίγουρα αλλά επικύνδινο δεν είναι. Έχει τύχει και έχω οδηγήσει μια και παρά το γεγονός πως τη δεκαπενταετία την είχε στην πλάτη της μια χαρά ήταν και έστριβε χωρίς δράματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        herc last edited by

                        Περυσι στο track day στις Σερρες, ενα επικινδυνο carina, γυριζε στο 1.47 με οδηγο οχι χερα και με πρωτη του φορα στην πιστα.Φετος στοχος κατω απο το 1.45.
                        Αυτοκινητο του 92 με εκατονταδες χιλιομετρα στην πλατη του, αλλα στημενο και με 205 σε 16αρα.
                        Θελω να δω φετος κανενα αυτοκινητο στην κατηγορια του 1.6-1.8-2.0 τι χρονο θα κανει.
                        Καλα, φυσικα τετοιας ηλικιας Ευρωπαικο και ειδικα- Γαλλο-Ιταλικο δεν υπαρχει περιπτωση να δουλευει,η να κυκλοφορει ποσο μαλλον να γυριζει ολη την ημερα Σερρες.Φυσικα μιλαω για αυτοκινητο εργοστασιακο, μονο βενζινη και λαδια και οχι να εχουν αλλαξει ολα επανω του πλην απο πινακιδες.
                        Και τελος εχοντας το γνωθι, αλλα και πιστωυω το ειχει και η ΤΟΥΟΤΑ,ειναι επιλογη τις εταιρειας να φτιαχνει πλαδαρα αυτοκινητα, αλλα οχι επικυνδυνα.Τα πλαισια ειναι υπεροχα, στο setup των αναρτησεων καπου τα σκατωνουν.Αν και οι τελευταιες γενειες ΤΟΥΟΤΑ, ειναι πολυ καλυτερα ρυθμισμενες απο παλιοτερα.
                        Φυσικα και ναι, εαν οδηγησατε μια carina απο καποιο μπαρμπα, που εχει τα kayaba τα μαυρα καμια 300.000 χιλ και εχουν γινει σουπα και φοραει και αθλια λαστιχα, στην αθλια εργοστασιακη διασταση(αλλο λαθος) 175/70/14 φυσικο ειναι να εχετε αρνητικες εντυπωσεις.
                        Υ.Γ Και προς αποφυγην παρξηγησεων.Οταν λεω στησιμο, εννοω ελατηρια-αμορτισερ και λιγο ψαξιμο στην γεωμετρια.Οχι εξωγηινα πραγματα, coil-over-αντιστρεπτικες ψαλιδια κ.α

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης Herc έγραψε:

                          Καλα, φυσικα τετοιας ηλικιας Ευρωπαικο και ειδικα- Γαλλο-Ιταλικο** δεν υπαρχει περιπτωση** να δουλευει,η να κυκλοφορει ποσο μαλλον να γυριζει ολη την ημερα Σερρες.

                          Oυτε μια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Herc, κάπου το χασες θα έλεγα...

                            Τέσπα, επιλογή των Ιαπώνων είναι το στήσιμο αυτό, προφανώς λόγω των δρόμων τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Τι αλλο θα διαβασω εδω μεσα πια....
                              Που καταληγουμε?
                              Λεξεις πλαδαρη ,λαθος διασταση, τα σκατωνουν στα setup,θελει αλλα ελατηρια αμορτισερ, ψαξιμο στη γεωμετρια...
                              Στημενο με 205-16.. φανταζομαι και το προφιλ..Μαιστα.. Ναι οντως το κορυφαιο εργοστασιακο κιολας οικογενειακο το συγκεκριμενο..ιδιως σε ανεση....
                              Μονο τα carina δουλευουν ρε γμτ κι ελεγα που εχουν εξαφανιστει ολα τα υπολοιπα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimhs last edited by

                                βαρα το κεφαλι σου οσο θες
                                το Μπουρδελο η xantia δεν ανηκει εδω(πλην της activa που ομως δεν την αγοραζε ο μεσος Ελληνας οικογενειαρχης)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης jimhs έγραψε:
                                  βαρα το κεφαλι σου οσο θες
                                  το Μπουρδελο η xantia δεν ανηκει εδω(πλην της activa που ομως δεν την αγοραζε ο μεσος Ελληνας οικογενειαρχης)

                                  Βρε καμμενο τρολλαρε οσο θες.. στα πα και με πμ..δεν εισαι καθολου χαβαλο τελικα παρα ενα μεγαλο τρολ. Μονο εσυ ξερεις ποιος μιλησε για xantia στις τελευταιες δημοσιευσεις..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimhs last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      αυτο σου ταιριαζει καλυτερα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jimhs last edited by

                                        καθρεφτακι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          H Carina E με ένα σετ καλά αμορτισέρ ελατήρια γινόταν πολύ αποτελεσματικό, αν και απείχε από τα καλά Ευρωπαικά της εποχής.
                                          Πάντως ήταν ιδιαίτερα γερό και γρήγορο. Πολύ τίμιο Ιαπωνέζικο αυτοκίνητο, τέτοια δεν φτιάχνουν πια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            εγώ δεν ξανασχολούμαι να πω τα αυτονόητα, κάποιοι εδω μέσα έχουν κάλο ή έχουν προβλήματα με την έννοια των λέξεων

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 25 / 48
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr