-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
γιατί δεν νομίζω να παίξει το ρόλο που παίζει σήμερα η audi στο group δεν πέταξαν τόσα λ7 για πάνω από τρείς δεκαετίες για να φτιάξουν το αντίπαλο δέος της bmw κυρίως για να αλλάξουν τώρα κοινό κάτι που δεν φένεται να γίνεται και από τα μοντέλα που έρχονται , αλλά ούτε θα επενδύσουν στην ΆΛΦΑ ώστε να γίνει κάτι τέτοιο .θα μπορουσαν να κανουν την audi πιο merc και την αλφα πιο bmw, αντι να προσπαθει η audi να κανει και τα 2
Ποσά Λίγα Ξέρεις και ποσά Λίγα καταλαβαίνεις ...
δε νομιζω φιλε μου και αυτο ειναι πλεον πιο φανερο απο ποτε.. πλεον το μονο που χει απομεινει στην αλφα (και αυτο πλεον οχι καθολικα αποδεκτο ) ειναι η εμφανιση..
δεν εχει κατι ουσιαστικα καλυτερο απο τον ανταγωνισμο
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μία φορά ήταν ένας μεγαλογιατρός...
Φτιάχνει μία βίλα στα Βόρεια προάστεια...
Δίπλα του χτίζει μία ίδια βίλα ένας γύφτος, μα πανομοιότυπη.
Βλέπει ο γύφτος λοιπόν τα έπιπλα που μετέφερε ο γιατρός και αγοράζει τα ίδια.
Αγοράζει ο γιατρός ένα Μρς ...το ίδιο και ο γύφτος.
Μία μέρα είναι και οι δύο στα μπαλκόνια τους και κοιτάζονται.
Λέει ο Γιατρός:- Τελικά νομίζεις ότι είσαι όμοιός μου?
- Ναι του λέει ο Γύφτος είμαστε όμοιοι...
Γιατρός: Εχω ένα διωροφο, έχεις και εσύ ένα ίδιο...αρα 1-1
-Εχω σπέσιαλ πανάκριβα έπιπλα, έχεις και εσύ τα ίδια...αρα 2-2
-Εχω Μερσεντάρα, έχεις και εσύ μία ίδια...αρα 3-3
-Εμαι όμως Γιατρός και εσύ πουλάς κασέτες...αρα 4-3 υπέρ μου...
Γύφτος: Φίλος κάτι ξέχασες...Εγώ έχω γείτονα έναν γιατρό και εσύ έναν γύφτο...ΑΡΑ 4-4
Και μην πείτε ότι είναι οφτόπικ...
καθολου offtopic δεν εισαι
αν και υπερβολικα τραβηγμενο το παραδειγμα σου (βγαλμενο βεβαια απο τη ζωη ), αλλα δε νομιζω οτι πολλους θα τους χαλαγε να βγαλουν λεφτα απο κασετες, συγκρινομενα παντα με απειρο διαβασμα και το απειρο γλειψιμο μπας και εξασφαλιστει καμια θεσουλα στο δημοσιο ωστε να αρχισει πεφτει το φακελακι
θεωρω βεβαια τραβηγμενο το παραδειγμα σου γιατι καποιος μπορει να εχει γεννηθει γυφτος, αλλα σαν προσωπικοτητα να ειναι πιο γιατρος απο ολους τους γιατρους
το ιδιο ισχυει και για το γιατρο.. η επαγγελματικη σου αποκατασταση και τα λεφτα δε σημαινουν απαραιτητα οτι εισαι πιο αξιος απο τον γυφτο.συνεπως το ιδιο μπορει να ισχυει για τα αυτοκινητα του λαου και τις ευγενικης καταγωγης αλφα
τι μαλακιες γραφω βραδιατικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι μαλακιες γραφω βραδιατικακαλα τα λες ρε μλκ...τι μαλακιες λες οτι λες μαλακιες..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατί δεν νομίζω να παίξει το ρόλο που παίζει σήμερα η audi στο group δεν πέταξαν τόσα λ7 για πάνω από τρείς δεκαετίες για να φτιάξουν το αντίπαλο δέος της bmw κυρίως για να αλλάξουν τώρα κοινό κάτι που δεν φένεται να γίνεται και από τα μοντέλα που έρχονται , αλλά ούτε θα επενδύσουν στην ΆΛΦΑ ώστε να γίνει κάτι τέτοιο .
θα μπορουσαν να κανουν την audi πιο merc και την αλφα πιο bmw, αντι να προσπαθει η audi να κανει και τα 2
Ποσά Λίγα Ξέρεις και ποσά Λίγα καταλαβαίνεις ...
δε νομιζω φιλε μου και αυτο ειναι πλεον πιο φανερο απο ποτε.. πλεον το μονο που χει απομεινει στην αλφα (και αυτο πλεον οχι καθολικα αποδεκτο ) ειναι η εμφανιση..
δεν εχει κατι ουσιαστικα καλυτερο απο τον ανταγωνισμο
καλα δεν εισαι και το καλυτερο παραδειγμα εδω μεσα με αυτα που λες!
Η αλφα εχει μονο εμφανιση να δειξει;;;
Θα μας τρελανεις με τα κουλα που λες!
Συγκρινε λοιπον μια bmw 316 με περισσοτερα απο 30000 με μια alfa 159 tbi 200ps με 28000(ειμαι σιγουρος οτι αγνοεις την υπαρξη της, δεν την αναφερουν στο οτοτριτι!) και βγαλε σαν συμπερασμα οτι η 159 υπερτερει μονο εμφανησιακα, και αυτο συμφωνα με τα λεγομενα σου, παιζεται!
Αν δεν ειναι γερμανικο δεν λεει ετσι;; -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατί δεν νομίζω να παίξει το ρόλο που παίζει σήμερα η audi στο group δεν πέταξαν τόσα λ7 για πάνω από τρείς δεκαετίες για να φτιάξουν το αντίπαλο δέος της bmw κυρίως για να αλλάξουν τώρα κοινό κάτι που δεν φένεται να γίνεται και από τα μοντέλα που έρχονται , αλλά ούτε θα επενδύσουν στην ΆΛΦΑ ώστε να γίνει κάτι τέτοιο .
θα μπορουσαν να κανουν την audi πιο merc και την αλφα πιο bmw, αντι να προσπαθει η audi να κανει και τα 2
Εντάξυ δεν είναι ακριβώς έτσι σήμερα και μια merc μπορεί να είναι sportiness και μια bmw να είναι classy είναι δυσδιάκριτα τα σήμερα αυτά χαρακτηριστικά στα δυό αμάξια καμία σχέση με το πως ήταν στα 90s .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos
Ναι κι εγω δεεεννν....
Απλο:η μια εταιρια τιμα την ιστορια της γενικα και η αλλη το κανει μονο για καποιον βαρεμενο λεφτα.
Δηλαδη δεν μπορουσαν να βγαλουν μια Stratos μαζικης παραγωγης με μικροτερο κινητηρα 200-250 αλογα?
Η απαντηση ειναι οχι,μονο δελτα και Υ,εως εκει μπορουν.
Και μια ερωτηση για οσους φοβουνται την VAG:εχω 50000-60000ευρω και θελω Alfa,ποιο μοντελο μου προτεινεται? -
Σε τι κατηγορια ψαχνεις;
Υγ:Μακαρι να ηταν τοσο απλοϊκα τα πραγματα στην σκεψη και μονο οτι θα παρει την εταιρια το vag.
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos
Ναι κι εγω δεεεννν....
Απλο:η μια εταιρια τιμα την ιστορια της γενικα και η αλλη το κανει μονο για καποιον βαρεμενο λεφτα.
Δηλαδη δεν μπορουσαν να βγαλουν μια Stratos μαζικης παραγωγης με μικροτερο κινητηρα 200-250 αλογα?
Η απαντηση ειναι οχι,μονο δελτα και Υ,εως εκει μπορουν.
Και μια ερωτηση για οσους φοβουνται την VAG:εχω 50000-60000ευρω και θελω Alfa,ποιο μοντελο μου προτεινεται?Μεταχειρισμένη quattroporte .
-
Όχι μία 159 ΤΒΙ premium μία Giulietta QV .Να τις βλέπεις κάθε πρωί και να γουστάρεις αλλά και να αισθάνεσαι ευτυχής που δεν πήρες VAG και τα λεφτά σου έπιασαν τόπο .
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν και υπερβολικα τραβηγμενο το παραδειγμα σουXa xa δεν είναι παράδειγμα, ανέκδοτο 25ετίας είναι (εξ ου και το κασέτες)
Τότε κυκλοφορούσαν πολλά ανέκδοτα σχετικά με νεοπλουτισμούς κλπ...Να άλλο ένα:
Πηγαίνει ένας στην ΕΟ με ένα Bmw, του σκοτωμού. Κάποια στιγμή, του τυχαίνει ένα εμπόδιο, χάνει τον έλεγχο και φέρνει 4-5 τουμπες, σέρνεται για λίγο με το πλαί και σταματάει στην άκρη του δρόμου...
Ερχεται η αστυνομία και το όργανο τον ακούει να κλαίει, λέγοντας:- Πάει το Bmw μου, πάει το Bmw μου, πάει το Bmw μου...
Το κοιτάει το όργανο καλά καλά και του λέει: - Μα κύριε το αυτοκίνητο σκέφτεσται? εδώ σας έχει κοπεί το χέρι, που είχατε έξω απο το παράθυρο!!!
Ο Οδηγός, ρίχνει μία ματιά στο χέρι του...και βλέπει πράγμματι ότι είναι κομμένο απο τον ώμο...λείπει τελείως...
Τότε ξεσπάει σε μεγαλύτερους λυγμους φωνάζοντας: - Πάει το Rollex, πάει το Rollex, πάει το Rollex...
Βέβαια αυτό θα το καταλάβουν καλύτεραα όσοι είχαν ζήσει αυτές τις εποχές...
- Πάει το Bmw μου, πάει το Bmw μου, πάει το Bmw μου...
-
ειναι η εποχη του...
Youtube Video -
Τώρα που αναγκάστηκε να μιλήσει ανοιχτά και ο πραγματικά Νο1 του ομίλου για το ζήτημα...πιστεύω να πείστηκαν και οι πλέον δύσπιστοι,αμφοτέρων των παρατάξεων (το ενδιαφέρον δεν είναι ούτε αποκύημα δημοσιογραφικής σπέκουλας....ούτε ευσεβείς ποθοι του Torino ή μερίδας των....απογητεύμενων αλφισταράδων)
Ο herr Piech ξεκαθάρισε το αυτονόητο.Θέλει την Alfa γιατί είναι the real McCoy,ώστε να πραγματοποιήσει εκείνο που βλακωδώς πίστεψε (και διακύρηξε)προ εικοσαετίας ότι μπορούσε να πετύχει,χρησιμοποιώντας ένα περιφερειακό brand, εξαιρετικά περιορισμένου appeal και......πολύ λίγων κιλών.
Όσο για το μέλλον του...αποτυχημένου κακέκτυπου,αυτό είναι προδιαγεγραμμένο.Θα μετεξελιχθεί σταδιακά σε low cost μάρκα (ΙSO Dacia),καταλαμβάνοντας στην ιεραρχία του VAG τη θέση που είχε η Skoda προ δεκαετίας.Αυτό στην καλύτερη περίπτωση.Στη χειρότερη....θα περιοριστεί να παράγει rebadged μοντέλα από τα αποφόρια του ομίλου,αποκλειστικά για την Ιβηρική.Η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών,όπως είχα ξαναγράψει παλιότερα, δεν θα λάβει χώρα πριν παρέλθει τουλάχιστον μια διετία από σήμερα (του χρησμού των Maya επιτρέποντος).Και αυτό γιατί για όλο αυτό το διάστημα το Torino θα εξακολουθήσει να κωφεύει,όντας απασχολημένο με την απόπειρα απόβασης της Alfa στις ΗΠΑ (από την οποία αναμένουν ανταπόκριση της τάξης των 75-80Κ πωλήσεων ετησίως)με ταυτόχρονο διπλασιασμό των ευρωπαϊκών πωλήσεων του brand.Τότε ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ο herr Piech θα έχει αποτύχει στο στοίχημά του.
Υπάρχει όμως ακόμα μια δυσεπίλυτη εξίσωση.
Με δεδομένο ότι ο όμιλος Fiat θέλει να σκαρφαλώσει όσο το δυνατόν συντομότερα στο 51% της Chrysler,από το 35% που θα του δοθεί ουσιαστικά gratis,θα χρειαστεί κάποια βαγόνια μετρητών, ώστε αφού αποπληρωσεί το bailout της Chrysler στον Martin Luther Obama....να αγοράσει με σπαρταριστά δολάρια το μαγικό υπολειπομένο 16%.Ποιές είναι οι εναλλακτικές του λύσεις;
-Πώληση της Fiat Industrials (η αξία της οποίας εκτιμάται σήμερα στα 9δισ ευρώ)ή μέρους της (πχ για την Iveco θα υπήρχε ενδιαφέρον από την Daimler).Εξαιρετικά δύσκολο,αφενός γιατί η Industrials κράτησε ουσιαστικά όρθιο τον όμιλο σε δύσκολες οικονομικά περιόδους,αποτελώντας τη χρυσή κότα,αφετέρου γιατί βαρέα οχήματα (Iveco) και μηχανήματα κίνησης γης (CNH) βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο minimum της εμπορικής αξίας τους,εξαιτίας της κρίσης που έπληξε την αγορά την περασμένη διετία,οπότε θα ήταν άκαιρο να πουληθούν πριν οι σχετικοί κλάδοι επανακάμψουν,παρασύροντάς στην άνοδό τους και τις τιμές των Iveco και CNH.
-Εισαγωγή της Ferrari στη χρηματιστηριακή αγορά,με σκοπό την δημόσια διάθεση μετοχικών πακέτων.Σχεδόν απίθανο, δεδομένης της θέλησης του Yakki Elkann και Andrea Agnelli όχι μόνο να μην εκχωρήσουν κομμάτια της Ferrari...αλλά και να διαπραγματευτούν την εξαγορά του 5% από την Mubadala(που τους έφυγε μέσα από τα χέρια...όταν ο Luca Luca με τους εμίρηδες φίλους του από το Abu Dhabi,πήγε να πιάσει την αγία οικογένεια στον ύπνο).
-Πώληση εκείνου του brand από τον σκληρό πυρήνα της FGA που παρουσιάζει τις μεγαλύτερες δυσκολίες στη διαχείρισή του.Fate vobis.
Όπως και να έχει,είτε τα καταφέρει ο herr Piech, είτε όχι, οφείλω να του αναγνωρίσω την ι τρομερή αίσθηση του humour.Όταν εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο, έχει ήδη φροντίσει να καταστήσει ισχυρότερο πρόσωπο της γερμανικής (αν όχι της παγκόσμιας) αυτοκινητοβιομηχανίας.....την πρώην γκουβερνάντα των παιδιών του και δεύτερη σύζυγό, του Ursula Piech,στην οποία μεταβιβάζει οτιδήποτε κατέχει στην VAG και στην Porsche.Μάλλον για να μην φαγωθούν μεταξύ τους τα 12 παιδιά του....να μην αισθάνεται μοναξιά η Susanne Klatten (μοναδική κληρονόμος της αυτοκρατορίας της BMW) και για να σκάσει από τη ζήλια της μια άλλη πρώην νταντά:η σύζυγος και κληρονόμος του μεγαλοεκδότη Axel Springer, Friede.
-
Καλα ολοκληρο ΦΙατ γκρουπ και δεν εχει ΕΝΑ(1) τετραπορτο σενταν.Και μην μου πειτε τν 159 γιατι ολοι ξερουμε οτι ειναι στα τελειωματα,μιλαμε τοσο φτωχη γκαμα(2 μοντελα η καθε μαρκα του γκρουπο),ακομα και η Dacia ποιο πολλα μοντελα εχει.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο herr Piech ξεκαθάρισε το αυτονόητο.Θέλει την Alfa γιατί είναι the real McCoy,ώστε να πραγματοποιήσει εκείνο που βλακωδώς πίστεψε (και διακύρηξε)προ εικοσαετίας ότι μπορούσε να πετύχει,χρησιμοποιώντας ένα περιφερειακό brand, εξαιρετικά περιορισμένου appeal και......πολύ λίγων κιλών.
Όσο για το μέλλον του...αποτυχημένου κακέκτυπου,αυτό είναι προδιαγεγραμμένο.Θα μετεξελιχθεί σταδιακά σε low cost μάρκα (ΙSO Dacia),καταλαμβάνοντας στην ιεραρχία του VAG τη θέση που είχε η Skoda προ δεκαετίας.Αυτό στην καλύτερη περίπτωση.Στη χειρότερη....θα περιοριστεί να παράγει rebadged μοντέλα από τα αποφόρια του ομίλου,αποκλειστικά για την Ιβηρική. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο herr Piech ξεκαθάρισε το αυτονόητο.Θέλει την Alfa γιατί είναι the real McCoy,ώστε να πραγματοποιήσει εκείνο που βλακωδώς πίστεψε (και διακύρηξε)προ εικοσαετίας ότι μπορούσε να πετύχει,χρησιμοποιώντας ένα περιφερειακό brand, εξαιρετικά περιορισμένου appeal και......πολύ λίγων κιλών.
Όσο για το μέλλον του...αποτυχημένου κακέκτυπου,αυτό είναι προδιαγεγραμμένο.Θα μετεξελιχθεί σταδιακά σε low cost μάρκα (ΙSO Dacia),καταλαμβάνοντας στην ιεραρχία του VAG τη θέση που είχε η Skoda προ δεκαετίας.Αυτό στην καλύτερη περίπτωση.Στη χειρότερη....θα περιοριστεί να παράγει rebadged μοντέλα από τα αποφόρια του ομίλου,αποκλειστικά για την Ιβηρική. -
Μας ειπε κατι που δεν ξεραμε ο μαστορας και πρεπει τωρα να αρχισουμε να ανησυχουμε?
-
Δεν πιστεύω να κάνουν καμιά βλακεία σύντομα οι της vag.
Θέλω να δώ Alfa Dodgeo πρώτα
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Επιτελους ας κανει την κινηση να δουμε ασπρη μερα.Η vag θα ξαναβγαλει το quattro και το gruppo βγαζει one-off Stratos
Ναι κι εγω δεεεννν....
Απλο:η μια εταιρια τιμα την ιστορια της γενικα και η αλλη το κανει μονο για καποιον βαρεμενο λεφτα.
Δηλαδη δεν μπορουσαν να βγαλουν μια Stratos μαζικης παραγωγης με μικροτερο κινητηρα 200-250 αλογα?
Η απαντηση ειναι οχι,μονο δελτα και Υ,εως εκει μπορουν.
Και μια ερωτηση για οσους φοβουνται την VAG:εχω 50000-60000ευρω και θελω Alfa,ποιο μοντελο μου προτεινεται?Ζητα να φτιαξουν και μια για εσενα.
-
Μου αρέσει που όλο το γίγνεσθαι της αυτοκινητοβιομηχανίας ανάγεται(/ε)
τελικά σε προσωπικά πάθη και ιστορίες 2-3 ατόμων πάντα εν είδη αρχαίας τραγωδίας (ή σαπουνόπερας, όπως το δει κανείς). -
Κλειδώστε όλα τα τοπικά της Alfa Romeo. Για 2 χρόνια δεν αγοράζουμε Alfa Romeo.
Forza Piech
ΑLFA ROMEO FORUM