Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 52
    • Best 0
    • Groups 0

    herc

    @herc

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    52
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    herc Unfollow Follow

    Latest posts made by herc

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!


      Το εκχιονιστικο .17 χρονων 315.000 χιλ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      herc
    • RE: Σκάνδαλο VAG 2015 στις ΗΠΑ

      Γιαυτο βλεπεις τις δειθεν τρελες ιπποδυναμεις απο το group στα diesel. 185 + αλογα απο διλιτρο, οταν η toyota εχει 143 και η honda με χρονια εξελιξη 120 απο 1.6.Δεν μπορει οι ιαπωνες βρε γαμωτο να ειναι κουλοι, η να ξεχασαν να φτιαχνουν κινητηρες.
      Εγω πιστευω οτι ειναι καθολικη η τακτικη στα 120 ενωμενα εργοστασια και μπορει να επεκτεινεται και στα βενζινοκινητα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      herc
    • RE: Σκάνδαλο VAG 2015 στις ΗΠΑ

      'Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση 'χαμηλών εκπομπών'. Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.'
      Δεν αποκλειεται να ισχυει το ιδιο και στο βενζινοκινητα του γκρουπ που τοσα χρονια βγαζουν μεγαλες ιπποδυναμεις απο λιγα κυβικα, με καταναλωση απο παπι και εκπομπες ρυπων απο ποδηλατο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      H
      herc
    • RE: Πυρκαγιά στο αυτοκινήτο

      Το αυτοκινητο εινα στην εγγυηση.Εαν ναι κατι γινεται.Εαν ειναι εκτος εγγυησης η εχεις αλλαξει οτιδηποτε, εστω και μια βιδα που δεν ειναι εργοστασιακη, δεν εχεις καμια ελπιδα.Εστω και μια λαμπα η ενα μπουζι που δεν εχει εργοστασιακο κωδικο, αυτοματος καταστει το αυτοκινητο ' πειραγμενο' και εκτος εργοστασιακης κατασκευης.
      Οι δικηγοροι των εταιρειων ειναι γατοι και θα βρουν πολλα 'πατηματα' για να αντικρουσουν ολα σου επιχειρηματα.
      Μ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      herc
    • RE: Πετρέλαιο η Βενζίνη;

      Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
      Και μην ξεχνάμε και τους πολλαπλασιαστές....τους είχα ξεχάσει 4 χρόνια και τώρα που απέκτησα και ένα βενζίνης το πήγα για σερβίς και μου τους θύμισε ο μάστορας

      Sent from my LG-D855 using Tapatalk

      Τι αμαξι πηρες και στους θυμισε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      herc
    • RE: Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες

      Προσφατα αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου σε ενα TOYOTA AVENSIS με 4A-FE μοτερ, σχεδον 17 χρονων και 310.000 χιλιομετρων.
      Ο αλαχθεν ιμαντας ΤΟΥΟΤΑ γνησιος.Κατασκευστης GATES PowerGrip.Χιλιομετρα 110.000. Χρονια αρκετα, 7-8 περιπου, γιατι το αυτοκινητο τελευταια δεν κινηται και πολυ.Ο ιμαντας βγηκε καινουργιος χωρις την παραμικρη υποψια-ιχνος σκασιματως-φθορας.
      Το ρουλμαν-εντατηρας ηταν ΚOYO japan.Κορυφαια προιοντα και τα 2.
      Πρωτη τοποθετηση η ΤΟΥΟΤΑ ειχε MITSUBOSHI.Ταπεινη γνωμη ισως οι καλυτεροι ιμαντες.
      Αλλαξα και περιφεριακους τους ιμαντες( δυναμο,υδραυλικο κ.α) οι οποιο ηταν MITSUBOSHI oil and heat resistance .Ειχαν 210.000 χιλιομετρα 12-13 χρονια χονδρικα.Με αμετρητες φορες πλυσιμο το μοτερ με νερο, χημικα και γυαλιστικα και ειχαν ελαχιστα σκασιματα.
      Τωρα εβαλα ενα σετακι SKF διοτι λεφτα δεν υπαρχουν, και να πω την γνωμη μου , οτι ενω το ρουλμαν φαινεται καλο, ο ιμαντας δεν μου γεμισε το ματι.Φθηνιαρικος καμια σχεση με τους Gates PowerGrip και Mitsuboshi.Θα τον τσεκαρω στο 40.000-50.000 για τον φοβο των ιουδαιων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      H
      herc
    • RE: Daihatsu Terios 2011 VS Suzuki Sx4 2011.Ποιο να διαλέξεις???

      Μακραν η καλυτερη επιλογη το TERIOS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      herc
    • RE: TOYOTA FORUM

      H μονη περιπτωση να ξεπερασουν τους Ιαπωνες οι Ευρωπαιοι, ειναι να παψουν απλα να υπαρχουν.
      Παω στοιχημα, οτι στην VW ανοιγουν σαμπανιες, καθως θα μπορεσουν ετσι να ξεπερασουν την ΤΟΥΟΤΑ σε πωλησεις.
      Απο εγκυρες πηγες υπαρχουν τα παρακατω:

      1. H VW εχει συγκεντρωσει οτι μαγους, βουντου, σατανιστες κ.α υπαρχουν, μπας και γινουν αλλα 2-3 τσουναμι και σεισμοι 18 ριχτερ.Μαλιστα ευχεται να πανε και προς Κορεα μερια, γιατι δεν μας τα λενε οι Κορεατες τις HYUNDAI.
      2. Σε περιπτωσει που να 120 ενωμενα εργοστασια, εεεε συγνωμη η VW με (VW-AUDI -SEAT- SKODA-LAMBORGHINI-BUGATI-BENTLEY-PORSCHE K.A) δεν καταφερει να περασει σε πωλησεις την ΤΟΥΟΤΑ, που παλευει μονο με το δικο τις ονομα, σκοπευει να αγορασει-συνεργαστει με FIAT-LANCIA-ALFA ROMEO- CITROEN-PEUGEOT-RENAULT και εαν δεν τα καταφερει και ZETOR-BELARUS-JOHN DEERE-MASEY FERGUSON- ZUNDAPP -ΦΛΟΡΕΤΤΕΣ-DKW.
        Στην εσχατη περιπτωσει θα ενωθει με την GM που εχει και αυτη καμια 50 μαρκες και ισως φωναξουν και κατασκευαστες αλυσοπριονων.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      herc
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      και ούτε πρόκειται, υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να επενδύσεις 40 ευρά

      είπα να σε ενοχλήσω να κοίταγες τιμή για πίσω άκρα και το ξέχασα

      βγαλε και το αλλο τοτε, να μην ειναι σαν μονοφθαλμο.
      Νομιζω ρωτησα.300 ευρω κομπλε μαζι με ντιζες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      herc
    • RE: Intercontinental Rally Challenge (IRC) 2009

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
      Ο Herc έθεσε θέμα οδηγών της FORD και είπε ό,τι στην οδηγική πιάτσα υπάρχουν καλύτεροι. Και το ρωτάω ποιοί είναι αυτοί.

      Solberg, Duval, Atkinson, η οδηγαρα ο Märtin, γιατι οχι και Grönholm.Τωρα μενει ελευθερος και ο sordo.

      posted in WRC
      H
      herc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr